In juni 2013 ervoor gaan

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door senta, 17 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Teardrop

Teardrop Bekend lid

21 mei 2013
    569
    0
    0
    Zuid-Holland
    Amelien, balen van de ongi! Zeker als je dan toch een testje hebt gehad waarop je tóch wat ziet. Komt dan net even wat harder aan die ongi. Ga heel hard voor jullie duimen dat het deze ronde wél raak mag zijn! :)

Holidays, nog steeds geen ongi?!? Wat heb jij een geduld joh!! Moet je nog naar acupunctuur deze week?

Hier de dagen aan het aftellen. Volgende week vrijdag lijkt nog zo immens ver weg haha. Misselijkheid is hier nog steeds met vlagen aanwezig. Hele dag kleine beetjes eten. En heel erg moe ook. Dat heb ik bij de vorige zwangerschappen niet gehad. Hoop dat het na die 12 weken wat gaat beteren, want voor het huishouden is het ook niet bevoorderlijk ;) :p

2. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee nog steeds niet onge..
    Zit nu op dag 156, zaterdag 160.
    ALs ik deze maand weer niet onge word ga ik toch wel steeds meer denken dat er iets aan de hand moet zijn, ontpillen zou toch wel beetje over moeten zijn of niet? Nja ik geef de acupunctuur nog 2 maandjes de kans en dan is de volgende stap de huisarts.
    Ja geduld... ik vind zoiezo dat je een kind zoiezo niet even 'nemen' kan.. en vind dus dat ik er best wat geduld voor mag opbrengen omdat het niet niks is.. en wel leuk om het nog in het vooruitzicht te hebben...maarja op een gegeven moment wil ik natuurlijk wel weten waar het aan ligt dat ik geen cyclus heb.. zou ik niet in de vroege overgang gegaan zijn tijdens pil gebruik ofzow? Of kan dat niet haha njaa ga rare dingen denken af en toe hoor :) zo zie je maar he dat je met geluk mag spreken als het allemaal normaal verlopen mag.... njaa ik houd jullie op de hoogte maar heb steeds weinig nieuws te melden...

Het is zo volgende week vrijdag ;)

3. Teardrop

Teardrop Bekend lid

21 mei 2013
    569
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja het ontpillen lijkt me wel klaar nu. En je hebt natuurlijk gelijk. Een kind "neem" je zeker niet even.
    Vroege overgang....het zou kunnen ja. Al hoop ik het niet voor je.
    En begrijpelijk dat je wel wil weten of er iets met je cyclus is. Heb ook altijd gezegd dat wij heel veel geluk hebben gehad. Altijd een regelmatige cylcus en vrij snel zwanger. Dat gun je iedereen!
    Ik blijf je volgen hoor!! ;)

4. Zoumooizijn

Zoumooizijn Actief lid

22 jun 2013
    477
    0
    0
    NULL
    NULL
    Holidays, kun je niet alvast een keer bloedprikken? Ze kunnen aan je hormoonspiegels vrij snel zien of hier iets afwijkends is.. Een vervolgstap kun je dan altijd nog mee wachten, maar dan weet je iig meer dan nu. Die onzekerheid lijkt mij killing!

@hier, ik zit nog steeds in de ziektewet, word echt gek van mezelf.. Heb nog steeds nérgens zin in, zelfs niet in zwanger worden nu, ben er heel weinig mee bezig. Maar aan de andere kant kan ik niet wachten om zwanger te zijn met het vooruit zicht op verlof en minder werken.. Ik zou een dezer dagen mijn eisprong moeten hebben, maar het zijn deze ronde wel een beetje verplichte nummertjes.

5. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    zoumooizijn, vervelend dat je je zo voelt. Ik heb wel eens van die dagen in de herfst dat ik ook nergens zin in heb :p haha maar dat is gelukkig vaak van korte duur, hopelijk voel je je snel weer wat positiever en fitter! Grtz

teardrop, tnx!

6. Dani2010

Dani2010 Actief lid

18 mrt 2013
    316
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Amelien; Wat jammer dat je toch ongesteld geworden bent! Misschien krijg je wel gewoon een extra cadeautje met de feestdagen?!

@Teardrop; Dat vermoeide herken ik heel erg! Hoop dat bij jou ook na de 12 weken minder wordt! Heb je volgende week vrijdag echo?

@Zoumooizijn; Wat vervelend dat je je zo voelt zeg! Hoop voor je dat er snel verandering in komt.. En tot die tijd mag je altijd hier je hart luchten!

Hier gaat alles z'n gangetje. Afgelopen maandag bij de vk geweest, en ze was echt heel vriendelijk. Denk dat ze de vorige x gewoon een beurt nodig had.. Dus ik laat het lekker zo.
    De situatie rond m'n ouders wordt steeds lastiger. Ik baal zo dat ik niets voor ze kan doen.. Hoop wel dat dit geen maanden of jaar meer duurt, dat trek ik niet!
    Dinsdag 3 (of 2) december heb ik mijn GUO gepland. Ga er vanuit dat alles goed is, maar een extra bevestiging zal ook veel rust brengen!

7. Zoumooizijn

Zoumooizijn Actief lid

22 jun 2013
    477
    0
    0
    NULL
    NULL
    Guo?

8. Dani2010

Dani2010 Actief lid

18 mrt 2013
    316
    0
    0
    NULL
    NULL
    20 weken echo maar dan net wat uitgebreider :)

9. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    Dames. Even een kort berichtje..

Ik ga niet meer meeschrijven.
    Ik wens iedereen heel veel succes. Deze ronde weer niet gelukt, hoewel ik ervan overtuigd was dat het raak was. Dus ik ga proberen me er iets minder mee bezig te houden.

Ik gun het ook iedereen ontzettend, maar ik wordt er stiekem een beetje jaloers van. Dus ik kan beter even stoppen met meeschrijven hier bij jullie.

Geniet van de zwangerschappen en degenen die nog niet zwanger zijn: Heel veel succes!

10. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey whoppie..

Ik snap wel een beetje wat je bedoeld hoor.
    Maar vergeet niet dat je niet de enige ben.
    Misschien goed dat je er minder mee bezig gaat zijn dat probeer ik ook.
    Toch vind het wel leuk af en toe van de meiden te lezen hoe t gaat..

Nou sterkte en wie weet spreken we nog eens!

Grtzz.

11. Zoumooizijn

Zoumooizijn Actief lid

22 jun 2013
    477
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jammer Whoppie, maar je moet doen waar jij je het beste bij voelt! :)

12. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    @ Whoppie: Ik herken wel wat je zegt. Ik vind het jammer, maar je moet doen wat goed voor je is. Ik wens je in ieder geval alle goeds toe, en hoop dat je snel zwanger mag zijn.

13. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    stil hier he.

Bij mij alles t zelfde en bij jullie?

14. Teardrop

Teardrop Bekend lid

21 mei 2013
    569
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hi Holidays, hier ook weinig te melden eigenlijk....

15. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    Inderdaad stil hier. Hier ook weinig te melden. Ongi is weer voorbij. Morgen weer beginnen met ovutesten. Manlief is ziek dus klussen zit er nu niet echt in. Hopelijk wel een kortere cyclus anders zit ik in mijn vruchtbare periode wanneer manlief voor werk 4 dagen naar het buitenland moet...

16. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    ha amelien zit nog niet echt mee ook bij jou he. Beterschap voor je vriend.

17. Zoumooizijn

Zoumooizijn Actief lid

22 jun 2013
    477
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook weinig te melden, zit in de wachtweek.. Als het niet goed is dit weekend ongi..

18. Teardrop

Teardrop Bekend lid

21 mei 2013
    569
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hi meiden!
    Gisteren de termijnecho gehad. Gelukkig alles goed met de kleine en we zijn 4 dagen vooruit gezet. Nu 8 juni uitgerekend.
    Kleintje was heel beweeglijk. Zo lief om te zien.

Hoe is het met jullie?

Bijgevoegde bestanden:

19. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    fijn teardrop dat alles goed gaat! :)

20. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    @ Teardrop: Wat een mooie foto! Heel duidelijk! :D Fijn dat alles goed gaat!

Hier gisteren en vandaag een positieve ovutest. Dit weekend dus druk aan de klus voordat manlief dinsdag op zakenreis gaat.

Deel Deze Pagina