In juni 2013 ervoor gaan

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door senta, 17 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dani2010

Dani2010 Actief lid

18 mrt 2013
    316
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat is het stil hier zeg..

Hier alles goed! Afgelopen donderdag voor het eerst baby gevoeld! En nu aftellen tot de 20 wk echo. Verder druk met vanalles.. Maar ik lees zeker nog op z'n tijd mee met jullie!!

@whoppie; Jammer, maar begrijpelijk! Hopelijk schuif je binnenkort weer bij ons aan, met goed nieuws.

@Amelien; wat klinkt dat luxe, zakenreis haha! Ik hoop dat het klussen gewerkt heeft!

@Teardrop; wauw, wat een mooie echo zeg!

@Zoumooizijn; ik hoop dat je niet ongesteld geworden bent.. Ik duim voor je!

@Holidays; Pff, wat bewonder ik jouw optimisme! Ondertussen al verdere stappen genomen of over nagedacht? Of blijf je gewoon zo relax?

2. Blomma

Blomma Bekend lid

18 jun 2013
    525
    571
    93
    Vrouw
    Noord-Holland
    Hi meiden,

Ook ik ga even afstand doen van hier. Merk dat ik niet zoveel behoefte meer heb om te posten, het hele zwangerschapspagina staat me niet zo meer aan om eerlijk te zijn. Ben er te nuchter voor denk ik ;)

Iedereen veel succes met de zwangerschappen en het zwanger worden. Wie weet kom ik nog wel eens spieken hier, maar voor nu even niet :)

Groetjes!

3. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, gezelligheid, steeds meer mensen van hier verdwijnen! Maja snap t wel. Ik blijf hier wel posten gwn omdat sommigen van hier al zo lang meekletsen. Heb nog altijd weinig te melden vandaar dat ik vrij stil ben.. Ik voelde vanmorgen opeens wel wat steekjes rechtsonder laag in mn buik, ik hoop maar dat dat een ovulatietje is ofzow.. maja durf totaal geen zekerheid eraan te geven omdat ik totaal niet weet hoe het zou moeten voelen... dusja misschien ist wel weer niks hr kan net zo goed! haha. Nou mijn stappen zijn: de maand december blijf ik nog bij de acupunctuur (ik kom daar nu 1 x in de 2 weken, niet meer elke week) als er dan nog geen onge is stop ik er mee. Zo wel, blijf ik nog wat langer ivm hopelijk een normale regelmaat in cyclus. Bij niks denk ik ergens in het nieuwe jaar eens te gaan denken om dan toch maar een stap richting huisarts te gaan zetten ofzo.. Eind april ben ik een jaar gestopt met de pil. Dusja.... opzich blijf ik nog steeds rustig hoor omdat ik wel is hoor dat mensen jaaaren bezig zijn en opeens toch zwanger worden enzo en het gegeven dat het niet altijd gezegd is dat het altijd maar lukt.. dusja maar af en toe moet ik toegeven dat er wel eens even een kort moment van angst langs waait in waarbij ik in een golf van gedachten even denk van: zou ik misschien nooit kids kunnen krijgen vanzelf? Wat dan? En dan wuif ik dat weer weg hahahaa.

Fijn dat alles goed gaat dani met je beebje!

grtzzz

4. Zoumooizijn

Zoumooizijn Actief lid

22 jun 2013
    477
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dani de baby al gevoeld, lijkt me zo bijzonder!:D
    Blomma, jammer! Maar geef je wel gelijk over dit forum, het drama gehalte is hier vrij hoog.. Als ik sommige topics lees.. Ik ben daar ook te nuchter voor, maar lees er maar overheen ;)
    Holidays, nog steeds niks dus.. Vind het knap dat je zo lang kan wachten..

Hier dus dit weekend niet ongi geworden, snap er geen bal van.. Zou nu 6 dagen overtijd zijn, maar heb al meerdere testen gedaan en die zijn omowit. Ik heb echt het idee dat het te maken heeft met mijn burnout en dat ik nu thuis zit en tot rust kom. Vind het zwaar irritant..:x

5. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    zoumooizijn: Gek zeg!! pfff vrouwenlichamen.. :p de een raakt 3x per ongeluk makkelijk zwanger en laat af en toe is een abortus doen of een abortuspil.. en de next doet er jaaaren over en dan nog niks of soms uiteindelijk dan wel.. vage shit men!

Grtzz.

6. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    @ Zoumooizijn: Hoe is het? Intussen al ongi? (of liever nog een positieve test?)

@ Holidays: Ik duim voor je dat het een ovulatie was, die je voelde. Goed dat je nu een "plan de campagne" hebt. Ik vind het echt knap van je dat je het zoveel tijd geeft.

Hier nog steeds niet veel te vertellen. Zit inmiddels op 8 DPO. Geen kwaaltjes op pijnlijke borsten na. Maarja... dat had ik vorige maand ook, dus dat wil niks zeggen. Ik zal volgende week wel gewoon weer ongi worden. Heb ik mijn volgende ei weer rond de kerst...

7. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    amelien ik hoop dat je niet onge wordt en dat je pijnlijke borsten dit keer wat anders aangeven ;) anders idd maar weer een volgnde ronde.. Moet toch een keer lukken! ;) Jij hebt iig elke maand kans, ik niet. :)

8. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    meiden, ik heb weer is wat hoor...

Nog steeds geen menstruatie trouwens maar opeens sinds deze week misschien vorige week al beetje maar nu echt veel... afscheiding! Wel 'nomaal' van kleur en niet dat het stinkt ofzo.. maar wel heel veel, dacht ben ik nu eindelijk onge? het liep er gewoon uit.. maar nee alleen maar waterig slijm... ofzow.. pfff.. wat is dat dan weer.. ik hoop maar een voorbode op een menstruatie of iets dat mn lijf weer begint te werken.. ik kijk t even een week of 2 weken max aan anders maar naar de ha en dan kan ik meteen alles vertellen..

grtzz

9. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    @ holidays: ik heb dat wel ooit bij naderende ongi. Duim dat dat het bij jou ook is. Hoe lang is het geleden was het dat je iets voelde wat je eisprong zou kunnen zijn?

@ zwangere dames: hoe is het met jullie?

10. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    amelien, een dag of 6 geleden was dat.

11. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    @ holidays: kan toch wel van een naderende ongi zijn dan. Ik hoop het meid! Hoe is het vandaag? Nog hetzelfde?

12. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja tis vooral s ochtends dat t eruit loopt :S hmzz klinkt lekker maja.. en dan af en toe nog overdag.. ga straks naar de acu en zal het daar ook even aangeven. Vrijdag zit ik op 180 dagen ;) haha. Op naar de 200 :p (hoop ik niet maja) grtzzz.

13. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben bij acu geweest maar zal even het hele verhaal vertellen ;)
    Ze had 2 of 3 behandelingen terug aan mij gevraagd of ik last van veel afscheiding had of iets met de stoelgang.. ik zei nee want dit was ook niet zo. Nu natuurlijk wel met die afscheiding dus ik vertelde dit. Ze was er blij om want ze zegt dit moet er eerst uit en dacht zoiets dus al paar weken terug gevoelt te hebben via mn pols alleen pas nu was het zo. Ze was er tevreden over. Dus ben benieuwd hoe nu verder :) ik ben iig weer opgelucht en ik denk niet dat het een schimmelinfectie of whatever is nu :) Nou dan zijn je weer op de hoogte. Hoe is het met de rest inmiddels? al ergens veranderingen/vernieuwingen?

14. Zoumooizijn

Zoumooizijn Actief lid

22 jun 2013
    477
    0
    0
    NULL
    NULL
    Holidys, fijn dat er nu iets lijkt te gebeuren dan! Ben benieuwd!

Hier had ik dus pas vorige week mijn eisprong.. Omdat ik er niks van snapte had ik ovutesten besteld en de 1e die ik deed meteen een knaller (voelde het ook die dag, zeurende pijn)Heel vreemd dat mijn cyclus ineens 20 dagen langer is.. :(

15. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    zoumooizijn: Oh goh, wel gek ja! Mja gekke lijven hebben we :) Maaar je hebt iig een eisprong ;) ik hoop dat je meteen tijd hebt gehad om te klussen? hahaha succes! grtzz

16. Lindas87

Lindas87 Actief lid

16 apr 2013
    435
    0
    16
    Noord-Brabant
    Dames, ook ik wil laten weten hier niet meer te willen schrijven. Ik heb een missed abortion en maandag krijg ik een curettage. Heel veel succes met zwanger worden allemaal! X

17. Kiekeboe4

Kiekeboe4 Niet meer actief

Sterkte Lindas... Verschrikkelijk nieuws.:(

18. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    @ lindas: bah wat verschrikkelijk! Heel veel sterkte meid!

19. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    Hier is de hoop voor deze maand ook voorbij, zoals verwacht.

Net ongi geworden...

20. Zoumooizijn

Zoumooizijn Actief lid

22 jun 2013
    477
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lindas87, wat vreselijk! Heel veel sterkte.. :(

Deel Deze Pagina