lindas, echt balen! Sterkte... knuff. Amelien, jammer meis. Maar weer op naar de volgende ronde. grtz.
Alles hier nog hetzelfde, Heb laatst flink slijmerig/waterig verlies gehad echt veel maar dat is nu weer bijna helemaal weg! verder niks nieuws te melden. Hoe is het de zwangere dames hier? Gaat het allemaal goed? En met de rest? grtz
Hoi hoi. Hier gaat alles goed! Ik ben meer stil aan het meelezen, vaak ff snel checken enz.. Beetje lastig om hier te gaan praten over mijn zwangerschap vind ik Ik duim Nog steeds voor jullie allen
Kiekeboe, gaat het allemaal goed? Ik snap het wel, zeker als er hier mensen weggaan omdat ze het moeilijk vinden om te lezen hoe het met jullie zwangerschap gaat. Maar ik gun het jullie wel hoor en ben toch benieuwd hoe het gaat al is het maar even een korte update ofzow Vind al lief als jullie me af en toe nog volgen groetjesss
Ja alles gaat tot nu toe nog goed. Ik merk er niet zo heel veel van (behalve die rusteloze benen na werktijd dan) Bij jou al iets te spotten van een menstruatie? Pf duurt wel lang he..je gaat nu richting de 200 dagen zoiets toch? Nog steeds bezig met de acupunctuur? al in het vooruit dat je naar de ha wilt gaan, of heb je het idee dat dit je ook goed doet?
Fijn dat alles goed gaat! Nou ik had laatst nogal veel afscheiding en dacht weer is wat te voelen links onder waardoor ik toch steeds weer hoop heb dat t vooruit gaat.. ik wil dat misschien te graag maar dan denk ik ook naar de ha kan altijd nog. ALs het nu nog meer dan 2 maanden weg blijft denk ik dat dit niet genoeg helpt en zal ik maar eens een ha opzoeken maar voorlopig nog even niet. Eind april ben ik pas een jaar gestopt met de pil dusja..Ik zit wel al ergens tegen de 190 dagen ofzo weet t niet eens precies dan moet ik echt de agenda erbij pakken. Er is ook zo veel andere dingen waar ik me mee bzig kan houden wat ook afleidt van dit alles waardoor ik het goed vol hou nog. Ook zou ik tegen alle onderzoeken en alles opzien enzo maar op den duur wel nodig natuurlijk. nu komen de drukke feestdagen er weer aan, voorbereidingen van onze vakantie in januari enzo dusja daarna is het alweer eind januari dus dat vliegt voorbij en dan kunnen we weer is verder zien. Jij lekker aan het genieten van de zwangerschap? Ben blij voor jullie hoor. Hopelijk bij ons ook ooit allemaal een keer. Maar ik den er meestal niet TE bezorgd over nog... kan altijd nog. hahaha Kweeni mooie reizen maken enzo ik leef en geniet van het leven en hoop ooit het leven door te mogen geven maar heb ook niet de haast. Af en toe denk ik natuurlijk wel van pfffff die momenten heb ik ook hoor over t algemeen gaat t goed grtzzz
Kiekeboe, gewoon over kletsen hoor! Ik heb er iig totaal geen problemen mee.. Holidays, still waiting? Ik herken wel veel in je houding, behalve dan dat ik wel ongi wordt Ik zie het allemaal wel, kan me er ook nog niets bij voorstellen om zwanger te zijn oid. Ben nu weer ongi geworden, maar vind het geen ramp.. Wel jammer, maar komt vanzelf denk ik dan. En anders maar niet..
zoumooizijn: Ik denk dat het een prima instelling is hoor! Ik ben al door de meeste aangeraden naar een ha te gaan en ik zo eigenwijs nog steeds geen ha opgezocht. Mijn geloof in mijn lichaam is nog niet weg. Ik gun het wat tijd, ben 28 heb nog wel tijd. Maar hoop natuurlijk wel dat er niks echt mis is! Maarja anders komt die zorgen-tijd ook wel een keer en zien we weer verder. Fijn dat jij er ook een beetje zo in staat van we zien wel. Misschien heb ik dat ook wel geleerd in deze afgelopen maanden! hahaha We gaan t allemaal zien toch. Ik hoop als ik ooit het traject in moet gaan van onderzoeken ed dat ik er dan ook rustig in kan blijven staan.. maar dat weet ik niet hoor! Hoop nog steeds dat mn lichaam t weer oppakt en te hopen dat mn geduld beloond wordt! hahahaah. Wat is dit topic stil geworden, het was zo gezellig druk najaaa grtzzzz
Hey meiden, hier ook weer terug van weg geweest. Ben een weekend weg geweest. Vandaag helaas weer werken. Verder weinig te melden. Vandaag weer beginnen met ovutesten...
Oh Amelien haha wij verschillen wel: haha jij korte cyclussen en ik geen cyclus of megaaaa lange cylus iig! haha pfff maja we moeten t er maar mee doen... hoe kort is precies je cylus? Ik vandaag bij acu geweest maja btje zelfde enzo. bij de naalden bij mn buik deed ze ng warm maken ofzow maja. Goed ik denk dat ze niet heel veel meer of anders kan doen.. Dus Ik hoef nu pas eind januari weer (na mn vakantie) en hoop eigenlijk van de maand/volgende maand toch eens onge te worden! Want ja als het nu nog 2 maanden gaat duren weet ik echt niet of dit nog wat kan betekenen dus. maja stap voor stap straks eerst lkkr vakantie haha. Hoest met de rest? Volgens mij spreken er hier nog maar 3/4 mee ofzo van een eerst zo druk topic. Maja meer dan de helft is zwanger. (ok lindas daar even buiten gelaten dan. hoe ist met je nu?) grtzz. grtzz
@ holidays: meestal wisselt mijn cyclus om de maand. Ene maand kort (24/25 dagen), andere maand "lang"(er) (27/28 dagen). Heb vandaag (nu) mijn eisprong. Denk dat ik deze keer op 25/26 dagen uitkom. Wat lekker dat je een vakantie in het vooruitzicht hebt. Waar gaat de reis naartoe? Duim voor je dat de accupunctuur toch nog wat gaat doen...
We gaan voor het eerst naar Afrika! (Kenia) 2 weekjes. Van fris naar 30 graden haha. We hebben er zin in. Nog 19 dagen ofzow. Spannend! Oh nu zie ik je onderschrift ook, zag ik vanmiddag ff niet! Ik zou zeggen: Ik wil ook zo'n cyclus! Maargoed dan wel te hopen dat ook jij binnenkort toch wel zwanger raakt! Grtzz.
amelien, kan dat niet dan? Ik bedoel het hoeft geen Afrika te zijn hahahaha dichterbij kan ook? Altijd lekker! Kan je geen weekje vrij krijgen? Grtzzz
Ik wil sowieso binnenkort een weekje vrij, alleen door de drukte op het werk, loopt de planning ontzettend achter. Maar ik ben zelf van de planning dus ik rooster mezelf binnenkort gewoon een week uit. Probleem is alleen dat ik ook een week in juni wil en 3 weken in september. Dan zijn meteen mijn vrije dagen op. We willen eigenlijk in het voorjaar naar new york...
Hey dames... Ik wil jullie alvast hele fijne feestdagen wensen! Geniet ervan! Nog leuke plannen voor de kerst? Wij beginnen morgen alvast, dus weet niet of ik voor die tijd al op het forum ben. Ik heb me vanmorgen een beetje verdiept in het tempen. Als het deze ronde niet raak is, ga ik volgende ronde beginnen met tempen. Mochten we uiteindelijk in de mmm terecht komen, hebben we dat in ieder geval al gedaan.
Jullie ook allemaal een hele fijne kerst en een voorspoedige jaarwisseling! Mag 2014 een heel vruchtbaar jaar zijn waarin ook de laatste meiden zwanger gaan worden. Ik duim in ieder geval voor jullie. afgelopen vrijdag hebben wij een 3D/4D echo laten maken en we verwachten een zoon! Al lag hij er niet helemaal lekker voor.. (lees: handen voor het hoofd en benen gekruisd) maar uiteindelijk toch kunnen zien. Ook heb ik de placenta aan de voorkant liggen wat natuurlijk wel jammer is omdat je het kindje veel later gaat voelen. Maar we wachten gewoon rustig af!