Amelien: Goedzo zo af en toe heerlijk van vakanties genieten dat doet n mens goed! hihi. New york, leuk staat ook nog op onze planning! Kiekeboe, tnx, wat leuk een zoontje! Meiden allemaal: Fijne kerstdagen!! Grtzzz.
Hey dames, Wat een rust hier. Jammer... fijne kerst gehad? Ik wel. Fijne, gezellige dagen gehad. morgen of overmorgen is mijn nod. heb vanmorgen getest, omowit, dus verwacht er niks meer van. Op naar ronde 9
Hier een goede kerst. Wil niks zeggen amelien! Ik testte ook twee dagen voor nod omowit en op nod wel positief. Keep it up! Ik wil jullie alvast een hele fijne jaarwisseling wensen. En ik duim voor jullie!!
hey meiden! Ja tis stil hier he! Maar goede kerst gehad hoor jullie ook denk! En nu een fijne oudejaarsdag en goede jaarwisseling gewenst! Bij mij alles hetzelfde! Het vocht verlies is weer stukken minder iig! grtzz
@ holidays: hmmm nog geen ongi dus. Hier vandaag mijn nod. Vanmorgen weer een omowitte test, maar nog niet ongi, dus nog wel een ieniemini beetje hoop.
Ik wil jullie een goed uiteinde wensen vanavond. En een super begin van een mooi, liefdevol em vruchtbaar 2014!
Hi meiden! Ik kom weer eeeeven om een hoekje kijken hier en om jullie te vertellen dat ik zwanger ben!! Ik heb vanmorgen positief getest!! Mijn vriend en ik zijn erg blij, maar nog wel vol ongeloof, net alsof het niet over mij gaat ofzo Ronde 6 dus raak geschoten, was 2 december voor het laatst ongesteld geworden, dus het is nog heeeeeeeeel pril allemaal. Als alles goed blijft gaan ben ik rond 10 september uitgerekend Ik wil jullie allemaal een hele fijne jaarwisseling wensen, vol met positieve testen!!!
Blomma, gefeliciteerd! Idd leuk cadeautje voor het nieuwe jaar! Super! haha geniet er van! Amelien, nu jij! Allemaal een super nieuwjaar gewenst!
Iedereen allereerst de beste wensen voor het nieuwe jaar! Blomma, gefeliciteerd! Amelien, spannend, ik duim met je mee! Iedereen een leuke jaarwisseling gehad? Wij wel, maar ben blij dat deze dagen allemaal weer voorbij zijn
Hier nog steeds geen ongi te bekennen maar ook geen positieve test. Ik snap er niks van. Normaal word ik altijd op 12 of 13 DPO ongesteld. Nu zit ik op 14 DPO en nog niks. Nouja... we kunnen niks anders doen dan afwachten en hopen op een positieve test.
Ik kom even stiekem kijken hoe het hier gaat. Alsnog de beste wensen allemaal voor 2014! Dat t een vruchtbaar jaar mag worden @ amelien: spannend zeg geen ongi en nog geen positieve test! Ik duim voor je dat je snel duidelijkheid mag hebben. @ holidays: balen zeg dat t allemaal zo lang duurt bij jou. Dat je nog t geduld hebt zo. Knap!
heyy lindas! Leuk even van je te horen! Hoe is het met jou? Jij ook de beste wensen voor dit jaar natuurlijk! Jaa bij mij verloopt het ook allemaal nog niet zo soepeltjes haha. Maarja, ergens binnen nu en een paar maanden dit jaar ga ik ook maar eens naar een huisarts denk ik, tenzij t opeens nog een keer komt maja.. Eind april alweer een jaar gestopt met pil en zit al ruim over 200 dagen heen inmiddels! Maarjaaaah. Lindas, jij hopelijk ook wat meer geluk dit jaar. Grtz
Tja hier weer aan t wachten op mijn 1e ongi. Inmiddels 2 curettages achter de rug. Na de 1e kreeg ik een week later heftige buikpijn en nog meer bloed met stolsels. Moest meteen in t ziekenhuis blijven toen op de echo bleek dat er resten weefsel waren blijven zitten en werd ik die avond weer geopereerd. Na die keer ging t veel beter en ook geen bloedverlies meer. Maandag weer naar de gyn voor de nacontrole en hoop ik ongi te worden. Dan zou ik mooie cyclus hebben deze keer. En dat zijn zo mijn afgelopen weken geweest, maar we gaan er met goeie moed weer helemaal voor
@ Lindas: Jeetje wat heftig allemaal zeg. Het is al erg genoeg, en dan heb je er ook nog zo'n lange nasleep. Fijn dat je er zo positief in staat. Hier vandaag eindelijk mijn ongi doorgebroken. Ronde 9 nu dus.
Lindas, klinkt heftig meis! Pfff maar fijn dat je er weer voor gaat! Ik wens je extra veel succes deze keer! Amelien, helaas dus toch weer onge, het duurt voor jou ook wel lang hé, elke maand weer onge.. maarja ik wil zo graag onge worden! Krom he. Grtz.