In juni 2013 ervoor gaan

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door senta, 17 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindas87

Lindas87 Actief lid

16 apr 2013
    435
    0
    16
    Noord-Brabant
    @ amelien dus toch ongi..
    Duurt wel lang hè? Ben je al aant tempen? Zorgt wel voor meer duidelijkheid in je cyclus.

2. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    @ lindas: daar ben ik van de week mee begonnen toevallig. Valt alleen nog best tegen. Elke dag om 6:45 uur de wekker...

3. Lindas87

Lindas87 Actief lid

16 apr 2013
    435
    0
    16
    Noord-Brabant
    Valt ook niet mee in t begin dat tempen, maar als je t na een tijdje doorhebt is t wel handig en weet je niet beter meer. Deed ik ook samen met ovulatietesten en toen was t snel raak! En mocht je verdere stappen ondernemen dan willen ze toch zien dat je 3 maanden getempt hebt.

4. Zoumooizijn

Zoumooizijn Actief lid

22 jun 2013
    477
    0
    0
    NULL
    NULL
    Amelien, bij jou lijkt het idd langer te duren, maar je hebt ook al zoveel meer cyclussen gehad dan ik.. Ik heb nu weer een lange cyclus, de vorige was ineens ook zo lang. Heb mijn ei nog steeds niet gehad en zit alweer over de 20 dagen heen..

Ik ga eerst na dit weekend weer flink beginnen met sporten en gezonder eten.. Vind mezelf nu echt te zwaar en te slecht van conditie en denk daarom ook dat het nog niet lukt. Hebben ook nog zoveel dingen die we willen dat ik er niet zoveel mee bezig ben..

Mijn man is er soms meer mee bezig, laatst bleek een collega ven hem zwanger en die zijn ook deze zomer getrouwd. Mijn man kwam thuis en dat was het 1e wat ie vertelde, zat hem dus wel wat hoog had ik het idee.

5. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    @ lindas: dat is ook precies de rede dat ik nu ga tempen. Geen zin om dat na 1 jaar nog te moeten gaan doen. En wie weet helpt het inderdaad ook bij het sneller zwanger worden. Hoewel ik me er nog wel in moet verdiepen, wat temp stijging/daling inhoud.

@ zoumooizijn: moeilijk is dat he. Ik merk nu ook wel dat mijn man er meer mee bezig is dan ik dacht. Hij was echt teleurgesteld toen ik gisteren ongesteld werd.

Ik ben sinds 2 januari begonnen met lijnen. Ik ben veel te zwaar wat natuurlijk ook niet bevordelijk is bij het zwanger worden. Ik ben 4 jaar geleden 40 kg afgevallen, maar langzaam toch steeds weer zwaarder geworden. Tijd om er weer wat aan te gaan doen dus. Alles voor het goede doel ;)

6. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook ik ben wel wat te zwaar hoor meiden! En na mijn vakantie ga ik ook weer bezig zijn met proberen weer wat kilo'tjes af te vallen!

P.s. ivm mn vakantie reageer ik de komende 2 weken w.s. niet! Misschien zelfs 2 en halve week maar dan weten je waarom!
    In ons hotel is geen wifi dus ;)

grtzz voor voorlopig ff! ;)

7. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    @ holidays: heel veel plezier! Geniet ervan!!!

8. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    Wat een rust hier dames... Hoe is het met jullie?

@ holidays: intussen weer terug van vakantie? Leuk gehad?

Hier weer richting vruchtbare dagen, en druk aan het tempen. Tot nu nog geen positieve ovutest. Verder vorige week ziek geweest en nog niet helemaal fit. Heb manlief ook aangestoken dus die loopt ook lekker te hoesten. Verder allebei last van onze rug dus moeten zin maken om te klussen... Niet echt fijn maar ik weiger een ronde over te slaan...

9. Lindas87

Lindas87 Actief lid

16 apr 2013
    435
    0
    16
    Noord-Brabant
    Pff schiet ook niet op dan. En niet fit en last van jullie rug. Komt slecht uit zo hè, maar snap dat jullie geen ronde willen overslaan!

Hier nog steeds wachten op ongi. T rommelt erg. Dan weer bloed, dan bruin, dan weer normaal. Kan er geen pijl op trekken. Ondertussen ook vast begonnen met tempen om wat meer inzicht te krijgen.

10. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    @ lindas: ongi inmiddels doorgezet?

Hier nog niet veel verbetering. Mijn ei nog niet gevonden. Word dus een lange cyclus of ik heb hem gemist. Maakt ook eigelijk niet geel veel uit. Mijn man blijkt een ischias dus klussen zit er op het moment toch niet in.

11. Lindas87

Lindas87 Actief lid

16 apr 2013
    435
    0
    16
    Noord-Brabant
    Nope nog niks :( dag 44 en nog geen eisprong in zicht. Begin t steeds meer frustrerend te vinden.

Is wel raar dat je nog geen ei hebt. Jij bent altijd nog redelijk regelmatig geweest :(

12. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    Jeetje duurt wel lang he. Snap dat het frustrerend is. Wachten duurt veel te lang.

Bij mij snap ik er ook niks van. Nog steeds niks...

13. Zoumooizijn

Zoumooizijn Actief lid

22 jun 2013
    477
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook nog steeds geen ei, zit volgens mij ook over de 40 dagen nu.. Ben er ook weinig mee bezig nu, zie het allemaal wel..

Merk wel dat ik het vervelender begin te vinden, dat veel vrienden en bekenden van mijn ouders allemaal opa en oma aan het worden zijn. Vorige week ook weer een stel vrienden van hun, die kinderen zijn iets jonger dan ik. Ik denk dat mijn ouders het ook zo graag zouden willen en ze zouden zulke leuke opa en oma zijn, maar ja, ze moeten nog even geduld hebben :p

14. Lindas87

Lindas87 Actief lid

16 apr 2013
    435
    0
    16
    Noord-Brabant
    Al eitjes gespot iemand? Hier nog steeds niks. Wel al 3 dagen op een rij dezelfde temp. Heb ik nog nooit gehad. Goed teken of? :( Hopen dat ie dit weekend eindelijk omhoog gaat en blijft.
    Gisteren proefles yoga gehad. Kijken of t helpt om innerlijke rust te krijgen ;) hihi

15. Lindas87

Lindas87 Actief lid

16 apr 2013
    435
    0
    16
    Noord-Brabant
    amelien knap trouwens dat je al zoveel afgevallen bent! :)

16. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    @ Lindas: Dankje ;) Beviel de proefles?

Hier ook nog steeds geen ei gespot. Snap er niks van. Van de ene kant denk ik, ik heb hem gemist. Maar aan de andere kan heb ik geen positieve ovutest gehad (test sinds cd 10), mijn temp is geen eisprong in de ontdekken, en ik heb geen last van kwaaltjes die ik normaal heb tussen eisprong en ongi...

Blijft vreemd. Maarja... we kunnen niets anders doen dan afwachten he :S

17. Zoumooizijn

Zoumooizijn Actief lid

22 jun 2013
    477
    0
    0
    NULL
    NULL
    Idd vreemd Amelien, vooral omdat je iedere dag een testje doet.. Dan kun je hem haast niet missen..

Holidays, nog steeds geen ongi te bekennen?

18. Lindas87

Lindas87 Actief lid

16 apr 2013
    435
    0
    16
    Noord-Brabant
    Ik denk dat hij later is bij jou amelien. Vind jouw piek behoorlijk hoog aan t begin van je kaartje, maar nu ziet ie er stabieler uit. Wie weet gaan we volgende ronde wel allemaal gelijk op 😉

19. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    @ Lindas: klopt dat mijn temp in get begin erg hoog was. Ben toen namelijk ziek geweest. In de avonden had ik toen hoge koorts. Daarom is er ook geen kaas van te maken. Ik test nog maar even door... maar ik baal er wel van.

20. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden!! Wat een saai nieuws hier, ik hoopte op veel leuker nieuws maar het schiet allemaal nog niet erg op dus?

Noujaaa hier ook niet! hahaaha. Maar wel een top vaka gehad!

Grtz voor nu!

Deel Deze Pagina