In juni 2013 ervoor gaan

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door senta, 17 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senta

senta Niet meer actief

#1341 senta, 10 feb 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 feb 2014
    @holidays, wat vervelend zeg maar 243 dagen geen menstruatie mee dat is niet niks, misschien helpt het als ik vertel wat mijn verhaal is. Ik heb in oktober 2011 een miskraam gehad en daarna geen menstruatie meer tot en met augustus 2012. Ik ben in mei naar de huisarts gegaan en dit aangekaart en na lang praten kreeg ik een uitgebreid bloedonderzoek, ik bleek dus een schildklier te hebben die niets meer deed, ik ben naar de internist gestuurd de molen ingegaan en kreeg direct medicijnen mee naar huis, het was allemaal erg fijn dat dit allemaal kon zo. Na 2 weken voelde ik mij direct veel beter en kreeg ik na 4 weken weer een menstruatie die was dus ook gewoon weer om de 28-30 dagen als altijd.
    Tot mei 2013 heeft het geduurd voor het allemaal een beetje stabiel was en toen mochten we ervoor gaan en was het direct raak in de maand juni

Ik zou echt een bezoekje brengen aan de dokter en niet je kop in het zand steken het hoeft niet altijd wat enorm ergs te zijn het kan ook een "simpel" probleem zijn.

De zwangerschap gaat naar omstandigheden goed, heel erg veel ongemakken gehad en medische problemen ik ben de dagen aan het aftellen tot ze geboren gaat worden.

2. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey senta, Dank je wel voor je verhaal. Zo zie je maar hoe vaak er wat speelt bij mensen. Ik hoop dat het nu rustig verloopt en dat je straks een goede bevalling mag hebben zonder complicaties en dan mag genieten van een gezond mini mensje ;)

Weet je het is niet zo dat ik me dagelijks druk erom maak omdat ik eigenlijk altijd nog hoop hou dat het toch nog vanzelf oppikt en anders idd naar een dokter ga. Bloedprikken is niet zo erg maar een uitstrijkje en alles lijkt me ook vervelend :S
    Als er idd niks gebeurd en ik ben er aan toe om toch maar naar een dokter te gaan dan ga ik dat ook echt wel doen maar ik heb de drang nog niet, al hoewel mn vriend laatst zei: ik word wel ouder hé. Ik zei ja het is toch ook niet dat ik het bewust tegen hou! hahaha. Dusja voor hem gaat t misschien meer belangrijk worden dan voor mij nog zeg maar...hij is 10 jr ouder dan ik. ik ben 28 ;) achjaaa alles komt wel, ik luister meestal naar mn gevoel als die sterk wordt met het idee ga naar de dokter, dan zal ik dat zeker doen, tussen nu en een jaar ben ik er zeker geweest maar ik wil er ook niet te veel haast en druk erop zetten omdat als het wel iets ergers is als iets simpels ik een hele lange rot periode sta te wachten en daar heb ik niet zo zin in, dan denk ik misschien maar helemaal geen kinderen want we hebben opzich een prima leventje zo maja dat zeg ik nu.. we zien t wel ;) gekke lichamen af en toe he haha.

3. Lindas87

Lindas87 Actief lid

16 apr 2013
    435
    0
    16
    Noord-Brabant
    Valse hoop... Temperatuur bleef raar doen dus FF heeft m'n kruis nu ook weggehaald. Dag 66 en nog geen ei gehad :(
    Maandag alweer 10 weken na m'n curretage pff

4. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    pff lindas, schiet ook weer niet op :( knuff

5. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    @ lindas: balen zeg :(

Hier een beetje onduidelijk allemaal. Heb op cd 12 een positieve ovutest gehad (denk ik, normaal heb ik echt knaktesten. Dat was deze niet, maar lijntjes waren minstens even donker). Meen die nacht ook mij ei gevoeld te hebben. Gisteren lichte tempstijging. En vandaag temp weer iets hoger... Houd dat in dat ik mijn ei eergisteren gehad heb? Weet uemand dat?

6. Lindas87

Lindas87 Actief lid

16 apr 2013
    435
    0
    16
    Noord-Brabant
    @ amelien: ik denk ook dat je hem donderdag cd 14 hebt gehad aan je kaartje te zien. En dat kan kloppen cd 12 positieve ovulatietest. Je ei springt dan binnen 24 tot 48 uur.
    FF zal morgen ook wel een kruis zetten. Bij 3 dagen hoge temp en blijft hoog zet hij een kruis dat ie geweest is :)

7. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    Ok... thnx. Vind het zo raar omdat ik dacht hem eerder gevoeld te hebben. Als dit altijd zo is wil dat zeggen dat we langer moeten doorklussen dan we deden.

Deze maand zal niks worden, door manlief zijn pijn weinig geklust.

8. Lindas87

Lindas87 Actief lid

16 apr 2013
    435
    0
    16
    Noord-Brabant
    Je weet nu tenminste wel dat je een eisprong hebt ;) en wie weet nu je weet dat je langer moet doorklussen dat je straks zo zwanger bent :)

9. Lindas87

Lindas87 Actief lid

16 apr 2013
    435
    0
    16
    Noord-Brabant
    @ zoumooizijn; ondertussen nog nieuws? Inmiddels al je ei gevonden of ongi? Ik hoop t voor je!

10. Zoumooizijn

Zoumooizijn Actief lid

22 jun 2013
    477
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee nog niks, geen van beide.. Dacht m van t weekend te voelen, voelde steken onderin mijn buik. Ovutest helemaal blanco, gelijk ook zwangerschapstest gedaan en ook niks.. Dus ja, we wachten nog maar ff..

Bij jou ook nog niets deze ronde?

11. Lindas87

Lindas87 Actief lid

16 apr 2013
    435
    0
    16
    Noord-Brabant
    Ah balen zeg! :( hoeveel dagen zit je ondertussen?

Hier hetzelfde verhaal. Dacht ook afgelopen weekend dingen op te merken maar helaas nog niks. Temp nog laag dus we wachten ook nog maar af.

12. Lindas87

Lindas87 Actief lid

16 apr 2013
    435
    0
    16
    Noord-Brabant
    Dames, ik heb nieuws.
    Het ziekenhuis belde vandaag onverwacht. Ik moet opnieuw bloed laten prikken, omdat ze mijn hormoonwaardes willen checken.
    Uit nader onderzoek is gebleken dat ik een gedeeltelijke mola zwangerschap heb gehad. Als ik nog steeds HCG in m'n lijf heb dan verklaard dat ook waarom ik niet ongesteld word.
    Ik ga nu verdere onderzoeken krijgen en hoop nu binnenkort op goed nieuws. Maar ben bang dat alles een staartje gaat krijgen :(

13. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    Balen zeg dat het allemaal zo onduidelijk is bij jullie. :( hier alweer even op het wachtbankje. Ik verwacht er niet veel van. Door manlief zijn rugpijn maar 3x geklust. Waarvan maar 1x rond eisprong.

14. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    @ lindas: molazwangerschap? Wat houd dat in?

15. Lindas87

Lindas87 Actief lid

16 apr 2013
    435
    0
    16
    Noord-Brabant
    Wanneer er bij of kort na de bevruchting iets misgaat kan het gebeuren dat alleen de placenta doorgroeit. Er is dan sprake van een mola-zwangerschap. De placenta groeit in de baarmoederholte almaar verder en door vochtophoping ontstaan talloze blaasjes. Gewoonlijk is er bij een mola-zwangerschap dus geen embryo. Is er bij uitzondering toch een vrucht, dan is deze bijna nooit levensvatbaar.

Heb even gekopieerd van internet dat is t duidelijkst.
    Ik kan zijn dat die blaasjes weer aangroeien vandaar dat ze dat hcg gaan checken.

16. Zoumooizijn

Zoumooizijn Actief lid

22 jun 2013
    477
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb je geen zwangerschapstest in huis? Die zou dan toch ook aan moeten geven dat er nog HCG aanwezig is?

17. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh lindas! Pff... weet niet wat ik erop moet zeggen....

Ik hoop op duidelijkheid voor jullie.

Ik heb een beetje het gevoel van... pijnlijke borsten.... alleen niet heel pijnlijk ofzo maar wel dat gevoel weet je wel... zou dat iets kunnen betekenen? Afwachten nog steeds :p

grtz

18. Lindas87

Lindas87 Actief lid

16 apr 2013
    435
    0
    16
    Noord-Brabant
    @zoumooizijn: ik had er nog een liggen en heb toevallig vanmorgen getest. Dat was ook mijn 1e ingeving, ik moet testen! Maar die was super wit. Dus hoop nu dat uit t bloed komt dat t gewoon 0 is ipv gestegen. Maja waarom heb ik dan nog geen ei :( We zullen het horen!

@holidays: zou t nu dan eindelijk? T kan iets betekenen. Zowel een ei of een zwangerschap is bij iedereen verschillend ;)

19. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    @ lindas: jeetje, das niet niks. Fijn dat de zwangerschapstest negatief was. Hopen op een goede bloeduitslag.

@ holidays: hopelijk hebben je pijnlijke borsten iets te betekenen, en gaat er binnenkort toch iets gebeuren.

hier weinig te melden. Zit op het wachtbankje...

20. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog steeds pijnlijke borsten, al een paar dagen nu..
    Moet toch wel iets hormonaals zijn neem ik aan? Dus mn lijf is dan toch op de een of andere manier ergens mee bezig neem ik aan?! Maar tot nu toe nog niks en woensdag ben ik 260 dagen menstruatievrij! ;) haha.

lindas hoeist?
    Amelien, ja altijd dat afwachten he :)
    zoumooizijn: hoeist?
    Hoeist met de rest?

grtzz

Deel Deze Pagina