@senta lekker hoor nog maar 15 daagjes en dan spanje, ben jaloers! @Teardrop leuke webshop hoor! En heftige bevallingen zeg. @koesje ik snap dat het gezellig wordt Haha Ik kijk ook altijd babyboom, erg leuk. @whoppie lou is idd een leuke meisjes naam! Maar mijn zusje heet milou dus dat lijkt teveel op elkaar. Balen dat het niet wil lukken met de verkoop van je huis. Hadden jullie al een nieuw huis gekocht? @amelien fijn hoor dat je je laatste pil hebt. Hopelijk klopt die voorspelling. @aangekomen ik was17 kilo aangekomen Haha maar het meest was er vrij snel af. @ bevallen. Wil heel graag thuis. Wilde dat bij de eerste ook maar met persen ging zn hartslag omlaag elke keer net als bij whoppie. Hij kon er dus niet uit omdat hij niet goed voor de uitgang lag. Dus met persweeen naar t ziekenhuis en daar met de vacuümpomp geholpen. Maar de bevalling was snel gegaan verder. 19.00 gebroken vliezen. 20.30 weeen. 23.15 persweeen. 01.15 geboren.
Spannend laatste pildames! 4 kilo idd niet veel, maar ook vrij veel last van gehad. Zomaar overgeven na een hoestbui vanwege maagzuur en als ik ook maar iets van inspanning deed, moest ik direct overgeven. Wel gewoon gewerkt tot 4 weken van tevoren, maar stofzuigen in etappes, was niet echt kunnen doen (ook in etappes, eerst trap op, uitrusten, was in de machine, uitrusten en weer naar benee). Dus wel wat last gehad. Maar goed 4 kilo is dan wel lekker. @teardrop: ik ben nu 14 kilo lichter dan voor mn zwangerschap. Helemaal happy mee en ik vindt t ook prima zo.... Rustig aan weer normaal gaan eten en nog een wijntje drinken zaterdag. Voordat het niet meer kan... (hopelijk). @pendels: oh dat zou idd leuk zijn ja dat die uit zou komen. Ik heb er een voor september en een voor januari 2015(!!!!), nou die negeer ik maar .. Beide trouwens een meisje. Dus ben benieuwd. @Tammie: ja dan is Lou niet leuk nee. @teardrop: wat een heftige bevallingen. Hier goede ervaring en hopelijk straks weer. @aantal kids: ik wil er 3, maar vl nu nog 2. Is het meest praktisch.. Dus we gaan voor een tweede en daarna kijken we nog ff..
@Whoppie, balen dat het tijdens de zwangerschap niet zo heel lekker ging. Ik heb bijna nooit over gegeven. Wel bij de eerste veel last gehad van maagzuur. Dus kan het me wel een beetje voorstellen. Maar idd, die 14 kilo lichter is dan wel heel fijn Hopelijk laatste wijntje voorlopig! Lekker hĆØ zo'n baan dat je af en toe ff kan kijken hier. Ik heb het ook (en soms gaat spieken het ook iets te makkelijk) @Kiekeboe, dat is ook spannend. Komt het allemaal weer een stapje dichterbij! @Amelien, voor jou ook spannend! Snap je gevoel wel hoor, dat het raar is. Dat had en heb ik ook haha. Zou leuk zijn hĆØ als het zo snel gaat! @Bevallen, jammer is dat hĆØ, als je thuis wilt bevallen maar uiteindelijk in het zkh beland... Ik kreeg ook een pendel voor juni, maar aangezien ik pas de 13de stop met de pil zal het niet eerder dan juli worden hihi. Bedankt voor de leuke reacties op mijn website! Ben er echt trots op. Het is nog niet af, maar het is al een heel stuk beter dan wat ik zelf in eerste instantie had gemaakt haha. Na mijn vakantie ga ik verder met promoten en natuurlijk de site nog verder aan mijn smaak aanpassen. Leuk projectje en leuke afleiding voor straks denk ik ook Weltrutsten alvast allemaal!!
Wat een rust hier ineens... Jullie nog leuke plannen voor het weekend? Ik ben morgen 1 jaar getrouwd dus dat gaan we lekker vieren! Niet heel groots hoor, maar wel lekker uit eten enzo!
T is idd rustig vandaag. Ik heb zelf een drukke dag achter de rug en lig nu bij te komen op de bank Morgen ga ik naar een feestje met vriendinnen. Is alweer even geleden dus heb er zin in! @Amelien, alvast gefeliciteerd! En gestopt met de pil.. Nou dat is morgen wel een gezellig avondje waard toch! Hebben jullie een grote bruiloft gehad? @Whoppie, de meeste vrouwen blijven zwaarder na een zwangerschap... Lijkt me wel erg vervelend als je je zo rot voelt. Hopelijk is dat bij de volgende zwangerschap wel anders! Hou het even kort.. Volgende keer weer een langere reactie!
@ Koesje: Tja... wat is groot. Gemiddeld denk ik. Overdag 25 gasten en 's avonds ongeveer 100. Ik zou graag een jaartje teruggaan in de tijd. Hoewel... toen had ik vandaag wel echt een stressdag hahaha. Jij ook vast veel plezier morgen met je vriendinnen. Altijd gezellig!
Ja rustig! @Koesje: ja klopt. Ik ben ook erg blij dat ik de kilos op de dag van de bevalling al kwijt was. @Amelien: alvast gefeliciteerd! Veel plezier morgen. @Plannen: morgen lekker terrasje met een wijntje. Avond een feestje, dus de kleine gaat voor t eerst logeren. Ben benieuwd. En zondag familiedag. Dus druk weekend.
@ Amelien Gefeliciteerd! Veel plezier vandaag! en allebei ook nog eens gestopt met de pil. Spannend he! @ Plannen Niks gepland. Even kijken wat het weekend ons gaat brengen!
Of ik thuis of in het ziekenhuis wil bevallen! Ik zou het eigenlijk niet weten! thuis lijkt me fijn in je eigen omgeving enzo alles bij de hand wat je wil enzz maar ziekenhuis lijkt me fijn omdat ze meteen kunnen ingrijpen als het nodig is en jen iet op het laatst met een ambulance naar t ziekenhuis geraced moet worden enzz... Noujaa heb nog even tijd om over na te denken hahaha. grtz voor nu.
Wat een rust hier! We gaan vrijdag een testje wagen... Ik ben benieuwd! Scheelt dat dan ook mn nod is, dus als t dan niet positief is weten we genoeg. Alhoewel dat de vorige keer ook niet zo was. Toen negatief op nod en twee dagen later positief. Maar goed.. we zien t! @teardrop: ik zit met Smurfin in het decembermama'stopic... grappig dat jullie elkaar kennen....
@Whoppie, smurfin zei het inderdaad! Ze is een goede vriendin van me. 1 van de 2 die weten dat we er voor gaan @Holidays, spannend!! Veel succes @Amelien, nog gefeliciteerd met jullie 1-jarig huwelijk! Iedereen aan het genieten van het weekend? Vrijdag zijn onze meiden gaan logeren bij oma. Vl en ik zijn toen lekker uit eten gegaan en gisteren zijn we de stad in gegaan voor onze eigen vakantiekleding en de laatste dingen. Verder als het goed is alles in huis nu. Straks gaan we even bij mijn opa en oma op bezoek en vanmiddag een verjaardag. Weekend vloog weer om zo. Dan maandag en dinsdag nog werken en woensdag de koffers pakken T gaat hard nu hihi
Ha meiden, Poeh moet vandaag een beetje bijkomen van een te gezellig feestje haha. Zal waarschijnlijk 1 van de laatste zijn (hoop ik) waarbij ik nog lekker een drankje kon drinken @Teardrop, dan is het echte aftellen begonnen! Heerlijk zeg en wat een goed vooruitzicht! leuk dat jullie samen even weg zijn geweest, doen wij ook regelmatig en vind ik ook belangrijk! Zeker omdat vl zoveel werkt. @Holidays oh wat balen meid.. Chocola is het beste medicijn toch Hopelijk brengt het mooie weer wat afleiding en hops naar de volgende ronde! Of heb ik het helemaal mis en gaan jullie nu de eerste ronde in? Sorry hoor ben het even kwijt.. Mn geheugen is af en toe echt een zeef.. grrrr @Amelien, het lijkt me dat een trouwdag echt zo omgevlogen is.. Snap dat je het graag nog een keer over zou willen doen! Hebben jullie een gezellige dag gehad gisteren? Toen ik gisteren op het feestje stond moest ik wel even slikken.. Nu onze kleine al iets zelfstandiger wordt en gewoon heerlijk door slaapt denk ik oh man waar beginnen we weer aan. Ik weet dat het tijdelijk is maar toch.. En dan kom ik vanochtend beneden en dan denk ik weer oh wat heerlijk straks nog een kleintje erbij.. die feestjes enz komen wel weer. Zoals jullie kunnen lezen wikken en wegen haha. Dat hoort bij mij! Wat overigens niet betekend dat we er nu niet voor gaan maar meer een moment van bezinning
Spannend! Ik hoop op een positieve test!! En voor mezelf hoop ik die dag m'n eitje te bevruchten haha
Hai koesje: Haha nou met zo veel verschillendereacties kan ik ook niet altijd alles zo goedbijhouden dus snap je wel hooor. Maar het is zo dat dit mn eerste echte onge is, had welbewust wat voorzichtig aan gedaan afgelopen maand maar was het wel raak geweest was het ook goed geweest maar zois het ook goed Dus geen baaldag hier en heb niet echt haast! We gaan het zien komende maand, en ey als dat niet lukt kan ik in juli op vakantie heerlijk van drankjes en de hitte en zon genieten zonder zorgen wat wel en wat niet tijdens een zwangerschap hahaha. We gaan het zien. Alleen mensen snappen jullie hier iets van?? Word ik gisteraaf wel onge... maar zet vandaag niet meer door of nog niet?? snap er even helemaal niks van, wel beetje stress laatste dagen misschien dat dat mee kan spelen? maar snap er vrdr niks van! nou grtzzz
Hi meiden! @ holidays valt gelukkig mee 32 dagen. Op naar ronde 1 toch? Misschien is je onge een beetje vreemd nog van het ontpillen. Ik soms dan was ik 2 dagen ongesteld 1 dag niks en daarna weer 2 dagen ofzo. @amelien gefeliciteerd nog met je 1 jarige huwelijk. @koesje ik heb die momenten soms ook. @spannend whoppie! @lekker Teardrop! Ik moet nog met 2 maanden wachten op mn vakantie. Wij hebben niet veel gedaan. Gister gewinkeld, vandaag lekker wezen fietsen en naar de kinderboerderij geweest met de kleine. Lekker genieten van de zon.
@teardrop: lekker op vakantie! @holidays: 32 dagen is toch prima voor een eerste ongi. Kan idd van t ontpillen zijn en idd stress zou er ook mee te maken kunnen hebben. @koesje: hier ook die gedachten hoor... zomer komt eraan. Lekker met een wijntje op een terrasje (Lennox mee in de wagen). Dat zit er dan ook al niet meer in..... en met de Zomerfeesten Nijmegen lekker wat drinken, dus ik heb dat ook wel, maar aan de andere kant is lennox ook nog lekker klein en zijn we straks in een keer uit de luiers... @Tammie: klinkt als een erg lekker weekend. Hier ook een feestje gehad, met een wijntje (te veel). En vandaag hele dag op pad met de familie, familiedag in de Beekse Bergen en Speelland. Kids hebben zich heerlijk vermaakt en de ouders lekker van de zon genoten. Want t was heerlijk weer.