Hoe is het dames? @ Holidays: ongi weer voorbij? Hier weinig nieuws. zit inmiddels op cd 12. Ben gisteren en eergisteren mijn ovutesten vergeten, dus doe het deze ronde maar even zonder. Mijn temp is tot nu toe nog laag dus nog geen ei.
hey Amelien, Wat een gewacht enzo he. maja ja onge voorbij zit nu alweer op dag 13 toch gaat de tijd ook wel snel vind ik. Ben heel benieuwd hoe nu verder! maja ff afwachten weer groetjesss
Zo... Inderdaad stil hier zeg. Jammer! Hier ei intussen gehad op cd 16. Nu weer op het wachtbankje dus. Afgelopen weekend lekker even weg geweest. Heeft ons beide goed gedaan. Weekend is alleen altijd te kort hè
Nou amelien, dit keer dan geluk? Ik wacht ook of mn cyclus weer doorkomt eind vd maand of niet.. dus aan de wacht samen haha. succes!
Wat een rust hier... hier weinig nieuws. Wel wat last van kwaaltjes maar die probeer ik te negeren. Die hebben immers nog nooit wat opgeleverd. Heb er wel een goed gevoel over, maar ook dat heb ik al vaker gehad. Geduld...
Amelien, zijn wij nog de enigen hier? Het was ooit zo n druk topic! maja bijna iedereen werd zwanger natuurlijk. Lindas hoeist met jou? Khoop t voor je amelien dat wat je voelt ook zo is. Ik ben nog aan de wacht zit nun op dag 24, benieuwd hoeveel k er deze keer bij op moet gaan tellen! Hey als wij de enigen nog hier zijn kunnen we miss beter via prive berichtjes naar elkaar sturen? Want ja dit is openbaar maar als er verder niemand meer meeleest tjaaa njaa lama weten! Grtzz mjaa grtzzz
Het is wel erg rustig inderdaad. Linda's en zoumooizijn kletsten ook nog wel regelmatig mee. Maar nu niet meer?! Pub vind ik ook prima hoor. Als verder toch niemand meer meekletst is dat net zo makkelijk. Hoe is het bij jou? Hier inmiddels dag 5. Ongi bijna voorbij dus weer richting vruchtbare dagen.
Sorry dames, ik klets in een ander topic mee dus ik ben off topic hier. Hoop natuurlijk dat er voor jullie ook snel duidelijkheid komt en vooral een positieve test
succes lindas! Amelien dan vervolg ik je even via pb! Hoe kan ik aangeven dit topic te sluiten of gaat dan vanzelf?
@ Lindas: dankje... Jij ook veel succes. @ holidays: volgens mij moet dat bij een moderator aangegeven worden als een topic moet sluiten. Maar volgens mij word een topic vanzelf gesloten als er lang genoeg niet in gereageerd word.