In juni 2013 ervoor gaan

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door senta, 17 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiekeboe4

Kiekeboe4 Niet meer actief

@teardrop: Oh lekker genieten op vakantie!

@holidays: Dat je maar zo kort ongesteld bent kan van stress komen en ontpillen. You never know! Maar 32 dagen valt mee toch?

@koesje: Same here... Je zou bijna denken dat je de enige bent met die gedachtes. Maar volgens mij als ik dat zo lees is dat echt niet zo!

Ik heb dit weekend lekker met vl doorgebracht. Echt veel quality time! lekker uit eten geweest en van het zonnetje genoten! Vandaag verjaardag van mijn schoonmoeder gehad, dus mijn buikje is weer lekker rond en vol met hapjes:p

Maar joh... nu ik dus echt daadwerkelijk gestopt ben met de pil.. pff.. komt allemaal wel erg dichtbij hoor..:$ Voor ons is het de eerste keer en vl is helemaal wild.. maar tsja, ik vind het wel ontzettend spannend! Er gaat dan natuurlijk een hoop veranderen in ons leven. Maar ik denk persoonlijk als het eenmaal zo ver is en dat je het allemaal mag meemaken en uiteindelijk een prachtig kindje mag vasthouden, dat je niet anders meer had gewild. Laten we hopen dat het ons mag lukken!

Laten we het gezonde spanning noemen;)

2. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    @ Whoppie: Spannend… vrijdag testen. Ik heb me nu voorgenomen om (indien nodig) pas te testen wanneer is minimaal 3 dagen overtijd ben. Maar stiekem weet ik nu al dat ik dat nooit ga volhouden. Geen geduld! Maargoed… voorlopig eerst maar eens op mijn laatste pilongi wachten ;) Klinkt als een lekker weekend wat je hebt gehad.

@ Holidays: Stiekem jammer dat het niet al raak is, maar nu vol goede moed voor het echie in de volgende ronde :D Lekker naar portugal volgende maand. Ook al zo lekker. Hier nog een hele tijd wachten op onze vakantie. Over 2 weken wel een weekje vrij, maar we gaan niet weg. Onze “echte” vakantie is pas in september.

@ Teardrop: Wat een heerlijk vooruitzicht he :D Komt lekker dichtbij nu! :D

@ Koesje: Ach… de volgende keer laat je dat drankje met liefde staan ;) Ik kan me die twijfel wel voorstellen. Het is toch weer een hele stap :D

@ Tammie: Genoten van de zon? Lekker! Hier vandaag weinig zon gezien. Ik had me voorgenomen lekker buiten in het zonnetje te gaan zitten. Maar de zon is er weinig geweest en het was best koud… :(

@ Kiekeboe: Lekker weekend gehad dus! Fijn! :D Spannend is het he... ik heb dat ook wel moet ik zeggen!

@ All: Bedankt voor de felicitaties, we hebben een heerlijk dag gehad gisteren :D

Hier vannacht gedroomd dat ik een positieve zwangerschapstest had. Heel raar, ik deed 2 testen tegelijk. En terwijl ik de 2e deed, bleek de eerste positief maar er zat een of andere gekke kronkel in de controlelijn… Heel vaag…. En toen werd ik wakker :S

Normaal begint op zondag altijd mijn pilongi. Nu dus niet… zal morgen wel zijn dan. Hoop ik!

3. Teardrop

Teardrop Bekend lid

21 mei 2013
    569
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Holidays, ook lekker, Portugal. Leuk om naar uit te kijken :)
    Het niet lekker doorzetten van je ongi kan inderdaad goed met spanning te maken hebben.

@Koesje, die bedenkingen heb ik af en toe ook hoor! Na de 2de gehad en nu net zo hard weer haha.

@Tammie, 2 maandjes zijn zo om hoor! En tegen die tijd kun jij nog ergens naar uit kijken en ik alleen maar terugdenken :( hahahaha
    Lekker zo'n relaxed weekend. Kinderboerderij doet het altijd goed bij de kids :)

@Whoppie, op zich wel lekker inderdaad om in 1x uit de luiers te zijn straks. Toen onze eerste 6 maanden was, had ik ook heel sterk dat ik een 2de wilde, maar uiteindelijk toch wel blij dat we gewacht hebben. Ik zag er tegenop om hoogzwanger een 1jarige om me heen te hebben huppelen zeg maar. Al zou het qua leeftijdsverschil wel heel leuk geweest zijn hihi.
    Spannend hoor, vrijdag. Ik lees het pas als ik terug ben uit Turkije waarschijnlijk.
    En leuk zo'n familiedag. Wij hadden er laatst ook 1. Gezellig wezen midget golfen en bbq erna. Echt gezellig altijd :)

@Kiekeboe, ik herken onszelf heel erg in je verhaal haha. En inderdaad, als je eenmaal je kleintje in je armen hebt en zeker als je thuis een beetje het ritme hebt gevonden, dan lijkt het alsof het nooit anders is geweest. Het enige dat ik eigenlijk heel erg wennen vond, was het feit dat je niet "zomaar even de deur uit" kan. Veel om bij na te denken (slaapjes, voeding, wat meenemen enz..) Maar daar vind je best snel je draai in.

@Amelien, succes met wachten met testen hahaha. Ik zei dat ook altijd, maar uiteindelijk altijd voor NOD al getest (en gelukkig altijd duidelijk positief of negatief, nooit echt twijfelgevalletjes gehad haha)
    Oh grappig die dromen! Ongi komt vast snel door. Kan wat later zijn door de spanning nu ;)

Gisteren heerlijk in de tuin gezeten op de verjaardag van vrienden. Wat was het een lekker weertje!! Echt genoten (met een wijntje erbij).

Gisteravond de uitnodigingen voor dochter haar verjaardag gemaakt. Was ze vergeten te kopen en wil ze toch vandaag de deur uit hebben. Heb dus maar simpel een uitnodiging op een half A-4tje gedaan. Vind het in ieder geval leuker dan de app's die de meeste mensen tegenwoordig sturen. Vind het altijd zo gezellig om een uitnodiging met de post te krijgen hihi.

Ga maar snel nog aan het werk nu. Hopelijk vliegt de dag om...

4. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ allemaal, bedankt voor de reacties. Wat is toch spannend voor allemaal!

@ amelien: Nog op pilonge wachten haha zo grappig want toen ik daar nog op wachtte was ik ook al forums aan het kijken en alles e n lijkt alles nog zo ver weg.. nu heb ik mn eerste onge al..

Noujaaa ongee!!! Het is gestopt op wat bruinverlies na af en toe?? maar jullie reageren niet dat het heeel gek is dus nouja korte menstruatie gehad, moet ik wel dag 32 aanhouden dan of wachten tot ik eens normaal onge word? Ik heb dit nog nooit gehad zal toch wel met ontpillen of stress te maken hebben.. Normaal heb ik nooit echt stress maja nu wat priveomstandigheden zeg maar, als iemand wilt weten mag dat wel hoor maar liever via prive bericht dan hier open en bloot neer te leggen ahhah. Majaaa... allemaal succes met voornamelijk wachtennn wachtennn wachtenn hahahaha en natuurlijk met alle mooie dromen en beelden en alle verwachtingen die ons allemaal te wachten staan hihi.

5. Kiekeboe4

@ Teardrop

Je slaat de spijker op z'n kop! Inderdaad.. het even snel weg (want dat doen we/ik ook wel met enige regelmaat).

Het impulsieve is er even vanaf. Maar ook ik hoop inderdaad dat we onze draai hier snel in kunnen vinden.

Vandaag ongesteld geworden... Had ik me even vergist zeg! haha. Moest inderdaad vandaag zijn. Zit ik dan op m'n werk;)
    Had ook eerlijk gezegd niets voelen aankomen. Normaal wel wat kleine krampjes hier en daar.

Was vanochtend wel net een verstrooide kip! Had het kunnen weten:D

6. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha kiekeboe4: Fijn dat je onge bent geworden dan kan je nu deze ronde in gaan :D Ik voelde ook niks en normaal ook wel! Maja bij mij verloopt het wat apart ;) hopelijk bij jou helemaal normaal! En dan word het steeds spannender allemaal ;)

Doordat mijn onge nu zo raar verloopt twijfel ik een beetje of ik niet nog een maand maar gwn voorzichtig doe zodat ik hopelijk volgende maand weer normaal menstrueer. Of gewoon maar doen zoals het komt en dan maar zien of ik wel of niet zwanger wordt.. beetje in dubio haha grtzz en succes!

7. Teardrop

Teardrop Bekend lid

21 mei 2013
    569
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Holidays, ik zou niet gericht klussen, maar ook geen moeite doen om niet zwanger te worden. Dus inderdaad gewoon zien hoe het loopt. Maar kan ook begrijpen dat je liever inzicht in je cyclus hebt.

@kiekeboe, hahaha. Klinkt als een actie voor mij ;)

Pffff hier de hele dag al last van zuurbranden. En ook nog hoofdpijn erbij. Zal wel de druk zijn van de vakantie en de pilstop e.d. Lekker op tijd naar bed dus.

8. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ teardrop: ja denk dat het zoiets wel zal worden...
    Als ik even die 32 dagen aanhoud, dan zou mn volgende nod zijn op 2 juli. Begin die maand ben ik blij als ik zwanger zou zijn maar ook blij als ik een normale menstruatie krijg! Daar gaan we maar even vanuit...van 1 van die 2 dingen... anders word t erg zuur..

Nou slaap lekker iig ;) hopelijk morgen geen hoofdpijn meer enzo!

grtzz

9. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    @ Holidays: Vervelend dat je ongi zo raar verloopt. Ik heb helaas geen tips voor je!

@ Teardrop: Beterschap! Hopelijk doet een goede nachtrust je goed.

Hier vandaag ongesteld geworden. En hoe!!! Vanmorgen thuis nog niks aan de hand en kom op het werk, en kon bijna weer terug naar huis voor schone kleding. Gelukkig nog net op tijd op het toilet. Goed… ronde 1 is dus gestart :D

Voel me ook ontzettend beroerd. Zal wel door de ongi komen! Hopelijk is dat morgen wat beter. Heb na het werk 2 uur op bed gelegen met knallende koppijn. Nu wel iets gezakt maar nog steeds niet de hebben eigenlijk. Zo maar lekker mijn bedje in!

10. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    Dames... Ik heb het lijstje even opgesnord, en mijn nod erin gezet! Voor wat het waard is, want ik heb nu natuurlijk totaal geen idee van mijn cyclus. Ik weet ook niet meer hoe mijn cyclus was voordat ik met de pil begon. Volgens mij niet heel onregelmatig, maar dat weet ik niet zeker.
    We gaan het zien!

Tammie87, 26 Jaar, 2e kindje, Nod 29/05->05/06?
    Senta 27 Jaar, 2e kindje, Nod 04/06
    Kiekeboe4, 21 Jaar, 1e kindje, Nod 04/06
    Holidays, 27 Jaar, 1e kindje, Nod 05/06
    Whoppie, 31 jaar, 2e kindje, Nod 07/06
    Koesje, 31 Jaar, 2e kindje, Nod 22/06
    Amelien, 26 Jaar, 1e kindje, Nod 01/07
    Lindas87, 25 Jaar, 1e kindje, Nod?
    Teardrop, 28 jaar, 3e kindje, Nod ?

11. Kiekeboe4

heb de mijne nog even aangepast! Was dus 3-06 en geen 04:D

Kiekeboe4, 21 Jaar, 1e kindje, Nod 03/06
    Teardrop, 28 jaar, 3e kindje, Nod ?

@ Holidays

Ik zou gewoon lekker je ding doen. Niet vermijden, maar ook niet gericht.

@ Amelien

Ook jij dus zo'n leuke actie gehad:cool: gelukkig goed afgelopen! Hier was ik er enorm moe van! om half 9 naar bed gegaan en voel me nu alsof ik door een bus ben overreden..

@ Teardrop

Dat is niet fijn:( zuurbrand en hoofdpijn.. verschrikkelijke combinatie

12. Teardrop

Teardrop Bekend lid

21 mei 2013
    569
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen dames!!

Allemaal goed geslapen? Hier is de hoofdpijn gelukkig naar de achtergrond verdwenen (nog niet helemaal weg, maar heb er zo iig geen last van).
    Vandaag laatste werkdagje. Veel opruimen en wegwerken, dus verwacht dat de dag zo om is.

@Kiekeboe, oef niet fijn als je zo'n last hebt van je ms. Groot gelijk dat je vroeg naar bed bent gegaan. Hopelijk knap je nog een beetje op in de loop van de dag.

@Amelien, ze komen vanzelf een keer door inderdaad. Hopelijk snel inzicht in je cyclus. Dat is toch wel makkelijk :)
    Gelukkig was je op tijd op de wc op werk. Zou toch heel vervelend zijn als je op een holletje terug naar huis moest...
    Heb je nog een beetje geslapen? En hoe is het met je hoofdpijn?

@Holidays, we duimen voor een posi test of een duidelijke ms op 2 juli!

Kiekeboe4, 21 Jaar, 1e kindje, Nod 03/06
    Teardrop, 28 jaar, 3e kindje, Nod 16/06

Heb mijzelf even verschoven in de lijst en NOD op 16/06 gezet. Ik wordt meest 3 á 4 dagen na het stoppen met de pil ongi, dus dat zou de 16de of de 17de zijn dan. Daarna officieel van start met ronde 1.
    Vermoed dat mijn cyclus rond de 28 dgn zal zijn, maar hou voor de zekerheid eerst nog even 30 dgn aan :)

13. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ amelien: Opzich mooi dat je onge bent! En zo duidelijk ook, dat is bij mij wat anders hahaha. Is dit je eerste echte onge? of was dat nou nog je pilonge? Ach beter kan je deze ronde ingaan :D Ik heb trouwens ook geen idee hoe mn cyclus zich gedraagt dus ja :p maar nog steeds verder niks meer van onge bij mij.. dus zal morgen mn NOd maar gaan verplaatsen naar 2 juli, komt goed! fijne dag! grtz

14. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ teardrop: Fijn dat je hoofdpijn minder is ;) Succes vandaag. Hopelijk snel onge dan kan je ronde 1 in :D spannend.

Grtzz

15. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    @ Kiekeboe: Hoeveel dagen cyclus houd jij aan?

@ Teardrop: Fijn dat je hoofdpijn wat gezakt is. Jou pilstop komt ook steeds dichterbij! :D Hier slecht geslapen maar gelukkig is de hoofdpijn wel een heel eind gezakt. Lief dat je het vraagt. Ik ben vandaag gelukkig vrij, dus kan lekker rustigaan doen.

@ Holidays: Dit is nog mijn pilongi, dus niks spannends op zich hahaha… mijn lichaam weet nog niet eens dat ik met de pil gestopt ben. Normaal gezien zou ik vrijdag weer met een nieuwe strip starten, maar dat gaan we dus niet doen! :D Ik duim voor je dat je volgende maand een duidelijke ongi hebt, maar liever nog zwanger bent natuurlijk!

Ik heb een app op mijn telefoon en die zegt dat ik op 17 juni mijn eisprong zou moeten hebben (uitgaande van een 28 dagen cyclus). Ik hoop dat ik mijn eisprong nog steeds voel, net als “vroeger”. Zou wel handig zijn.

16. Koesje

Koesje Niet meer actief

Ha meiden!
    Eindelijk mooi weer, i like!!
    Het leek vanmorgen in de auto alsof mijn eisprong aan het rommelen was.. leek me wel een beetje vroeg maar zou wellicht kunnen met mijn onregelmatige cyclus! Heb ook een app op mn telefoon en daar staat dat ik hem ongeveer zaterdag zou moeten hebben (ivm gemiddelde lengte cyclus). Hmm toch maar even mn lichaam in de gaten houden vandaag!

@Tearddrop, nog maar een paar uurtjes en dan heb je vakantie! Heerlijk zeg!
    Fijn dat je je weer wat beter voelt.. Die dagen kunnen dan niet snel genoeg om zijn!
    Ik heb voor mijn zoontje zijn eerste verjaardag ook persoonlijke kaarten gemaakt.. Vind ik idd ook een stuk leuker dat een app!

@Kiekeboe, hoe voel je je nu? Kun je een beetje rustig aan doen?

@Amelien, balen dat je zo een last hebt van je menstruatie! Maar hopelijk zie je het van de positieve kant.. Ronde 1 is officieel begonnen! J Fijn dat je vrij bent.. De zon doet goed zijn werk dus hopelijk kun je er een beetje van genieten!

@Holidays, ik sluit me bij de rest aan. Laat het maar op zn beloop gaan het kan verder toch geen kwaad! Is al spannend genoeg zo ;)

17. Koesje

Koesje Niet meer actief

Ik heb nog wat ovu testen liggen van de eerste zwangerschap dus ik dacht ik gooi er eentje tegenaan. Hij is negatief dus zal wel geen eisprong geweest zijn. Leek me ook wel wat aan de vroege kant!
    Ze zijn ook 5 maanden over datum maar ja weet niet of dat nou echt uitmaakt..

18. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    @ Koesje: Ik kan me niet voorstellen wat er aan zo'n testje nou mis kan gaan. Maar aan de andere kant, er staat niet voor niks een datum op denk ik :S Jammer dat je lijf niet gewoon een alarm heeft wat afgaat bij eisprong he... zou het een stuk makkelijker maken ;)

19. senta

senta Niet meer actief

Hoi dames ik ben er later weer oma is van de week overleden. Morgen begravenis ik ben nog niet ongesteld maar test pas vrijdag was bij onze zoon ook pas laat

20. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    @ Senta: Gecondoleerd! Heel veel sterkte! Ik duim voor je dat je deze week toch nog positief kan afsluiten met een positieve test!

Deel Deze Pagina