In juni 2013 ervoor gaan

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door senta, 17 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    Hier denk ik dat t niet raak is. Is het wel raak, dan is het mis denk ik.. Ik heb ontzettend last van mn buik en het voelt als de mk en menstruatiepijn. Dus ik neem maar spul mee naar t werk morgen...

@senta: sterkte en hopelijk een mooie test vrijdag...

@koesje: bij mij waren de eerste ovutesten ook allemaal negatief en buiten de houdbaarheidsdatum. Wel ei gehad, dus denk toch dat ze dan niet meer werken..

2. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ amalien, haha ok dus nog normaal zo'n onge hahaha. Noujaa spannend allemaal, zeker eind van deze maand hihi.

@ koesje: haha ovulatie testen 5 maanden over datum, ik zou niet weten of dat uitmaakt, maar zou binnenkort toch maar om nieuwe gaan hahaha.

@ senta: oh jeetje wat een vervelend bericht altijd.. sterkte...!

Grtzz

3. Teardrop

Teardrop Bekend lid

21 mei 2013
    569
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Senta, gecondoleerd. Neem de tijd. Spannend, duimen draaien voor vrijdag!

@Koesje, volgens mij kun je beter nieuwe testen kopen. Lijkt mij dat ze de datum niet voor niets erop zetten ;)

@Amelien, haha zo'n alarm zou inderdaad wel handig zijn ja :D

@Whoppie, slim om je alvast voor te bereiden. Liever onnodig meenemen dan niet meenemen en tóch nodig hebben. Maar zolang je nog niet ongi bent kan alles nog hoor!

Ik lees hier al het 1 en ander over app's. Had er ook al een beetje in rond zitten kijken. Ga er zeker 1 gebruiken zodra ik ongi ben over ong 2 weken.
    Kijk er ook al naar uit om zo'n zwangerschaps tracker erop te zetten haha.

4. Koesje

Koesje Niet meer actief

@Senta gecondoleerd! Begrijpelijk dat je iets anders aan je hoofd hebt gehad.. Sterkte met dit verlies! En ook ik duim voor een positieve test vrijdag!

@Whoopie, hopelijk zet je ongi niet door.. Je weet maar nooit!!

@Teardrop, ik vind die app wel handig maar ik let ook wel op de signalen van mijn eigen lichaam!
    En heb je de vakantie ingeluid met een lekkere borrel J

@All, jullie hebben ook gelijk wb de testen.. Ik denk dat ik nog even wacht met bestellen. Ik heb altijd wel slijm als ik in mijn vruchtbare dagen zit dus ik ga eerst proberen zwanger te raken door op mijn eigen lichaam en signalen te vertrouwen.. Spannend weer allemaal!!

5. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    #165 holidays, 4 jun 2013
    Laatst bewerkt: 4 jun 2013
    Ik ken je ntrlk niet, maar hoe oud is je oma en hoe heet ze en in welke plaats? Mag ook in prive bericht maar morgen hebben mijn ouders een begrafenis van mijn tante namelijk :) Zou natuurlijk heeel toevallig zijn maar het zou kunnen.. ben benieuwd, maar veel sterkte! Ik ben er niet bij omdat ik haar eigenlijk nooit zag, mocht het toevallig om dezelfde vrouw gaan.

6. senta

senta Niet meer actief

@holidays je hebt pb.

7. Tweety30

Tweety30 Lid

1 feb 2013
    5
    0
    0
    Accountant
    Hoi,

Wat spannend allemaal. Ik ben in december gestopt met de pil maar nu pas de derde serieuze ronde ( heb natuurlijk weer een belachelijknlange cyclus van 32 dagen). Hoop eigenlijk wel dat het raak gaat zijn deze maand.maar ja dat willen we allemaal .

Oh en senta gecondoleerd!

8. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ tweety, ik dacht dat 32 dagen niet zo heel gek is? 28 dagen gemiddeld maar iets langer is ook normaal dacht ik. Maar als je moet wachten is het zeker lang ahahah. Succes!

9. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    @ Tweety: Welkom en succes met zwanger worden! :D Waar zit je ergens in je cyclus?

@ Whoppie: Slim om van het slechtste uit te gaan, kan het alleen meevallen. Ik duim voor je dat je het mis hebt ;)

10. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    Thnx ladies: ik hoop het ook, maar ook wat roze vochtverlies... dus ik wacht maar rustig af wat er komen gaat...

@tweety: 32 dagen is toch niet zo heel lang? is maar 3/4 dagen langer dan gemiddeld.

11. Kiekeboe4

Kiekeboe4 Niet meer actief

Hello Dames!

Wat een heerlijk weertje en het houdt nog aan ook de komende dagen! Genieten :cool:

@ Amelien
    Ik houd voor nu maar 28 dagen aan. Ik zoui mijn god niet weten wat mijn cyclus is. Aardig vroeg aan de pil gegaan en er toen nooit mee bezig gehouden! Denk dat ik volgende menstruatie meer weet, dan kun je iets gerichter kijken (ook al wil dat nog niet zeggen dat hij regelmatig is!)

@ Senta
    Gecondoleerd en heel veel sterkte toegewenst! Het is altijd moeilijk om een dierbare te verliezen

@ Tweety30
    Hoi Tweety! Leuk dat je mee komt kletsen.:) Waar zit je in je cyclus? Dan voegen we je bij onze lijst. Nod?

@ Whoppie
    Ik duim voor je!!

Ik ben zelf al redelijk bijgetrokken van de menstruatie, gelukkig maar! Beetje moe nog, maar dat komt goed. So far gewoon een normale ontrekkingsbloeding. Ben ontzettend benieuwd naar mijn cyclus!

12. Teardrop

Teardrop Bekend lid

21 mei 2013
    569
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Kiekeboe
    Gelukkig bijgekomen van je ongi. Ben benieuwd of je cyclus ook daadwerkelijk 28 is. Zou wel fijn zijn he.

@Tweety
    Welkom bij onze kletsclub haha. 32 dagen valt toch wel mee! Ok, korter is altijd fijn, maar vind het meevallen hoor ;)

Ben vandaag de hele dag bezig geweest met de laatste inkopen, koffers pakken, huis opruimen en schoonmaken en de was, maar alles is gedaan. Vannacht alleen nog de knuffels van de meiden in de koffer en dan zijn we klaar om te gaan!!
    Vind het echt spannend. Lag afgelopen nacht al vanaf half 5 te draaien en te woelen in bed....
    Zo even douchen, dan gtst kijken en dan ga ik naar bed. 1 uur/half 2 gaat het wekkertje al :( :( Maar tis voor een goed doel!!

Tot volgende week meiden!!

13. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    #173 Amelien, 5 jun 2013
    Laatst bewerkt: 5 jun 2013
    @ Whoppie: Hoe is het nu? Heeft het rozeverlies doorgezet in een ongi? Ik duim van niet!

@ teardrop: een druk dagje gehad, maar nu lekker genieten van je welverdiende vakantie... geniet ervan!

14. Kiekeboe4

Kiekeboe4 Niet meer actief

Veel plezier op vakantie teardrop! Geniet er van!

15. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    @teardrop: fijne vakantie!!

@amelien: hier nog niet doorgezet, tis zelfs helemaal weg.

We hebben besloten om morgen maar te testen... ;).
    Dan weten we t maar en hoeven we die spanning niet meer....
    Dus ik laat t jullie morgen weten...

16. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    Spannend Whoppie!!! Ik duim voor een positieve test! :D

17. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend whoppie!

Veel plezier teardrop!

Grtz

18. Koesje

Koesje Niet meer actief

@Teardrop, fijne vakantie! Geniet ervan!!

@Whoppie, oh wat spannend! Ik ga hier morgen heel vaak kijken ;)

@Kiekeboe fijn dat het weer beter gaat..
    Ik heb zelf een onregelmatige cyclus. Ik hoop dat hij bij jou netjes om de 28 dagen komt.

@Tweety, welkom! Gezellig dat je mee gaat schrijven. Spannend he.. Elke maand is er dan 1 teveel!

Vandaag gaf mijn lichaam toch wel duidelijker aan dat mn ei eraan komt. We zijn nu officieel echt begonnen hihi. Vl vind het net zo spannend als ik.. Als wij op vakantie zijn moet ik ongesteld worden.. Of niet :D

19. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    @koesje: ik hoop het niet voor je... Spannend allemaal he?

20. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    Een omowitte test. Helaas! Morgen Nod dus morgen verwacht ik ongi...

Deel Deze Pagina