Je kunt beter je openingspost wijzigen en aanvullen met namen. Dan is die voor iedereen makkelijker op te zoeken
Hallo Meiden! Mag ik hier meepraten? Teardrop ken ik inmiddels al van een andere topic maar ik vind het wel gezellig om ook hier mee te kletsen Ik ben 21, mijn vriend is 25 en wij gaan voor ons eerste kindje. mijn NOD is op 01-07. Dus volgende week mogen wij testen! Spannendddd...
Gezellig Kiekeboe Blomma, volgens mij kan de beginpost niet meer aangepast worden. We zullen het lijstje af en toe ff mee moeten kopiëren met een post
Ja ik wilde hem in het begin doen alleen dat ging inderdaad niet meer, het makkelijke ervan is dat iedereen hem nu aan kan passen en posten dus wie hem aan wil vullen.... Welkom kiekeboe! Gezellig
Joyce, 30 jaar, 1e ronde, 1e kindje, NOD ? Teardrop, 28 jaar, 1e ronde, 3de kindje, NOD 18/07 Blomma, 29 jaar, wacht op 1e menstruatie, daarna 1e ronde, NOD ? MD1986, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje, NOD ?
@ Blomma Dit is onze eerste ronde! Joyce, 30 jaar, 1e ronde, 1e kindje, NOD ? Teardrop, 28 jaar, 1e ronde, 3de kindje, NOD 18/07 Blomma, 29 jaar, wacht op 1e menstruatie, daarna 1e ronde, NOD ? MD1986, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje, NOD ? Kiekeboe, 21 jaar, 1e ronde, 1e kindje, NOD 01-07
Superspannend Kiekeboe!! Ik zag vanmiddag ergens staan of ik het moeilijk vond om te stoppen met roken, maar kan berichtje niet meer vinden? Iig, ik heb niet echt heel erg veel gerookt, was een gezelligheidsroker, soms doordeweeks, als ik stress had Nu neem ik een kauwgompje. Afgelopen zaterdag had ik een verjaardag bij vriendinnen en dan mis ik het wel hoor, ff lekker bij een borrel...! Maar moet volhouden!
Vandaag de eerste Etos zwangerworden genomen, dan wordt het wel ineens echt, grote capsules maar goed te doen. Fijne dag allemaal!
Blomma, dat scheelt wel, gezelligheidsroker. Ik heb zelfs na 5 jaar nog af en toe een momentje dat ik denk "nu zou een peukie lekker zijn" Joyce, ja die capsules zijn idd vrij groot. Ik heb gewoon foliumzuur. Klein pilletje. Eet gezond en gevarieerd genoeg voor de rest van de vitamines denk ik. Ms is hier vrijwel over. Klusperiode komt eraan. Ben echt benieuwd!! Volgens mijn vriend gaat het in 1x raak zijn haha.
Aargh!! Hele reactie getypt, alles weg :x Maar, goedemorgen ladies! Helemaal waar Teardrop, nu mijn vriend nog Hij is al flink geminderd, 2/3 sigaretten per dag nog maar, maar van mij mag ie helemaal kappen. Gedeelde smart is halve smart En spannend, bijna vruchtbare periode Ben benieuwd of je vriend gelijk gaat krijgen... Hier wachten we nog op mijn eerste menstruatie, 13 juni was de stopweek begonnen, dus hopelijk over twee weekjes ongeveer... Heb me toch vage steken in mn buik steeds, soms echt van die scherpe buikpijn, dat zijn mn darmen, maar ook van die menstruatieachtige pijnen. Irritant...
Ik heb ook al een aantal dagen buikpijn. Echt onderin mijn buik. Verwacht volgende week weer ongesteld te worden dus ben benieuwd hoe zich dat uit. Maar misschien verbeeld ik het me ook wel en heb ook vaak last van mn darmen, dus weet niet precies wat het is. Afwachten
Hoi Blomma. Is wel jammer, maar moet gewoon werken en denk dat dat voor de meeste zo is. Wat doen jullie allemaal voor werk?
Ben benieuwd! Oh, ik werk ook gewoon fulltime hoor, maar op kantoor en heb redelijk wat tijd momenteel tussendoor
Ik werk 32 uur als begeleider op een activeringscentrum voor verstandelijk beperkten en mensen met een psychische achtergrond
Ik werk als re-integratieconsulente! Heb het ook erg naar mijn zin. En gelukkig ook tijd om af en toe te spieken op de forums!