Hi ladies, hier ben ik weer even! Ennnn... ik ben vandaag ongesteld geworden Ongelofelijk, had het niet verwacht dat het ook echt precies op dé dag zou gaan gebeuren. Heb wel echt meer last ervan als dan met de pil hoor... Ontzettende buikpijn, had gisteren en vandaag ook hoofdpijn, das nu wel weer minder. Ben ook erg Jantje lacht/Jantje huilt... Maar het is voor een goed doel en alles werkt dus goed
Wat fijn dat het op gang is. Ik was ook heel blij. Gelijk eerste keer cyclus van 23 dagen. Had 4 juli ongesteld moeten worden. Ben het nog steeds niet. Al heb ik wel het gevoel dat het er aan zit te komen. Ben namelijk niet te genieten vandaag. Gelukkig alleen thuis en zo lekker vroeg naar bed Jullie nog plannen het weekend?
Dag dames, Wat leuk zo een topic. Ik zelf ben ook in juni gestopt met de pil... Zit dus in mijn eerste ronde. Ik ben 26 jaar en dit zou ons eerste kind worden
Welkom romie! Ik lig op dit moment in een vrouwenhotel in Amsterdam, gister maar t concert geweest van Robbie Williams. Was grandioos! Was helemaal kapot omdat we om 7 uur s ochtends al bij de arena zaten .... Maar dan sta je wel vooraan! Fijn weekend dames!
Vandaag erg moe hahah ik stond net onder de douche en t viel me op dat mijn tepels erg gevoelig zijn, toen ik erin "kneep" deed het echt zeer, hoort dit bij het ontpillen?
Kiekeboe, 21 jaar, 1e ronde, 1e kindje, NOD 01-07 Teardrop, 28 jaar, 1e ronde, 3de kindje, NOD 18/07 Blomma, 29 jaar, 1e ronde, NOD ? Zoumooizijn 29 jaar, 1e ronde, 1e kindje, NOD ? Goo 24 jaar, 1e ronde, 1e kindje, NOD ? Joyce, 30 jaar, 1e ronde, 1e kindje, NOD ? MD1986, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje, NOD ? Zo, ff het lijstje naar boven gehaald. Denk dat er wel e.e.a. aangepast kan worden of nog niet? Bij mij iig nog niet haha. Nog even paar daagjes afwachten. Heb geen gevoel van "ja, het kan wel eens raak zijn". Dus ik verwacht wel door te schuiven, wat ik trouwens ook niet erg vind hoor! Joyce, gaaf hoor, concert van Robbie. Ik lees er veel over op FB. Is helaas niets voor mij die drukte, anders had ik vast ook gegaan Gevoelige tepels kunnen idd bij het ontpillen horen, maar ook bij zwangerschap of naderende ongi. Romie, welkom en suc6! MD, hoe is het? Ongi inmiddels al doorgekomen? Blomma, fijn dat je ongi zo stipt is doorgekomen. Wel balen dat je er zo veel meer last van hebt. Hoe staat het er inmiddels voor? Fijne dag dames!
Hallo meiden, Ook ik ben begin juni gestopt met de pil en wij gaan ook voor ons eerste kindje. Ik ben 25 jaar, en mijn nod is 2 augustus. Dit is de eerste ronde. Ik zou het leuk vinden als ik hier mag aansluiten!
@Teardrop Als ik van 28 dagen uitga is mn NOD de 27-7! We wachten rustig af of het gaat gebeuren (of niet!!) .. Ik heb wel wat last van mijn buik de laatste 3 dagen en mijn tepels zijn heeel erg gevoelig.. Voor de rest gaat het prima!
Ik heb hetzelfde teardrop ik heb volgende week mijn NOD , gevoelige tepels en buik maar ik verwacht niks omdat dat me eerste echte ongi zou zijn Welkom drollie!!!
Inderdaad ongesteld geworden. Kan dus niets zeggen over mn cyclus. Ben er op t moment minderee bezig dan de afgelopen tijd. Geniet vam t weer allemaal
Hi ladies, hoe gaat het? Hier was het even stil, drukdrukdruk Nou, ik was dus donderdag de 11e ongesteld geworden (voor het eerst uit mezelf) en dinsdag de 16e was het alweer over. Eerste dagen gigantische last, maar daarna een heel stuk minder en was het zelfs een dag eerder gestopt dan met de pil Afgelopen zaterdagochtend had ik weer dat doorzichtige slijm, dus gelijk werk van gemaakt en gisteravond ook. Donderdagavond hebben we ook seks gehad. En nu ging ik paar uur geleden naar de WC en had ik een paar druppels bloed, beetje bruinig! Zou dat al een innesteling kunnen zijn??!! Zo snel??! 9 augustus NOD, ik ben benieuwd Kiekeboe, 21 jaar, 1e ronde, 1e kindje, NOD 01-07 Teardrop, 28 jaar, 1e ronde, 3de kindje, NOD 18-07 Blomma, 29 jaar, 1e ronde, 1e kindje, NOD 09-08 Zoumooizijn 29 jaar, 1e ronde, 1e kindje, NOD ? Goo 24 jaar, 1e ronde, 1e kindje, NOD ? Joyce, 30 jaar, 1e ronde, 1e kindje, NOD ? MD1986, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje, NOD ?
Kiekeboe, 21 jaar, 1e ronde, 1e kindje, NOD 01-07 Blomma, 29 jaar, 1e ronde, 1e kindje, NOD 09-08 Teardrop, 28 jaar, 1e ronde, 3de kindje, NOD 12-08 Zoumooizijn 29 jaar, 1e ronde, 1e kindje, NOD ? Goo 24 jaar, 1e ronde, 1e kindje, NOD ? Joyce, 30 jaar, 1e ronde, 1e kindje, NOD ? MD1986, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje, NOD ? Hier alles rustig. Ongi inmiddels voorbij en rustig aan richting de groene dagen. Moet zeggen dat mijn ongi minder was dan tijdens pil gebruik. Mij hoor je niet klagen! Haha Blomma, lijkt me idd vroeg voor innesteling. Jullie dus weer de wachtdagen in. Duimen draaien hoor!
Dag dames, het is zeker rustig op het forum. Iedereen geniet vast van het heerlijke weer (ik kan er erg van genieten Teardrop wat heerlijk dat je ongesteldheid korter is dan dat je aan de pil zat. Als ik van 28 dagen uit ga heb ik zaterdag mn NOD. Heb nu wel last van mn buik. Een drukkend gevoel... beetje irri maar we wachten rustig af haha!
Hoi Allemaal, Idd lekker van het weer genoten. Heerlijk een dagje naar het strand doet een mens goed! Mij iig wel Spannend goo als zaterdag je NOD is. Die van mij is 2 augustus, en heb nu last van mn tepels. Maar eigenlijk alleen s avonds. Ik ben zo benieuwd, en kan haast niet wachten.
Natuurlijk mag je meekletsen! Welkom. Hier veel aan de klus... Naast dan in huis, we zijn het houtwerk buiten aan het doen. Verder zou ik deze week voor het eerst ongi moeten worden dus ben benieuwd. Het kan even duren maar hoop toch dat het snel komt, of niet en dat het gewoon raak is maar dat verwacht ik niet.