In juni gestopt met de pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Joyce583, 24 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MD1986

MD1986 Lid

24 jun 2013
    18
    0
    0
    Spannend allemaal. Ik hoop voor je dat t raak is blomma. Zou super zijn

Hier gaan we voor de derde ronde nu. Ik heb t ook dat mn ongesteldheid met de pil meer langer en pijnlijker was. En ik ben jaren aan de pil geweest omdat ik de pijn niet kon verdragen. Dus het valt me onwijs mee maar ik juich niet te vroeg pas twee keer uit mezelf ongesteld geworden dus tja. Heb t gemiddelde maar genomen van de twee cyclussen en dan is mn nod op 8 aug. Afwachten maar weer.

2. Blomma

Blomma Bekend lid

18 jun 2013
    525
    571
    93
    Vrouw
    Noord-Holland
    Leuk, nieuwe meiden, gezellig :) Goo, ik ben benieuwd, spannend!

Ja, super spannend! Dacht toch dat ik er ieeets relaxter in zou staan, maar nu je er zo mee bezig bent en het met anderen deelt, wil je toch dat het zsm zover is :)

Nou, dat beetje bruine bloed en doorzichtige slijm, leek soms wel roze, heeft twee dagen geduurd. Ook geen menstruatieachtige pijntjes meer, voel me nu prima. Nu wachten tot 9 augustus!!

3. Drollie

Drollie Actief lid

16 jul 2013
    222
    153
    43
    Utrecht
    Grappig md1986.. ik ben juist zonder pil langer en pijnlijker ongesteld. Met de pil was ik er na 3,5 dag vanaf, en nu duurt het wel een dag of 5 en heb ik erg veel last van krampen.

Mijn nod is als het goed is 2 augustus. Vandaag voelde ik af en toe wat kleine krampjes in mn buik, heel gek gevoel. Ga dan gelijk denken dat het dalijk al raak is. Maar wil mezelf ook niet te veel hoop geven, dus we blijven maar afwachten. Spannenddd

Ben erg benieuwd hoor meiden, hoelang het bij iedereen gaat duren:)

4. MamaB1984

MamaB1984 Lid

24 jul 2013
    66
    0
    0
    Hallo,

Ik zou ook graag meekletsen. Ik ben 10 juli gestopt met de pil. Ik wil graag 1x "gewoon" ongesteld worden en daarna gaan we ervoor :)
    Ik ben 28 jaar en heb al een zoontje van oktober 2011. Mijn man is 29 jaar. We zijn bijna 12,5 jaar samen en 2 jaar geleden zijn we getrouwd.
    Heb heel lang getwijfeld of ik wel voor een tweede wil gaan, maar ben er nu toch wel over uit dat ik nog graag een kindje zou willen. Helemaal nu we er mee bezig zijn, merk ik dat ik haast niet kan wachten.

Lijkt me leuk om elkaar hier gezellig te kletsen omdat we toch allemaal een beetje in hetzelfde schuitje zitten.

5. Joyce583

Joyce583 Lid

9 mei 2013
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag voor het eerst ongi geworden na het stoppen met de pil, dag 29 is dit dus dat is erg netjes, ik ben blij dat alles gewoon werkt dus nu voor het echie.
    Verder vandaag een klote dag, ik heb een flinke lekkage gehad (regenpijp is los geschoten) en ik heb laminaat, dan weet je het wel. Halve woonkamer alles eruit gehaald en kijken wat de verzekering doet, ik woon er pas sinds feb dus de vloer is net nieuw grrrrrrr

6. MamaB1984

MamaB1984 Lid

24 jul 2013
    66
    0
    0
    Dat is zeker netjes Joyce583, hoop dat ik dat ook over een paar weekjes kan melden :)
    Maar wat een baaldag heb jij zeg! Hopen dat de verzekering vergoedt.

7. MD1986

MD1986 Lid

24 jun 2013
    18
    0
    0
    Hoe is het met jullie allemaal?

8. Teardrop

Teardrop Bekend lid

21 mei 2013
    569
    0
    0
    Zuid-Holland
    ~ Welkom mama Tuttebel!

~ Welkom mamaB1984!

~ Joyce, dat is inderdaad erg netjes, dag 29. Succes weer! Jeetje wat ontzetten balen van die water lekkage. Hopelijk werkt de verzekering mee.

~ Blomma, MD, jullie zijn iets eerder aan de beurt dan ik. Voor mij wachten tot de 12de ongeveer :)

Hier weinig te melden eigenlijk. Ben niet zo ontzettend bezig met het zwanger worden deze maand. Enige wat mij opviel was dat ik gisteravond mijn banden voelde toen ik moet hoesten. Verder (nog) geen kwaaltjes. Zou ook pas net na de innesteling zijn als ik mijn cyclus bekijk, dus weet niet of het voelen van de banden toeval was of niet....

9. Blomma

Blomma Bekend lid

18 jun 2013
    525
    571
    93
    Vrouw
    Noord-Holland
    Hi meiden!

Helaas, vanmorgen een negatieve test :( Dagje te vroeg, maar voelde sinds gisteren ook echt krampen en had sinds zaterdag kleine druppels oud bloed als ik naar de wc ging, dus dacht: ik weet het niet. Jammer, maar was natuurlijk ook te mooi om waar te zijn als het in een keer zou lukken... Maar toch, stiekem baal ik wel omdat we best wel gericht bezig waren zeg maar.

Mja, niks aan te doen, op naar ronde 2 :) Ben wel blij dat mn cyclussen netjes zijn! De vorige was 28, deze 26. Prima!

10. Blomma

Blomma Bekend lid

18 jun 2013
    525
    571
    93
    Vrouw
    Noord-Holland
    Kiekeboe, 21 jaar, 1e ronde, 1e kindje, NOD 01-07
    Blomma, 29 jaar, 2e ronde, 1e kindje, NOD 03-09
    Teardrop, 28 jaar, 1e ronde, 3de kindje, NOD 12-08
    Zoumooizijn 29 jaar, 1e ronde, 1e kindje, NOD ?
    Goo 24 jaar, 1e ronde, 1e kindje, NOD ?
    Joyce, 30 jaar, 1e ronde, 1e kindje, NOD ?
    MD1986, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje, NOD ?

Ik heb hem weer even aangepast, misschien kunnen de nieuwe dames ook zichzelf toevoegen? :)

11. Teardrop

Teardrop Bekend lid

21 mei 2013
    569
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jammer Blomma. Herkenbaar hoor, je hoopt toch elke ronde dat het raak is en als het dan niet zo is, dan valt dat toch weer tegen. Ongeacht hoeveel je ermee bezig bent.
    Maar idd, je hebt wel hele mooie cyclus tot nu toe :D

12. Sientjes

Sientjes Bekend lid

27 jun 2013
    647
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,
    Mag ik me nog hier aansluiten?
    Ik ben eind mei gestopt met de pil en ik zit nu aan het einde van ronde 3. Spannend dus! De 1e cyclus was 28 dagen en de 2e 25 dagen. Ik heb deze ronde m'n ei kunnen vinden en as zaterdag is mijn NOD en wil ik een test doen als ik dan nog niet ongi ben. Zijn er hier nog meer die zaterdag testen?

13. Blomma

Blomma Bekend lid

18 jun 2013
    525
    571
    93
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ja, zeker weten jammer. Niks aan te doen, op naar de volgende ronde! :)

Tuurlijk Sientjes! Gezellig hoor :) We zitten ongeveer gelijk met onze cyclussen haha, grappig! Alleen hebben wij de eerste ronde na de pil niks gedaan, wilde eerst wachten totdat het één keer uit zichzelf kwam :) Spannend!

14. Goo

Goo Bekend lid

24 jan 2013
    791
    0
    16
    Welkom Mama Tuttebel & Sientjes!

Gaat het goed met iedereen hier?

De eerste ronde zat ik op dag 33 en werd ik voor het eerst uit mn zelf ongesteld. Gelukkig maar 4 dagen. Mijn NOD is dus 4 sept! :D Voor de rest geen klachten..

Laten we hopen dat het voor ons een goede maand wordt!

15. Blomma

Blomma Bekend lid

18 jun 2013
    525
    571
    93
    Vrouw
    Noord-Holland
    Zo, het topic was flink naar beneden gezakt zeg, rustig hier! Gaat ie goed dames?

Wij zijn weer flink aan het werk ;) nadat mn menstruatie is gestopt afgelopen dinsdag. Wachten op de eisprong, want die is nog niet geweest. Spannend!!

16. Teardrop

Teardrop Bekend lid

21 mei 2013
    569
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier alles goed hoor! Inmiddels ongi achter de rug en op richting de groene dagen.
    Zit op het moment meer in mijn boek dan op t forum hihi ;)

Succes Blomma!!

17. MD1986

MD1986 Lid

24 jun 2013
    18
    0
    0
    Hier is ook alles goed. Ongesteldheid weer achter de rug. Zit nu gem met een cyclus van 27 dagen. Aan het werk weer en dan maar weer afwachten en dat laatste vind ik heel irritant

Ben druk met werken en niet dagelijks bezig in mn mn hoofd met zwanger worden. Als t komt is het onwijs welkom. En als het nog even duurt is t ok. Heb niet eerst ontpilt dus na dertien naar pil slikken zullen er nog wel hormonen in mijn lijf zitten

Deel Deze Pagina