In juni gestopt met pil!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bloem89, 1 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shan26

Shan26 Niet meer actief

ohh echt? ook verhuisd naar de woonplaats van je vriend?
    ja, ik zou ook wel willen dat mijn mams een dag kon oppassen, helaas is het niet om de hoek..

inge en missy blijft ongi nog uit??? zijn er meer die nu kunnen testen toch?

2. NienT

NienT Bekend lid

12 mei 2012
    622
    56
    28
    Ja klopt. Is ook 3 kwartier rijden en werk ook nog in mij vorige woonplaats. Heb het wel heel erg naar mijn zin hier hoor.
    Ik ga maar eens slapen, truste!

3. Invuurenvlam

Invuurenvlam Actief lid

28 jun 2012
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee hoor! Helemaal niet! Verstandig juist ;) bij ons zal het nog overwogen worden vanwege het financiële aspect, maar ik denk ook dat t gewoon niet gebeurd ;)

4. ingie1983

ingie1983 Actief lid

22 jul 2009
    252
    0
    0
    Zuid Holland
    Nou hier is de ongi doorgekomen hoor:x, Ach ben wel allang blij dat ik een beetje een normale cyclus heb na het stoppen met de pil. Dus mijn nod is nu 2 augustus pffff:$, duurt nog lang!

Om even terug te komen op de vraag of het raar is dat je liever niet wil dat schoonmoeder oppast uhh nee! is in mijn geval ook van toepassing, maar helaas moest zij ook wel oppassen omdat mijn moeder dat ook doet. Gelukkig heb ik op mijn werk zo kunnen regelen dat het alleen om een middag gaat. Heb grote problemen met mijn schoonouders gehad, vooral in het begin..zal niet teveel in detail vertellen, want dat is een lang verhaal, en nog steeds eigenlijk. Ik had dus liever niet gehad dat ze oppast, maar dat is helaas niet anders. Gelukkig heeft mn dochter het wel naar der zin daar, dus dat telt ook mee.

5. NienT

NienT Bekend lid

12 mei 2012
    622
    56
    28
    vervelend ingie1983! Nu maar snel op naar de volgende ronde. Nu weet je misschien ook beter wanneer je ovulatie is.

6. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Goedemorgen lady's

Ik heb vanochtend ook maar een test gedaan..negatief..daar ging ik ook wel van uit maar toch :) nu wil ik eigenlijk wel heel graag ongi worden zodat ik daarna aan de slag kan gaan met de ovulatie testen.
    Dus het bloed verlies wat ik laatst had hou ik dan maar aan als dan manlief een vaatje ofzo heeft geraakt want anders zou ik het echt niet weten..

Momenteel werk ik niet..werkte bij Shell (2jaar) maar ze hebben mijn contract niet verlengt dus zit ik sinds 1 maand thuis, aan de ene kant erg lekker aan de andere kant merk ik dat ik me nu wel begin te vervelen, ben iemand die graag bezig blijft. Het solliciteren gaat nog niet echt van harte moet ik toegeven maarja we zien het wel. Nu de zomervakantie er aan zit te komen vind ik het ook wel fijn want deze week gaat mn dochter voor het laatst naar de peuterspeelzaal en dan heeft ze vakantie, hoef ik geen gebruik te maken van een oppas, KDV, of wat dan ook.

Mijn dochter hebben we bewust op het KDV gezet toen ze 1,5 jaar was voor 1 dag in de week zodat ze leuk met andere kindjes kon leren omgaan, verder als ik eens ochtenddienst had dan brachten we me dochter de avond ervoor naar mn schoonmoeder zodat ze daar gewoon lekker kon slapen..Toen ze 2 werd is ze 2 dagen in de week gegaan naar het KDV maar op een gegeven moment heb ik haar er maar af gehaald omdat ik het eigenlijk wel veel geld vond terwijl ik op die dagen niet werkte en nu gaat ze 3 ochtenden en 1 middag naar de peuterspeelzaal en dat vind ze geweldig :)

7. Bernou

Bernou Bekend lid

12 jun 2012
    548
    0
    16
    He jammer Ingie! Hoelang had jij de pil nou geslikt? Wel goed dat je cyclus dan gelijk weer goed is.
    fijne dag!

8. ingie1983

ingie1983 Actief lid

22 jul 2009
    252
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik heb voor mijn eerste zwangerschap 12 jaar de pil geslikt, en had ik eigenlijk vrijwel gelijk een normale cyclus na het stoppen. En na de bevalling van mijn dochter gelijk weer de pil geslikt, dus nu alweer 2 jaar aan de pil geweest. Jij ook een fijne dag!

9. Shan26

Shan26 Niet meer actief

Aah wat jammer zeg!! Op naar de volgende ronde dus! Voor je het weet is het alweer twee augustus!

Stelt me een beetje gerust dat meerdere dat dus hebben of denken. Ik voelde me al schuldig tegenover mijn vriend, maar ik denk dat ik me er beter bij voel als het kindje daar niet is. Wel op visite etc. maar niet voor hele dagen oppassen.

10. Shan26

Shan26 Niet meer actief

Maar het kan nog wel! Zolang je nog niet ongi wordt toch?
    Vervelend dat het contract niet verlengd werd!
    Ik was nu erg bang dat de mijne ook niet verlengd werd, ivm zwangerschap. Heb het twee weken geleden gelijk eerlijk verteld, omdat mijn contract afloopt 31 juli. Gelukkig wordt hij toch voor een jaar verlengd.

11. Invuurenvlam

Invuurenvlam Actief lid

28 jun 2012
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    Missy, bernou en bloem89; hoe staat het ervoor? Volgens het lijstje is jullie nod geweest of vandaag.... Al nieuws?

12. Bernou

Bernou Bekend lid

12 jun 2012
    548
    0
    16
    Hoi invuurenvlam
    Ik ben nog niet ongesteld maar ook nog geen positieve test gezien. Het blijft afwachten!
    Fijne woensdag!

13. LunaKirsten

LunaKirsten Actief lid

24 jan 2011
    124
    0
    0
    NULL
    Almere
    Ik lees vaak op het forum dat veel vrouwen testen voor de NOD. Ik ben dus nu aan het twijfelen of ik het ook zal doen vandaag. De ene kant wil ik het wel, maar aan de andere kant heb ik zoiets: het is pas de eerste ronde.

Ik heb eerlijk gezegd gewoon geen geduld tot aan mijn NOD.:p

14. Bernou

Bernou Bekend lid

12 jun 2012
    548
    0
    16
    LunaKirsten,
    Ik begrijp je helemaal. Ik heb maandag getest, dat was mijn NOD dag indien mijn cyclus gelijk weer goed was. Niks te doen, maar ook niet ongesteld. Wilde de tweede test uit de verpakking een week later doen, maar dat red ik natuurlijk niet! Veel te nieuwsgierig, dus vanochtend gedaan.
    Ik lijk een heeeeeeeeeeeel vaag streepje te zien, maar kan het mij ook verbeelden. Heb nu bij zwanger en kids 10 testen gekocht. Vlg week maandag mag ik van mezelf opnieuw testen.

Succes!!

15. LunaKirsten

LunaKirsten Actief lid

24 jan 2011
    124
    0
    0
    NULL
    Almere
    Jij ook heel veel succes Bernou. Ik duim voor je. Ik hoop dat je echt een streepje ziet en dat het streepje alleen maar donkerder wordt voor je ;)

Ik zelf heb nu allemaal kwalen, maar als ik mijn eigen bericht uit januari 2011 terug lees, lijken het de zelfde kwalen te zijn en toen was ik ook niet zwanger, werd gewoon pas laat ongi. Denk vanwege de stress die ik op dat moment had.

Pfff, het blijft zo moeilijk. Je lichaam laat je van alles voelen, maar het kan van alles betekenen...

16. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    #196 ing49824, 4 jul 2012
    Laatst bewerkt: 4 jul 2012
    Had net een nieuw topic gestart, had deze even over het hoofd gezien! Ik ben 20 juni gestopt met de pil, super spannend allemaal :)

17. Bernou

Bernou Bekend lid

12 jun 2012
    548
    0
    16
    Welkom Ing!

Ik heb ook een aantal symptomen, wat gevoelige borsten, geen ongesteldheid:) beetje humeurig, en af en toe weeeig gevoel in mn buik.
    Ik heb besloten dat k zaterdag opnieuw mag testen ;) als vanochtend een streepje was, zou ik hem zaterdag zeker zonder turen en lichtinval moeten zien...haha!

Wat een heerlijk weer he! Laatste dag van mijn vakantie!

18. Invuurenvlam

Invuurenvlam Actief lid

28 jun 2012
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje, spannend dames! Lijkt me heel moeilijk, wachten op het testen! Zeker aangezien je helemaal niet op je cyclus kan vertrouwen zo net na het stoppen. Als het deze maand 28 dagen was, kan het volgende maand zomaar 36 zijn :-s Ik kan deze maand iig overslaan ;)

19. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Hallo,
    heb het lijstje ook even aangepast met mijn gegevens. Veel succes allemaal en voor de zwangeren onder ons, gefeliciteerd :)
    1: Missy78, 34 jaar, 2e kindje, 1e ronde
    2: Bernou, 28 jaar, 1e kindje, 1e ronde
    4: Ingie83, 28 jaar, 2e kindje, 1e ronde
    4: Bloem89: 23 jaar, 1e kindje, 1e ronde
    7: Kokos, 28 jaar, 1e kindje, 1e ronde
    8: LunaKirsten, 25 jaar, 1e kindje, 1e ronde
    10: NienT, 26 jaar, 1e kindje, 1e ronde
    12: Mart, 29 jaar, 1e kindje, 1e ronde
    21: Invuurenvlam, 28 jaar, 1e kindje, 0 ronde (start vlgnd mnd)
    ?: 1986cindy, 26 jaar, 2e kindje, 1e ronde
    ?: Starry, 27 jaar, 2e kindje, 1e ronde
    22: Ing, 27 jaar, 1e kindje, 1e rond

Shan, 26 jaar, 1e kindje, ZWANGER!
    Nicky Lohs, ? jaar, 4e kindje, ZWANGER!

20. Missy78

Missy78 Lid

12 mrt 2007
    68
    0
    0
    Hier ook tweede test gedaan, maar helaas negatief. Aan de andere kant ook nog niet ongesteld, steken in mijn,lies en vaak misselijk. Ik ga zondag denk ik weer testen, dus het blijft spannend hoor. Bernou, leuk dat we gelijk lopen, ook qua testen..succes en ik blijf meelezen hoor op vakantie...

Deel Deze Pagina