In juni gestopt met pil!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bloem89, 1 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Jammer Missie dat ie negatief was. Veel succes alvast voor zondag!

2. NienT

NienT Bekend lid

12 mei 2012
    622
    56
    28
    Oh balen zeg!!
    Maar zolang je nog niet ongesteld bent kan het nog natuurlijk.

Wij gaan zaterdagochtend voor het eerst testen. NOD is ongeveer op dinsdag. Is dus 3 dagen er voor maar kan echt niet langer wachten. Ook wilden we graag samen testen en vanwege werk lukt het daarna niet.
    We hebben allebei het gevoel dat we erg snel zwanger zijn. Nou zegt dat natuurlijk helemaal niks maar lopen wel met dat gevoel rond haha.

3. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Spannend NienT! Hoop dat jullie een positieve test zullen krijgen :)

4. NienT

NienT Bekend lid

12 mei 2012
    622
    56
    28
    haha dank je. Maar dat hopen we natuurlijk voor iedereen hier!
    Ben trouwens de laatste paar dagen zo emotioneel en huilerig om het minste of geringste. En natuurlijk koppelen we dit aan een eventuele zwangerschap, maar hoogstwaarschijnlijk zit dit gewoon tussen mijn oren haha.
    Konden we de tijd maar even vooruit spoelen he..

Is het bij jullie ook zo warm?

5. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Uiteraard hopen we dat voor iedereen :)
    De tijd vooruitspoelen was wel handig geweest inderdaad haha.

Hier is het ook heel warm, niet veel zon maar wel heel drukkend/benauwd en een temp. van 35 in de tuin, pfff...

6. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey meiden,
    Hier valt het wel mee met de warmte, een graad of 26. Maar niet heel erg benauwd.

De tweestrijd in mij is losgebarsten. Wordt er echt gek van en dan is het ook nog eens megadruk op werk met allemaal probleem dossiers. Hoe meer mijn man overtuigd is van het idee dat we straks misschien een kindje hebben, hoe minder ik. Vraag me echt af of ik het allemaal wel kan en een goede moeder zal zijn. Maar ook of ik het uberhaupt wel wil (ooit). Het heeft zoveel effect op je leven. Misschien komt het gewoon omdat ik me er niks bij voor kan stellen en mezelf nooit als moeder heb gezien. En misschien ben ik wel wanhopig opzoek naar dat gevoel van binnen dat je weet dat je er klaar voor bent. Zo'n gevoel heb ik nooit gehad. Niet bij het ontmoeten van mijn man, het kopen van een huis, mijn trouwjurk uitzoeken.

Aan de andere kant zijn we er wel mee bezig en hebben we alles al 'georganiseerd'. Ben ook zo benieuwd of het deze rond raak is, maar moet nog 8 dagen wachten. We hebben trouwens zelfs al namen bedacht.

Het is gewoon vervelend dat we nu door al dat gedoe in het ziekenhuis in een stroomversnelling zijn geraakt.

Pfff ik weet het allemaal niet meer.. En ondertussen blijven we er voor gaan. Waarom ben ik ook zo enorme twijfelkont ;)

Hoe wisten jullie dat je er klaar voor bent. En hoe zien jullie de toekomst?

Sorry, moest het even van me afschrijven. Heel ego :(

7. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Hey Mart, wat vervelen lijkt me dat als je zo twijfelt. Ik hoop dat je snel zeker weet dat je het echt wilt. Persoonlijk denk ik echt wel dat je het graag wilt, anders was je er nooit mee begonnen, toch? En van je afschrijven is helemaal niet ego, je moet gewoon je verhaal kwijt en wij zijn er voor je om het "aan te horen" :)

Ik weet al jaren dat ik graag kinderen wil, maar ja, daar heb je toch eigenlijk wel een man voor nodig :) En die heb ik sinds bijna 2 jaar en gelukkig wil hij ze ook.

Liefs

8. Kokos

Kokos Actief lid

24 jun 2012
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat herken ik! Ik zie er alleen tegen op om een negatieve test in handen te hebben dus ik wacht wel tot mn NOD (valt op zaterdag dus dat is gunstig, hoef ik niet te werken). Maar ik zou gewoon doen waar je jezelf goed bij voelt!

@ Bernou: spannend! Van zo'n licht streepje ben je vast veel aan het twijfelen en hopen! Hopelijk is het raak!

9. Kokos

Kokos Actief lid

24 jun 2012
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Mart: Wat vervelend dat je zulke twijfels voelt, kan me voorstellen dat je door die gevoelens nog meer gaat twijfelen. Maar jullie zijn al bezig dus de grootste stap is al gezet? Ik denk dat wanneer je zwanger bent, je moedergevoelens zich steeds meer gaan ontwikkelen en zeker als je je kindje in je armen vast hebt. Qua manier van leven zal er vast en zeker genoeg veranderen maar mijn gevoel daarbij is dat je daar vanzelf ingroeit! En tot die tijd zou ik het lekker van je afschrijven, daarvoor zitten we hier toch op een forum? Succes in ieder geval!

10. Invuurenvlam

Invuurenvlam Actief lid

28 jun 2012
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Mart: ik heb ook altijd geweten dat ik kinderen wilde, maar afgelopen half jaar zijn mijn eierstokken enorm hard gaan rammelen. Eigenlijk sinds onze beste vrienden een (fantastisch) kindje kregen.
    Dus mijn gevoel schreeuwt sindsdien alleen maar JAAAAA, terwijl als ik dat uitschakel en alleen maar rationeel ga nadenken bij mij ook wel de twijfels komen. Bij mij scheelt het dat ik er vrij zeker van ben dat ik een goede moeder zal zijn. Opvoeden is mijn vak, maar heb ik altijd vanuit mijn gevoel gedaan. Zolang ik dat blijf doen komt het ongetwijfeld allemaal goed :)
    Andere zaken als werk, geld, huisvesting ed (ondanks dat dat eigenlijk allemaal prima geregeld is) twijfel ik wel eens meer over. Maar ik ben sowieso vrij nuchter: het regelt zichzelf wel en alles komt vanzelf op zijn pootjes terecht.

Ik ben het ook met ing49824 eens; ergens weet je dat je het kan en wil, want anders was je er niet aan begonnen. Als je had kunnen kiezen had je misschien een ander tijdstip genomen, maar was je er op den duur niet evengoed aan begonnen?

11. Kokos

Kokos Actief lid

24 jun 2012
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen dat je test weer negatief was, maar ik moet zeggen dat je kwaaltjes toch echt op zwangerschapskwaaltjes lijken dus ik zou de hoop nog niet opgeven! Ik duim met je mee en geniet van je vakantie (waar ga je heen?)!

12. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Thnx lieve meiden.
    Misschien klopt het ook wel dat ik anders nooit deze stap gezet had. Alleen ik verwacht gewoon een gevoel bij deze grote beslissing en het is voor mij voornamelijk een beslissing met verstand.
    En ik denk ook wel de angst voor het onbekende. Maar toch voelt het alsof mijn hele leven straks anders is dat ik al mijn vrijheid op moet geven. Het is allemaal zo ingrijpend en je kunt het nooit terugdraaien.

@kokos jij hebt zo te zien al bijna je nod? Ga je testen vooraf?? Spannend hoor!!!

13. Invuurenvlam

Invuurenvlam Actief lid

28 jun 2012
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    Natuurlijk verandert je leven, maar volgens mij is het ook een beetje hoeveel je je leven laat bepalen door zo'n kleintje. Er zijn mensen die ook gewoon met hun baby een rondreis door Thailand gaan maken, om maar eens iets extreems te noemen.

En je onderschrift zegt natuurlijk al voldoende. Je dromen veranderen mee :)

14. Missy78

Missy78 Lid

12 mrt 2007
    68
    0
    0
    @kokos dank je. Ik reken er niet op, maar je weet maar nooit...we zitten nu op de veluwe...lekker genieten hoor.

15. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Goedemorgen meiden,

Hier vanochtend dan eindelijk ongesteld geworden :) ben nog nooit zo blij met een menstruatie geweest :D dus ga zo meteen mijn banner weer aanpassen en over +/- 14 dagen kunnen we de ovulatie testen gaan gebruiken ;) nu gaan we er helemaal voor..SPANNEND!!

16. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    @missie fijne vakantie. Let goed op teken wij hadden er 2 weken geleden ook veel kast van op de Veluwe.
    @starry succes in de nieuwe ronde!!

17. Kokos

Kokos Actief lid

24 jun 2012
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Mart: Wat ik mezelf altijd voor ogen hou en waar ik dan helemaal blij van wordt is dat wanneer je kinderen krijgt je een deel van jezelf en van je partner in je kind terug ziet, dat lijkt met zo mooi. Ook denk ik er weleens over na als we zelf oud mogen worden, je dan kinderen hebt die je komen opzoeken en dat je niet op je 70e alleen of met z'n tweeën thuis zit bijvoorbeeld met de kerst!

NOD komt er bijna aan! Ik ga nog niet eerder testen (heb ze nog niet in huis, haha) maar zaterdag gaat het gebeuren, dan ben ik vrij, vandaag en morgen moet ik werken en wil wel graag 's ochtends testen. Ik heb wel een aantal dingen dat ik denk 'zou het'? Of het is gewoon toeval en er is niets. Afwachten nog maar even. Zie wel tegen het testen op! Herkent iemand dit??

18. Missy78

Missy78 Lid

12 mrt 2007
    68
    0
    0
    Hier ook vanochtend ongesteld geworden, helaas. Maar het positieve is dat mijn cyclus op gang is gekomen. Deze maand flink klussen hahaha en op naar de volgende nod.

19. Bernou

Bernou Bekend lid

12 jun 2012
    548
    0
    16
    He jammer Missy78 en Starry! Maar inderdaad nu wel een duidelijke cyclus!
    Ik krijg vandaag 10 zwtesten binnen van zwanger en kind dacht ik. Ben benieuwd!

20. NienT

NienT Bekend lid

12 mei 2012
    622
    56
    28
    Ik zie nu niet tegen het testen op. Kan gewoon niet wachten!! Maar ik weet zeker dat als ik met die test in mijn handen sta om te gaan testen dat ik dan niet durf..

Deel Deze Pagina