Pffff.... hij is helemaal wit hoor! Misschien nog te vroeg dus over paar dagen weer eens testen. Alleen vrees ik dat het gewoon negatief is.
Balen nient. Hopelijk wel een streepje over een paar dagen! Wanneer ga je weer testen? Ik weer zo slecht geslapen en heb gedroomd dat ik zwanger ben. Over een week ga ik pas testen. Wordt steeds nieuwsgieriger.
@NienT: Jammer, dat je nog zo in onzekerheid zit. Dan zijn het nu nog een paar spannende dagen tot je het zeker weet. Hoop het beste voor je! Geniet van de BBQ.
Vanmorgen om 6.00 wakker, kon niet meer wachten met testen (vandaag nod): helaas negatief. Temperatuur was ook al iets gedaald en heb al ongi krampen. Denk dat het er voor ons deze ronde dus niet in zit! Ik was natuurlijk wel teleurgesteld maar niet zo erg als ik verwacht had. Op naar een nieuwe ronde! Hopelijk is het dan wel raak. Om het maar positief te zien; ik heb veel geleerd in deze eerste ronde @Nient; hopelijk is het voor jou gewoon nog te vroeg geweest en heb je over een paar dagen een positieve test in handen!
Zo, kwam ik gisteren terug van mn werk dacht ik 'even' de nieuwe reacties te lezen, haha, wat een boel! Maar wel gezellig! @rozerood: welkom, gezellig dat je mee komt kletsen! Wel balen dat je straks zo lang alleen zit, kan je in de weekenden niet naar iemand in NL toe, dat doorbreekt dan de weken een beetje? @mart: vervelend dat je vriend zo ziek is, hopelijk is het iets onschuldigs wat gemakkelijk te behandelen is of vanzelf over gaat! @nient: ik woon in overijssel! Leuk trouwens die foto van je kat aan het relaxen @lunakirsten: leuk een nieuw hondje! hoe is het gegaan? Wij willen later ook wel graag huisdieren, het liefst een hond en een kat (we wonen aan een groot park dus dat is erg praktisch) maar hebben besloten om eerst aan kinderen te beginnen voordat we ook huisdieren nemen (ik heb namelijk zelf ook een paard die veel verzorging vraagt, niet bij huis overigens maar op een boerderij). @invuurenvlam: fijn dat je toch nog een beetje goed nieuws hebt gekregen al is de onzekerheid er vast nog wel een beetje. Maar een interne vacature is natuurlijk ideaal, zeker als je dat met je baas kan bespreken en het iets is wat je erg leuk lijkt. Dat zou je dan altijd nog achter de hand kunnen houden mocht je wel weg moeten! Fijne vakantie alvast toegewenst!
Balen Kokos!! Wat fijn dat je het toch een beetje positief kan zien. Ik ben van plan om maandag of dinsdag weer te testen. Maandag zou ik dan op mijn werk moeten testen en dat zie ik eigenlijk niet zitten. Ben toch wel teleurgesteld voor nu.
Goedemorgen allen, weer een mooie dag, hoop dat het zo blijft. @ Nient: balen meid, veel succes met de volgende test. @ Kokos: balen ook voor jou, jij ook veel succes de volgende test. @ Mart: ik droomde laatst ook dat ik zwanger was, althans, ik kreeg een kind haha. En ik zat nog op mijn voorlaatste werk en ging het iedereen vertellen enzo, heel vreemd. @ Rozerood: wat vervelend dat je vriend straks door de week er niet is. Ik ken het, zie mijn vriend ook heel weinig. Wij wonen ook in DL, in Emlichheim. En jullie? Fijne dag allemaal, liefs
@kokos Balen dat de test negatief is. FIjn dat je toch positief blijft. Het is ook niet ongewoonlijk dat het niet gelijk lukt, maar naruurlijk toch een teleurstellung. @nient Ik duim voor je. @ing Wij wonen in Bayern. Bijna 6uur rijden naar Nl. Gelukkig is mijn vriend er wel in het weekend. Moet zeggen dat hij nu wel extra lief is
Nou, het kleine beetje hoop wat ik nog had is vanmiddag vervlogen, ben net ongi geworden. Maar goed, het is wel even fijn om niet meer in onzekerheid te zitten en zo kan ik me vast gaan richten op de tweede klusronde. Ik heb meteen mn banner maar aangepast Ik hoop alleen wel dat deze cyclus iets korter is, nu was het 34 dagen (en een lf van 14 dagen), heb de banner op 32 dagen gezet. Liever iets te vroeg aan het klussen dan te laat! Nieuwe NOD zal dan zijn op ongeveer 8 augustus (poeh, dat klinkt nog wel heel ver weg, maar goed)
Juli 1: Missy78, 34 jaar, 2e kindje, 1e ronde 2: Bernou, 28 jaar, 1e kindje, 1e ronde 4: Ingie83, 28 jaar, 2e kindje, 1e ronde 4: Bloem89: 23 jaar, 1e kindje, 1e ronde 7: Kokos, 28 jaar, 1e kindje, 1e ronde 8: LunaKirsten, 25 jaar, 1e kindje, 1e ronde 10: NienT, 26 jaar, 1e kindje, 1e ronde 12: Mart, 29 jaar, 1e kindje, 1e ronde 21: Invuurenvlam, 28 jaar, 1e kindje, 0 ronde (start vlgnd mnd) ?: 1986cindy, 26 jaar, 2e kindje, 1e ronde ?: Starry, 27 jaar, 2e kindje, 1e ronde Shan, 26 jaar, 1e kindje, ZWANGER! Nicky Lohs, ? jaar, 4e kindje, ZWANGER! Augustus 8: kokos, 28 jaar, 1e kindje, 2e ronde
Balen kokos! Hopelijk heb je meer geluk in de volgende ronde. Augustus lijkt inderdaad nog heel ver weg. Manlief wil misschien morgen testen, hoe bedoel je nieuwsgierig Ik ben er nog niet uit of ik dat wil. Donderdag is mijn nod en dat is al bijna.
Ik zie mezelf er niet tussen staan... NOD de 22, 27 jaar, 1e ronde, 1e kindje. Fijne avond allemaal, ik ga zo richting feest (open lucht concert en vuurwerk). Liefs
en Mart ga je toch testen? of hou je het nog vol?.... Ben benieuwd of de test zo vroeg al wat kan vertellen. Laat je het weten als je getest hebt. mag ik mee op het lijstje, hoewel we dus nog niet echt zijn begonnen? Rozerood, 29 jaar, 1e kindje, 0e ronde (start vlgnd mnd)
We besluiten morgen bij het opstaan wat we gaan doen. Aan de ene kant wil ik wel want ben zo nieuwsgierig. Aan de andere kant wordt het wel kostbaar om elke maand van te voren te testen en het is misschien een teleurstelling. Dan kan ik net zo goed die paar daagjes nog wachten. Welke testen hebben jullie? Ik heb nog een paar dipsticks van sensitest en 2 van de etos. Jullie kunnen de lijst gewoon knippen en plakken hoor. Lukt mij nu even niet vanaf de telefoon. Dus als iemand anders het wil doen graag.
Juli 1: Missy78, 34 jaar, 2e kindje, 1e ronde 2: Bernou, 28 jaar, 1e kindje, 1e ronde 4: Ingie83, 28 jaar, 2e kindje, 1e ronde 4: Bloem89: 23 jaar, 1e kindje, 1e ronde 7: Kokos, 28 jaar, 1e kindje, 1e ronde 8: LunaKirsten, 25 jaar, 1e kindje, 1e ronde 10: NienT, 26 jaar, 1e kindje, 1e ronde 12: Mart, 29 jaar, 1e kindje, 1e ronde 21: Invuurenvlam, 28 jaar, 1e kindje, 0 ronde (start vlgnd mnd) 22: ing49824, 27 jaar, 1e kindje, 1e ronde ?: 1986cindy, 26 jaar, 2e kindje, 1e ronde ?: Starry, 27 jaar, 2e kindje, 1e ronde ?: rozerood, 29 jaar, 1e kindje, 0 ronde (start vlgnd mnd) Shan, 26 jaar, 1e kindje, ZWANGER! Nicky Lohs, ? jaar, 4e kindje, ZWANGER! Augustus 8: kokos, 28 jaar, 1e kindje, 2e ronde
Hello meiden, Ik ben net klaar met werken, voor mij begint het weekend nu! Lekker 2 dgn vrij. Ik kom overigens uit Zuid-Holland, meer meiden uit Zuid-Holland? Bij mij nog steeds geen ongie te bekennen, mijn gespannen borsten zijn ook weer afgenomen. Voel nu eigenlijk niet zo veel meer..Hoop maar dat ik snel ongie wordt! Leuk al die dieren hier! Wij hebben 3 katten..erg gezellige boel! Trusten allemaal!