In juni gestopt met pil!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Bloem89, Jun 1, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ingie1983

ingie1983 Actief lid

Jul 22, 2009
    252
    0
    0
    Zuid Holland
    Hai meiden, ik zie dat ik nog niet in het rood sta op het lijstje, maar ik was ook al ongi geworden, nu alweer over gelukkig en mijn nod is 3 augustus, weet niet hoe ik dat moet veranderen:), misschien wil iemand dat voor mij doen, alvast bedankt!

Voor de meiden die getest hebben, balen nog geen streep, hopelijk snel wel of snel ongi en door naar de tweede ronde.

Bernou ik kom uit Zuid/holland!

2. NienT

NienT Bekend lid

May 12, 2012
    622
    56
    28
    Juli
    1: Missy78, 34 jaar, 2e kindje, 1e ronde

2: Bernou, 28 jaar, 1e kindje, 1e ronde
    4: Ingie83, 28 jaar, 2e kindje, 1e ronde
    4: Bloem89: 23 jaar, 1e kindje, 1e ronde
    7: Kokos, 28 jaar, 1e kindje, 1e ronde
    8: LunaKirsten, 25 jaar, 1e kindje, 1e ronde
    10: NienT, 26 jaar, 1e kindje, 1e ronde
    12: Mart, 29 jaar, 1e kindje, 1e ronde
    21: Invuurenvlam, 28 jaar, 1e kindje, 0 ronde (start vlgnd mnd)
    22: ing49824, 27 jaar, 1e kindje, 1e ronde
    ?: 1986cindy, 26 jaar, 2e kindje, 1e ronde
    ?: Starry, 27 jaar, 2e kindje, 1e ronde
    ?: rozerood, 29 jaar, 1e kindje, 0 ronde (start vlgnd mnd)

Shan, 26 jaar, 1e kindje, ZWANGER!
    Nicky Lohs, ? jaar, 4e kindje, ZWANGER!

Augustus
    3: Ingie83, 28 jaar, 2e kindje, 2e ronde
    8: kokos, 28 jaar, 1e kindje, 2e ronde

3. mart

mart Fanatiek lid

Jun 2, 2012
    2,201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nou we konden onze nieuwsgierigheid niet bedwingen. Maar er verscheen geen streepje. Nu dus wachten op de ongi en dan volop aan de bak. Ga denk ook wat ovutesten bestellen want dan weet ik precies wanneer mijn eisprong is.

Ik kom trouwens ook uit zuid Holland en wij hebben ook huisdieren namelijk 2 hangoor konijntjes. We zijn ze nu aan het koppelen, alleen meneer is een beetje dominant. Dus het lukt nog niet helemaal.

4. NienT

NienT Bekend lid

May 12, 2012
    622
    56
    28
    Jammer Mart! Maar het was nog vroeg dus zou nog kunnen. (daar heb ik mijn beetje hoop ook nog op gevestigd)

5. LunaKirsten

LunaKirsten Actief lid

Jan 24, 2011
    124
    0
    0
    NULL
    Almere
    Goedemorgen iedereen!

Gister hele drukke dag gehad. Nieuw hondje opgehaald. Wat een schatje is het. Zo lief. Mijn andere hond moet normaal niks van nieuwe honden hebben, maar toen ik met hem binnen kwam was het ff snuffelen aan elkaar en meteen daagde ze hem uit om te spelen. Ik was verbaasd.

Hier nog geen ongi. En nu wil ik eigenlijk wel testen, maar ik heb geen test in huis en de kruidvat is natuurlijk dicht. Dus ik baal wel nu. Moet nog even geduld hebben tot morgen.

Gisteravond nog flink beroerd geworden uit het niets. Had heel veel last van mijn buik, licht in mijn hoofd en was misselijk. En toch had ik honger. Toch wat gegeten en daarna weer misselijk. Ook zijn mijn darmen helemaal van slag. Ga meerdere keer naar het toilet en het is wat aan de dunne kant. (sorry voor de onsmakelijke tekst ;))

Voor de meiden die ongi zijn geworden, op naar de volgende ronde. ;) Klussen!!!! Haha

En voor de meiden die nog niet ongi zijn en negatieve testen heel veel succes. Ik hoop dat er snel meer duidelijkheid is voor jullie.

6. Kokos

Kokos Actief lid

Jun 24, 2012
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Bernou; spannend hoor, wanneer ga je testen?

@ Mart; jammer van je negatieve test maar ik zou de hoop nog niet opgeven hoor. Je nod is toch pas donderdag? Ik zou dan gewoon nog een testje wagen; wie weet!

@ LunaKirsten; Leuk dat het meteen klikte tussen je honden! Heb je al een foto? (ben niet nieuwsgierig hoor ;)) Balen dat je geen test in huis had gisteren, ga je vandaag een poging wagen? Ben benieuwd! Dat misselijk worden vanuit het niets klinkt wel veelbelovend!

Ik zit op het moment lekker achter een cappuccino, afgelopen weken bijna geen koffie gedronken wat eigenlijk heel goed ging. Nu het toch niet raak blijkt te zijn is het wel weer even genieten :)

Nu nog even wachten tot het droog is dan kunnen we weer verder met het project tuin! (van die loodzware bielzen in een aanhanger gooien...zucht). Hopelijk is de boel voor het eind van de zomer klaar dan kunnen we er ook nog even van genieten!

7. Bernou

Bernou Bekend lid

Jun 12, 2012
    548
    0
    16
    Ja ben inderdaad 5 dagen overtijd, maar vind dat zo lastig om te zeggen omdat het na de pil is. Dus wie weet doet mijn lichaam er wel langer over.
    Heb al een paar keer getest maar testen blijven wit..

8. NienT

NienT Bekend lid

May 12, 2012
    622
    56
    28
    Gefeliciteerd met je nieuwe hondje! Wat leuk dat ze het al zo met elkaar kunnen vinden.

Heb je geen supermarkt die open is op zondag? Weet niet of ze ze daar ook verkopen hoor. Maar dan zou je morgen ochtend met je ochtend urine een test kunnen doen.

9. LunaKirsten

LunaKirsten Actief lid

Jan 24, 2011
    124
    0
    0
    NULL
    Almere
    @Kokos. Ik heb wel even de gedachten gehad, om naar Amsterdam te gaan om een test te halen. Maar mijn vriend heeft nachtdienst en slaapt dus. Ik wil Ringo (nieuwe hond) niet meteen alleen laten. Hij moet nog wennen. Morgen gaat hier om 9.00u de kruidvat open, dus dan sta ik als eerste aan de kassa. Als ik nog niet ongi ben ;) Ik zal straks een leuke foto uploaden ;) Moet nog ff een leuke maken. Gister vooral veel gefilmd.

10. LunaKirsten

LunaKirsten Actief lid

Jan 24, 2011
    124
    0
    0
    NULL
    Almere
    @NienT Ja, de supermarkten zijn open hier. Ik weet alleen niet of ze dat verkopen.

11. NienT

NienT Bekend lid

May 12, 2012
    622
    56
    28
    Even online gekeken maar de AH heeft ze. Dus misschien ook wel andere supermarkten.

12. LunaKirsten

LunaKirsten Actief lid

Jan 24, 2011
    124
    0
    0
    NULL
    Almere
    IMG_1118.jpg

Dit is Luna. Alweer 8 jaar. Normaal is ze wat meer fluffy, maar ze is pas geleden geknipt.

IMG_1124.jpg
    En dit is Ringo. Ons nieuwe mannetje.

13. mart

mart Fanatiek lid

Jun 2, 2012
    2,201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ahhhh super cute! Wat een schatjes.
    Fijn dat het ook samen goed gaat.

14. NienT

NienT Bekend lid

May 12, 2012
    622
    56
    28
    Aaaah, leuk hoor!!

15. LunaKirsten

LunaKirsten Actief lid

Jan 24, 2011
    124
    0
    0
    NULL
    Almere
    Luna moet nu wel leren dat ze niet meer de enige is. Ze kan nogal jaloers zijn...

16. Kokos

Kokos Actief lid

Jun 24, 2012
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ LunaKirsten: Wat een schatjes! Hopelijk blijft het goed gaan tussen die twee. Volgens mij geldt het net zo goed bij honden dat je nooit te oud bent om te leren! (in dit geval het delen van aandacht :)) Ik weet dat inderdaad een aantal supermarkten zwangerschapstesten verkopen, dus dat is misschien een idee om er toch één dichter bij huis op te halen?
    Ben benieuwd!

@ Bernou: Is in het begin zeker lastig om in te schatten. Heb je kwaaltjes en wat zegt je gevoel (ondanks de negatieve testen)? Al zeggen de eventuele kwaaltjes trouwens ook niet zo heel veel aangezien dat ook van het ontpillen kan komen. Conclusie is dan maar het al te bekende afwachten helaas.

17. LunaKirsten

LunaKirsten Actief lid

Jan 24, 2011
    124
    0
    0
    NULL
    Almere
    Ik las ook net dat tegenwoordig de winkels in het centrum iedere zondag open zijn in Almere. Maar ik moet helaas wachten totdat vriendlief wakker is. Als hij maar wel voor 5 uur wakker is wordt.

18. Kokos

Kokos Actief lid

Jun 24, 2012
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ LunaKirsten; Heb nog even voor je gezocht op internet (het regent weer dus we zijn even gestopt met in de tuin werken). In Almere zijn een aantal plekken die vandaag koopzondag hebben; Citymall, Centrum (meeste winkels) en winkelcentrum DoeMere (deel van de winkels). Misschien dat je daar nog iets mee kan?

19. Bernou

Bernou Bekend lid

Jun 12, 2012
    548
    0
    16
    ahh lunakirsten dat is wel spannend! Ik heb bij zwanger en kids 10 tests besteld en die heb ik op de wc gelegd. Kan ik altijd testen haha!
    Daarstraks nog getest maar echt niks te zien.

Kan je trouwens rond je eisprong ook klachten hebben? Ik had vd week erge zere borsten en gerommel in mn buik..

20. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

Oct 28, 2011
    2,086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Goedemiddag meiden,

zo ben net wakker. Lagen pas om 4 uur in bed, althans ik want vl was in slaap gevallen op de bank. Dus was nogal rustig tussen de lakens haha.

LunaKirsten: wat een leuke hondjes :) En succes met testen mocht het vandaag er nog van komen!

@ iedereen, voor de testers onder ons, veel succes! En een de rest wens ik iedereen een fijne dag ondanks de regen!

Share This Page