In juni gestopt met pil!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bloem89, 1 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LunaKirsten

LunaKirsten Actief lid

24 jan 2011
    124
    0
    0
    NULL
    Almere
    @Kokos: Ja het centrum (citymall) is gewoon open. Normaal waren er altijd maar een paar winkels open de afgelopen jaren. Winkels zoals V&D, Zare H&M Hema, maar de drogisten waren nooit op open. Maar sinds 4 mrt zijn alle winkels open op zondag. Doemere is een winkelgebied voor wonen en klussen;) Het andere klussen dan he :p haha

Vriendlief nog niet wakker helaas :(

2. Kokos

Kokos Actief lid

24 jun 2012
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh haha, ja daar ga je geen testen vinden :p Hopelijk wordt je vriend snel wakker. En anders maak je hem toch om een uur of vier wakker? Dan heb je nog wel even snel tijd om naar de winkel te gaan en hoeft de hond niet alleen te zijn?

3. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    en LunaKirsten, nog een test kunnen kopen? ben benieuwd wat de test zegt. Heb je een goed gevoel? Leuk zijn die hondjes :)

4. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    @Bernou: ik geloof wel dat je rond de eisprong klachten kunt hebben o.a dus buikpijn (kramp of trekkend gevoel)...spannend ook voor jou wat er zo gaat gebeuren. Igg heb je genoeg tests bij de hand haha :D

5. LunaKirsten

LunaKirsten Actief lid

24 jan 2011
    124
    0
    0
    NULL
    Almere
    Ik heb geen test meer kunnen kopen. Morgenochtend sta ik om 9.00u bij de kruidvat. Sta kwart voor negen op, test halen en dan meteen testen. Gewoon nog met ochtendurine ;)

@Rozeroos: Mijn gevoel gaat op en neer. Omdat ik het zo graag wil, maar ik weet van de vorige keer dat je lichaam je zo voor de gek kan houden... Ik wacht de test af. Ik ga zo een lekker op de bank films kijken en mijn gedachten op wat anders zetten. Gelukkig doen de honden dat ook al ;)

6. Shan26

Shan26 Niet meer actief

Hallo Meiden,

Daar ben ik eindelijk weer ff.. Ik moet nu zoveel werken en daar omheen ben ik zoveel misselijk, zwak en alle kwalen die erbij horen!
    Het hoort erbij, maar wat voel ik me ellendig al twee volle weken!

Aan de andere kant.. ja nu voel ik me wel zwanger :)

Ook tussendoor heb ik toch jullie reacties nog gevolgd! Wat spannend voor degene die komende dagen testen!

Helaas voor degene die nu de 1e ronde ongi zijn! Dat wordt weer klussen!! Ik zie ook dat lijstje graag roze/ lila!

Ik kom dus nu uit Brabant.. vanuit het midden van het land ben ik hier heen verhuisd sinds drie a vier maanden.
    Ik moet zeggen, ik moet nog steeds erg wennen en het valt me best zwaar. Hopelijk komt hier nog verandering in.

Fijne zondagavond allemaal!

7. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    @LunaKirsten
    Jammer dat je nog moet wachten, maar uiteindelijk veranderd het toch niets aan het resultaat :p. Geniet van je filmpje. Wij gaan nu ook een film kijken. Morgen horen we dan meer van je, he.

Mijn vriend vertrekt morgen, dus dan heb ik veel tijd die ik op het Forum kan verbrengen..

8. 1986cindy

1986cindy Bekend lid

24 aug 2011
    777
    398
    63
    Kapster en ik hou van taarten bakken
    Den bosch
    He girls!!!!

Kom weer even om het hoekje kijken, ben er even niet op geweest.
    Was namelijk na 2 weken weer ongesteld geworden!!!!! BALEN...

Word er gek van zit nog steeds geen regelmaat in.
    Nog een dag of 2 dan is mij ongesteldheid weer voorbij, hoop dat er snel regelmaat komt dan kan ik echt proberen zwanger te raken.
    Zo word het natuurlijk niets.

Maar ja we laten het maar even rusten eind van de maand op vakantie en hopen dat dan alles weer op orde is.

Voor alle meiden hier, ik dacht ook elke maand van alles te voelen.
    en weet je als het zover is dan voel je dat echt wel.
    Ik had al 2 dagen toen zon raar gevoel in mij buik heel zwaar net alsof er een baksteen in lag.
    Ik voelde me echt anders, en toen ik de test deed ( gewoon kruidvat want die zijn echt het beste vind ik) bleek mij gevoel helemaal juist te zijn.

En meiden wat is dat een heerlijk gevoel!!!!!!!!!!!
    Hoop voor jullie allemaal snel goed nieuws.

9. NienT

NienT Bekend lid

12 mei 2012
    622
    56
    28
    Ik vind het zo spannend voor je lunakirsten! Laat je het ons meteen weten?

@shan26: waar woon je in brabant? Tot december heb ik daar ook altijd gewoond. Hoop voor je dat je je snel thuis voelt.

10. NienT

NienT Bekend lid

12 mei 2012
    622
    56
    28
    Ik vind het trouwens vervelend dat ik niks voel. Heb het idee dat mijn lijf niks doet. Ook geen ongesteldheids kwalen ofzo.
    Dinsdag ochtend nog maar eens testen en bij negatief maar wachten op het ongesteld worden.

Ik ga maar eens even slapen. Ben aan het werk en hoop op een rustig nachtje. Dan nog en van 6.00 tot 10.00 werken en de rest van de dag vrij. Welterusten allemaal!

11. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    @Rozerood welkom hier :)
    @LunaKirsten spannende dag voor jou! Ben benieuwd wat je test zal aangeven :)

Voor de meiden die ongi zijn geworden, jammer maar op naar de volgende ronde!

Ben het weekend niet veel op zp geweest, was meteen te merken kon geloof ik een stuk of 10 pagina's bijlezen...nu weer lekker op de hoogte!

Ben al een tijd wakker :x werd elke keer wakker vannacht, dan om te plassen, dan had ik dorst, toen had dochter lief in der bed geplast toen had ik het weer ontzettend warm en toen dacht ik oke het is me niet gegund om te slapen ik sta maar op :)

12. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Juli
    1: Missy78, 34 jaar, 2e kindje, 1e ronde
    2: Bernou, 28 jaar, 1e kindje, 1e ronde
    4: Ingie83, 28 jaar, 2e kindje, 1e ronde
    4: Bloem89: 23 jaar, 1e kindje, 1e ronde
    7: Kokos, 28 jaar, 1e kindje, 1e ronde
    8: LunaKirsten, 25 jaar, 1e kindje, 1e ronde
    10: NienT, 26 jaar, 1e kindje, 1e ronde
    12: Mart, 29 jaar, 1e kindje, 1e ronde
    21: Invuurenvlam, 28 jaar, 1e kindje, 0 ronde (start vlgnd mnd)
    22: ing49824, 27 jaar, 1e kindje, 1e ronde
    ?: 1986cindy, 26 jaar, 2e kindje, 1e ronde
    ?: rozerood, 29 jaar, 1e kindje, 0 ronde (start vlgnd mnd)

Shan, 26 jaar, 1e kindje, ZWANGER!
    Nicky Lohs, ? jaar, 4e kindje, ZWANGER!

Augustus
    3: Ingie83, 28 jaar, 2e kindje, 2e ronde
    8: kokos, 28 jaar, 1e kindje, 2e ronde
    9: Starry 27 jaar, 2e kindje, 1e ronde

13. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    ik heb het nog even nagerekend, mijn NOD moet ergens bij 28 Juli liggen. Ik zal het vanavond wel even in het lijstje zetten.
    fijne dag!

14. Kokos

Kokos Actief lid

24 jun 2012
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Bernou: Hoe gaat het nu met de klachten? Weet je al of je een eisprong hebt gehad?

@ Shan26: Vervelend dat je je zo ellendig voelt door alle kwaaltjes, maar het is voor een goed doel moet je maar denken! Hopelijk gaat het binnenkort beter. Wanneer heb je je eerste echo?

@1986cindy: Balen dat je cyclus nog zo onregelmatig is, hopelijk trekt dat snel weer bij! Gebruik je ook ovulatietesten of de temperatuurmethode? Dat zou je goed kunnen helpen bij het vinden van je vruchtbare dagen.

@Lunakirsten: Hoe is het gegaan met testen? Ben erg benieuwd!

15. Bernou

Bernou Bekend lid

12 jun 2012
    548
    0
    16
    Ha Kokos,
    Nee ik weet eigenlijk helemaal niks. Ik heb hetzelfde een beetje als NienT, voel nog weinig klachten. Niks geen tekenen van ongesteldheid, maar ook niet meer van een eventuele zwangerschap...
    Misschien is mijn lichaam een beetje in de war. Want ik heb in juni nog 2 pillen van een nieuwe strip genomen en besloot toen om te stoppen. Gister zat ik nog te denken en ik herinnerde mij weer dat ik 16 juni wat bloed had na een vrijpartij en ik eigenlijk heel die week ervoor last had van bruine afscheiding. Als ik er vanuit ga dat dit een ongesteldheid was omdat mijn lichaam in de war was na 2 dagen pilgebruik, kan alles opgeschoven worden en kan ik alleen maar afwachten tot ik een keer ongesteld wordt of een positieve test!

Ik hoor iig dat het allemaal snel duidelijkheid geeft!

LunaKirsten hoe is het gegaan!?? Ben zo nieuwsgierig!!

16. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Goedemorgen meiden,

hier een erg vermoeide Ing :( Kon niet in slaap komen en was ook om 6 uur al wakker ivm vl die moest werken. Veel dorst (van pizza) en niet helemaal lekker. Wilde er om 9 uur uit maar ben een uur langer blijven liggen. Ben nog steeds niet helemaal lekker, ook aan de dunne (sorry...) maar ja het is niet anders. Hoop me na het douchen wat beter te voelen want moet de stad nog in kijken naar vacatures.

@ LunaKirsten: ben inderdaad ook benieuwd naar hoe het gegaan is! Spannend :)

Fijne dag allemaal en tot later,
    Liefs

17. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Juli
    1: Missy78, 34 jaar, 2e kindje, 1e ronde
    2: Bernou, 28 jaar, 1e kindje, 1e ronde
    4: Ingie83, 28 jaar, 2e kindje, 1e ronde
    4: Bloem89: 23 jaar, 1e kindje, 1e ronde
    7: Kokos, 28 jaar, 1e kindje, 1e ronde
    8: LunaKirsten, 25 jaar, 1e kindje, 1e ronde
    10: NienT, 26 jaar, 1e kindje, 1e ronde
    12: Mart, 29 jaar, 1e kindje, 1e ronde
    21: Invuurenvlam, 28 jaar, 1e kindje, 0 ronde (start vlgnd mnd)
    22: ing49824, 27 jaar, 1e kindje, 1e ronde

28: rozerood, 29 jaar, 1e kindje, 0 ronde (start vlgnd mnd)
    ?: 1986cindy, 26 jaar, 2e kindje, 1e ronde

Shan, 26 jaar, 1e kindje, ZWANGER!
    Nicky Lohs, ? jaar, 4e kindje, ZWANGER!

Augustus
    3: Ingie83, 28 jaar, 2e kindje, 2e ronde
    8: kokos, 28 jaar, 1e kindje, 2e ronde
    9: Starry 27 jaar, 2e kindje, 1e ronde

18. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Morgen dames!

Ik heb ook slecht geslapen. Werd echt badend in het zweet wakker. Nu alweer aan het werk. Je kunt merken dat de vakantie hier al is aangebroken.

LunaKirsten: Succes met de test! Hopelijk kun jij het lijstje wat roser maken.

19. NienT

NienT Bekend lid

12 mei 2012
    622
    56
    28
    haha ik ben ook erg benieuwd wat Lunakirsten test!!

Ik heb echt een vermoeiende nacht gehad. 4x een client die me wakker belde. Vandaag dus lekker dagje bank hangen.
    Had net trouwens een beetje donkere afscheiding. Leek alsof het wat bruinig was. Denk dat ik dus eerdaags wel ongesteld zal gaan worden.

20. Missy78

Missy78 Lid

12 mrt 2007
    68
    0
    0
    Hoi Dames,

Ik heb mijn 'nieuwe' nod er ff bij gezet, dus nu mag het klussen beginnen :D..

Bernou: ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt, want dit is ook lastig lijkt mij.

Iedereen die nog moet wachten, succes en de andere ladies die voor een nieuwe ronde gaan, veel klusplezier ;)..

Deel Deze Pagina