@nient bij jou was het tot nu toe ook nog niet helemaal duidelijk?begrijp dat je vermoed ongesteld te worden. ga je toch nog testen of wacht je af ? ik zal jullie na mijn werk ook nog wat berichten.Dan heb ik meer rust om te schrijven. liefs
Nou ik heb vrijdag 22 juni mijn spiraaltje laten verwijderen. Omdat ik wilde weten hoe mijn cyclus was zijn we meteen begonnen met ovulatie testen. Toen bleek dat ik ongeveer dinsdag 26 juni mijn ovulatie heb gehad. Dus ga er nu vanuit dat dan mijn NOD dinsdag 10 juli is. Zaterdag 7 juli getest maar was negatief. Als ik morgen ochtend nog niet ongesteld ben doe ik wel even een test.
Hi iedereen, Vanmorgen getest. Harstikke negatief helaas. Dus nu wachten op ongi. Ik hoop dat het snel komt. De vorige keer kwam mijn cyclus snel op gang, ik hoop dit keer ook..
oooh wat jammer zeg! Zou wel fijn zijn als je een regelmatige cyclus krijgt. Kun je gericht aan de klus.
@Lunakirsten jammer voor je!! Hopelijk volgende maand een positieve test in handen. @NienT denk dat je ongi er aan zit te komen, met bruin verlies begon ik ook, helaas Heb me laten pendelen door Caruli en uitslag volgens haar is September 2012 van een meisje ben benieuwd of het klopt ook nog door twee andere meiden hier op het forum maar van hun heb ik nog geen berichtje gehad.
@ Nient: hopelijk zet het door dan weet je waar je aan toe bent! @ LunaKirsten: balen zeg van je test, nog maar even een paar dagen extra afwachten? @ Starry: Van dat pendelen snap ik niet zoveel, heb het al vaker onderaan berichtjes gezien. Wat houdt dat precies in?
Wat jammer Lunakirsten. Hopelijk word je dan snel ongi, zodat je aan de klus kunt. Ik hoop ook dat het voor jou doorzet nient. Volgende ronde moet er toch echt wat meer rose op het lijstje komen! Ik ben trouwens ook wel benieuwd wat dat pendelen is.
aaaah ik zie net dat de volgende keer dat ik (als mijn cyclus zo is zoals ik denk) vruchtbaar ben zijn we met de hele familie een week op vakantie in frankrijk... Gewoon ook precies al die dagen... Maar no way dat ik die ronde laat glippen haha.
@ LunaKirsten: wat jammer meid. Hopelijk is het de volgende ronde snel raak en wie weet kan het nog he Ben net even de stad in geweest. Nog steeds niet al te lekker maar gaan gewoon door. Heb alvast testen gehaald 2voor5 bij Kruidvat. Kan het maar vast in huis hebben. Verder nog wat haarverf, nagellak, tongreiniger en wat te lezen. Ben ook nog ff naar AH geweest, ze zochten nieuwe medewerkers, helaas waren ze al voorzien en zoeken ze jongere meiden/jongens. Kreeg wel visitekaartje mee om mijn CV op te sturen voor het geval dat, dus dat gaan we straks maar even doen. Ga nu even wat eten en de keuken aan kant maken want die ziet er niet uit
@rozerood. Ik heb gisteren al getest. Maar negatief. Misschien te vroeg. Ik wacht op zijn minst tot het werkend voordat ik opnieuw ga testen. Heb gister bij zwanger en kids zo'n pakket besteld met ovu testen en zw testen. Van die dipstick dingen. @nient haha gewoon tussen de bedrijven door. En anders lekker buiten Wij hebben trouwens eind mei 2013 een bruiloft en zijn allebei getuige. Zit toch wel te twijfelen om dan een maand (augustus) een stop in te lassen. Als het die maand lukt bent ik omstreeks die datum uitgerekend. Pffff wat ben ik toch een planner... En nu moet ik eens aan het werk! Tot later.
@Kokos @ Mart jullie kunnen je ook gewoon laten pendelen, je kan even kijken bij het pendel forum, ik weet ook niet precies hoe ze het doen hoor, en of het zal kloppen maar ik vind het wel leuk om te laten doen Staat onderaan bij diverse
"Met pendelen wordt bedoeld het beantwoorden van (levens)vragen met behulp van een pendel, een vaak druppelvormig metalen, glazen of houten voorwerp aan een draad of kettinkje." Bron: Wikipedia Onderaan het forum staat pendelen. Er zijn verschillende vrouwen die dat doen. Ik heb vanmorgen ook meteen een paar doosje kv 2 voor 5 gehaald. En ik denk dat ik de volgende ronde ga beginnen met ovulatietesten. Wil toch wel weten wanneer ik mijn eisprong krijg. Ik dacht het gevoeld te hebben, maar dan was ik nu wel ongi of had ik een positieve test gehad. Ik heb hem dan toch later gehad.
Hey meiden, Sinds vanmiddag last van krampjes en net bij het naar de wc gaan een lichtbruin sliertje, ongesteldheid zal er dus wel aankomen! Ik begrijp alleen niet zo goed waarom ik dan begin vd week zulke zere borsten had.. Wel lekker handig nu, morgen heb ik een bruiloft van een collea! Heb zonet voor het eerst sinds tijden lippenstift gekocht. Fel rode, zie eruit als een clown haha! Als je dat niet gewend bent...pff haha! Niet te vroeg testen hoor! Ik heb er deze maand ook al 4 verspilt..haha!
Jammer bernou hoop dat het niet je ongi is maar iets anders, misschien innesteling.. helaas begon het bij mij ook met bruinig slijm. Ik heb na mn eisprong ook ontzettend pijnlijke borsten gehad, dit was weg op de dag dat ik ongi werd, dus kan wel kloppen dat je daar last van had.. succes!
@Bernou: Zere borsten hoort erbij. Ik heb daar ook altijd last van als ik ongi moet worden. Ook met de pil slikken, alleen was het een stuk minder pijnlijker doen het nu zonder pil is. En de ene keer is het erger dan de andere keer.
Bernou, jammer Maar wie weet, zoals Ingie ook aangeeft, mss is het innesteling? Of zou dat niet kunnen? Hier nog niks verandert, voel me nog steeds niet lekker. Misselijk wordt zelfs erger Ga dus zo lekker lui op de bank met een boek!
ik had ook zere borsten na de eisprong laatste maand. Dit had ik niet toen ik de pil nam. En Bernou je hebt gelijk wat die testen betreft. Was vandaag in de winkel ook eens aan het kijken. Wat zijn die krengen duur zeg (als je er elke maand meerdere verbruikt ). Heb nu alvast maar 1 goedkope gekocht en ook maar vast een pakking met 5 ovulatietests. Ik heb ook stiekem bij H&M bij de babykleertjes gekeken haha. Die hebben zo'n schattige kleertjes, ook voor jongens!