In juni gestopt met pil!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bloem89, 1 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NienT

NienT Bekend lid

12 mei 2012
    622
    56
    28
    Volgens berekeningen zou gister mijn NOD geweest zijn. Heb afgelopen zaterdag en gister negatief getest. Maar ook nog niet ongesteld dus. Ook bij afvegen na wc bezoek niks, alleen een beetje helder slijm. Wel gister de hele dag hoofdpijn gehad.
    Ga er van uit dat ik nog gewoon ongesteld word hoor. Maar ja, je wilt zo graag.. haha

2. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Veel meiden met hoofdpijn hier, heb er ook al een paar dagen last van. Niks aan. Ik ga er ook vanuit dat ik volgende week gewoon ongesteld word.

3. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Voel jij je al wel weer beter Ing?

Mijn hoofdpijn is gelukkig alweer over.
    Ik slaap wel heel slecht. Wordt er echt gek van.

4. NienT

NienT Bekend lid

12 mei 2012
    622
    56
    28
    pfff, heb helemaal geen zin om zo te gaan werken.. Morgen 1 dagje vrij en dan weer 7 dagen werken. Gelukkig dan 3 weken vakantie.

5. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Op het moment voel ik me al wel beter. Nog wel op de achtergrond van die zeurderige hoofdpijn. Ook de misselijkheid is nog niet volledig over maar het is goed te doen.
    Ik lees trouwens veel dat meiden van die levendige dromen hebben. Ik droomde vooralsnog nooit, althans ik wist het nooit meer smorgens, maar nu geregeld en ook net alsof het heel echt is, meestal slaan de dromen ook nergens op. Zo raar...

6. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Heb ook geen zin in werken maar hoop toch dat ik binnenkort iets kan vinden haha. Heb 2 weken geleden ontslag genomen en thuis zitten is wel lekker maar niet te lang. Wens je toch een fijne dag :)

7. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Kwam net op FB een leuk mopje tegen:

Twee babies (een meisje en een jongetje) liggen in hun bedje. Zegt het jongetje: "Ik ben een jongetje!" Daarop reageert het meisje: "Hoe weet je dat?" "Nou, als onze moeders weg zijn, zal ik het je laten zien." is het antwoord. Als even later de moeders de slaapkamer hebben verlaten vraagt het meisje: "Laat je me nou zien, dat je een jongetje bent?" "Natuurlijk!" Het jongetje doet de dekentjes opzij........ "Kijk maar, blauwe sokjes!"

8. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Whahaha ik ben nu aan het werk.. Merken jullie het? ;)

Ik ben thuis aan het werk. Heb een mega uitzoekklus, maar tussendoor zit ik dus hier te spieken.

9. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Ach, moet kunnen toch zo nu en dan hahaha :p

10. NienT

NienT Bekend lid

12 mei 2012
    622
    56
    28
    hahahaha die is wel grappig ja!
    Dank je, wens jullie ook een fijne dag. Ik ga de auto in. Tot vanavond of morgen (leker vrij)

11. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Ging net naar de wc, zat er een dikke klodder slijm in mijn slipje. Was niet uit elkaar te trekken, was net of het opgedroogde lijm ofzo was... Zou dat betekenen dat ik nu pas mijn eisprong heb?
    Was uitgegaan van afgelopen weekend, want toen had ik ook veel last van slijm en ik ging even uit van een 28 daagse cyclus...

12. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    werk ze Nient!

Dat had ik ook.. Een kleine week na mijn vermoedelijke ei. Voor de zekerheid hebben we die avond ook nog even gevreeen. Paar dagen laten had ik een hele sliert slijm. Dus ook die avond maar weer even voor de zekerheid.

Ik vroeg me ook al af wat het was.

Nu heb ik ovutestjes voor komende ronde, zodat ik kan checken wanneer het exact is.

13. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Het blijft natuurlijk altijd gissen, maar ja we zien het wel :) Denk dat ik voor de volgende ronde ga temperaturen, in ieder geval een maandje. Lijkt me toch wel handig.

14. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Door wie heb jij je laten pendelen?

15. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    hi meiden,

Hier een foto van mijn ovutest van gisteren. Toch weet ik nu ook nog altijd niet wanneer mijn ei nou precies is gesprongen...vandaag? of pas morgen?...uiteindelijk krijg je de uitslag aan het eind v.d cyclus..

Ik hoop ook dat jullie snel meer duidelijkheid krijgen.

@Mart: Ik lees op internet dat als je een jongetje wilt, je het beste direkt voor, op of kort na de eisprong kunt vrijen...en als je een meisje wil meer dagen van te voren. De mannelijke zaadjes zijn kennelijk sneller en doelgericht (sprinters) en de vrouwelijke langzamer maar leven langer. Of dit echt klopt weet ik niet :)
    Ik zou eigenlijk een meisje wel erg leuk vinden....maar een jonge is ook welkom. De ouders v. mijn vriend hebben alleen nog maar kleinzoons, dus vind het wel leuk ze wat anders te bieden haha. Maar gelijk hebben jullie, het belangrijkste is dat het kindje gezond is.

zo nu ga ik maar een stuk fietsen om mijn conditie op pijl te houden. Probeer namelijk een beetje af te vallen. Ben al 2,5 KG kwijt :)

tot straks!

16. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    oh en ik sluit me aan. Ik heb ook hoofdpijn en had ook geen zin in werken. Ben zo blij met mijn smartphone, kan ik tussendoor even op het forum :)

17. Kokos

Kokos Actief lid

24 jun 2012
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo! Jullie zijn weer druk geweest vandaag! :$ :D

@ Starry: Volgens mij is het inderdaad wanneer je echt rood bloed verliest je eerste menstruatiedag. Alles daarvoor is een soort aankondiging dat het eraan zit te komen (of in sommige gevallen niet). Heb het zelf zaterdagmiddag gehad en vanaf zondag echt bloed en dat dus als eerste dag geteld. Vandaag voor mij gelukkig de laatste dag, ben blij dat het weer voorbij is :)

@ Bernou: Gelukkig weet je nu waar je aan toe bent; op naar de komende eisprong!

@ Nient: Wel grappig dat je vriend er zo in meeleeft! Maar inderdaad ook maar aangeven dat het door het ontpillen kan komen. Al kan het natuurlijk ook nog steeds een zwangerschap zijn aangezien je nog niet ongesteld bent geworden (sommige vrouwen testen pas na een week of meer positief). Afwachten dus nog steeds!

@ Mart: Om heel eerlijk te zijn heb ik wel een heel klein beetje een voorkeur voor een meisje ;) komt ook omdat ik al drie neefjes heb, beetje dezelfde situatie als rozerood! Maar met een jongetje zou ik ook super blij zijn hoor, en dat is dan weer praktischer met kleding overnemen. Het cliche antwoord 'maakt niet uit, als het maar gezond is' gaat dan ook zeker op!

Zo, weer helemaal up-to-date! Nu lekker (ongezond) aan de....... pannenkoeken!! Mjam!! Morgen dan maar weer wat gezonds ;)

18. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    #458 mart, 11 jul 2012
    Laatst bewerkt: 11 jul 2012
    Starry: ik heb laten pendelen door Kayleigh
    Kokos: volgens mij hadden we geen zin om te werken ;) jongetje is handig trouwens ivm kleertjes. Mijn zusje kan de kleine de eerste 6 maanden elke dag iets nieuws aan trekken en dan nog heeft ze over. O ja ze moet nog 6 weken. Dus ze zal ook nog wel het eea cadeau krijgen.

Meiden, heeft iemand interesse in tijdschriften. Ik heb 3x jij en je kinderen en 1x Viva mama. Ik heb ze van mijn zusje gekregen en inmiddels gelezen. Het enige wat ik er voor wil hebben zijn de verzendkosten voor het opsturen. Iemand interesse?

19. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    De verzendkosten zijn trouwens €3,00.

20. NienT

NienT Bekend lid

12 mei 2012
    622
    56
    28
    Ja we wachten nog maar eens af, we doen niks anders haha. Maar ontpillen lijkt me niet. Heb spiraaltje gehad en volgens mij 'ontpil' je dan niet.
    Mocht ik echt nog niet ongesteld worden dan doe ik denk ik zondag ochtend ff een test.

Deel Deze Pagina