Spannend hoor voor jullie Shan en Mart, hopelijk is het voor jullie 'raak' want een kindje dragen, op de wereld zetten en ervan genieten is echt het mooiste wat er is
dankjullie wel allemaal.. moet zeggen ben ook op van de zenuwe! maar er kan nog van alles gebeuren.. kan ook zijn dat ik volg. week pas ongi wordt! @t bloem.. gelukkig ben ik een weekend niet thuis en de test ligt thuis dus het kan morgen ook pas! @t mart.. wanneer ga jij testen?
Mijn man denkt dat ik me misrekent heb, dus het kan ook zijn dat ik volgende week pas ongesteld wordt. Dan zijn we net na mijn vruchtbare periode begonnen. Even afwachten dus. Vanaf nu ga ik het goed bijhouden!
Hoi allemaal... Vanmorgen getest......... Positieve test! Ben nog helemaal van slag en kan het nog niet beseffen / geloven. Hoewel er een duidelijke plus zichtbaar is, morgen nog een test halen en nog een keer testen, pas dan geloof ik het denk echt!
Dankjewel Mart! Kan het alleen echt nog niet geloven! Ga morgen zeker nog een test doen.. Ging jij nog testen?
Wij beginnen ook deze maand, voor kindje 4! Volgens mijn berekening doet deze maand nog niet mee. Woensdag zou ik mijn eisprong hebben gehad, sinds dit weekend laten we de condooms achterwege. Shan26 gefeliciteerd!!! Positief is positief he, al snap ik best dat je morgen nog eens gaat testen
dankjullie wel! vandaag nog twee x getest. beide nogmaals positief! nu begin ik het te geloven! ik ga er zeker van genieten! jullie ook allemaal heel veel succes!
Nou ik ben ongesteld geworden. Was eigenlijk ook wel te verwachten want wij begonnen na mijn eisprong. Dus nu kan de echte eerste ronde starten als het bloeden stopt. Van het weekend hebben we een feest dus me een gerust hart kan ik wat wijntjes drinken Intussen zijn wij een beetje aan het klussen. Moeten nog wat plinten en aan aantal dingen verven. Kunnen het maar beter afmaken zodat ons huisje er ook helemaal klaar voor is. Hoe voel jij je shan? Kun je er van genieten of heb je laat van wat kwaaltjes?
Jammer Mart, op naar de volgende ronde. In de eerste instantie dacht ik dat je met klussen iets anders bedoelde, haha. Maar het is inderdaad wel lekker om je huis klaar te hebben! Hier had ik opeens op maandag dik en rekbaar slijm, het zou dus kunnen dat ik toch later mijn eisprong heb gehad. Ik ben op mijn eerste menstruatiedag gestopt met het gebruiken van provera, dit slikte ik ivm heftige menstruatieklachten. Het kan natuurlijk zijn dat mijn cyclus daardoor in de war is, we wachten maar af. Het is sowieso allemaal spannend, ik heb een dubbele baarmoeder. Die had ik natuurlijk ook al toen ik zwanger was van de andere kinderen, alleen wist ik het toen niet. Het maakt het toch een beetje anders voor mijn gevoel.
Hoi allemaal! Mijn vriend en ik gaan ook voor een eerste kindje ik ben op 28 mei gestopt met de pil en verwacht rond 25 juni mijn regels. Voordat ik aan de pil ging, voelde ik mijn eisprong goed. Ik denk dat ik hem vorig weekend ook heb gevoeld, dus we hebben flink geklust. Ben benieuwd! Succes voor iedereen
Wat jammer Mart, maar inderdaad nu kun je goed beginnen en weet je jou cyclus! Veel klussen straks! Ja met mij gaat het wel goed, denk dat nu pas een beetje het besef komt. Heb gister weer getest, omdat ik het niet kan geloven. Kwaaltjes heb ik niet echt, behalve de zeurende buikpijn / krampen en ja wel heel erg moe constant en weinig energie. Toch maakt het je onzeker, omdat ik verder weinig last heb denk ik gelijk.. hmm zou het goed gaan, ben ik nog wel zwanger? 13 juli heb ik een eerste echo en intaken bij de vk. Ben heel erg benieuwd naar alles en hoe het allemaal gaat lopen! Succes allemaal weer! Ben benieuwd wie de volgende is!!
Ik had het ook zo toen ik zwanger was van mijn dochter, kon het ook niet geloven en had ook weinig kwaaltjes, dus is heel normaal hoor! 13 juli naar de vk duurt nog zo lang he? Maar lekker genieten van je zwangerschap en voor je het weet is het zover! Als het goed is moet ik morgen mijn eisprong hebben, ben benieuwd, mrestal voel ik em wel heel duidelijk. In ieder geval zijn we goed aan het klussen
Het duurt zeker lang Ingie! dus bij de eerste had je ook bijna nergens last van? Dat is dus niet zo raar.. Je hebt ook gelijk.. ik moet er gewoon van genieten! Spannend de komende dagen voor jou! Veel klussen.. en dan over twee weekjes misschien wel goed nieuws!
Wat spannend he Shan26! Ik herken het wel. Aan de ene kant ben je blij dat je geen klachten hebt en aan de andere kant maak je je zorgen juist omdat je geen klachten hebt. Maar het kan nog zat komen hoor, bij mij begon de misselijkheid de vorige keren ook pas ruim na het testen. En sommige vrouwen hebben helemaal nergens last van. Hier voelde ik me gisteren nogal PMS: enorm chagrijnig en geen beslissingen kunnen nemen. Dit begint bij mij meestal een week voor de menstruatie. Even afwachten dus maar, en daarna echt beginnen!
Daar had ik ook last van! Ik ga dan naar mijn profiel, mijn statistieken en dan mijn berichten.. dan kun je de topic aanklikken waar je je berichten geplaatst hebt.
Hai meiden, Ik heb vandaag iets raars. Net bij het afvegen wat slijmerig afscheiding met wat rood-bruin bloed..ook last van menstruatie achtige kramp onder in de buik. Ik zit nu 2 weken na ontrekkings bloeding maar nog geen ei gevonden met ovulatie testen,zijn al een paar dagen heeeel licht met een tweede streepje dus negatief. Snap er niks van, word ik nu alweer ongesteld, zou wel raar zijn 2 weken na de eerste bloeding. iemand een idee.