In juni gestopt met pil!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bloem89, 1 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LunaKirsten

LunaKirsten Actief lid

24 jan 2011
    124
    0
    0
    NULL
    Almere
    #581 LunaKirsten, 16 jul 2012
    Laatst bewerkt: 16 jul 2012
    Juli
    1: Missy78, 34 jaar, 2e kindje, 1e ronde
    2: Bernou, 28 jaar, 1e kindje, 1e ronde
    4: Ingie83, 28 jaar, 2e kindje, 1e ronde
    7: Kokos, 28 jaar, 1e kindje, 1e ronde
    8: LunaKirsten, 25 jaar, 1e kindje, 1e ronde
    10: NienT, 26 jaar, 1e kindje, 1e ronde
    12: Mart, 29 jaar, 1e kindje, 1e ronde
    21: Invuurenvlam, 28 jaar, 1e kindje, 0 ronde (start vlgnd mnd)
    21: Kimmy, ? jaar, 2e kindje, 1e ronde
    22: ing49824, 27 jaar, 1e kindje, 1e ronde
    23: Bloem89: 23 jaar, 1e kindje, 1e ronde
    28: rozerood, 29 jaar, 1e kindje, 0 ronde (start vlgnd mnd)
    ?: 1986cindy, 26 jaar, 2e kindje, 1e ronde

Shan, 26 jaar, 1e kindje, ZWANGER! (10-02-2013)
    Nicky Lohs, ? jaar, 4e kindje, ZWANGER!

Augustus
    3: Ingie83, 28 jaar, 2e kindje, 2e ronde
    6: Missy78, 34 jaar, 2e kindje, 2e ronde
    7: Bernou, 28 jaar 1e kindje, 2e ronde
    8: kokos, 28 jaar, 1e kindje, 2e ronde
    9: Starry, 27 jaar, 2e kindje, 1e ronde
    11: Mart, 29 jaar, 1e kindje, 2e ronde
    17: LunaKirsten, 25 jaar, 1e kindje, 2e ronde
    ?: 1986Cindy, 26 jaar, 2e kindje, 2e ronde

2. Invuurenvlam

Invuurenvlam Actief lid

28 jun 2012
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfff meiden! Wat een verhalen: ik heb net 20 pagina's bij moeten lezen! Maar ben weer op de hoogte. Kan helaas niet op alles meer reageren, dat zou teveel zijn. Jullie moeten het maar doen met het feit dat ik het weet en dat ik meeleef met iedereen. Wel erg jammer dat er niemand positief getest heeft afgelopen week!

Ik heb een heerlijke week zwitserland/italie achter de rug: ik was nog nooit in de alpen geweest in de zomer, alleen voor wintersport, maar dit was zeker niet de laatste keer: prachtig!!!
    En ik heb zowaar een nieuwtje: vriendlief liet zondag onderweg naar italie ineens vallen dat we maar 'voor het echie' moesten gaan rotzooien!!! YESSS!!! Deze week dus flink aan het seksen geweest (best lastig zonder geluid in een tentje :$) en nu heel hard hopen dat mijn cyclus deze maand net iets langer dan 28 dagen is, want met 28 dagen zou mijn eisprong volgens berekeningen op de 7de moeten vallen en we zijn vanaf de 8ste begonnen. Vorige maand was het 36 dagen, maar ik verwacht niet dat hij in een keer goed in de cyclus zit en dat hoop ik ook niet, want 36 dagen is wel een beetje lang.
    Ik ga dus met jullie mee op het wachtbankje en ondertussen blijven we heerlijk doorklussen (lang leve het libido na het stoppen met de pil! ;) ) Als ik wel weer van 36 dagen uit ga zou ik eind juli mijn NOD hebben, dus heb bedacht dat ik dan de 1e van augustus ga testen mocht ik nog niet ongesteld zijn (als ik dat volhoud). Ik zet mijn NOD dan dus maar op de 31e.

Juli
    31: Invuurenvlam, 28 jaar, 1e kindje, 1e ronde

Augustus
    ?: 1986Cindy, 26 jaar, 2e kindje, 2e ronde[/QUOTE]

3. LunaKirsten

LunaKirsten Actief lid

24 jan 2011
    124
    0
    0
    NULL
    Almere
    @invuurenvlam: Leuk om te horen dat je vriend toch eerder wilde. Ik hoop voor je dat nog op tijd was met klussen ;) En indd lang leve de libido na het stoppen met de pil. Ze hadden bij mij de laatste keer de fabrikant van de pil gewijzigd en de afgelopen 3 maanden had ik echt geen zin in sex. Ik dacht echt dat het aan mij lag, maar na het lezen begreep ik dus dat het aan deze pil lag. Ik was eigenlijk van plan een andere pil te vragen of de pil van de oude fabrikant toen mijn vriend ook opeens groen licht gaf hahaha ;) Nu weet ik zeker dat het niet aan mij lag ;)

4. Invuurenvlam

Invuurenvlam Actief lid

28 jun 2012
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja, vooral dat laatste! Man, ik heb 12 jaar lang zo nu en dan aan mezelf getwijfeld met zo'n laag libodo; nooit gedacht dat dat aan mijn pil kon liggen, totdat mijn eierstokken gingen rammelen en ik het een en ander op internet las... zo'n zonde! Nu een flinke inhaal race aan het maken ;)

5. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    #585 rozerood, 16 jul 2012
    Welkom terug invuurenvlam!
    Wat grappig dat we beiden van plan waren pas in Augustus te beginnen, maar nu dus toch al in juli zijn begonnen.Bij jou lag het uistellen begrijp ik ook o.a
    bij je vriend?
    Wij hadden vorige zondags sex en ik had denk ik Do. mijn eisprong.Op zat. hadden we nog eens sex, dus als de eisprong later was is er ook nog een kans. In Augustus gaan we meer doelgericht te werk. Ook ik merk, nu in de 2e cyclus na de pil, ook dat ik meer zin heb en meer voel.Dat vindt mijn vl wel leuk :)

Eind juli wordt voor ons beiden dus toch nog spannend.

6. Invuurenvlam

Invuurenvlam Actief lid

28 jun 2012
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi, ja ik las het rozerood :) Mijn beste vriendin en haar man wilden nooit kinderen totdat ze ook in een situatie als jullie terecht kwamen: zin in sex en geen condoom mee. Toen hebben ze zich ineens bedacht, wilden toch kinderen en inmiddels is ze zo'n 14 weken zwanger :) Grappig hoe dat kan gaan.
    Het is voor hem nu vast bij jullie ook minder spannend om het zonder condoom te doen? Je kan toch al zwanger zijn, dus waarom niet nog een keer? ;)

Ik weet nog niet hoe mijn cyclus is en wanneer mijn eisprong dus is, maar met een cyclus van 28 dagen zou mijn eisprong de 7de zijn en met een cyclus van 36 dagen gisteren en we hebben sex gehad op zondag, maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en weer zondag...dus ik hoop dat ik m te pakken heb gehad :p

7. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Hey meiden, ben ik weer. Lag gisteren op de bank tv te kijken en ineen schrik ik wakker. Bleek half 2 te zijn haha. Ik denk ga ik naar bed of blijf ik liggen, had echt geen zin om op te staan maar uiteindelijk toch maar naar mn bed gegaan, ligt toch beter dan een bank :)

Vanaf nu probeer ik weer op iedereen persoonlijk te reageren. Het is toch lastig als je paar dagen niet geweest bent om dat alles bij te houden. Maar ik lees alles en leef ook met alle goede en minder goede dingen mee!

@hier wat betreft vl en mijzelf: waar ik het meeste mee zit is het feit dat ik hem niet veel zie, we hebben elk onze eigen dingen maar vl is eigenlijk elke avond weg en dat vind ik niet zo fijn. Hij hoeft van mij niet te veranderen maar zou het wel fijn vinden als ie wat meer tijd steeds in mij zeg maar :)
    We hebben het ook nog even over de situatie tussen vriend B en mijzelf gehad, kreeg daarbij wel een raar gevoel alsof ik de schuldige ben, maar zo bedoelt mn vriend het niet maar kwam er op neer omdat ik nogal (van huis uit) vrij ben in de omgang met mensen (mannen en vrouwen) dat vriend B dat mss verkeerd had opgevat. Maar ja, aan de andere kant hij had ook beter moeten weten. Maar goed, we zien wel hoe het verder gaat lopen. Wil er zelf zeker ook nog met vriend B over hebben en ga deze week ook nog met vl om de tafel. Wat ik in ieder geval zeker is dat we van elkaar houden, het goed hebben samen (ook al zijn we niet veel samen) en dat we samen echt voor een kindje willen :)

Haha, ik denk net wat hoor ik toch maar onze lieve poes ligt te slapen en ze snurkt, zo schattig hahaha.

Ga nu even een ibuprofen of iets innemen want heb aardig hoofdpijn, heb ik altijd week voor ik ongesteld moet worden!

8. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    #588 rozerood, 16 jul 2012
    @ invuurenvlam
    jeetje, jullie hebben echt jullie best gedaan:) Wat is er dan vrijdag & zaterdag tussen gekomen, lol? Denk dat je je ei dan wel te pakken hebt gekregen. Nu afwachten of het met de bevruchting en innesteling ook gelukt is/lukt.
    We zitten naast elkaar op het wachtbankje...wat gaat de tijd toch langzaam.

9. 1986cindy

1986cindy Bekend lid

24 aug 2011
    777
    398
    63
    Kapster en ik hou van taarten bakken
    Den bosch
    He meiden,
    Nou mij ongesteldheid is ook weer verdwenen ben nu een week vrij weer.
    Word er gek van dat mij cyclus niet op gang komt, maar ja we doen het er maar mee ik kan niet anders.
    Heb het zwanger raken nu maar een beetje los gelaten na de zomer zien we wel weer.
    Ik kon op den duur aan niks anders meer denken, en ben eerlijk hoeveel kans heb ik nou 2 weken niet ongesteld en dan weer wel.
    Ik kan dus ook niet zeggen welke datum bij mij in het lijstje moet staan? is dat heel erg?

En hoe moet ik dat zelf veranderen stap voor stap graag ben er zo slecht in. hahaha computers....

10. 1986cindy

1986cindy Bekend lid

24 aug 2011
    777
    398
    63
    Den bosch
    Juli
    31: Invuurenvlam, 28 jaar, 1e kindje, 1e ronde

Augustus
    7: 1986Cindy, 26 jaar, 2e kindje, 2e ronde

11. 1986cindy

1986cindy Bekend lid

24 aug 2011
    777
    398
    63
    Den bosch
    Zo hahhaha het is me gelukt! alleen die hoe ik me naam nu evt een kleur moet geven? geen idee... hopen een mooie kleur liever geen rood ;)

12. Invuurenvlam

Invuurenvlam Actief lid

28 jun 2012
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    @rozerood; vrijdag hebben we ook seks gehad, maar had de hond op een of andere manier een ingang gevonden voor de binnentent en stond aan mijn vriend zijn voet te likken! Vriend daardoor zo afgeleid dat t klaar was. Die was dus zonder zaadlozing en heb ik daarom niet meegeteld. Zaterdag waren we vooral heel moe ;) en of ik dan mijn ei gemist heb; so be it. Ik ga niet tegen mijn zin in seksen, dan komt er wel een volgende maand. Deze maand is tenslotte toch al extra :)

13. NienT

NienT Bekend lid

12 mei 2012
    622
    56
    28
    Invuurenvlam leuk joh dat jullie nu ook al voor het echt bezig zijn! Nu snel hopen op een roze naam in het lijstje.

Ik had afgelopen weekend en dan met name zaterdagmiddag heel erg veel afscheiding (doorzichtig en slijmerig) Dit zou een eisprong kunnen betekenen. Dan denk ik dat (toen ik positieve ovu testen had) mijn lichaam gewoon LH heeft aangemaakt maar dat er geen ei gesprongen is. Dat schijnt dan ook weer te kunnen.
    Al met al een heel gedoe en we weten nog steeds niks haha. Geduld is een schone zaak maar wel verschrikkelijk moeilijk.

14. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    #594 rozerood, 16 jul 2012
    @invuurenvlam:
    Het was maar een grapje hoor :) Grappig dat je hond de spelbreker was. Heeft hij zeker de goede stemming gevoeld haha. Denk niet dat je hierdoor minder kans hebt. Je bent namelijk tot een paar dagen voor en 1 dag na de eisprong vruchtbaar, dus dat zit wel goed :) en nee, tegen m'n zin in zou ik het ook niet doen...en ja, we hebben een extra oefen maandje erbij :)

@NienT heb je al een gegoogled met "zwanger en negative test". Ik geloof namelijk dat het best wel eens voorkomt dat het hormoon in je urine niet te meten is, maar je dan toch zwanger bent.

15. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ alle dames: Volgens mij sporten we allemaal genoeg de laatste tijd! ;)

@Nient: Vervelend hoor dat wachten. Maar dan moet je maar gewoon veel oefenen en dan volgende maand in 1 keer raak schieten.

16. NienT

NienT Bekend lid

12 mei 2012
    622
    56
    28
    @rozerood: Ik heb me suf gegoogled de laatste tijd. En dan is eigenlijk de conclusie dat het vanalles kan zijn. Zwanger maar HCG nog niet meetbaar kan maar dat durf ik niet te denken. Heb ook geen symptomen verder.
    Kon het vanmiddag niet laten nog ff een test te doen maar natuurlijk negatief. Wel zag ik dat er witte vlokjes in mijn urine zaten. Dit heb ik nog nooit eerder gehad.

@Mart: Dan hoop ik dan mijn vriend raak schiet in plaats van ik want dan kan het nog lang duren denk ik haha.

17. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nient: Jij moet toch een goed eitje laten springen/schieten.. Zoals mijn man zegt geen fop-ei ;)

18. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Ben er vanavond niet veel meer dus ik wens iedereen bij deze alvast een fijne avond.

Vl is samen met vriend B naar dorpsfeest en had geen zin om mee te gaan. Zo *** weird, vriend B kwam binnen en heb hem genegeerd en ik werd gewoon nerveus van hem. Zag hem ook wel steeds kijken vanuit mn ooghoeken...

Heb vandaag zelf nog weinig last van rare kwaaltjes, alleen af en toe steken in de zijkant van mn buik. Zal wel komen doordat ik komende zondag ongesteld zou moeten worden.
    Verder lig ik lekker lui op de bank naar True Blood te kijken, kennen jullie dat? Kijk het via internet, de DVD's zijn me nog net ff te duur helaas. Ben totally addicted haha! (ook de reden waarom ik vanavond niet veel hier zal zijn)

19. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Vreemde situatie hoor ing. Veel Plezier met je serie. Ik ken hem niet. Ik ga straks de nieuwe serie op Net5 kijken. Ben benieuwd wat dat is.

Lig nu op bed. Voelde me helemaal niet lekker. Heb me eten laten staan. Lig met mijn kleren onder de dekens en heb het nog koud.
    Heb even getempt en ik heb 36.0 is dat niet laag?

20. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    @ Ing: rare situatie...denk je dat ze er met elkaar over praten? geniet van je serie. Ik ken die serie ook niet.

@ Mart: Wat vervelend dat je je niet lekker voelt. Griepje op komst? en dan ook nog ongesteld :S

Mijn vriend is deze week weer weg voor zijn werk. Ik was net fietsen (is nog gelukt voor de regen) en nu eens kijken wat er op tv is. Ik kijk af en toe nog wel even voorbij hier.

Deel Deze Pagina