In juni gestopt met pil!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Bloem89, Jun 1, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. rozerood

rozerood Bekend lid

Jul 6, 2012
    797
    0
    16
    @ Nient: Sorry, stom van me. Natuurlijk heb je al gegoogled. Wat jammer dat je test weer negatief is. Hoop dat je snel van onduidelijkheid verlost wordt. Ik had bij de ovu test ook wat witte vlokjes in de urine en weet ook niet wat het was, maar zal wel niets ergs zijn.

2. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

Oct 28, 2011
    2,086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    @Mart, zal eens kijken wat voor serie het is, hoe laat? Beterschap ook!
    @Rozerood, denk niet dat ze het er nu over gaan hebben, misschien hebben ze dat vanmiddag wel gedaan. Vl was eerst bij hem en kwamen samen hier heen.

Het regent hier de hele middag en avond al, had net de houtkachel al aan, maar het is nu wel heel erg warm hahaha!

3. Kokos

Kokos Actief lid

Jun 24, 2012
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen allemaal!

@ LunaKirsten: Fijn dat het doorgebroken is! (deze keer nog wel). Kan je komende ronde flink aan de slag :)

@ Mart: Ik zou eigenlijk niet weten waar het aan kan liggen dat je niet zoveel bloed verliest? Hoe is het nu? 's Ochtends heb ik ook regelmatig (voor mn ei) een temp. van 36,0 maar dan wel onder mn tong gemeten. Ik geloof dat je er dan 0,5 bij op moet tellen. Beterschap in ieder geval!

@ Invuurenvlam: Wat leuk dat je vriend toch nu al voor het echie wil gaan! Hopelijk was het nog op tijd, nu dus even geduld hebben op het wachtbankje, succes!

@ 1986Cindy: Vervelend dat je cyclus maar niet op gang wil komen, is vast erg verwarrend. Misschien is het wel goed om het even los te laten zoals je zelf aangeeft. Ik lees in ieder geval genoeg verhalen dat het dan toch ineens raak is!

@ Nient: Zou het dan dus betekenen dat je afgelopen weekend je eisprong hebt gehad en heb je toen nog geklust? Dat er de vorige keer geen ei is gesprongen zou wel verklaren waarom je positieve testen had.

@ Ing: Groot gelijk dat je even geen zin had om mee te gaan naar een feest. Hoe was je avondje relaxen op de bank? ;)

@ hier: weekend en mn vrije maandag zijn weer voorbij. Rest van de week weer aan het werk. Ben benieuwd of het nog iets rustiger op de groepen is door de vakantie (zou ik niet erg vinden, haha ;))

4. rozerood

rozerood Bekend lid

Jul 6, 2012
    797
    0
    16
    #604 rozerood, Jul 17, 2012
    Last edited: Jul 17, 2012
    goede morgen meiden,
    goed geslapen? Mart hoe voel je je vandaag?
    @ing heb je al een idee wanneer je met je vriend kunt praten?

@nient Heb je Bericht overzien dat je denkt nu pas je eisprong gehad hebt. balen, moet je nog eens 2 weken wachten.Gelukkig ga je op vakantie. Waar ga je heen?

Bij ons is het vies weer, bah. Op mijn werk is het nu ook wat rustiger, dus weinig afleiding. Merk dat ik ook veel aan zwanger worden denk en dan gaat de tijd zo langzaam. Ben dus wel blij met afleiding.Vind het forum echt fijn, dan sta je niet zo alleen.
    Ik heb echt behoefte aan wat leuks vandaag, maar weet niet wat.

5. mart

mart Fanatiek lid

Jun 2, 2012
    2,201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Morning!

Ik voel me gelukkig al beter dan gisteren. Volgens mij moet ik gewoon weer gaan sporten en word ik daar ook fitter van. Ben vandaag lekker een dagje thuis aan het werk. Moet nog wel een voorstel maken. Het is bij ons ook rustiger aan het worden. Dus ik ga tussendoor nog even een wasje doen en stofzuigen en hier natuurlijk buurten.

@kokos: werk ze: ik hoop inderdaad voor je dat het wat rustiger is.
    @rozerood: in de randstad is het droog! Maar.... voor hoelang?

6. Starry

Starry VIP lid

Sep 6, 2007
    6,101
    623
    113
    Female
    Rotterdam
    Hallo meiden,

Heb het weekend niet gereageerd maar wel af en toe ff bij gelezen.
    Ik word een beetje depri met dit weer, vind het ook zo sneu voor m'n dochter die wil graag buiten spelen maarja als het regent mag ze van mij niet naar buiten.Hopelijk dat het vandaag eens droog blijft.Zaterdag hebben we niets bijzonders gedaan ben ff met me dochter naar Alexandrium gegaan manlief had wat t'shirt nodig heb hele leuke gekocht bij primark voor 3€ en zelf een paar pumps fel groen voor 12€ geen geld vind ik zelf...s'middags verjaardagsfeestje van een vriendinnetje van me dochter die werd 4 dus daar nog ff een paar uurtjes naar toe geweest.Zondag wederom naar Alexandrium want één t'shirt was te klein voor manlief dus die hebben we terug gebracht, verder alle schoenen winkels in geweest wou een paar leuke gympen maar helaas niet geslaagd..
    Uiteraard geklust van het weekend ;) zit nog niet in m'n vruchtbare dagen maar ook bij mij is m'n libido een stuk hoger als met de pil dus manlief helemaal blij!

7. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

Oct 28, 2011
    2,086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Goedemorgen,

zo heb een lekker fijne nacht gehad, heel goed geslapen. Was ik echt even aan toe na het weekend. Was er ook op tijd uit vanmorgen, heb je wat aan je dag.
    Vanmiddag met vriendin naar psycholoog, althans ik rij haar heen en terug, omdat ze niet goed alleen durft.

Hoop vrijdag met lief te kunnen praten, eerder gaat amper lukken. We zijn allebei weg vanmiddag en vanavond en morgen is ie ook weg en donderdag gaan we naar mijn ouders en dan is het alweer vrijdag, pffff... Ik weet ook niet goed wat te gaan zeggen, mijn punt is het feit dak hem te weinig zie en dat ie niks in huis doet (qua verbouwing) en dat met vriend B... tja geen idee. Dat laat ik wel even op zn beloop eerst.

Verder weinig nieuws. Ben alleen nogal sjaggie, door van alles!

8. Invuurenvlam

Invuurenvlam Actief lid

Jun 28, 2012
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfffff! Ben op mijn werk, maar hartstikke gaar en helemaal geen zin meer. Hoopte hier even wat afleiding te vinden, maar had alles al gelezen.

@ing; begrijpelijk toch dat je het even gehad heb door alles? Gewoon lekker even mopperen ;)

@rozerood; nog wat leuks kunnen vinden vandaag?

9. Invuurenvlam

Invuurenvlam Actief lid

Jun 28, 2012
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    Trouwens, ik heb sinds zaterdag last v mijn onderrug (ontstond tijdens het lopen), heb ineens veel meer pukkeltjes en mijn buik rommelt veel (zoals als ik trek heb, maar ook als ik net gegeten heb). Normaal zou ik daar niet zo mee bezig zijn, maar nu vraag ik me af of het iets met een evt startende zwangerschap te maken zou kunnen hebben? Zou dat kunnen een week na de eisprong?
    Snap nu ineens waarom jullie al die lichamelijke klachten beschrijven; wat ben je ineens alert en wat ga je snel twijfelen! ;)

10. rozerood

rozerood Bekend lid

Jul 6, 2012
    797
    0
    16
    Hoi,

Ik heb vandaag ook regelmatig gekeken op het forum voor afleiding, maar had ook al alles gelezen haha. Wist ook niet veel te schrijven...maar nu weer wel.

@invuurenvlam: Het is altijd moeilijk te zeggen welke symptomen van wat komt, is het het ontpillen of de cyclus of een zwangerschap? Ik heb volgens de berekening vandaag mijn innestelingsdagje (klinkt zo schattig) en merk sinds 16:00 uur kleine krampjes en heb een gespannen gevoel in mijn onderbuik (net als rond de ovulatie). Heb ook geen idee wat dit betekend...nog 1,5 week geduld hebben dus :(

Het "leuke"waar ik het vandaag mee moet doen, is dat ik er een luie avond van ga maken en alleen dat ga doen waar ik zin in heb :) Ik heb gister al vooruit gekookt en gister al gesport, dus dat hoeft niet meer. VL is er niet dus hoef met niemand rekening te houden.
    In mijn middagspause heb ik in het winkelcentrum zomerschoenen in de uitverkoop gekocht (10 Euro ipv 43). Ik hoop dat ik ze ook nog eens aan kan trekken...want met dit weer gaat dat niet lukken.

Had op mijn werk vandaag weer eens een klein babytje in mijn armen, 4 weken oud. Wat heerlijk en schattig :) Wilde me stiekem al even voorstellen hoe het zou zijn met mijn eigen kindje. Heerlijk gevoel.

Wat gaan jullie nog zo doen vanavond?

11. Invuurenvlam

Invuurenvlam Actief lid

Jun 28, 2012
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    precies niets! Zo even serie downloaden en heerlijk languit op de bank. Alhoewel ik eigenlijk ook zou moeten sporten en wat huishouden zou moeten doen... maar ben zo enorm gaar vandaag dat ik denk dat ik dat maar even negeer ;)

En inderdaad: die symptomen kunnen alles zijn. Ontpillen denk ik niet, want ben al anderhalve maand bezig en tot nu toe deze klachten niet gehad. Die had ik dan ook aan het begin verwacht. Desalniettemin kan ik ook rustig andere oorzaken bedenken voor de klachten ;) Maar ik vind het vooral opvallend dat je zo alert bent dat alles ineens opvalt! En aan de hand daarvan vroeg ik me af of het uberhaupt mogelijk is dat je een week na de eisprong al symptomen zou kunnen hebben?
    Overigens over jouw innestelingsdagje; hoe bereken je wanneer die plaats zou vinden dan?

En baby's zijn altijd goed! Zeker die kleintjes! Van het weekend komen onze vrienden met hun 15 maanden oude dochter langs; heerlijk kind en verheug me er nu al op! :D

12. rozerood

rozerood Bekend lid

Jul 6, 2012
    797
    0
    16
    #612 rozerood, Jul 17, 2012
    @invuurenvlam: je kunt dit laten berekenen o.a. hier op de website als je boven op calculator klikt....je moet dan wel de lengte van je cyclus weten (of weten wanneer de eisprong was). Wanneer is volgens de berekening jouw innesteldag (geweest)?

Ik weet niet of je na een week al iets van een zwangerschap kan merken. Weet wel dat sommige vrouwen de innesteling als buikkrampjes waarnemen en soms een lichte bloeding merken.

13. Starry

Starry VIP lid

Sep 6, 2007
    6,101
    623
    113
    Female
    Rotterdam
    Hier net gegeten, lekker simpel macaroni ;)
    Man en dochter zitten samen een spelletje te spelen op de playstation..en ik dacht laat ik ff bij lezen :)
    Voor vanaaf zeker geen plannen, ja bank hangen haha zodra dochter op bed ligt, die ga ik zo even lekker douchen en dan naar bed toe.
    Vandaag niet zo veel gedaan, beneden gestofzuigd en gedweild en een over volle wasmand met strijk weg gestreken..
    Ik zei vandaag tegen manlief hoop eigenlijk dat we gauw zwanger zijn want op momenten dat dochter buiten aan het spelen is en manlief werkt voel ik me soms eenzaam ;) hard aan de klus maar..

14. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

Oct 28, 2011
    2,086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Hoi meiden,
    hier ook net gegeten. Nu even RTL Boulevard kijken. Vanmiddag het huis even schoongemaakt, lekker alles weer opgeruimd en fris.
    Vriendlief is nu ff weg campingterrein meehelpen opruimen van het weekend.
    Morgen gaan we kijken (en kopen hoor ik) voor een kast in de woonkamer. Eindelijk maar toch.

Hebben even gepraat vandaag. Hij vind toch dat het wel mijn eigen schuld was dat vriend B mij probeerde te zoenen. Misschien ook wel, maar mijn gedrag wil niet zeggen dat ie mij dan zomaar mag zoenen. Maar ja, het zei zo, kan er verder niks meer aan doen, dus laat het maar zo.

Vanavond lekker lui avondje, alweer hahaha. Tja wat moet je ook anders met dit weer he :) Misschien dat ik ook nog wel even boven bezig ga met de woonkamer daar opruimen en de keuken indelen (we hebben een dubbele woning) daar staan nu allemaal nog dozen van mij van mn verhuizing. Kan vast het een en ander van weg!

Ik heb echt het idee dat ik een dezer dagen ongesteld ga worden, helaas. Allemaal "kwalen" die ik normaal dan ook van te voren heb zoals hoofdpijn, lage rugpijn, veel plassen... Bah :(

Wens iedereen een fijne avond en tot snel!

15. rozerood

rozerood Bekend lid

Jul 6, 2012
    797
    0
    16
    #615 rozerood, Jul 17, 2012
    @ Starry: Dat eenzame gevoel ken ik ook wel...vooral dat het zo stil is in huis. Een kindje, of twee, vult het huis met leven, dat denk ik ook.

@ ing: Nou lekker, nu trekt je vriend dus partei voor vriend B. Als je het had gewild, dan had je wel terug gezoend. Vriend B heeft er tenminste een bijdraag aan geleverd. Is het al duidelijk waarom je je vriend niet zou kunnen vertrouwen??

16. rozerood

rozerood Bekend lid

Jul 6, 2012
    797
    0
    16
    @ ing Zou jammer zijn als je ongesteld wordt. Maar misschien is het ook wel lekker als het dan pas volgende maand lukt en jullie er dan samen een beetje beter voor staan. Was toch een heftige maand voor je, denk ik. Maar goed, eerst maar even afwachten of het wel echt doorzet.

17. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

Oct 28, 2011
    2,086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    @rozerood: inderdaad, heb er ook even fijn om zitten janken. Maar ja, ik zal me vanaf nu dus anders gedragen in ieder geval naar vriend B toe! Volgens vriend B was mn vriend niet te vertrouwen om bepaalde opmerkingen die ie maakt als ze samen zijn (over het *** van andere vrouwen) maar ja zulke opmerkingen zijn mannen eigen daar hecht ik niet veel waarde aan, hoewel het natuurlijk niet leuk is om te horen. Als ie er ook naar zou handelen was het anders geweest, dan was ik weg geweest. Nu zouden er nog meer dingen zijn maar dat wil vriend B niet vertellen, heb ook gezegd dat ik dat een flinker naaierstreek vind....

18. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

Oct 28, 2011
    2,086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Zou zeker jammer zijn, verlang er wel heel erg naar, maar misschien ook wel goed als het nog niet zo is. Ook ivm mijn cyclus. Mocht ik inderdaad ongesteld worden ga ik volgende maand temperaturen, moet alleen nog even opzoeken hoe dat precies werkt :)

19. rozerood

rozerood Bekend lid

Jul 6, 2012
    797
    0
    16
    @ Ing Ik zit er ook over te denken volgende maand te temperaturen...weet ook nog niet hoe het precies werkt en of ik dat volhoud :)

20. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

Oct 28, 2011
    2,086
    0
    0
    Emlichheim (DL)

Share This Page