@ing Ik vind het eigenlijk best vreemd dat je vriend jouw min of meer de schuld geeft en partij trekt voor die vriend. Ben het met rozerood eens dag als jij het had gewild dan had je wel terug gezoend. Ik hoop dag je het achter je kan laten en vol positiviteit naar de toekomst kan kijken, hopelijk met een kleintje. Bedankt voor het linkje. Ik ben nu 4 dagen aan het tempen maar er zit al 0,5 graden verschil in. Ik hou het een maandje bij dan hoop ik daarna dat ik weet of ik mijn ei echt krijg. @invuurenvlam je wordt je inderdaad bewust van je eigen lijf en alles wat zich af speelt. Hiervoor lette ik er niet op en nu elke keer als ik wat voel vraag ik me af wat is dat. @hier: wij zijn zooooooo toe aan een lange vakantie. De reis die ik heb gezien gaat pas in november. Daarvoor is ie 250 euro pp duurder. En voor november durf ik nu nog niet te boeken. Nou ik ga even surf rescue kijken wat opgenomen is in mijn favo vakantieland (nieuw Zeeland) en daarna a cinderella story. Fijne avond!
hoi allemaal hebben jullie ook een fijne relax avond gehad? Nu weer werken :s @mart plannen jullie naar nieuw zeeland te gaan? Lijkt me fantastisch, maar wel eeuwig lang vliegen.Ik zou voor November niet durfen boeken. kunnen jullie niet al eerder gaan? Ik hoop dat onze week vakantie in augustus nog door kan gaan, omdat vl nu een crisisinzet heeft. We zouden een stedentripje doen.
@rozerood: we zijn al in NZ geweest. De familie van mijn man woont er. Echt een fantastisch land. Heen hebben we 24 uur erover gedaan. En terug kwamen we uit Fiji en toen 48 uur inclusief een overstap van 11 uur en 5 uur. We zijn nu aan het kijken voor India. Australië was het plan, maar dat is wel erg veel geld en we willen en flinke spaarpot hebben als er een kleintje is. Waar gaat jullie stedentrip heen?
Vl en ik hebben gisteren ideen voor oud en nieuw besproken, omdat vrienden van ons al iets willen plannen. Ik zei dat ik nog niet kan inschatten hoe Ik me dan voel, omdat ik dan waarschijnlijk zwanger ben. vl meende ik mag er niet vannuit gaan dat ik dan al zwanger ben, omdat het bij veel vrouwen langer duurt. Ik denk dat hij me hiermee voor teleurstelling wil beschermen. Teleurgesteld zal ik dan toch wel zijn. Zelf heb ik het gevoel dat het wel al eerder zal lukken. Iig is mijn cyclus alweer relatief goed op gang gekomen.
@Rozerood jullie zijn er al vroeg bij wat betreft oud en nieuw We hopen natuurlijk allemaal dat we dan met een dikke buik het nieuwe jaar in mogen gaan Moet vandaag wat boodschappen halen maar ga me zo eerst eens douchen en aankleden en de wasmachine aanzetten.. en ook nog wat vacatures bekijken en reageren voor het uwv. Ik moet ook nog een cadeau kopen voor m'n man die is zaterdag jarig heb alleen geen flauw idee..zijn smaak is zo duur..denk dat het een luchtje word aangezien zijn parfum's bijna allemaal op zijn ( kan ik meteen voor mezelf ook kopen want ik heb helemaal niets meer ) *zielig*
@starry Ik zou zelf ook niet op het idee komen nieuwjaar nu al te plannen , maar vrienden willen een huisje boeken en die zijn snel uitgeboekt. veel succes met shoppen.Mannenkados zijn altijd lastig. @mart India is gaaf.Was ik ook. Wij gaan naar Berlijn o.a. vrienden bezoeken.
pff dames, dit is niet mijn beste week! Gadver, ben moe en het nu alweer zat :S Dagen duren lang zo! De week ook overigens, want na vandaag nog weer 2 dagen. GEEN ZIN! En hier is het toch ook redelijk rustig, dus mijn afleiding is beperkt Hoe komt het dat het zo rustig is? Zou het komen omdat er deze dagen even niemand zijn NOD heeft? Net even in het lijstje gekeken en aankomend weekend hebben Kimmie en Ing hun NOD en as maandag onze topicstarter Bloem. Hebben jullie al bedacht wanneer jullie gaan testen?
Ik kom hier ook soms even spieken maar het is inderdaad rustig. Ik zit met alleen de secretaresse op werk. Maar qua werkdruk is het wel redelijk druk. Mijn ongesteldheid lijkt hopeloos lang te duren. Zit al op dag 5. In het begin leek het maar niet door te zetten. Maar kennelijk heeft mijn lichaam besloten om er lekker lang over te doen. Mijn volgende nod lijkt nog zo ver weg. En dat terwijl ik een redelijk korte cyclus heb. Kimmie en ing: voelen jullie al dingen?
Ik heb ook de afleiding nodig en voel me net als invuurenvlam, dus please, schrijf allemaal maar weer een beetje meer ik kijk regelmatig, dus ik hou jullie in de gaten ik zit er over te denken, of ons desinteresse aan het werk etc. misschien met onze kinderwens te maken heeft. Daarmee vergeleken is veel misschien gewoon niet meer zo interessant. shoppen doet me ook niet meer zoveel, tenzij ik zwangerschapskleding of babyspullen zou mogen kopen. Ik hoop echt dat dit niet eeuwig zal duren . Ik vind mij nu al een sneu geval herkent iemand dit of ben ik het enige sneue geval.haha misschien ligt het er ook aan dat mijn vriend er savonds niet is om me af te leiden.
Bij mij is het niet zozeer desinteresse, maar vooral vermoeidheid. Ik ben niet zo handig van vakantie terug gekomen ('s avonds rond half 12 thuis en de volgende dag meteen volop aan de bak met 6 clienten) en herstel niet zo vlot helaas. Daarbij zit ik nu natuurlijk in de onzekerheid of mijn contract uberhautp verlengd gaat worden en ben ik in mijn hoofd enorm bezig met een vacature waar ik graag op wil gaan reageren. Flink afgeleid dus en kan me maar moeilijk concentreren. En dan richt ik me altijd snel tot internet; een beetje suf online surfen lukt altijd wel Dus kom maar op met de verhalen!
Hoiiii ik kom ook even buurten en posten Vanmorgen zijn we een kast wezen kopen. Dressoir van 220 cm, grijs met 4 deuren, heel mooi Zaterdag halen we hem op. Eindelijk maar toch. Ook 2 bijpassende planken voor erboven om fotos enzo op te zetten. Verder ben ik nu bezig behang van de muren te halen in 1 van de logeerkamers, was nog een klein stukje. Daarna schuren en verven en behangen, dus ik kom mijn dagen wel door Ik vermoed dat mijn ongi eraan zit te komen, de laatste paar dagen wat last gehad van bijbehorende kwaaltjes, hoewel niet zo erg als toen ik nog de pil slikte, toen moest ik vaak echt gaan liggen ivm pijn in mn rug en buik. Denk dat ik zondagochtend ga testen.
Leuk! Hoe lang wonen jullie in dit huis? Moeten jullie nog veel aan het huis klussen? Ben je het al zat? Jammer dat het erop lijkt dat je ongesteld zult worden! Maar misschien zijn het in dit geval wel zwangerschapskwaaltjes Wat zijn jouw symptomen?
Spannend voor jou ing! Lekker in huis rommelen. Vind ik altijd heerlijk om te doen. Wij zijn nu wel alles een beetje aan het afmaken zodat we dat niet hoogzwanger meer hoeven te doen. Bij mij is het een combinatie van moeheid en van desinteresse. Echt iedereen is hier bijna met vakantie, zo saai! Een paar dagen rust is wel leuk. Maar dit is nu al 2 weken zo. Mijn man zit er ook wel doorheen. Dus ik denk dat we dit weekend erop uit trekken om leuke dingen te doen. Mijn man wilde nog wandelen (en geocachen) in de Amsterdamse waterleiding duinen. En misschien gaan we wel lekker naar de sauna. Kijk nu al uit naar het weekend! Jullie al plannen?
Mijn vriend woont hier al ruim 10 jaar, is een dubbele woning en boven moet alles nog en beneden ook nog het een en ander. Woonkamer is zo goed als klaar, de hal moet nog behangen worden en heel veel schuren en behangen. Duurt nog wel even helaas. Maar ach, het houdt me bezig zal ik maar zeggen! Wie weet, zou wel leuk zijn als het zwangerschapskwaaltjes zijn. Maar ga er nog maar even niet van uit anders is het helemaal zon teleurstelling he Symptomen waren mega zere tepels (nooit eerder zo erg gehad), steken in mijn buik en rond navel, steken in schaamstreek, lage rugpijn, hoofdpijn...
Hoi hoi, Ik lees wel alles, maar reageer soms niet omdat ik het juist wel veel vindt! Ik heb het idee dat ik een briefje erbij moet pakken met alle namen en verhalen zodat ik er op kan reageren..haha! Ik heb vandaag voor het eerst een ovulatietest gedaan. Er was een streepje te zien dus ik ga morgen weer een doen. Ik zit nu op dag 9. Als het zo doorgaat heb ik deze maand weer mijn keurige cyclus van 28 dgn terug. Lijkt mij leuk als i het deze maand lukt en ik in november, als mijn vader 65 wordt, kan vertellen dat ik zwanger ben! Vandaag ben ik heerlijk een dagje vrij. Heb net 8 plantjes gekocht, lavendel 2 voor 1,50 ps en in de voortuin gezet. Hoop dat ze flink gaan groeien! Volgende week ben ik heel de week vrij, samen met mijn vriend. Komt goed uit, aangezien dan mijn vruchtbare dagen zijn..haha! Ing, de kast klinkt erg mooi! Lekker dat je aan het klussen bent! Gaan jullie wel eens langs kringloopwinkels? Ik vind het heerlijk om te snuffelen of meubels op te knappen. Het thema voor de mogelijke kinderkamer heb ik ook al. Ik heb de kamer die hopelijk de babykamer wordt met een muur zebrabehang behangen. Verder heb ik drie grote dierenkoppen, van pluche, die ik op ga hangen en mooie witte meubels. Het hoeft van mij geen set te zijn, ik vind het leuker om meubels bij elkaar te zoeken. En afhankelijk van een jongen of meisje ga ik de accessoires erbij zoeken. Hebben jullie al nagedacht hoe je de babykamer wil inrichten? Fijne dag allemaal!
Bernou, ik ga regelmatig langs de kringloop, heerlijk haha. Heb er laatste een mooie salontafel gekocht die ik wil opknappen. Komt er alleen steeds niet van. Toekomstige babykamer klinkt gaaf, i love zebraprint hahaha. Bij ons wordt de babykamer heel lichtgrijs/zilver met lichtgrijs laminaat en witte meubeltjes (gekregen van schoonzus die had ze nog staan). Verder inderdaad accessoires erbij zoeken voor jongen of meisje. Lekker een weekje vrij volgende week. Mijn vriend is nu 3 weken vrij (ik ook aangezien ik momenteel nog steeds geen werk heb) en we gaan volgende week naar Giethoorn en de week erop naar de Apenheul. Wat je zegt over verjaardag van je vader, dat heb ik ook, zou graag eind oktober zo ver willen zijn, dan wordt mijn vader 60. Hij zei altijd voor de grap voor mijn 60e wil ik geen opa zijn, dan zou ik nu mooi kunnen zeggen: voor je 60e lukt niet meer maar op je 60 wel
Hallo allemaal, ik kom ook weer ef inhaken: @ Ing: leuk zeg nieuwe kast, altijd leuk om je huis in te richten. Jij gaat dus zondag ochtend testen, spannend hoor. Wel het gevoel van een naderende ongi dus..hopelijk zijn het andere tekenen @ Bernou: ook spannend met ovutesten aan de slag. Cyclus van 28 dagen zou mooi zijn, ik denk er als het nodig is ook aan volgende ronde met ovutetestwn an de slag te gaan.. @ Mart, vervelend dat het momenteel wat saai is op werk, dan duren de dagen zo lang. Ik vind de dagen nu ook langzaam gaan, gelukkig af en toe wat afleiding en hier lezen .. @ invuurenvlam: ah niks aan die vermoeidheid, ook nietleuk om vlak na je vakantie direct weer te beginnen ipv ef rustig te acclimatiseren. Heb je komende tijd nog vakantie of vrije dagen om wat bij te komen? @ rozerood: het kan ook best wat met je kinderwens te maken, logisch dat je daar nu veel aan denkt..je kan natuurlijk niet wachten, herkenbaar hoor @ hier: ik wilde eigenlijk maandag testen. Beter wat later dan te vroeg. Ook omdat ik niet weet hoe m'n cyclus zit, maar ik twijfel nu. Ik heb zaterdag een feestje en het valt direct op als ik de wijntjes laat staan, m'n vriendinnen kennen me te goed, bij mijn vorige zwangerschap viel ik op dag 1 door de mand hihi dus ik twijfel of ik sochtends zaterdag al een testje moet wagen..wat denken jullie?
Ja ik ben ook gestopt in juni met de pil! Wacht nu mn ongi af! had gedacht dat ik 3 dagen geleden ongi zou worden maar mn lichaam zegt nog van niet test gedaan helaas negatief. hebben jullie ook last van ontpillen?
@Kimmy ik zou gewoon pas zondag testen. Wat niet weet, wat niet deert! Als je nog maar net zwanger bent en een wijntje drinkt kan het echt geen kwaad hoor! Ik stop pas met roken en ga letten op wat ik moet eten op het moment dat ik een positieve test in handen heb. Ik ken zoveel "debielen" die zwanger zijn geworden waarvan je denkt hoe kan dat ooit gelukt zijn? Ik leef aardig gezond en ga echt pas letten op de dingentjes die je niet mag als ik daadwerkelijk zwanger ben. Dadelijk duurt het nog een jaar en eet ik al een jaar geen filet american bv