In juni gestopt met pil!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Bloem89, Jun 1, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. xDoo

xDoo Fanatiek lid

Jul 18, 2012
    1,830
    1,075
    113
    Female
    rozerood
    Ja klopt dat denk ik ook!
    Maar hun zijn niet open in als je ze dingen probeert uit te leggen ofz. als hun iets vinden is het zo en dan als niet gaat op die manier raken ze in paniek helaas. dus beste is hun pas te vertellen als geen weg meer terug is. dan kunnen ze niks anders dan bij neer leggen en beste van proberen te maken. en denk wel dat als er is dat ze heel veel voor ons kindje willen doen om gelukkig te maken:)

2. Kokos

Kokos Actief lid

Jun 24, 2012
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Invuurenvlam: helaas heb ik niet de mogelijkheid om op mn werk te internetten dus ik lees voor ik weg ga altijd even bij en 's avonds. In het weekend en op maandag heb ik meer tijd voor berichtjes, maar ik zal proberen mn best te doen zo veel mogelijk onzin uit te kramen :p

@ Mart: wel even balen dat je ongesteldheid wat langer duurt, maar het is er in ieder geval moet je maar denken. Kan je je straks goed richten op de volgende ronde.

@ Rozerood: ik herken dat 'sneue' gevoel wel maar ik probeer er niet aan toe te geven. Ik heb regelmatig de gedachte in mn hoofd 'dan ben ik toch al zwanger' maar probeer me er ook bewust van te zijn dat het langer kan duren (hoop ik natuurlijk niet en dat gevoel heb ik ook niet, maar ja, het kan wel).

@ Bernou: Geeft niet dat je niet op alles reageert hoor. Misschien een handige tip; wanneer er veel nieuwe post bij zijn open ik altijd één tabblad met ons forum en één tabblad met een nieuwe post om te reageren. Zo kan je alles rustig lezen en als je iets ziet waarop je wil reageren hoef je alleen maar te switchen van tabblad en het in de post te typen! Wij hebben eigenlijk nog geen plannen voor de babykamer. Wel welke kamer het wordt (met het indelen na onze verhuizing al een beetje rekening mee gehouden, daar staat niet zoveel in). Denk wel dat we het neutraal houden en ook met accessoires kleur aanbrengen.

@ Kimmy: Zelf drink ik op het moment helemaal niet, maar ik drink eigenlijk nooit zo vaak, af en toe eens een wijntje ofzo maar bij mij valt het niet op als ik niet drink. Vind het zelf een fijn gevoel om er alles aan gedaan te hebben om goed te eten en te drinken, mocht het dan langer duren of fout gaan dat ik weet dat het niet aan de voeding heeft gelegen. Maar ieder heeft recht op een eigen mening en moet voor zichzelf de keuze maken.

@ Ing: Lekker even vrij om leuke dingen te doen, schijnt dat het weer vanaf volgende week ook beter wordt! (hoop het maar want dit herfstweer is deprimerend...)

@ xDoo: Welkom! Ik heb nu nog 3 testen thuis klaar liggen (al duurt het nog wel even voordat ik ze kan gebruiken...) Zijn testen van de Kruidvat 2 voor 5 euro. Denk dat wanneer ik een positieve test in handen heb er ook één van Clear Blue ga halen met indicator. Jammer dat je schoonouders er zo over denken. Hebben jullie er al eens rustig over gepraat?

@ Ingie1983: Ik hoop voor jullie dat het raak is! In ieder geval nog op het goed moment geklust!

3. xDoo

xDoo Fanatiek lid

Jul 18, 2012
    1,830
    1,075
    113
    Female
    Kokos

nee nog niet. maar altijd als ze alleen met mn vriend zijn beginnen ze er ieder keer over dat wij dat niet moeten doen. ik denk dat ze wel vermoede hebben dat we het willen. aangezien mijn vriend wel gezegd heeft zo veel mensen die minder hebben dan ons kunnen het waarom zouden wij het niet kunnen. en dan beginnen ze er over dat kind onder zal leiden.. dus lijkt me niet handig om over te beginnen als ik nog zwanger moet worden. hun zijn tegen abortus dus mocht ik zwanger zijn dan staan ze wel achter dat gehouden moet worden.

4. NienT

NienT Bekend lid

May 12, 2012
    622
    56
    28
    Hey meiden! Wat heb ik veel terug moeten lezen zeg, haha.

Welkom xDoo! Vervelende situatie met je schoonouders. Uiteindelijk blijft het wel jullie leven en beslissing maar zou wel fijn zijn als ze jullie zouden steunen.

Ik heb het de afgelopen dagen best druk gehad. Veel werken en alles klaar maken voor de vakantie. Vrijdag ochtend vertrekken we voor ruim een week naar Frankrijk. We gaan met mijn familie en hebben een grote villa gehuurd met zwembad. Echt lekker.

Ik zal zo de NOD lijst eens aanpassen en mijn datum veranderen. Heb een vaag gevoel dat ik afgelopen zaterdag mijn ovulatie heb gehad. Blijkbaar heb ik hem in ieder geval niet gehad toen mijn ovutesten positief waren.

Ik drink trouwens nog wel tussen ovulatie en NOD 1 of 2 wijntjes als ik een feestje heb. Op rood vlees let ik eigenlijk helemaal niet. Als ik positief test is dit natuurlijk allemaal klaar. Maar ik ben wel iemand die vroeg begint met testen dus heb ik het wel snel door.

Gebruik trouwens Kruidvat 2v5 en heb een CB digital liggen voor als het raak is. Dan kan ik zien hoeveel werken ongeveer. Vanmorgen weer 4 van kruidvat gehaald.

5. xDoo

xDoo Fanatiek lid

Jul 18, 2012
    1,830
    1,075
    113
    Female
    NienT

ooh lekker hopelijk heb je dan wel een weekje zomer:p in Nederland kan je die helaas niet krijgen.

6. NienT

NienT Bekend lid

May 12, 2012
    622
    56
    28
    Juli
    15: xDoo, 19 jaar, 1e kindje, 1e ronde
    21: Kimmy, 26 jaar, 2e kindje, 1e ronde
    22: ing49824, 27 jaar, 1e kindje, 1e ronde
    23: Bloem89: 23 jaar, 1e kindje, 1e ronde
    28: rozerood, 29 jaar, 1e kindje, 1e ronde
    28: NienT, 26 jaar, 1e kindje, 1e ronde
    31: Invuurenvlam, 28 jaar, 1e kindje, 1e ronde

Augustus
    3: Ingie83, 28 jaar, 2e kindje, 2e ronde
    6: Missy78, 34 jaar, 2e kindje, 2e ronde
    7: Bernou, 28 jaar 1e kindje, 2e ronde
    7: 1986Cindy, 26 jaar, 2e kindje, 2e ronde
    8: kokos, 28 jaar, 1e kindje, 2e ronde
    9: Starry, 27 jaar, 2e kindje, 1e ronde
    11: Mart, 29 jaar, 1e kindje, 2e ronde
    17: LunaKirsten, 25 jaar, 1e kindje, 2e ronde

Shan, 26 jaar, 1e kindje, ZWANGER! (10-02-2013)
    Nicky Lohs, ? jaar, 4e kindje, ZWANGER! (04-03-2013)

7. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

Oct 28, 2011
    2,086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Dames, ik wens jullie een fijne nacht. Ga zelf nog niet slapen maar wel afsluiten van de pc. Tot morgen, liefs

8. NienT

NienT Bekend lid

May 12, 2012
    622
    56
    28
    Ja ik hoop het ook xDoo. Alhoewel het volgende week hier ook wel goed word toch. Daarna heb ik nog 2 weken thuis vrij.
    Morgen nog even een korte dienst draaien en dan genieten, heerlijk!

Probeer in Frankrijk ook nog wel hier te kijken maar weet niet of dat gaat.

9. NienT

NienT Bekend lid

May 12, 2012
    622
    56
    28
    Alvast welteruste ing!

10. mart

mart Fanatiek lid

Jun 2, 2012
    2,201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Slaap lekker meiden!

@nient Als ik je hier niet meer zie voor je vakantie: geniet ervan! En als je terug komt kun je bijna testen :)

11. xDoo

xDoo Fanatiek lid

Jul 18, 2012
    1,830
    1,075
    113
    Female
    NienT

nouja ze zeggen dat hier lekker weer word maar zo lekker als in Frankrijk gaat het denk ik niet worden!

en ga je als je thuis ben nog wat bijzonders doen? of gewoon lekker rustig aan?

12. Kokos

Kokos Actief lid

Jun 24, 2012
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen allemaal!

Zo, vandaag weer een dagje werken, de helft van de werkweek zit er al weer op. Ik hoop echt dat de weersvoorspellingen voor volgende week het goed hebben want ik ben wel toe aan een beetje zomerweer! Van ´t weekend gaan we weer verder in de tuin (zand afgraven) en dat doe ik toch liever met een zonnetje erbij dan in de regen!

Voor degenen die vrij zijn vandaag; maak er een leuke dag van en voor degenen die ook moeten werken; werkze!

13. rozerood

rozerood Bekend lid

Jul 6, 2012
    797
    0
    16
    goede morgen,

ja een beetje zomer is welkom. Het ziet er hier al beter uit vandaag. Ik heb vandaag regionaal treffen van mijn werk, dus ben de hele dag in bespreking. Is altijd wel gezellig en dan gaat de dag ook snel. Ik ben er dus pas vanmiddag tegen 15:30 weer.

Nient ik wens je een fijne vakantie! klinkt heerlijk... Zo zou ik ook wel willen wachten op mijn NOD :)

fijne dag aan alle!
    tot later

14. Starry

Starry VIP lid

Sep 6, 2007
    6,101
    623
    113
    Female
    Rotterdam
    Hai meiden een hele goedemorgen :)

Zo er is weer aardig wat geschreven,leuk!!

@ Mart een heel leuk idee met die moorkoppen..toen ik zwanger was heb ik het eigenlijk meteen verteld aan mijn ouders+broertje, had ze gewoon uitgenodigd met de mededeling van we hebben een verassing,ze hadden al wel een vermoeden ;) ik was zenuwachtig niet normaal toen ik het vertelde.

@Xdoo jammer van je schoonouders maar wie weet trekken ze helemaal bij als je straks verteld als je daadwerkelijk zwanger bent,misschien met een leuk cadeautje erbij of zo'n fotolijstje met de eerste echo erin.

@Bernou ik heb ook 3 zwangerschapstesten liggen en nog 12 ovulatietesten, gisteren binnen gekregen van Senitest..dus ben benieuwd wanneer ik een positieve ovulatietest heb en zwangerschapstest :)

@Ingie1983 je heb op het goede moment een ovulatietest gedaan en meteen een smiley en aan de klus geweest..nu dus op het wachtbankje voor jou..spannend meid.

@Kokos handig die tip van je! ben hem meteen aan het gebruiken.

@Nient een hele fijne vakantie in Zuid-Frankrijk neem je de zon voor ons mee als souvenir :) :) want hier is het gewoon te treurig voor worden..de NOD lijst ziet er nu weer overzichtelijke uit!

@Rozerood werkse vandaag..wat doe je eigenlijk voor werk?

Zelf drink ik helemaal geen alcohol omdat ik het gewoon echt niet lekker vind, en rood vlees eet ik niet dat wil nu niet zeggen dat ik verder een gezonde levensstijl heb want ik rook en neem af en toe ook een blowtje en drink veel energie blikjes..op het moment dat ik een positieve test in handen heb stop ik hier natuurlijk mee al zal dat met sigaretten niet meevallen..dat heb ik bij mijn eerste zwangerschap gemerkt.

Fijne dag meiden :)

15. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

Oct 28, 2011
    2,086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Goedemorgen meiden,

wens jullie allemaal een fijne dag. Zal er weinig zijn aangezien we zo naar Groningen gaan, op bezoek bij ouders, naar Ikea en naar vriendin welke gisteren jarig was en hoog zwanger is. Dus allemaal gezellig :)

Tot vanavond :)

PS heb vanmorgen een testje gedaan maar deze was hartstikke negatief, dus ga er vanuit dat ik een deze dagen toch echt mijn ongi ga krijgen!

16. mart

mart Fanatiek lid

Jun 2, 2012
    2,201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Klinkt gezellig ing. Jammer van de witte test.

Mijn man heeft net de uitslag gekregen aan zijn bloedonderzoek en hij heeft gelukkig geen lyme. Over een maand moet hij voor de zekerheid opnieuw testen.

17. xDoo

xDoo Fanatiek lid

Jul 18, 2012
    1,830
    1,075
    113
    Female
    @Starry

ja was ook de bedoeling met leuk kleinigheidje er bij te vertellen. had een heel leuk slabbetje gezien met de tekst jullie worden opa en oma. maar wat een leuk idee een foto lijstje met een echofoto er in!

en wat leuk dat je een positieve zwangerschapstest hebt!

18. Starry

Starry VIP lid

Sep 6, 2007
    6,101
    623
    113
    Female
    Rotterdam
    XDoo ik heb nog geen positieve test hoor ;) of ik heb het verkeerd geschreven of jij heb het misschien verkeerd gelezen maar zodra ik een positieve test heb zijn jullie waarschijnlijk wel één van de eerste die het horen ;)

19. xDoo

xDoo Fanatiek lid

Jul 18, 2012
    1,830
    1,075
    113
    Female
    ik denk dat ik dan verkeerd gelezen had haha!
    zit nu op mijn vriends exstra pc omdat mijne een virus heeft.
    kan helemaal niks meer moet warschijnlijk helemaal nieuwe windows op dus alle bestanden zijn dan kwijt.. ik haaat virusen!

20. Kimmy

Kimmy Actief lid

Jun 25, 2010
    315
    0
    0
    Dames,

Even snel berichtje vanaf telefoon: testen hoeft deze ronde niet meer, ongi doorgebroken :(. Wel zekerheid maar toch een teleurstelling hoor. Best korte cyclus dus. Waarsch eerder eisprong gehad? Hmm naja nieuwe ronde nieuwe kansen dan maar..

Reageer later uitgebreider!

Share This Page