In juni gestopt met pil!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Bloem89, Jun 1, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mart

mart Fanatiek lid

Jun 2, 2012
    2,201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Balen kimmy! Hopelijk is het snel voorbij zonder te veel ongi kwaaltjes. Dan kun je weer aan de nieuwe ronde beginnen.

2. rozerood

rozerood Bekend lid

Jul 6, 2012
    797
    0
    16
    @Mart: Dat is goed nieuws wat betreft je man. Heeft hij nog altijd klachten of het weer beter met hem?

@XDoo: Hoop dat je eigen computer snel weer normaal functioneerd.

@Kimmy: he wat jammer, een teleurstelling! Ik had goede hoop voor je. Anderzijds is het ook weer een goed teken als je cyclus korter is, dan heb je meer kansen in een jaar :) Hoe lang was je cyclus nu?

@Ing: Klinkt als een gezellig dagje.

@Kokos: Ik zou ook weer eens in de tuin moeten werken, maar met die regen is daar niets aan. Wij hebben vorig jaar de tuin een beetje aangelegd. Nu zijn de plantjes al iets groter.

Ik ben weer thuis...en het was gezellig met alle kollegas uit de regio, die hetzelfde werk doen als ik, weer bij te kletsen.
    @Starry Ik kan slecht uitleggen wat ik doe, want die functie bestaat zo niet in NL. Ik werk in de preventie bij het duitse bureau jeugdzorg. Ik heb de doelgroep zwangeren en ouders met kinderen tot 3 jaren. o.a. adviseren van families en het koordineren van een netwerk.

Ik voel me niet zo lekker, had net buikkrampen (in mijn darmen) op weg naar huis. Moet dalijk nog even boodschapjes doen.

3. rozerood

rozerood Bekend lid

Jul 6, 2012
    797
    0
    16
    @ kimmie: Ik heb je naar Augustus verplaatst voor ronde 2. Klopt de 18e als je NOD?

Juli

15: xDoo, 19 jaar, 1e kindje, 1e ronde
    22: ing49824, 27 jaar, 1e kindje, 1e ronde
    23: Bloem89: 23 jaar, 1e kindje, 1e ronde
    28: rozerood, 29 jaar, 1e kindje, 1e ronde
    28: NienT, 26 jaar, 1e kindje, 1e ronde
    31: Invuurenvlam, 28 jaar, 1e kindje, 1e ronde

Augustus
    3: Ingie83, 28 jaar, 2e kindje, 2e ronde
    6: Missy78, 34 jaar, 2e kindje, 2e ronde
    7: Bernou, 28 jaar 1e kindje, 2e ronde
    7: 1986Cindy, 26 jaar, 2e kindje, 2e ronde
    8: kokos, 28 jaar, 1e kindje, 2e ronde
    9: Starry, 27 jaar, 2e kindje, 1e ronde
    11: Mart, 29 jaar, 1e kindje, 2e ronde
    17: LunaKirsten, 25 jaar, 1e kindje, 2e ronde
    18?: Kimmy, 26 jaar, 2e kindje, 2e ronde

Shan, 26 jaar, 1e kindje, ZWANGER! (10-02-2013)
    Nicky Lohs, ? jaar, 4e kindje, ZWANGER! (04-03-2013)

4. rozerood

rozerood Bekend lid

Jul 6, 2012
    797
    0
    16
    Ik heb het nog even na gerekend. Als ik 12.07 mijn eisprong had dan heb ik al de 26e mijn NOD.

Juli

15: xDoo, 19 jaar, 1e kindje, 1e ronde
    22: ing49824, 27 jaar, 1e kindje, 1e ronde
    23: Bloem89: 23 jaar, 1e kindje, 1e ronde
    26: rozerood, 29 jaar, 1e kindje, 1e ronde
    28: NienT, 26 jaar, 1e kindje, 1e ronde
    31: Invuurenvlam, 28 jaar, 1e kindje, 1e ronde

Augustus
    3: Ingie83, 28 jaar, 2e kindje, 2e ronde
    6: Missy78, 34 jaar, 2e kindje, 2e ronde
    7: Bernou, 28 jaar 1e kindje, 2e ronde
    7: 1986Cindy, 26 jaar, 2e kindje, 2e ronde
    8: kokos, 28 jaar, 1e kindje, 2e ronde
    9: Starry, 27 jaar, 2e kindje, 1e ronde
    11: Mart, 29 jaar, 1e kindje, 2e ronde
    17: LunaKirsten, 25 jaar, 1e kindje, 2e ronde
    18?: Kimmy, 26 jaar, 2e kindje, 2e ronde

Shan, 26 jaar, 1e kindje, ZWANGER! (10-02-2013)
    Nicky Lohs, ? jaar, 4e kindje, ZWANGER! (04-03-2013)

5. xDoo

xDoo Fanatiek lid

Jul 18, 2012
    1,830
    1,075
    113
    Female
    even een vraagje vanochtend toen ik mijn temp meeten was die 36,8 en die is normaal altijd 36,5/36,6 en eergistern was die 36,4 heb ik mijn eirsprong gehad? of is het alleen een teken dat mijn ongi binnen kort is?

6. rozerood

rozerood Bekend lid

Jul 6, 2012
    797
    0
    16
    XDoo : meet je al de hele maand je temperatuur? is dit de eerste keer dat je temp bij 36.8 ligt? Ik heb me nog niet zo verdiept in temperaturen...maar het zou natuurlijk wel kunnen dat je nu je eisprong hebt gehad. Hebben jullie geklust?

7. xDoo

xDoo Fanatiek lid

Jul 18, 2012
    1,830
    1,075
    113
    Female
    ja ik meet al bijna 2 maanden mijn temp. 1x eerder 36.8 maar toen voelde ik mij ook wat ziekig.
    wij klussen bijna iederdag dus dat zit wel goed!

8. Kimmy

Kimmy Actief lid

Jun 25, 2010
    315
    0
    0
    @ rozerood: cyclus was nu precies 25 dagen, wel wat kort maar andere kant is die na het stoppen met de pil vlot op gang gekomen. Bedankt voor het aanpassen van de lijst. Mijn nieuwe nod is als ik weer uitga van 25 dagen 13 aug, maar ik hou het eerst op 28 dagen, zal me niks verbazen als die 2e ronde iets langer is, dus dan hou ik mijn nod op 16 aug. Jouw nod is alweer over een weekje zie ik! Spannend..fijn dag je een leuke dag met je collega's hebt gehad!

@ xdoo: ik ben ook niet zo thuis in het temperaturen maar vgl mij is je temperatuur na je ongi laag, dan rond je eisprong opeens naar beneden en als je temperatuur dan 3 dagen lang met ongeveer 0,3 is gestegen dan kan je daaruit aflezen dat je eisprong is geweest. Dan blijft hij ook wat hoger en vlak voor je ongi daalt hij..tenzij je zwanger bent :)

@ Kokos: vgl mij zien de weersvoorspellingen voor het weekend en met name volgende week er gunstig uit..zomer!!

@ Nient: fijne vakantie, lekker relaxen en genieten!

@ Ingie1983: fijn posi ovutest! Gebruik je die van cb? Bevallen ze goed? Ik denk er ook over die te gebruiken.

@ Starry: ben e al begonnen met ovutesten? Welke heb jij?

@ Ing: balen van de negatieve test. :(Al ongi verschijnselen?

@ Mart: gelukkig heeft je man geen lyme!

Welke meiden gebruiken allemaal ovutesten? En welke? Ik ga deze ronde ook beginnen, wil toch wel graag weten wanneer m'n eisprong is nu mijn cyclus kennelijk wat korter is..

Fijne avond !

9. mart

mart Fanatiek lid

Jun 2, 2012
    2,201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Gelukkig heeft mijn man geen lyme. Voor de zekerheid moet hij over een paar weken nog een keer prikken. Hij is wel moe en toe aan weekend.

@kimmy ik heb die van z&k gekocht. Ik verwacht mijn ei pas volgende week dus ik daarna kan ik je meer vertellen. Deze maand temp ik ook even. Gewoon om te checken of ik mijn ei echt heb gehad (controlfreak hè ;))

@xdoo volgens mij is het inderdaad wat kimmy zegt. Hoop dag je snel duidelijkheid hebt, liefst natuurlijk een positest.

@rozerood Fijn dat je een leuke dag hebt gehad. Voel je alweer wat beter? Frustrerend hè al die klachtjes na je ei.

10. rozerood

rozerood Bekend lid

Jul 6, 2012
    797
    0
    16
    @ Kimmie: Ik heb deze maand ook 2 ovutests gebruikt, toen ik het gevoel had dat ik mn vruchtbare periode had. Deze waren van Müller een duitse drogist. Dus daar heb je niet zoveel aan. Veel succes met de testjes!

@ Mart: ja mijn dag ging vandaag wat sneller :) Morgen nog een halve dag werken en dan weekend. Dan komt VL ook weer thuis :) Ik Hoop dat jou vriend zich snel beter voelt.

11. xDoo

xDoo Fanatiek lid

Jul 18, 2012
    1,830
    1,075
    113
    Female
    mart en kimmy

ja hopenlijk blijft temp nu rond de 36,8 tot ongi of posetive test:)

12. rozerood

rozerood Bekend lid

Jul 6, 2012
    797
    0
    16
    hi meiden,

heb net een mooie film gekeken (Dear John), maar hij was ook wel een beetje verdrietig. Ik voel me nog steeds niet zo lekker, heb een beetje diarree en krampen. Weet niet waar het van komt. Denk niet dat dit door een eventuele zwangerschap komt, of kan dit wel zo zijn?

13. xDoo

xDoo Fanatiek lid

Jul 18, 2012
    1,830
    1,075
    113
    Female
    volgens mij zou dat kunnen aangezien je darmen ook beinvloed worden door zwangerschaps hormoon..

14. NienT

NienT Bekend lid

May 12, 2012
    622
    56
    28
    Hey meiden, eve snel nog een berichtje tussendoor.
    Zijn ingepakt en huis is aan kant. Nu gaan we lekker slapen en morgen vroeg naar Frankrijk rijden. Hoop voor iedereen op goed nieuws als ik terug kom en probeer tussendoor nog wat bij te lezen.
    Tot over een week!!

15. xDoo

xDoo Fanatiek lid

Jul 18, 2012
    1,830
    1,075
    113
    Female
    Slaaplekker en hele fijne vakantie gewenst!

ik ga ook lekker slapen en morgen weer actief mee praten!

16. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

Oct 28, 2011
    2,086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Hey meiden,
    ben ik weer :) Leuke dag gehad. Eerst naar mn ouders (hadden lekker gebak meegenomen) en daarna naar Ikea met ons viertjes. Hebben 2 leuke lampjes gekocht, zal de foto toevoegen en wat leuke kunstbloemetjes, roze! En nog 6 plantjes, 2 verschillende. In de reclame bij AH voor 99 cent per stuk, wordt nu dus al mooi gezellig in huis, eindelijk.
    Daarna naar vriendin geweest die hoogzwanger is, ze zag er goed uit. Leuk om te zien :)
    Zijn nu net thuis, zo lekker slapen, dus bij deze iedereen een fijne nacht.

Was wel balen inderdaad van de test, volgende maand hopelijk beter. Begin nu te merken dat ik ongi moet worden, moet veel plassen, heb ik dan altijd. Verder weinig klachten tot geen, dat was met de pil wel anders.

Tot morgen meiden.

Lamp (de voet is van rvs)

Attached Files:

17. rozerood

rozerood Bekend lid

Jul 6, 2012
    797
    0
    16
    goede morgen.
    mooie lamp ing. fijn dat het nu gezellig wordt in huis.

Ik heb vandaag een trekkend gevoel in mijn onderbuik (eierstokken gebied), maar geen kramp. Dit kan natuurlijk van alles betekenen, dus probeer het met rust te laten haha.

Ik heb nog wat vergeten te vertellen. Dinsdag was toch mijn innestelingsdag. Toen ik van mm werk naar huis reed, zag ik op het veld een stuk of 8 ooievaars. Zou dit een goed teken zijn ? Zoveel heb ik er nog nooit gezien. Ik zie ze sowiezo niet zo vaak. Het waren er genoeg om jullie allemaal een baby te brengen!

18. Kokos

Kokos Actief lid

Jun 24, 2012
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Nient: Alvast een hele fijne vakantie toegewenst!

@ Mart: Goed nieuws dat je man in ieder geval geen ziekte van Lyme heeft! Maar wat het dan wel is? Hoe gaat het nu?

@ Xdoo: Balen van je computer, ben je veel bestanden kwijtgeraakt of is er toch nog een mogelijkheid om 'm aan de praat te krijgen? Ik denk trouwens dat je inderdaad je eisprong hebt gehad want dan blijft je temp. gemiddeld 0,3 graden hoger en de dag voor de eisprong kan je een dipje hebben (en tijdens de innesteling kan dat ook weer gebeuren). Ik heb trouwens gelezen dat je beter om de dag kan klussen en niet elke dag omdat de kwaliteit van het zaad dan minder is (meer vocht). Met een dag ertussen is er meer tijd om een portie van goede kwaliteit aan te maken. En in de baarmoeder(hals) blijven spermacellen meerdere dagen in leven waardoor je gerust een dag over kan slaan zonder dat je kansen minder worden (zoals ik het begrepen heb worden je kansen dan juist groter).

@ Kimmy: Vervelend dat je ongi doorgebroken is, is zeker een korte cyclus, hopelijk is het de volgende keer een paar dagen langer (of beter nog; er komt geen volgende keer ;)) Ik gebruik (nog) geen ovutesten. Ik temperatuur wel en hou mijn lichaam goed in de gaten. Vorige maand heb ik daardoor mijn eisprong goed kunnen voelen en door het temperaturen een goede controle gehad. Deze maand doe ik het weer op de zelfde manier. Mocht het nu niet lukken om mn ei zelf te vinden (al ga ik daar niet vanuit) dan ga ik ze volgende maand wel gebruiken.

@ Ing: Leuke lamp! Staat vast erg gezellig!

@ Rozerood: Hoop voor je dat het een voorteken was! Zoiets zie je niet iedere dag!

@ Iedereen die voor een tweede kindje gaat: Waar ik eigenlijk wel benieuwd naar ben is of degenen die nu voor een tweede gaan er net zo veel mee bezig zijn en ongeduldig zijn als voor de eerste? Of is het nu gemakkelijker om te wachten?

@ Hier: vandaag weer laatste dagje werken, ben al aan de late kant dus ik ga maar gauw!

19. mart

mart Fanatiek lid

Jun 2, 2012
    2,201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goedemorgen allemaal! Wat een drukte op de vroege morgen.
    Hier dag 8 (!!!) van mijn ongi met heftig bloedverlies en vreselijke krampen. Daarnaast ben ik nu aan de diarree. Rozerood je hebt het toch niet aan mij doorgegeven ;)
    Gelukkig ben ik vrij vandaag maar moet echt allerlei klusjes doen: het huis schoonmaken, boodschappen, naar de lijstenmaker, naar de goudsmid en naar het tuincentrum.
    Voorlopig doe ik nog even rustig aan tot ik me beter voel. Gelukkig is mijn man halverwege de middag al thuis, dus die kan me nog mooi helpen.

20. Starry

Starry VIP lid

Sep 6, 2007
    6,101
    623
    113
    Female
    Rotterdam
    Goedemorgen dames,

@Kimmy ik heb de ovulatietesten van sensitest.

@Kokos wij gaan dus voor een tweede kindje en ik kan je vertellen dat het net zo spannend is als dat we voor onze dochter gingen,ben er net zo veel mee bezig of misschien juist wel iets meer want ik gebruik nu ovulatietesten en dat heb ik niet gebruikt bij mijn dochter.

Gisteren zijn m'n schoonmoeder, zwager en schoonzus + neefje langs gekomen voor eten voor manlief z'n verjaardag, hij is zondag pas jarig maar vandaag is de eerste dag van de ramadan en m'n schoonmoeder doet daar aan mee en aangezien het deze keer best zwaar word hadden ze zoiets van we komen nu..:)

Moet vandaag echt een cadeau kopen voor manlief want in het weekend is hij vrij dus dan gaat het niet...

Share This Page