In juni gestopt met pil!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bloem89, 1 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    @kimmie wat mooi dat je over temperatuur zoveel over je lichaam te weten komt.

@mart arme meid.Wat erg zon lange ongi en dan nog diarree:( hoop dat het snel voorbij is. Bij mij is het nu weer (even ) weg. Weet je man al van zijn noodlot van vanmiddag?

@starry leuk te horen dat het bij 2e kind ook nog zo spannend is
    Wens jullie een fijne verjaardag. Een zwangerschap zou ook een mooi kado zijn.
    Ik wens me dat ook voor mn verjaardag. Deze valt volgende maand in mn vruchtbare dagen :)

2. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    @Kokos

ik weet nog niet of ik bestanden kwijt ga raken:(
    iemand die in ict werkt wilt er mischien naar kijken dus hopenlijk kan hij het redden:D!
    vandaag is mijn temp 36,7 nog stens hoger dan gemiddelt! hopenlijk goed nieuwes dan worden 2 weken!:D
    oke om de dag klussen dat gaat heel erg moeilijk worden:eek: maar proberen waard natuurlijk:p

3. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Goedemorgen,

hoe is het?
    @Mart, wat vervelend meis zo lang ongesteld, hoop dat het snel stopt. En wat fijn voor je man dat het geen lyme is, al zicht op wat het eventueel wel is?

Hier nog weinig nieuws. Alleen dat ik me loop op te winden over de zus van vl. Wat een k*tw*f is het ook BAH. De ene keer zo lief en de andere keer een regelrechte bitch. Moet me er niet druk om maken maar ja het is gewoon niet leuk!

Straks even in huis bezig, naar de stad om ketting op te halen voor vl (die was stuk en is ff gemaakt) en nog een quiche bakken!

4. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    @ing Wat heeft je zus dan gedaan, wat je van stuk brengt?

5. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Het is elke keer wel weer wat. Gisteren had ik op FB gezet dat het steeds gezelliger ging worden in huis XX - YY (waarbij XX/YY staat voor onze achternamen).
    Krijg ik reactie van vl zn zus, volgens mij is het toch echt YY zijn huis of staat het ineens op jou naam? Dus ik zeg, volgens mij wonen we hier toch echt samen en heten we XX en YY....
    Daar reageerde ze weer op van ja het J (is broer) is ook nog eigenaar en voor dat jij komt duurt het nog wel ff (zoiets)... Dus begin er hoe langer hoe meer klaar mee te worden.

Ze is ook iemand waarbij jij elke keer langs moet zeg maar maar ze zal nooit eens voor de gezelligheid hier langskomen maar ze vergeet voor het gemak denk ik even dat mijn auto nog steeds niet op lucht rijdt... Ze komt hier alleen als het "moet". Nou ben er klaar mee, ze hoeft niet te verwachten dat ik daar nog kom, alleen als het "moet" zoals eind volgende maand met haar verjaardag!

6. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    Wat erg voor je!
    owkal jou jou vriend mischien hoofdbewoner zijn jij woont bij in en heb dan net zo veel zeggen schap er in!
    mischien is ze wat jalous op jou?

7. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Vind ik ook, XDoo! Denk dat er wel een stukje jaloezie bij zit. Wij krijgen het allemaal beetje voor elkaar nu hier, en bij hun gaat het vaak moeizaam ook in de relatie enzo. Ze moet gewoon iemand hebben waar ze op af kan geven en blijkbaar ben ik de pineut geworden, nou ze kan de *** krijgen, ik ben er klaar mee! Hahaha :) Ik kies voor mezelf en mn eigen leven en daar passen alleen mensen bij die mijn vriendschap verdienen!

8. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    @ing Dat is wel een rot reactie.Is het huis dan officieel op papier dan alleen van hem? jij investeerd er financieel en met klussen toch ook in, dus is het ook jou huis.En tenslotte wonen jullie er samen. Ik zou proberen er niet teveel van aan te trekken en zou idd een beetje minder energie in haar steken. succes en geniet maar van je vent in jullie vakantie.

9. Invuurenvlam

Invuurenvlam Actief lid

28 jun 2012
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag dames, weer veel geschreven: fijn! :) Even proberen te reageren op iedereen:
    @NienT; fijne vakantie!
    @Ing: jammer dat je test negatief was. Wel lekker dat je huis steeds gezelliger wordt; ik vind klussen in huis in ieder geval altijd wel prettig aangezien je vaak meteen resultaat ziet :)
    Jammer van de schoonfamliie: helaas krijg je die er altijd 'gratis' bij.... Ik heb zelf heel lang aan mijn schoonfamilie moeten wennen. Gelukkig geen negatieve ervaringen, maar ik ben heel nuchter en denk daar continu 'doe toch eens normaal' ;) Tijdens het ziektebed van mijn moeder en na haar overlijden heeft mijn schoonmoeder enorm haar best gedaan, zowel voor mijn moeder als voor mij. Weliswaar nog steeds niet op 'onze' manier, maar de bedoeling was zo recht van uit haar hart dat ik haar enorm ben gaan waarderen. Ze blijft een beetje raar, maar het is een schat van een mens :)
    @Mart: fijn dat de lyme test negatief was! Ik heb een collega met lyme en die heeft de afgelopen 5 jaar 500 ziektedagen gehad! :$ Dat is dus elk jaar 3 maanden ziek.. speelt vast nog meer mee, maar hij heeft in ieder geval veel last van de lyme.
    @Kimmy; jammer dat je ongesteld bent geworden. Wel meteen duidelijkheid (volgens mij is het prettiger 'zomaar' ongesteld te worden zonder getest te hebben, dan maar niet ongesteld worden en ook negatieve testen te hebben)
    @rozerood: wat een gave baan heb jij! Ik werk volledig aan de andere kant van het spectrum: ik werk met jongeren die met politie/justitie in aanraking zijn gekomen en probeer hen zodanig te helpen dat ze niet recidiveren.
    Volgens mij kan je inderdaad wel degelijk last hebben van je darmen ten gevolge van een zwangerschap ;). Toevallig van die ooievaars! :)
    @Starry: fijne verjaardag alvast! Doen jullie zelf ook aan de ramadan?

En verder: wat duurt dat wachten lang! Heb deze week al drie keer bedacht dat ik misschien maar moet gaan testen. Totaal zinloos, want het is veel te vroeg, maar een week lijkt ineens zo lang te duren... Ik verwacht niet dat ik zwanger ben, want merk helemaal niets in mijn lijf (afgezien van een beetje onderrugpijn), maar ik wil gewoon wat duidelijkheid geloof ik ;)

10. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Balen ing. Schoonfamilie krijg je er helaas bij cadeau.
    Ze heeft het maar te accepteren dat jullie samen zijn. Erg kinderachtig dat ze zoiets op Facebook zet als reactie. Blijf er boven staan hoor! Jij hebt het goed zo dus misschien is er dan inderdaad wel wat jaloezie bij. Is ze de oudere zus of de jongere zus?

11. Invuurenvlam

Invuurenvlam Actief lid

28 jun 2012
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Ing: overigens zou ik als ik jou was ook geen discussies voeren op fb. Gewoon haar reacties negeren of, als het je echt irriteert, haar reacties verwijderen. Het is zonde om er op te reageren, want het klinkt alsof het een meisje is dat dan nog wel een extra sneer weet te geven of dan sneert over iets heel anders. Kan je irritatie alleen maar groter maken en dat lijkt me zonde van je humeur en energie!

12. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    #732 mart, 20 jul 2012
    Laatst bewerkt: 20 jul 2012
    Misschien wel leuk om even te laten zien.
    Ik moet dus naar de zilversmid en naar de lijstenmaker om de eerste 2 dingen voor onze toekomstige babykamer in orde te laten maken.

De ene is een schilderij van mijn overleden schoonmoeder. De afmetingen van de lijst zijn niet in verhouding en ik vind de lijst niet mooi. Daarnaast moeten we nog 2 andere schilderijen die in de woonkamer hangen ook in laten lijsten.
    En het andere is een familierammelaar uit begin vorige eeuw. Die heeft al bij heel wat familieleden in de wieg gelegen (waaronder zijn opa). Helaas is het zilver gescheurt en ben ik dus op zoek naar iemand die het kan restaureren en daar niet de hoofdprijs voor vraagt.

Liever niet quoten, want ik haal de foto's straks weer weg. Sorry je moet je hoofd even draaien ;)

13:18 foto's weer weggehaald.

13. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    @invuurenvlam Dat herken ik wel, die behoefte aan duidelijkheid. ik mag volgende dond testen (Nod).Wil dan eigenlijk tot vrijdagavond wachten, zodat vl erbij is. maar kijken of ik zo lang kan wachten.Met sommige testen kan je ook al 2dagen voor Nod testen toch? klopt dit ?
    Ik verwacht ook niet teveel, maar heb ergens zon positief gevoel. creepy

14. Invuurenvlam

Invuurenvlam Actief lid

28 jun 2012
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Mart: wat gaaf! Wat een rijkdom dat je dat soort dingen in bezit hebt :) Heel cool!

@rozerood: ik weet niet zo goed wat ik denk :) Eerst dacht ik dat ik misschien wel zwanger was, ineens wat kwaaltjes. Maar inmiddels zijn de kwaaltjes wat minder en neemt de ratio het meer over en denk ik dat ik niet zwanger ben. Aan de andere kant ga ik er nog wel vanuit dat ik moet testen. Ik heb bedacht volgende week zondag te testen. Dit heb ik helaas al uitgesproken naar vriendlief, die nog superrationeel is, dus ik mag vast niet eerder van hem ;) Wil het sowieso wel samen doen.
    Heb al bedacht dat ik het stiekem kan doen, maar ik zou me voor me hoofd stompen als ik dan wel zwanger blijk te zijn. Dat gaat me ook niet snel vergeven worden denk ik; niet door mezelf en niet door vriendlief :D

15. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    mart

Wat leuk dat je erfstuk heb! en dat je wat mee wilt doen. hoipenlijk vind je iemand die niet te duur is.

16. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    rozerood
    die testen die ik heb kan je 4 dagen voor je NOD testen
    alleen las ergens dat test dan maar 52% betrouwbaar is en op dag 3 in de 70% en dan 2 in de 80% en op de dag van pas 99% betrouwbaar

17. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb de foto's weer weggehaald.

Deze dame (goudsmid) kon de rammelaar helaas niet maken. In onze stad zit ook geen zilversmid of edelsmid. Dus nu maar weer verder zoeken. Of toch de gok wagen en de tante van mijn man die edelsmid is het laten maken. Alleen zij is kunstenaar is geen restaurateur. Ze is niet zo precies. Ze zou het wel onwijs gaaf vinden aangezien het een familiestuk is.
    Even goed over nadenken dus.

18. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    @Mart Leuk zulke erfstukken! Mooi schilderij, heel fantasievol. En onzettend cool, die rammelaar. Zoiets vind je nu niet meer!

@invuurenvlam: je hebt gelijk er valt geen pijl op te trekken:(. Ik geloof het pas als ik een test gedaan heb. Ik heb alleen zo'n dipstick in huis. Misschien koop ik morgen nog maar een iets betere/duurdere test. Ik zou ook met VL willen testen. Waarschijnlijk maakt het geen zin zondag avond al te testen...of zal ik maar een testje riskeren :cool:.Zoals XDoo zegt is ie dan niet zo betrouwbaar.
    Man eh, je kan jezelf echt helemaal gek maken. Ik voel vanalles in mijn onderbuik.;)

19. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Over de testen: Je kunt voor je NOD testen, maar dan is het HCG nog laag. Dan heb je dus een hele gevoelige test nodig. Hoe verder je richting je NOD komt en later des te hoger is het HCG in je urine en is de test betrouwbaarder.
    Ik ben nieuwsgierig aangelegd dus ik test ervoor. Moet ook zeggen dat ik van die dipsticks van 1 a 2 euro gebruik. Met die dure zou ik het echt niet doen.

20. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Rozerood & Vuurenvlam

Het is echt heel speciaal om zulke stukken te hebben. Geeft je een heel warm gevoel en los van de waarde voel je een rijk en gezegend mens.

Zodra wij het schilderij van mijn man's moeder zagen was onze eerste reactie: die is voor in de kinderkamer.
    Zijn moeder was heel erg ziek. Op een bepaald moment hebben wij hoe moeilijk het ook was aan haar gevraagd of ze iets van haar zelf achter kon laten voor toekomstige kleinkinderen. Wij vonden het heel erg belangrijk dat de kinderen ooit iets van oma hadden. Dit was voor haar en voor ons heel moeilijk. Dan komt echt het besef dat ze dat nooit meer meemaakt. Uiteindelijk is ze begonnen met een verhaaltje. Helaas staan er maar 2 pagina's op papier. Toen is ze komen te overlijden.

Ze hield enorm van schilderen en er zijn ook heel veel schilderijen. Maar van die met die 3 beestjes zeiden wij dus gelijk die is voor in de kinderkamer. Dat schilderij is dus ook heel speciaal voor ons.

Ik ga even lunchen. Mijn man komt zo thuis en we moeten nog genoeg doen helaas.

Deel Deze Pagina