In juni gestopt met pil!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bloem89, 1 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    Ik voel me een beetje raar en ben bang dat ik me het inbeeld. Ik ben zo licht in mn hoofd en mijn eierstokken zijn gevoelig en mijn onderbuik voelt zo zwaar. Ik heb pas een cyclus na de pil gehad, dus weet niet of dit gewoon zo is 6 dagen voor ik ongesteld wordt (lijkt me nog wat lang van te voren). Maar vanavond komt VL naar huis en dan heb ik dit weekend alsvast wat afleiding :)

als het droog blijft ga ik dalijk nog even fietsen...even ertussenuit.

@Mart nu weet ik waarom jullie zo'n voorraad besteld hebben :). Ik dacht 1 is wel genoeg haha

2. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    @Mart jeetje, wat een verhaal!!! Maar heel mooi dat jullie toch nog iets hebben om aan jullie kind(eren) verder te geven. Wat onzettend verdrietig, dat ze dat verhaal niet heeft kunnen afmaken. Je wilt zo graag dat je ouders je kinderen zien opgroeien. Ik leef met jullie mee!

3. Invuurenvlam

Invuurenvlam Actief lid

28 jun 2012
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Mart: Pfff komt wel dichtbij nu; emoties zitten hoog! Mijn moeder heeft dus ook een lang ziektebed gehad ivm borstkanker en is uiteindelijk 3 jaar geleden komen te overlijden. Ze had enorm graag oma willen worden en heeft er altijd naar uitgekeken om later, als mijn ouders beiden met pensioen zouden zijn, lekker met zn 2en en de kleinkinderen eropuit te trekken. Het mag helaas niet zo zijn. Ze heeft echter wel voor ons alle 4 (ik heb nog 2 broertjes en een zusje) een kraamkadotje voor het eerste kind gekocht en er een brief bij geschreven. Die staan dus sindsdien in de kledingkast van mijn ouders te wachten op ons.
    Mijn zwangerschap zal dus behalve hopelijk supermooi ook emotioneel zwaar worden. Ik merk nu al aan mezelf dat ik haar eigenlijk van alles zou willen vragen; dat zal waarschijnlijk alleen maar meer worden, maar dat kan dus helaas niet :(
    Ik zal het gelukkig mijn schoonmoeder wel kunnen vragen, maar zoals al eerder hier vermeld is zij een heel ander type dan ik en los daarvan is het sowieso nooit hetzelfde.

4. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Sorry dames zit even in de bitch mode....
    Ben inmiddels helemaal klaar met alles. De dag begon redelijk goed tot goed en nu is ie alweer tot het 0-punt gedaald....

We hebben een dubbele woning en de bovenwoning zou eerst verhuurt worden maar zagen het toch niet zitten, vreemde mensen in huis. Nu zeikt mn schoonmoeder steeds dat het verhuurt moet worden, terwijl ze er niks over te zeggen heeft. En nu wil vl het ook ineens verhuren, snap wel dat het geld oplevert, maar de toekomstplannen vallen hiermee in duigen. Nu kan het nog wel 10 jaar duren voor het klaar is maar toch. Ben er klaar mee. Doe helemaal niks meer aan die woning. Ik haal mn spullen daar weg, en klaar. Maak het beneden wel leuk en gezellig en als ze het verhuurt willen hebben knappen ze het zelf maar op ik steek er geen vinger uit.

Sorry voor mijn gezeur en alles. Moet het gewoon ff kwijt. Ik ga straks even zitten om op iedereen te reageren, doe ik te weinig maar leef zeker met iedereen mee!

5. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    @ ing
    ik huur zelf een beneden woning en iemand anders boven woning.
    zelf vind ik soms wel onprettig aangezien het hier super gehorig is.
    als boven buurman ziek is hoor ik hem hoesten en proesten. gelukkig is die niet veel thuis maar hoor wel altijd hem boven ons lopen enzo. dus ik kan me heel goed voorstellen dat als je keuze er in hebt dat je niet zou willen!
    en voral als jullie huisbaas zijn dan komen ze iedere keer als er wat is bij jou aan de deur.

6. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    Nou zeg, het is ons dagje niet zo he. Allemaal een beetje emotionaal aangeslagen.

@invuurenvlam : Jeetje...Kan me voorstellen dat je emoties naar boven komen. Lijkt met vreselijk je moeder te moeten missen! Kan me zo goed voorstellen dat je zoveel aan dr zou willen vragen als je zwanger bent en haar je kindje zou willen laten zien. Wel fijn dat jullie er toen al over gepraat hebben en ze toch nog iets voor je kindje heeft achtergelaten. Dan kan ze er toch een beetje bij zijn.

@ing: balen voor je. Je zit er even doorheen he. Al die mensen die zich met jullie leven bemoeien (zo voelt het voor je denk ik). Waar wonen jullie nu? Boven of beneden...en waar in huis is het nu het meeste af? Waarom vallen toekomstplannen in duigen als jullie dat boven verhuren? Neem maar een beetje rust en tijd (jullie hebben toch bijna vakantie?) om alles te laten bezinken en dan zie je (jullie) wel weer verder.

Ik was nog net voor de regenbui een stukje fietsen. Voel me nu weer een beetje meer mens. Nu moet ik nog even wat opruimen in huis.
    Heb net nog even lekker Babyboom gekeken op "uitzendinggemist":).

7. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    even het lijstje naar voren halen.

Juli
    15: xDoo, 19 jaar, 1e kindje, 1e ronde
    22: ing49824, 27 jaar, 1e kindje, 1e ronde
    23: Bloem89: 23 jaar, 1e kindje, 1e ronde
    26: rozerood, 29 jaar, 1e kindje, 1e ronde
    28: NienT, 26 jaar, 1e kindje, 1e ronde
    31: Invuurenvlam, 28 jaar, 1e kindje, 1e ronde

Augustus
    3: Ingie83, 28 jaar, 2e kindje, 2e ronde
    6: Missy78, 34 jaar, 2e kindje, 2e ronde
    7: Bernou, 28 jaar 1e kindje, 2e ronde
    7: 1986Cindy, 26 jaar, 2e kindje, 2e ronde
    8: kokos, 28 jaar, 1e kindje, 2e ronde
    9: Starry, 27 jaar, 2e kindje, 1e ronde
    11: Mart, 29 jaar, 1e kindje, 2e ronde
    17: LunaKirsten, 25 jaar, 1e kindje, 2e ronde
    18?: Kimmy, 26 jaar, 2e kindje, 2e ronde

Shan, 26 jaar, 1e kindje, ZWANGER! (10-02-2013)
    Nicky Lohs, ? jaar, 4e kindje, ZWANGER! (04-03-2013)

8. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Ik zit er op het moment inderdaad een beetje doorheen. Weet het allemaal niet zo goed meer als ik eerlijk ben. Wij wonen beneden omdat we dan een grote tuin en kelder hebben. Dus dat is ideaal. Het huis beneden is dus voor het grootste deel af, boven is niks af.
    De bedoeling was om op zolder een fotografie ruimte te maken met visagie ruimte en op de eerste verdieping (de woning zelf) een mooie grote hobbyruimte en 2 logeerkamers. Maar ja, dat wil dus niet meer.
    We hebben nu inderdaad vakantie, tot nu toe op dit na dan, wel gezellig! Volgende week dagje weg en de week erop ook! Dus dat komt wel goed.

Hier is het gelukkig al de hele dag droog. vl is in de tuin bezig, althans tot schoonmoeder kwam (en zo komt schoonzus ook nog, niet die bitch overigens).

9. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sorry invuurenvlam was niet mijn bedoeling om emoties bij je op te roepen. Vreselijk hè om een van je ouders te moeten missen. Mijn schoonmoeder was echt zo fantastisch. Was ook heel erg dat ze niet op onze bruiloft was. We hebben er wel op onze manier bij stil gestaan. Voor jou moet het nog erger zijn omdat het je eigen moeder betreft. Wat een vreselijke rot ziekte is het toch!
    Helaas is mijn vader niet meer de vader die ik vroeger had. Het erge is alleen dat ik niet eens meer weet hoe hij was. Momenteel is het contact nihil omdat ik het gewoon niet trek. Maar toch lukt het niet om het los te laten. Wat is het toch een zegen als je ouders gezond en gelukkig zijn.

Ing: jij hebt echt een baaldag. Is het goed gegaan dat je schoonmoeder er was of heb je je de hele tijd zitten op winden?
    Balen hoor dat je toekomst er ineens weer anders uit zit dan waar je op hoopte. Ik hoop dat jullie tijdens de vakantie lekker van elkaar kunnen genieten en alles weer even in een rustiger vaarwater kunnen brengen. Zonder al die invloeden van buitenaf van bijvoorbeeld die vriend of schoonfamilie.

Rozerood: ik hoop dat het fietsen je goed gedaan heeft. Denk dat je nog een paar dagen moet wachten om te testen. 6 dagen voor je nod is wel heel vroeg. Gelukkig komt je vriend weer thuis hopelijk brengt je dat wat ontspanning en afleiding.

Ik wens iedereen een heel fijn en zonnig weekend toe. Maar ik kom ook nog wel even hier buurten hoor.

10. Invuurenvlam

Invuurenvlam Actief lid

28 jun 2012
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is niet erg hoor Mart ;) niets mis met emoties :)

Wat heeft je vader als ik vragen mag?

11. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    @ Mart: het is goed gegaan haha. Heb me lekker stil gehouden en heb tijd binnen gezeten. Had geen behoefte aan haar. Ze komen straks weer (helaas) maar vermaak me wel. Weet ook niet of ze lang blijven (1 van mn schoonzussen kwam ook nog met de kinderen).

12. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Meis wat rot voor je. Ik kan me voorstellen dat het nu extra zwaar is en wordt. Wel mooi dat je moeder iets heeft achtergelaten nog als kraamcadeautje :)

13. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mijn vader heeft een zwaar herseninfarct gehad toen hij 45 was. Dat is nu 13 jaar geleden.

14. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    @ Mart: Jeetje, wat een verhalen vandaag. Wat vreselijk, dat je vader een herseninfarct had. Dat veranderd natuurlijk veel. Hoe is hij er dan nu aan toe? Kan je gewoon met hem praten?

Ik heb net weer een mooie maar verdrietige film gezien en ik heb lopen grienen :( erg he...heb nu ook hoofdpijn, misschien daardoor... gelukkig komt VL dalijk thuis. Als ik me zo raar blijf voelen, probeer ik zondag misschien toch een testje. Kan je dit dan het beste met ochtendurine doen of maakt dat niet uit? Als ik het sávonds doe zijn het weer 12 uur meer. Maandag ochtend is niet zo handig als we beiden op het punt staan de deur uit te gaan....

15. Kokos

Kokos Actief lid

24 jun 2012
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Mart: Hoe gaat het nu? Lijkt er al een eind te komen aan je ongi? Wat fijn dat jullie nu iets moois hebben voor de kinderkamer om je schoonmoeder voor altijd te blijven herinneren. Hopelijk lukt het ook om de rammelaar netjes te restaureren! Wat erg dat ook je vader niet meer 'echt' je vader is en daardoor het contact te moeilijk is, zal dat in de toekomst nog kunnen veranderen denk je?

@ Ing: Vervelend dat je niet zo goed overweg kan met je schoonzus, lijkt me inderdaad een klassiek geval van jaloezie. Lijkt me het beste om het gewoon te negeren en het je niet teveel aantrekken. En over het verhuren van de bovenwoning moeten jullie het maar rustig eens met zn tweeën over hebben, zonder je schoonmoeder erbij. Zo kun je rustig vertellen wat je dwars zit en hopelijk je vriend op andere gedachten brengen.

@ Invuurenvlam: Het lijkt me heel moeilijk voor je om je moeder te missen, zij heeft natuurlijk de ervaring met jou gehad. Wat mooi dat ze nog wel kraamcadeautjes heeft gekocht voor de kleinkinderen al zal dat natuurlijk veel emoties losmaken bij het openmaken en het lezen van de brieven. Kan me voorstellen dat je alleen bij het idee dat het over een poosje zover is al helemaal volschiet.

@ Rozerood: Spannende dagen, zeker omdat je erg op je eigen lichaam let en dus van alles voelt. Wachten duurt lang als je in onzekerheid zit! Testen kan het beste met ochtendurine omdat de eventuele concentratie HCG dan het hoogst is. Wat je ook zou kunnen proberen als je graag 's avonds wil testen is om aan het eind van de middag niet teveel meer te drinken en te proberen om 's avonds een paar uur niet naar de wc te gaan voordat je gaat testen?

16. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Onze nieuwe kast is bijna af :) Alleen de deurtjes er nog in! Ben blij. Maar tegelijkertijd ook mega sjagrijnig en koppijn. Hele dag al. Pfff, hoop dat ik morgen wat beter in mn velletje zit. Moet wel haha, heb een gezellige verjaardag van vriendinnetjes :)

@Kokos: zeker vervelend, zeker omdat we eerst best goeie vriendinnen waren en heel close. Maar ja, het is niet anders. Ik hou het gewoon op jaloezie. En die woning, ja daar gaan we het zeker over hebben! :)

Fijne avond allemaal meiden en alvast slaap lekker.

17. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Goedemorgen dames,
    alles goed met jullie, lekker geslapen?
    Hier alles weer redelijk normaal. We hebben gisteren nogal heftige ruzie gehad om het huis. Rust is weer wedergekeerd gelukkig maar het blijft kut.

Hebben jullie nog plannen? Ik ga straks weer naar Groningen, naar paps en mams en op verjaardag bij een vriendinnetje.
    Wens iedereen een fijne dag en tot later :)

18. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    Wat erg voor je! ben blij dat nu weer wat rustiger is.
    ik had gisgeren een bbq bij mijn moeder met mijn vriend broer en zijn verloofde. was erg gezellig vandaag nog even naar stad geweest nieuwe schoenen gekocht.

Veder heb ik nu 3 dagen achter elkaar hogere temp. dus hoop dat dat goed nieuws is voor mij!

19. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    @Ing Fijn dat het na de ruzie van gister weer rustig is. Ik hoop dat jullie de komende dagen nog samen kunnen genieten.

@XDOO klinkt naar goed nieuws voor je! Fijn als je cyclus weer op gang is gekomen. Wanneer is dan je NOD?

@Allemaal Wij waren vandaag winkelen. Allebei twee paar schoenen gekocht in de uitverkoop:) Heb ook een pakking met twee vroege zwangerschapstesten gekocht. Deze meten vanaf 10 IE en die andere die ik heb pas vanaf 25 IE. Er staat op dat je vanaf 4 dagen voor je NOD kunt testen. Misschien dat ik morgenvroeg toch al test...hoewel ik het ook wel eng vind, want misschien klopt ie niet.Zoals ik al zei wil ik graag met VL testen. Maandag wordt te stressig en anders moet ik tot vrijdag avond wachten... of ik dat volhoud? denk het niet. Maarja als de test morgen negatief, moet ik er dan vanuit gaan dat ik dus niet zwanger ben? Het kan natuurlijk ook nog te vroeg zijn :( Dus zit ik dan toch nog een beetje in onzekerheid tot vrijdag. Wat zal ik nou doen?

Ik voel me trouwens nog steeds raar vandaag. Heb best wel buikpijn en mijn darmen rommelen ook nog. Ook vind ik me emotioneel een beete wisselvallig. Normaal krijg ik pas ongi verschijnselen 4-3 dagen voor ongi.Maar goed, voor hetzelfde geld is het gewoon nog het ontpillen.

20. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    @ rozerood
    als ik indd mijn eirsprong gehad heb zou mijn NOD 30 juli moeten zijn denk ik . dus afwachten tot dan of ik ongi word of posetieve test.

Zou inderdaad door het ontpillen kiunnen zijn. heb ik namelijk ook last van.

Deel Deze Pagina