In juni gestopt met pil!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Bloem89, Jun 1, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. rozerood

rozerood Bekend lid

Jul 6, 2012
    797
    0
    16
    XDOO ik heb je NOD even aangepast.
    @Ing moet jij al uit het lijstje van Juli of ben je toch nog niet ongesteld geworden?

Juli

22: ing49824, 27 jaar, 1e kindje, 1e ronde
    23: Bloem89: 23 jaar, 1e kindje, 1e ronde
    26: rozerood, 29 jaar, 1e kindje, 1e ronde
    28: NienT, 26 jaar, 1e kindje, 1e ronde
    30: xDoo, 19 jaar, 1e kindje, 1e ronde
    31: Invuurenvlam, 28 jaar, 1e kindje, 1e ronde

Augustus
    3: Ingie83, 28 jaar, 2e kindje, 2e ronde
    6: Missy78, 34 jaar, 2e kindje, 2e ronde
    7: Bernou, 28 jaar 1e kindje, 2e ronde
    7: 1986Cindy, 26 jaar, 2e kindje, 2e ronde
    8: kokos, 28 jaar, 1e kindje, 2e ronde
    9: Starry, 27 jaar, 2e kindje, 1e ronde
    11: Mart, 29 jaar, 1e kindje, 2e ronde
    17: LunaKirsten, 25 jaar, 1e kindje, 2e ronde
    18?: Kimmy, 26 jaar, 2e kindje, 2e ronde

Shan, 26 jaar, 1e kindje, ZWANGER! (10-02-2013)
    Nicky Lohs, ? jaar, 4e kindje, ZWANGER! (04-03-2013)

2. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

Oct 28, 2011
    2,086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    @rozerood: ik ben tot nog toe niet ongesteld, zal morgen wel komen denk! Ik laat het weten wanneer ik van de lijst kan!

Slaap lekker iedereen en tot later maar weer :)

3. rozerood

rozerood Bekend lid

Jul 6, 2012
    797
    0
    16
    hi
    man, ik kan de hele nacht al niet slapen.Lig de hele tijd te woelen, vreselijk :(

4. rozerood

rozerood Bekend lid

Jul 6, 2012
    797
    0
    16
    goede morgen! (voor mij niet want ik heb de hele nacht dus niet geslapen en nu barstende koppijn).

Ik heb dus maar een test gedaan, hoewel het nog erg vroeg is 4 dagen voor NOD. EN wat denk je? Ik zit nog steeds in onzekerheid. We moesten dat resultaat na 3 min aflezen en in de 2e minuut kwam een heel licht streepje. Op de verpakking staat dat afhankelijk van de konzentratie an HcG (vooral aan het begin vd zwangerschap) het streepje heel licht of heel dun kan zijn. Zou dit dus kunnen betekenen dat een beginnende zwangerschap aangeduid wordt? Hoe zag een negative test er bij jullie uit. Hadden jullie ook een licht streepje. Als test heb ik PreSense van de DM.

zie fotos.
    1e foto gemaakt na 4-5 min. 2e foto gemaakt na 7-8 min. (mijn vriend zegt dat het streepje nog even donker is al ervoor).
    We geloven het allebei nog niet helemaal.

Ik zal nu dus afwachten of ik eind vd ongesteld wordt of niet en dan zal ik vijdagavond of zaterdagochtend nog eens testen.

jeetje wat spannend. Nu moet ik eerst de dag nog doorkomen en heb gelezen dat ik geen pijnstiller kan nemen tegen mijn hoofdpijn. Want stel dat ik zwanger ben, dan mag ik die niet nemen :(

Hoe gaat het bij jullie? Ingi al iets gemerkt? Invuurenvlam wanneer ga jij testen?

5. ingie1983

ingie1983 Actief lid

Jul 22, 2009
    252
    0
    0
    Zuid Holland
    Rozerood jij bent hartstikke zwanger hoor meid! Dit zijn hele mooie testen voor 4 dagen voor nod. Wow wat goed! Gefeliciteerd meis!

6. ingie1983

ingie1983 Actief lid

Jul 22, 2009
    252
    0
    0
    Zuid Holland
    Trouwens je mag gewoon paracethamol nemen voor je hoofdpijn;);) Hoop dat je je snel beter voelt en heerlijk kan genieten van je zwangerschap!

7. mart

mart Fanatiek lid

Jun 2, 2012
    2,201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Volgens mij had iemand een lucky shot!!! Ik denk inderdaad ook dat je zwanger bent. Ik zou morgen of overmorgen opnieuw testen en dan zal die alweer duidelijker zijn. Ik hoop voor je dat ie blijft plakken.
    Enne gefeliciteerd hè!

8. rozerood

rozerood Bekend lid

Jul 6, 2012
    797
    0
    16
    help! :) denken jullie echt? Dit was eigenlijk de maand voor spek en bonen :$. Hebben jullie bij de negative tests dan helemaal geen streep gezien? We kunnen het nog niet geloven, maar ik krijg langzaam een glimlach en mn vriend zegt "Ik vind het ook zo slecht nog niet" (lekker nuchter):D.

9. mart

mart Fanatiek lid

Jun 2, 2012
    2,201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mijn negatest was echt spierwit! Test morgenochtend nog een keer voor de zekerheid anders. Je hebt nu toch die testen in huis. ;)

Volgens mij is mijn ongi vandaag gestopt. Pfff dag 10. Van de week gelijk aan de bak en hopen op net zo'n mooie test als jou!

10. mart

mart Fanatiek lid

Jun 2, 2012
    2,201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Misschien is het over 9 maanden wel een 1 april-grap. Volgens mij is dat dan ongeveer je uitgerekende datum.

11. rozerood

rozerood Bekend lid

Jul 6, 2012
    797
    0
    16
    Ik geloof het toch nog niet echt. Ik zal deze week nog een test doen en dan zien we of het donkerder is...en dan afwachten of het "blijft zitten".

helaas heb ik geen paracetamol in huis, alleen ibuprofen en voltaren en daar staat op dat het afgeraden wordt die te nemen in de zwangerschap. Dus dat laat ik nu maar liever;).

12. Kokos

Kokos Actief lid

Jun 24, 2012
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Rozerood: Je test is positief hoor! Een streep is een streep, hoe licht 'ie ook is (en die van jou vind ik al best duidelijk). Zonder Hcg in je lichaam krijg je geen streep in beeld dus ik zeg GEFELICITEERD! Nu hopen dat het blijft 'plakken' want het is nog wel een heel vroeg stadium natuurlijk maar het is er wel! Hopelijk kom ik komende maand ook ooievaars tegen want het moest waarschijnlijk zo zijn! :D

13. rozerood

rozerood Bekend lid

Jul 6, 2012
    797
    0
    16
    Dankjewel meiden,

zoals ik al zei, er waren genoeg ooievaars om jullie ook een kindje te brengen :). Ik zal ze doorsturen haha.

14. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

Oct 28, 2011
    2,086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    WOW gefeliciteerd :) Ik denk toch ook echt dat je zwanger bent hoor :)

Hier nog niet ongesteld, maar de dag is nog vroeg.

Ben er vanavond weer, heb nu eerst een bbq-feestje, fijne dag allemaal.

15. Invuurenvlam

Invuurenvlam Actief lid

Jun 28, 2012
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Mart; oeh, dat lijkt me enorm zwaar; een ouder verliezen terwijl die ouder er lijfelijk nog wel is. Ik weet dat men door een herseninfarct lichamelijk veel schade kan oplopen, maar ook in de persoonlijkheid. Als ik het zo inschat, is bij jouw vader het laatste het geval?

@Ing; Rot voor je al die familiekwesties. Die kunnen aardig wat energie vreten, zowel lichamelijk als emotioneel.
    Is de ongesteldheid al doorgebroken? Wanneer had je ook alweer getest? Misschien toch nog een keer testen?

@mart; 10 dagen? Pfffff! fijn dat je weer aan de bak kan! ;)

@rozerood: GEFELICITEERD!!!! jeej! :D

Ik begin ook weer meer kriebels te krijgen; dit weekend had ik ongesteld moeten worden als mijn cyclus 28 dagen was. Vorige maand was het 36 dagen, dus ik ben ook niet verbaasd, maar elke dag dat het nu uitblijft kan natuurlijk wel heel goed nieuws zijn. Verder heb ik nog steeds last van mijn onderrug. Maar het meest hoopvolle is dat vriendlief vanochtend verbaasd naar mijn tepels keer: "worden jouw tepels nou groter???". Was mij nog niet opgevallen, maar ze zijn inderdaad een stuk meer aanwezig dan normaal...
    Heb besloten pas echt volgende week zondag te gaan testen. Zat in mijn hang naar duidelijkheid al te dubben misschien ook een vroegtest te doen, maar bedacht uiteindelijk dat dat in het geval van een negatieve test helemaal geen duidelijkheid geeft. Dus nu volgende week zondag, alhoewel zo vroeg na het stoppen met de pil een cyclus blijkbaar ook makkelijk 40+dagen kan duren oid. Ik hoop het echt niet...

16. Bernou

Bernou Bekend lid

Jun 12, 2012
    548
    0
    16
    Ah rozerood je bent hartstikke zwanger hoor! Een streep is een streep! Nu inderdaad hopen dat het goed blijft zitten!

GEFELICITEERD!!

17. xDoo

xDoo Fanatiek lid

Jul 18, 2012
    1,830
    1,075
    113
    Female
    Rozerood
    Ja echt wel een streep! Over 3dagen weer testen dan moet de streep donkerder zijn! Alvast gefeliciteerd hopen dat niet afbreekt en toch ongi word. Spannend ik kan over 4dagen ook weer een testje wagen.

@hier nog steens hoge temp dus ik hoop dat ik ook positieve test dan heb!

18. mart

mart Fanatiek lid

Jun 2, 2012
    2,201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Even een ego berichtje:
    Wat een prachtig weer is het. Helaas staat er iets te weinig wind. En die heb je wel nodig als je aan het zeilen bent. Het is nu een beetje dobberen.
    Mijn ongesteldheid is eindelijk over. Alleen vanmorgen hadden we gevreeën en sindsdien heb ik vers helder lichtrood bloed. Hebben jullie dit wel eens? Maak me enigszins zorgen omdat ik die onrustige cellen in mijn baarmoederhals hebben. Misschien toch van de week even de gyn bellen.

Nou ik ga weer genieten. Anker gaat uit wijntje en toastje erbij. Genieten!

19. rozerood

rozerood Bekend lid

Jul 6, 2012
    797
    0
    16
    @ allemaal: dank je voor de felicitaties. Ik durf ze nog niet helemaal aan te nemen, eerst maar eens kijken hoe het er eind v.d. week uit ziet. Ik vind het een beetje ongerecht tegenover jullie; Wij oefende deze maand een beetje (zonder het helemaal te plannen), terwijl jullie al serieus bezig zijn...en dan ben ik misschien zwanger:(. Ik gun het jullie ook heel erg!

@ ing: Jij dus nog aan het wachten op je ongi. Wie weet is er ook nog een klein kansje bij jou?

@mart Fijn dat je ongi gestopt is, maar vervelend dat je je nu zorgen maakt. Misschien zijn het nog restjes die eruit komen omdat de baarmoeder bij de sex samentrekt? Maar als je je zorgen maakt, vooral omdat je onrustige cellen hebt, kan je natuurlijk beter even de gyn bellen. Dan hoef jeje niet onnodig zorgen te maken.
    Geniet van het zeilen of dobberen :) Lijkt me heerlijk zo op het water! Hebben jullie zelf een boot?

@KoKos goed klussen he! je vruchtbare tijd breekt aan :)

@invuurenvlam Ja, nu wordt het spannend! zoals je weet, ik kon niet wachten haha. Lastig dat je niet weet hoe lang je cyclus is of wanneer je je ovu heb gehad. Je mag best goede hoop hebben hoor. Ik doe eind v.d. week ook nog een test. Dus dan weten we ongeveer gelijkertijd waar we aan toe zijn :). Zou leuk zijn als het bij jou ook gelijk raak is.:D

Fijne dag nog!

20. xDoo

xDoo Fanatiek lid

Jul 18, 2012
    1,830
    1,075
    113
    Female
    Rozerood

Onze tijd komt ook nog wel dat we zwanger zijn dus je hoeft je echt niet schuldig te voelen! We gunnen het jou ook dat weet ik zeker!

Share This Page