In juni gestopt met pil!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bloem89, 1 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shan26

Shan26 Niet meer actief

Kan het echt niet zijn dat je toch wel degelijk eisprong heb gehad.. ? Ik zou eerder denken dat het soort van innestelingsbloed is....

2. ingie1983

ingie1983 Actief lid

22 jul 2009
    252
    0
    0
    Zuid Holland
    pffff, Nou misschien ben ik dan te laat begonnen met testen,ik ben nu 6 dagen aan het testen...en elke x echt negatief,zo´n streepje die je net aan kan zien,en ik zit maar te wachten totdat ze donkerder worden, maar dat gebeurt niet :( zou natuurlijk super zijn als het innesteling zou zijn...maar dat zal wel niet..

3. Shan26

Shan26 Niet meer actief

Hmm lastig in te schatten dan.. Ik zou toch even door blijven testen! Ik kan niet geloven dat je na twee weken weer ongesteld zou worden..

4. ingie1983

ingie1983 Actief lid

22 jul 2009
    252
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik had vandaag iets donkere streep op de ovu test, maar nog lang niet positief. Ik denk dat mijn cyclus langer is en dus ook later mijn eisprong krijg. Wat ik dus wel raar blijf vinden,is dat slijm met wat bloed en die krampjes. Ik heb trouwens geen bloed meer verloren, en alleen nog een opgeblazen gevoel. Zal wel het ontpillen zijn:( Ik blijf gewoon maar effe doortesten ja. Ik hou jullie op de hoogte!

5. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Vervelend ingie dat je cyclus nog niet lekker loopt.
    Ik was, toen ik weer eens ging proberen aan de pil te gaan, 2 maanden aan het bloeden. Alles was ontregeld, echt drama. Met de pil gestopt en alles liep weer helemaal goed.

Ik ben nu echt mega ongesteld met flinke buikpijn. Hoop dat het snel over is want we gaan een weekje met vakantie.
    Fijne avond allemaal.

6. ingie1983

ingie1983 Actief lid

22 jul 2009
    252
    0
    0
    Zuid Holland
    Vandaag alweer een donkere ovu test, dus mn ei is in aantocht hihi. Zit nu op cyclus dag 18 dus het valt nog mee,hoop morgen of overmorgen wel echte positieve test te krijgen. Balen voor je Mart die erge ongesteldheid! In ieder geval veel plezier op je vakantie! En daarna ook weer aan de klus denk ik;)

7. Nicky Lohs

Nicky Lohs Actief lid

20 mei 2012
    470
    0
    0
    Ingie hoe is het met je ovutests? Heb je al een positieve gehad?

Hier al 3 dagen buikpijn. Ik zal wel ongesteld worden, jammer genoeg zet het nog niet door. De eerste dag is altijd een drama en morgen heb ik allemaal leuke plannen. Zou jammer zijn als ik dan de hele dag in bed lig.

8. ingie1983

ingie1983 Actief lid

22 jul 2009
    252
    0
    0
    Zuid Holland
    Toevallig vanochtend een echte posi test gehad en vanavond om 19.00 was tie alweer nega! We hebben gisteravond geklust en gaan vanavond nog maar een xtje ;). Ben al wel blij dat ik mn ei heb kunnen...nu is het maar weer afwachten voor 2 weken, spannend wel! Wat balen van die buikpijn, hoop dat je snel ongi wordt en weer kan beginnen aan de eerste ronde voor kindje nr 4 alweer, wat leuk!! Hoe oud zijn jou kindjes nu?

9. ingie1983

ingie1983 Actief lid

22 jul 2009
    252
    0
    0
    Zuid Holland
    Toevallig vanochtend een echte posi test gehad en vanavond om 19.00 was tie alweer nega! We hebben gisteravond geklust en gaan vanavond nog maar een xtje ;). Ben al wel blij dat ik mn ei heb kunnen...nu is het maar weer afwachten voor 2 weken, spannend wel! Wat balen van die buikpijn, hoop dat je snel ongi wordt en weer kan beginnen aan de eerste ronde voor kindje nr 4 alweer, wat leuk!! Hoe oud zijn jou kindjes nu?

10. NienT

NienT Bekend lid

12 mei 2012
    622
    56
    28
    Hallo meiden!
    Mag ik bij jullie aansluiten?
    Ik gebruik de pil dan niet maar laat over 1,5 uur mijn spiraal verwijderen. We gaan dan voor ons eerste kindje. Vind het erg spannend want het plaatsen deed nogal zeer.
    Vriend weet nog niet dat het straks al gaat gebeuren haha. Is een verassing voor hem vanmiddag. Natuurlijk is hij het er wel mee eens. Heeft al een paar keer gevraagd wanneer ik hem er uit laat halen.

11. Shan26

Shan26 Niet meer actief

hoi Nient..

spannend hoor. nou ben ik wel benieuwd of het pijnlijk was om de spiraal eruit te laten halen!
    heel veel succes natuurlijk komende tijd!

@ingie .. hoe staat het ervoor? goed geklust? hoe waren de testen!

12. ingie1983

ingie1983 Actief lid

22 jul 2009
    252
    0
    0
    Zuid Holland
    Nient,Gezellig dat je mee komt kletsen! Ben benieuwd naar de reactie van je vriend dat je de spiraal eruit hebt laten halen...spannend.
    Shan ik heb 2 dagen geleden een posi ovu test gehad en heb rond die dagen natuurlijk goed geklust...dus ik zit op het wachtbankje, vind het weer zo spannend allemaal, ook al is de voor de tweede x. hoe is het met jou, al kwaaltjes of voel je je nog steeds goed:)

13. Shan26

Shan26 Niet meer actief

ik geloof best dat het spannend blijft!! en die twee weekjes wachten duurt lang! ben heel erg benieuwd zeg!

met mij gaat het nog steeds goed! weinig tot geen kwaaltjes, wat me onzeker blijft houden! hoewel ik wel moe ben en vaak moet plassen. dat is ook het enige en soms voel ik me buik wel.

dus het blijft spannend en nog steeds niet het besef, omdat je verder in een normaal patroon zit, niks voelt nog en ziet..

14. NienT

NienT Bekend lid

12 mei 2012
    622
    56
    28
    Nou mijn vriend vond het geweldig haha! Echt heel leuk.
    Het verwijderen deed meer pijn dan ik dacht. Maar toen hij er eenmaal uit was nergens meer last van gehad.
    Heb nu wat bruin verlies. Vind het wel fijn ff de boel schoonmaken.

15. ingie1983

ingie1983 Actief lid

22 jul 2009
    252
    0
    0
    Zuid Holland
    Fijn Shan dat je je goed voelt, ik had ook helemaal geen kwaaltjes bij de eerste zwangerschap, en kan me dus helemaal voorstellen hoe jij je voelt. Ik teste daarom gewoon af en toe om te kijken donker mn testen waren:)(alleen weet ik nu dat dat geen garantie geeft op een goede afloop).
    Nient leuke reactie van je vriend dus:D dus nu dan maar gaan afwachten op je eerste bloeding of gaan jullie er gelijk voor dat kan natuurlijk ook..heel veel plezier daarbij
    Ik had net weer iets raars,(mn lichaam doet raar, wrs door het ontpillen) Na het klussen wat helderrood bloed verloren, geen krampen of iets anders, is nu ook weer weg. Natuurlijk paar dagen geleden ook al dat slijm met wat bloed, weet niet wat dit nu weer is geweest. En oja mijn temp was vanochtend ineens 37.1 was normaal 36.7 de dagen ervoor. Ik had wel een feestje gister waardoor ik pas om 2.00 ging slapen en om 6.00 weer op..ik ben benieuwd naar mn temp morgenochtend!

16. Nicky Lohs

Nicky Lohs Actief lid

20 mei 2012
    470
    0
    0
    @Ingie, spannend! Dan zijn 2 weken toch lang he, zeker als je allemaal van die rare verschijnselen hebt:) Mijn kinderen zijn 14, 10 en 5 jaar. Lijkt me supergezellig nog een ukkie erbij.

@NienT gezellig dat je mee komt kletsen. Leuk dat je vriend zo enthousiast was. Hoop dat je niet teveel last hebt van het verwijderen, ik kreeg indertijd een hele zware menstruatie. Was toen wel meteen diezelfde ronde zwanger.

@Shan geen kwaaltjes? Lijkt me niks mis mee, volgens mij hoef je niks te voelen. Bovendien zijn de moeheid en veel plassen toch echt wel tekenen van een zwangerschap. Ik hoop voor je dat deze zwangerschap zo gemakkelijk voor je blijft:)

Zelf ben ik nog steeds niet ongesteld geworden. Dinsdag had ik al een testje gedaan, hardstikke wit. Vrijdagmiddag nog niks, wel nog steeds buikpijn en ik was nogal kribbig. Ook pijn aan mijn borsten, het voelt echter anders dan wanneer ik ongesteld moet worden. Dus toen maar weer een testje gedaan, en hier het resultaat:

Bekijk bijlage 255325

Ziet er toch wel voorzichtig positief uit he? Morgen ga ik met ochtendurine testen.

Het voelt wel gek allemaal. Ik ging er ook spontaan een stuk minder snel van hardlopen vanavond, haha.

17. ingie1983

ingie1983 Actief lid

22 jul 2009
    252
    0
    0
    Zuid Holland
    Wow!!! Nicky Lohs, dit ziet er super goed uit! Ik zeg GEFELICITEERD. Hartstikke positief!

18. NienT

NienT Bekend lid

12 mei 2012
    622
    56
    28
    Wauw inderdaad zeg! Gefeliciteerd!

Het verwijderen zelf deed wel ff pijn. Daarna eigenlijk niks geen last gehad. Heb nu nog steeds wat bruin verlies.
    Zou ik nu ongeveer over 2 weken een eisprong hebben?

19. Nicky Lohs

Nicky Lohs Actief lid

20 mei 2012
    470
    0
    0
    Thanks dames, zometeen maar even mijn banner aanpassen. Ik heb alleen geen idee hoe lang ik nu zwanger ben. Gezien de vage test zal mijn NOD nog niet zijn geweest denk ik, zal 'm op maandag zeggen. Dan zie ik tijdens de eerste echo wel hoe en wat. De gyn zij dat ik meteen een afspraak kon maken als het zover was, ik zou dan ook meteen een echo krijgen. Spannend!

NienT het kan heel goed dat je meteen over 14 dagen een eisprong hebt. Het kan ook later zijn, is gewoon even afwachten. Had je voor de mirena een regelmatige cyclus?

20. NienT

NienT Bekend lid

12 mei 2012
    622
    56
    28
    Of ik een regelmatige cyclus heb is moeilijk te zeggen. Heb eerst jaren de pil gebruikt en ben 3,5 jaar geleden overgestapt op spiraal. Tussen pil en spiraal heb ik denk ik 3 mnd niks gebruikt. Toen was het denk ik wel regelmatig.
    Uiteindelijk is het moeilijk te zeggen denk ik. Ligt eraan in welke ''fase'' ik in mijn cyclus zit denk ik. Met spiraal werkt je cyclus schijnbaar nog wel door ook al werd ik vrijwel niet meer ongesteld.

Deel Deze Pagina