Ik moet even opbiechten dat ik niet heb gefietst, komt woensdag of donderdag. Als het goed is moet ik dan naar het uitzendbureau ivm werk volgende week (3 a 4 weken voor 8 uur pw schoonmaken).
hihi, ik reageer net in de veronderstelling dat rozerood de enige was die had gereageerd, maar ik zie nu dat er nog een hele pagina was En rozerood: dat wordt inderdaad soepeler gedurende je zwangerschap. Bij sommige vrouwen zelfs te soepel (lees: bekkeninstabiliteit). En die uren weeen waarin je ontsluiting steeds groter moet worden is natuurlijk ook niet voor niets Ik zou je willen afraden plaatjes op te zoeken, want daar word ik nu al enorm angstig van en ik ben nog niet eens zwanger!
Ooooo ing! Ga je morgen naar giethoorn trouwens? Je hebt ech superweer! Hopelijk lukt het bij het uitzendbureau. Heb je toch ff iets om handen. En misschien opent het weer meer deuren. @rozerood je bekken en dergelijke worden week en mede daardoor kan het kindje er gewoon door. Zo cliché maar er zijn al miljoenen vrouwen je voor gegaan. Begin je het eigenlijk al een beetje te beseffen dat je zwanger bent? @vuurenvlam: het is hier gezellig druk!
Klopt, heb er super veel zin in. En super mooi weer Lekker bruin worden haha. Ik hoop ook dat het lukt, volgens mij staat het al wel vast zoals ik het begreep van de vrouw die mij belde. En inderdaad wie weet waar het toe leidt.
Zo hier is veel afgekletst! moest bijna 2 hele pagina's bij lezen. Rozerood. bij de bevalling is de grootste gedeelte dat je lichaam zich bezig met oprekken en uitrekken dacht ik. daarom doet het zo'n pijn.
Hahaha lekker wakker hoor invuurenvlam Ik ga mijn bedje in. Hopelijk is het niet te warm. Slaap lekker allemaal.
hey meiden, Wat een weertje he! Heerlijk! Vanavond ben ik met vier vriendinnen uit eten geweest, heerlijk tapas! Ing, veel succes met je gesprek morgen in Giethoorn! Mart, ik ben ook begonnen met ovulatietesten. Tot nu toe zie ik een licht streepje, probeer het elke dag te doen. Beste tijd is tussen 10 en 20u dacht ik. Hopen dat we snel een positieve test hebben! Welterusten alvast!
goede Morgen, ik zat 5:20 al op de wc (niet om te kotsen gelukkig haha), om een testje te doen. Ik denk ik heb goed nieuws. Na 1 minuut stond er al een licht streepje (vorige keer pas na 2:30 min) en die is daarna nog een beetje donkerder geworden als de vorige keer. Maar nog niet een heel erge knaller. Aangezien iedereen hier op het forum de vorige test al als positief zagen, zal deze dat dus zeker wel zijn. Toch vertrouw ik die tests nog net helemaal, maar merk wel aan mijn lichaam dat ik zwanger ben. Ik geloof het pas echt na het weekend als de ongi niet gekomen is. Heb net de eerste pil van de nieuwe pot genomen, die goeden van Orthica. Man, die ruiken naar visolie! als die teveel opstoten dan ga ik daar nog heel misselijk van worden op de vroege morgen. Heb VL net gebeld, hij begint het ook steeds meer te geloven. Ik bel eind v.d week naar de gyn om een afspraak te maken.
Wat doen wij vrouwen ons zelf toch aan). @xdoo dank je, nu ben ik echt helemaal gerust gesteld haha. Gelukkig heb ik nog 9maanden om aan het idee te wennen. Ik ben vandaag wat verstrooid en heb ook rugpijn. @ing wat voor werk heb je tot nu toe gedaan?
Haha rozerood; hij is nog steeds 'gewoon' positief hoor! er komt 0 streep als je niet zwanger bent; nada, niks, noppes. Dus een streep is echt een streep en je mag nu echt gaan geloven dat je zwanger bent :-D
@ Rozerood: Ik zou het 'misschien wel zwanger' onderaan je banner maar weghalen en er neerzetten 'voor spek&bonen ronde: zwanger'! Fijn dat je test al iets donkerder is en eerder zichtbaar was, dan raak je misschien zelf ook wat meer overtuigd. Het betekent in ieder geval dat de Hcg in je lichaam aan het stijgen is!
Ik ben vast zo vrij geweest om de lijst even aan te passen Heb je zelf al gekeken wat je uitgerekende datum zou zijn? Juli 22: Ing49824, 27 jaar, 1e kindje, 1e ronde 23: Bloem89: 23 jaar, 1e kindje, 1e ronde 28: NienT, 26 jaar, 1e kindje, 1e ronde 30: XDoo, 19 jaar, 1e kindje, 1e ronde 31: Invuurenvlam, 28 jaar, 1e kindje, 1e ronde Augustus 3: Ingie83, 28 jaar, 2e kindje, 2e ronde 6: Missy78, 34 jaar, 2e kindje, 2e ronde 7: Bernou, 28 jaar 1e kindje, 2e ronde 7: 1986Cindy, 26 jaar, 2e kindje, 2e ronde 8: Kokos, 28 jaar, 1e kindje, 2e ronde 9: Starry, 27 jaar, 2e kindje, 1e ronde 11: Mart, 29 jaar, 1e kindje, 2e ronde 17: LunaKirsten, 25 jaar, 1e kindje, 2e ronde 18?: Kimmy, 26 jaar, 2e kindje, 2e ronde Shan, 26 jaar, 1e kindje, ZWANGER! (10-02-2013) Nicky Lohs, ? jaar, 4e kindje, ZWANGER! (04-03-2013) Rozerood, 29 jaar, 1e kindje, ZWANGER!
Juli 22: Ing49824, 27 jaar, 1e kindje, 1e ronde 23: Bloem89: 23 jaar, 1e kindje, 1e ronde 28: NienT, 26 jaar, 1e kindje, 1e ronde 30: XDoo, 19 jaar, 1e kindje, 1e ronde 31: Invuurenvlam, 28 jaar, 1e kindje, 1e ronde Augustus 3: Ingie83, 28 jaar, 2e kindje, 2e ronde 6: Missy78, 34 jaar, 2e kindje, 2e ronde 7: Bernou, 28 jaar 1e kindje, 2e ronde 7: 1986Cindy, 26 jaar, 2e kindje, 2e ronde 8: Kokos, 28 jaar, 1e kindje, 2e ronde 9: Starry, 27 jaar, 2e kindje, 1e ronde 10: Mart, 29 jaar, 1e kindje, 2e ronde 17: LunaKirsten, 25 jaar, 1e kindje, 2e ronde 18?: Kimmy, 26 jaar, 2e kindje, 2e ronde Shan, 26 jaar, 1e kindje, ZWANGER! (10-02-2013) Nicky Lohs, ? jaar, 4e kindje, ZWANGER! (04-03-2013) Rozerood, 29 jaar, 1e kindje, ZWANGER!