In juni gestopt met pil!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Bloem89, Jun 1, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mart

mart Fanatiek lid

Jun 2, 2012
    2,201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mooie banner :D

Ik moet mijn banner nog een dag eerder zetten. Net weer even in het glaasje geplast, maar het streepje is nog net zo minimaal als gisteren :(
    Uitgaande van cyclus van 27 dagen is morgen mijn ei, bij 28 dagen overmorgen. Dan hou ik een lf van 14 dagen aan. Wanneer komt er dan iets meer kleur op? Want nu is het echt turen om een streepje te zien. Ik dacht dat de ovu echt moet knallen voordat hij positief is.

Wat is het trouwens warm. Veels te warm om te zonnen.
    Ga zo maar even simpel chicken t'night maken. Niet echt zin om te koken.

Fijne avond!

2. mart

mart Fanatiek lid

Jun 2, 2012
    2,201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hahaha. Invuurenvlam probeer anders Cillit Bang. Lost vet moeiteloos op! :D :D

3. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

Oct 28, 2011
    2,086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Rozerood: GEFELICITEERD :)

Net terug van een heerlijk dagje Giethoorn, echt genoten met ons 2tjes! Lekker verkleurd ook.
    Nu weer even lekker in de tuin met een tijdschrift en een groot glas cola.
    Volgens mij begin ik ongesteld te worden, zat beetje bruinig bloed bij het afvegen... Ik geef het nog wel aan als het heeft doorgezet!

Whahaha, dat stukje over die gyn.... OMG, je zou een van de dames in kwestie zijn :( Gelukkig woon ik niet in Berlijn (maar wel in DL dus je weet nooit wat er hier gebeurd haha)

4. rozerood

rozerood Bekend lid

Jul 6, 2012
    797
    0
    16
    @invuurenvlam:
    en dat vind ik dan weer leuk :D
    Nou ga je vast heel snel afnemen :). @Ing ook eens proberen?
    @invuurenvlam: Ik kan je helaas niet geruststellen.... en ik moet je eerlijk zeggen,dat dat erover nadenken ook niet ophoudt als je een test hebt gedaan, die positief is en je eigenlijk weet dat je zwanger bent. Dan begint namelijk de volgende ronde en denk je alleen maar aan zwanger zijn :(. Is erg belastend hoor:D.

Ik had trouwens net mijn moeder aan de telefoon. Mn ouders zijn net terug van vakantie. Ze vroeg hoe het is en ik zei "alles goed, niets bijzonders". Ze moest eens weten!!! Maar ik heb niets gezegd hoor, heb niets gezegd!:cool:.

Ik ga nu maar een rondje fietsen. Hoop dat dit kan geen kwaad kan voor mijn celklompje...maar heb gelezen van niet en doe rustig aan. tot later!

5. xDoo

xDoo Fanatiek lid

Jul 18, 2012
    1,830
    1,075
    113
    Female
    @rozerood
    mooie banner!
    lijkt me lastig om nog niet te verklappen!
    maar duurt neem ik aan niet lang meer voor dat je het ze kan vertellen?

6. rozerood

rozerood Bekend lid

Jul 6, 2012
    797
    0
    16
    Gelukkig woon ik niet in Berlijn, maar zal het horloge van de gyn wel even checken ;). Waar hebben die vrouwen dan hun foto's ontdekt??

7. rozerood

rozerood Bekend lid

Jul 6, 2012
    797
    0
    16
    @Mart: Kan het zijn dat je cyclus een beetje is verschoven door de lange ongi? Blijf testen en vindt je ei!

@XDOO Ik wil het eigenlijk pas eind augustus vertellen, met 8 weken dus (hopelijk heb ik dan een eerste echo).Mijn ouders komen in 2 weken op bezoek....weet niet of het ons dan lukt niets te zeggen (vooral mn vriend wil het niet zo vroeg vertellen).

8. xDoo

xDoo Fanatiek lid

Jul 18, 2012
    1,830
    1,075
    113
    Female
    nee dat kan ik me voorstellen!
    vooral als toch je lichaam zou afstoten moet je ook tegen iedereen die het weet melden.
    maar hopelijk blijft bij jou lekker 9 maanden in je buikje!

9. mart

mart Fanatiek lid

Jun 2, 2012
    2,201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Even trots zijn hoor: mijn mans neef is geëerd door president Obama ivm zijn verdiensten als outstanding early-career scientist. Is wel heel bijzonder. :D

10. Bernou

Bernou Bekend lid

Jun 12, 2012
    548
    0
    16
    @Mart,
    Ik ben op dag 9 begonnen met ovulatietesten, zit nu op dag15 en heb nog geen pos. test. Mijn testen zijn ook licht. Ik ging er ook vanuit dat ik een dezer dagen mijn ei zou hebben maar ws ook later want anders had je al een pos test moeten hebben en dan max 48u later komt je ei.

Ik heb overigens gelezen op een site dat je de testen niet met elkaar moet vergelijken. Ik heb ze allemaal netjes opgeplakt, maar het zegt niets. Zolang je geen donker streepje hebt, is je ei nog niet geweest en hij hoeft helemaal niet per dag donkerder te worden..

Ik heb nu al al die dagen dat de testjes ongeveer even licht zijn. Het is ook sterk afhankelijk van het tijdstip, hoeveel je hebt gedronken etc. Dus vergelijk ze niet met elkaar want het zegt niets

We testen lekker door! Al hoop ik wel dat ik hem snel vindt want heb nog 7 testjes...haha!

@Rozerood, ik zou het ook echt niet voor mijn mdr geheim kunnen houden hoor mocht ik zwanger zijn! Het lijkt me fijn om met mijn mdr te delen, en mocht het toch verkeerd gaan, is zij er ook om je te steunen.

11. mart

mart Fanatiek lid

Jun 2, 2012
    2,201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dat denk ik misschien ook wel. Hoop dat ik mijn ei snel vind en dat mijn cyclusduur gewoon 28 dagen is en mijn lf niet te kort is.

@Bernou jouw nod is toch 7 aug? Dat wordt dan ook krap. Van welke cyclus duur ga jij uit?

12. Starry

Starry VIP lid

Sep 6, 2007
    6,101
    623
    113
    Female
    Rotterdam
    Wil best reageren hoor, voor mij geen probleem ;)
    Ik ben bekeerd voor Allah, ik geloof in hem, uiteraard ook de profeet Mohammed..Ik draag geen hoofddoek..Ik ga af en toe naar vrouwendagen waar gebid word ( ik begrijp er niets van want dat word in het Arabische gedaan ) maar ben wel aanwezig :)
    Verder bid ik ook thuis, niet iedere dag en dit doe ik meestal voor het slapen gaan..Hopelijk dit jaar trouwen we in het bijzijn voor de imam ( we zijn alwel voor de nl wet getrouwd ) maar ik wil dit ook heel graag.
    Doneer ik verder geld aan de moskee voor de armen mensen. Mocht je nog meer willen weten vraag maar raak ;)

13. Bernou

Bernou Bekend lid

Jun 12, 2012
    548
    0
    16
    Ja mijn NOD is 7 aug, de 10e ben ik ongesteld geworden dus als het goed is ben ik nu weer van 28 dgn uitgegaan maar vorige maand duurde het 37 dgn dacht ik, dus ik wacht af wanneer ik weer ongesteld wordt ;)

Omdat ik niet weet hoelang mijn cyclus duurt en uberhaupt wanneer ik mijn ei "leg" ben ik begonnen met ovulatietesten. Ik zag trouwens op inet een heel mooi plaatje van een ovulatie, een echte foto he! Bizar om te zien..

14. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

Oct 28, 2011
    2,086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    De cilit bang? :p hahahaha, wie weet. Misschien werkt de Dasty van Wibra ook wel hahaha.

Verder hier nog steeds geen nieuws. Ongi niet doorgezet! Dus weer afwachten, als ik zaterdag nog niet ongi ben doe ik weer een testje!

Zitten nu heerlijk buiten, begint beetje fris te worden qua gevoel, aangezien we de hele dag in de warmte hebben gezeten, maar het is goed te doen.

15. Invuurenvlam

Invuurenvlam Actief lid

Jun 28, 2012
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    pffff nou ik heb mijn avond gevuld met het schrijven van een sollicitatiebrief. Zal echt nooit mijn hobby worden! :(

16. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

Oct 28, 2011
    2,086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Succes :) Zal ook zeker mijn hobby nooit worden :(

17. mart

mart Fanatiek lid

Jun 2, 2012
    2,201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Als jullie hulp nodig hebben.. Ti's mijn werk geweest. Niet het schrijven dan maar het lezen en beoordelen. ;)

18. Invuurenvlam

Invuurenvlam Actief lid

Jun 28, 2012
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je het dan zo aanbiedt... ik heb je een pb gestuurd ;) Very much appreciated!

19. Shan26

Shan26 Niet meer actief

Hallo dames!!

Wowww! Rozerood! van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
    Supergaaf en ook zo snel! Hoe voel je je??

@iedereen, helaas ben ik er niet zoveel. Dit omdat ik echt ziek zwak en misselijk ben van de zwangerschap. Heb me zo down en slecht gevoeld. Ik had nergens geen zin en behoefte meer in.
    Morgen ben ik tien weken, en tel af na de dagen dat ik me wat beter ga voelen en echt kan genieten.

Hopelijk nemen jullie het met mij niet kwalijk af en toe lees ik jullie verhalen wel mee ;) En natuurlijk hoop dat ik het hele lijstje snel roze wordt!

20. xDoo

xDoo Fanatiek lid

Jul 18, 2012
    1,830
    1,075
    113
    Female
    Wat vervelend dat je tot nu toe niet van je zwangerschap kan genieten!
    Hoop snel dat je je beter voelt en van dit mooie moment mag gaan genieten!

Share This Page