In juni gestopt met pil!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Bloem89, Jun 1, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. xDoo

xDoo Fanatiek lid

Jul 18, 2012
    1,830
    1,075
    113
    Female
    He meiden!
    Ik heb net gependelt met mijn vriend. Grappig de antwoorden die er uit kwamen. Allebei zelfde antwoorden gekregen. Nu kijken of het inderdaad ook.zo is ! Slaap lekker en tot morgen

2. rozerood

rozerood Bekend lid

Jul 6, 2012
    797
    0
    16
    @xdoo Wat is er dan uit gekomen?

@shan he, wat rot voor.Dan hebben je hormonen goed toegeslagen :(. Kun je nog wel werken? Heb jij het al aan familie en vrienden verteld?
    mijn buikpijn is gelukkig iets minder vandaag. Is hopelijk geen slecht teken.

@ing oh wat spannend dat de ongi niet heeft doorgezet. Kan het zijn dat het een innestelingsbloeding was? hoop het beste voor je.

@andere veel succes bij de ei-zoektocht. Lijkt wel pasen haha.

3. Kokos

Kokos Actief lid

Jun 24, 2012
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Starry: Wel een bijzondere situatie dat je als Nederlandse nu ook moslima bent, wel knap hoor, weet niet of ik dat zou kunnen. Heb je ook vreemde reacties gehad van familie/vrienden?

@ Rozerood: Grappig dat je je banner nu ook echt hebt aangepast! :p

@ Invuurenvlam: Wat een verhaal hé over de gynaecoloog, het zal je maar gebeuren! En de politie gaat ook nog eens alle foto's onderzoeken! Wat leuk dat je vriend geëerd is door Obama, zoiets gebeurt je niet elke dag!

@ Bernou: Heb je een link naar die foto van de ovulatie? Ben wel nieuwsgierig!

@ XDoo: Heb je zelf gependeld en wat kwam eruit? Hoe en waar doe je dat dan precies?

@ Shan: Balen dat je je steeds nog zo beroerd voelt. Gelukkig kom je steeds dichter bij de 12 weken, dan zou het als het goed is weer voorbij moeten zijn qua misselijkheid ed, toch?

4. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

Oct 28, 2011
    2,086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Goedemorgen,

lekker geslapen allemaal?
    Zo even naar de HA, inschrijven, aangezien ik hier nog geen HA heb (beetje dom maar goed).
    Daarna naar het uitzendbureau om mn nieuwe contract te tekenen en vanmiddag lekker zonnen :)

Net naar de wc geweest (grote boodschap, vrij hard) en nu had ik met afvegen 1 druppel helder rood bloed. Nu had ik ook geplast en daarbij met afvegen (sorry voor mn ietswat vieze verhaal misschien) was het niet echt rood ook niet bruin in ieder geval niet noemenswaardig. Nu weet ik niet wat het is, of een klein gesprongen of toch een beginnende ongi.... wordt weer afwachten dus. Heb nergens last van verder, geen krampen enzo alleen af en toe een klein trekkend gevoel in mn zij (maar niet echt noemenswaardig, beetje spierpijnachtig is het).

Wens jullie allemaal een fijne dag toe met veel zon!

5. Starry

Starry VIP lid

Sep 6, 2007
    6,101
    623
    113
    Female
    Rotterdam
    Goedemorgen meiden,

Hier vannacht bijna geen oog dicht gedaan, werd eerst rond een uur of 12 wakker, toen had ik honger :$ dat heb ik echt nooit maar goed ff een boterham gegeten en vervolgens weer terug naar bed, ander half uur later hoor ik manlief opstaan want die moest over geven :( vervolgens val ik weer ik slaap word ik weer wakker rond half 4 man lief moest weer over geven, ik ben toen snel op muggen jacht gegaan maar heb dat k*t beest niet kunnen vinden :x resultaat een paar muggen bulten rijker :x vervolgens ben ik maar naar beneden gegaan en op de bank gaan liggen toen nog ff tot half 7 kunnen slapen want toen kwam manlief naar beneden ( om te gaan werken ) en een uur later werd m'n dochter wakker. Dus een vermoeiende nacht achter de rug...
    Vandaag ff naar wat boodschapjes halen en verder maar gewoon genieten van de zon!

6. rozerood

rozerood Bekend lid

Jul 6, 2012
    797
    0
    16
    @ing IK wil je geen valse hoop maken, maar dat spierpijn gevoel in onderbuik wordt ook bij zwangerschap beschreven.Ik heb het ook.Diezelfde pijn had ik ook rond eisprong. Aangezien je overtijd bent is er nog wel een kansje. wanneer had je ook alweer je eisprong. Ga je ook naar duitse HA. Ga je in NL werken of in DE?

@starry balen van die slechte Nacht.Hoop dat Ml snel weer beter is. Doe maar rustig vandaag.

7. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

Oct 28, 2011
    2,086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    @Rozerood: ik dacht dat ik mijn eisprong rond de 14e had, maar dat kan ook een paar dagen later geweest zijn. Ik ga naar een een HA in DL, ik werk gewoon in NL.
    De spierpijn zit overigens aan de zijkant van mn buik, bij mn rib. Denk dat het ook best van gisteren kan zijn, wezen varen en de boot lag niet confortabel haha.

@Starry: inderdaad balen van je vervelende nacht. Hoop dat je de dag toch beetje goed doorkomt!

8. Bernou

Bernou Bekend lid

Jun 12, 2012
    548
    0
    16
  9. Bernou

Bernou Bekend lid

Jun 12, 2012
    548
    0
    16
    Meiden allemaal aan de thee!

Vrouwen die minimaal 2 koppen thee drinken per dag, hebben meer kans hebben om zwanger te worden. Dit blijkt uit een onderzoek van Boston University onder 3600 vrouwen. Thee vergroot de kans op zwangerschap namelijk met maar liefst 27%.

Het onderzoek is ook gedaan met koffie en cola (light of niet). Koffie blijkt echter geen invloed te hebben op de kans om zwanger te worden. Cola juist wel. Door cola wordt de kans om zwanger te worden juist vermindert. En dit met maar liefst 20%! Het onderzoek is gehouden omdat Professor Elizabeth Hatch benieuwd was naar wat voor invloed cafeïne zou hebben op pogingen van vrouwen om zwanger te worden. De deelneemsters werden daarom een jaar lang intensief gevolgd.

Dus ben je van plan om zwanger te worden en een kindje op de wereld te zetten? Laat de cola dan maar staan en neem een lekkere kop thee. Is nog een stuk gezonder ook!

10. Bernou

Bernou Bekend lid

Jun 12, 2012
    548
    0
    16
    Oh, en we moeten dit aan de mannen geven:

Knoflook
    Omdat knoflook veel antioxidanten bevat zorgt het eten van 1 à 2 teentjes per dag voor een hogere spermaproductie, meer bewegelijkheid van spermacellen en bevordert de circulatie naar de geslachtsdelen.

Ginseng
    In plaats van een glaasje bubbels om in de stemming te komen stappen we over op een lekker kopje ginseng thee. Ginseng bevordert namelijk de bloedtoevoer naar de geslachtsdelen, verhoogt de seksuele verlangens, ontspant de spieren en verbetert de bedprestaties.

Walnoten
    In walnoten zitten barstensvol met vetzuren omega- 3 en antioxidanten en met maar 8 walnoten per dag zorgt u voor een betere bloedtoevoer naar de geslachtsdelen, verhoogd u de levensvatbaarheid en bewegelijkheid van de spermacellen. Ook wordt de hersenfunctie gestimuleerd en zorgen ze voor een lager cholesterolgehalte.

Pure chocolade
    Een belangrijke factor in de onvruchtbaarheid van de man wordt veroorzaakt door vrije radicalen en omdat er in donkere chocolade antioxidanten zitten die vrije radicalen bestrijden en de gezondheid van je hart bevorderen zorgt pure chocolade voor gezonde sperma.

Oesters
    Zink is heel belangrijk voor de productie van zaadcellen en aangezien oesters een hoog zinkgehalte hebben is er niets beters voor je zwemmende vriendjes om ongeveer 8 oesters per week te eten. Elke dag oesters eten is niet nodig omdat zink wordt opgeslagen in ons lichaam.

11. mart

mart Fanatiek lid

Jun 2, 2012
    2,201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat bijzonder om te zien. Zo'n eitje lijkt trouwens op dat spul wat in zo'n zakje zit voor vochtopname. Zit bijvoorbeeld in handtassen als je z nieuw koopt.

Ik ben een echte theeleut. Geen koffie en amper cola. Dus dat moet goed komen. Ik zal nog eens meer knoflook door het eten gooien en toetjes met pure chocola maken. En dat vind ik ook weer helemaal niet erg.
    Slikken jullie mannen nog iets extra's? Mijne vitamine c en hij probeert te stoppen met roken.

12. Invuurenvlam

Invuurenvlam Actief lid

Jun 28, 2012
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha bernou; lekker bezig! Met de thee zit het hier wel goed; ik haal makkelijk een liter per dag ;) die andere zaken dan weer niet, maar dat soort dingen komt later ms. Ga er voor alsnog vanuit dat er niets mis is met de sperma v vriend :-D

13. Shan26

Shan26 Niet meer actief

Ik probeer wel te werken.. hele dagen thuis zitten kan ik ook niet, voel me dan nog ellendiger. Als het goed is wordt het minder tussen de 12 en 16 weken, dus nog even volhouden!

Ja ik heb het verteld aan me ouders en schoonouders. twee goede vriendinnen en op het werk weet de manager het. Ik kan op me werk niet echt verborgen meer houden, je ziet al een buikje op komst en vele vragen waarom ik er zo slecht uit zie en zo moe ben en wat er toch is. Dus zaterdag ga ik het mijn collega s wel vertellen. Ik heb vandaag een tweede echo en daarna vertel ik het zo langzamerhand wel.

Hoe voel jij je rozerood? Al last van kwaaltjes en wanneer ga jij het vertellen??

@ iedereen.. geniet van de zon vandaag!

14. rozerood

rozerood Bekend lid

Jul 6, 2012
    797
    0
    16
    @bernou Nu weet ik waarom ik zo snel zwanger ben geworden. Ik drink geen cola. Kook vaak met knoflook en mn vriend eet alleen donkere chocola :)
    vraag me alleen af of dit voor alle thees geldt of vooral caffaine vrije thee.

15. xDoo

xDoo Fanatiek lid

Jul 18, 2012
    1,830
    1,075
    113
    Female
    Er kwam uit dat ik zwanger ben van een meisje die ass stoornis krijgt.
    Mijn vriend heeft zelf een pendel dus we hebben lekker zweertje gemaakt met kaarsen en wierrook en we hebben allebei gedaan en kwam het zelfde uit! Dus wel grappig.

16. Bernou

Bernou Bekend lid

Jun 12, 2012
    548
    0
    16
    Nou ben benieuwd Xdoo! Jij hebt zelf toch ook pdd-nos? Ervaar je daar veel problemen mee in de omgang met sociale contacten? Ik werk met kinderen met pdd-nos (en ADHD, etc) en een licht verstandelijke beperking, vandaar mijn interesse.

17. mart

mart Fanatiek lid

Jun 2, 2012
    2,201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Meiden, er is iemand nu aan het pendelen tot 11.30 uur.

18. xDoo

xDoo Fanatiek lid

Jul 18, 2012
    1,830
    1,075
    113
    Female
    Ja klopt ik heb pdd-nos. Ik ervaar zelf dat ik moeite heb met onverwachtse gebeurtenissen en gesprek voeren met onbekenden. Als ik vertrouwen in iemand heb zal je weinig merken van mijn pdd-nos maar bijv vrienden van mijn vriend die vertellen altijd dat ze bij mij echt autistisch vinden.

19. Invuurenvlam

Invuurenvlam Actief lid

Jun 28, 2012
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmm, nou heb een verzoekje gedaan. Had het nog niet gedaan, omdat ik, ondanks dat ik er niet in geloof, dan toch bang ben dat ze iets pendelen wat me niet aanstaat :p
    Haha, de gekte van de menselijke psyche ;)

20. Invuurenvlam

Invuurenvlam Actief lid

Jun 28, 2012
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rare vrienden! Waarschijnlijk totaal geen kaas gegeten van wat ass inhoudt, maar wel dat soort opmerkingen maken.
    Wat zou je ervan vinden als jullie kindje later wel ass zou hebben?

Share This Page