In juni gestopt met pil!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bloem89, 1 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    @foto
    maf om te zien. dacht altijd dat de folikel in de eierstok zat. kennelijk groeit het erop? ziet eruit als een bubble uit de bubbelthee haha

@xdoo IK ken de afkorting ass niet. Spannend of je nu zwanger bent.

@shan wauw, krijg je al een buikje? vast een mooi gevoel. Begint dat altijd rond die tijd. eerder iets later toch? vertel het mijn fam. denk ik met 8 weken. Vriends familie en vrienden iets later denk ik(10-12wk ). Was het moeilijk niets te zeggen?

2. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    Ik zou het niet erg vinden. En denk dat ik mischien beter mee om zou kunnen gaan dan iemand die zelf geen ass heeft. En bij ons thuis woed altijd al rekening mee gehouden. Mijn broers hebben ook ass dus in mijn fam is het standaard om met dat soirt kleine dingen rekening te houden

3. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    Rozerood ass is.afkorting van autistisch spectrum stoornis aan gezien autisme heel veel soorten in heeft

4. Bernou

Bernou Bekend lid

12 jun 2012
    548
    0
    16
    Ik begrijp je helemaal, ik heb een pendel van maart 2013!!

5. Bernou

Bernou Bekend lid

12 jun 2012
    548
    0
    16
    Heeft een van je ouders ook ass? Want op mijn werk merk ik toch wel dat als er meerdere kinderen van een gezin ass hebben, een van de ouders het uiteindelijk ook wel hebben.

6. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    Ik weet niet zeker. Ik zie of spreek mijn vader nooit dus weet niet of hij het heeft mijn moeder heeft er geen last van. Dus kan niet met zekerheid zeggen aan gezien mijn vader heel erg van verhuizen was eigen bedrijf had dus daaruit moeilijk te zeggen

7. Invuurenvlam

Invuurenvlam Actief lid

28 jun 2012
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    #907 Invuurenvlam, 25 jul 2012
    Laatst bewerkt: 25 jul 2012
    Ik bedoelde niet zo zeer voor jou, maar wat zou je ervan vinden dat je kind dat heeft voor je kindje zelf? Ass is niet perse vervelend, maar maakt het leven wel net iets lastiger. Of ervaar jij dat anders?

Ik denk inderdaad wel ook dat jij, omdat je zelf ass hebt, meer rekening kan houden met sommige zaken als extra structuur ed. Aan de andere kant zullen er misschien ook wel zaken zijn die juist lastiger worden. Een kind laat zich niet altijd voorspellen ten slotte :) Maar komt ongetwijfeld goed! :)

8. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Dames, ik mag inmiddels op rood. Helaas pindakaas, volgende ronde beter! Heb nu in cyclus van 32 dagen dus!

9. Invuurenvlam

Invuurenvlam Actief lid

28 jun 2012
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jammer ing!

Hopelijk volgende maand weer iets korter :)

10. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Balen ing. Maar 32 dagen voor de 1e keer na de pil is redelijk. Hopelijk is je cyclus nu regelmatig! Wanneer verwacht je je nieuwe Nod?

11. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    je hebt natuurlijk een ander leven dat de meeste mensen. lastiger zou ik niet gelijk zeggen. ik denk als je erkend word als iemand met ass dat er veel rekening mee houden word en iemand die nergens last van heeft word wel verwacht dat die alles maar gewoon kan. wat soms bepaalde druk op mensen legt. en die druk zal ik nooit voelen. je moet het leven acteren zo als het naar je toe komt. en als je dat kan scheelt een hele hoop.

12. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    @invuurenvlam en bernou. Dat is ook de reden waarom ik niet heb laten pendelen. Maar nu ben ik toch wel benieuwd of ze gelijk hadden gehad. Laat je weten wat de uitslag is?

@ing jammer dat je toch ongi bent, maar nu weet je iig waar je aan toe bent. Ik had in 1cyclus na pil ook 32 dagen en tweede maand (nu das) 28 dagen. Alleen hoop ik nu dus niet ongi te worden. Dus kan bij jou ook zo lopen.

13. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    #913 ing49824, 25 jul 2012
    Laatst bewerkt: 25 jul 2012
    Hebben jullie het ook zo warm? Lig in de tuin op mijn nieuwe stretcher en zweten, niet normaal. Veel drinken en lekker lezen dus niet te veel doen! Huishouden doe ik vanavond wel.

Heb mijn banner even aangepast, heb er 32 dagen van gemaakt. Extra veel klussen rond de 14 en 2 dagen later ook maar weer :) Ben blij dat ik niet zulke lange cyclussen heb, hoewel het volgende maand maar zo weer anders kan zijn natuurlijk. Ook wil ik nu gaan temperaturen, dan zou ik hier vandaag mee moeten beginnen toch?

Ik snap trouwens iets niet van de banner. Als je 32 dagen cyclus hebt dan zou je eisprong toch rond dag 15 of 16 moeten zijn? Hier staat op dag 18...

14. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    ik zou morgen beginnen met temp meten.
    net als je wakker word en uit bed wilt gaan. dan is beste tijdstip omdat je lichaam nog in rust stand staat!

ik zit binnen met mn voeten in ijsbadje omdat zo warm is! doe mij maar een lekker briesje buiten dan is nog wel vol te houden. maar zo als nu is echt niet!

15. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    Ik zit binnen op mn werk.lekker koel, maar ontzettend rustig en dus saai.

@ing dag 18 klopt wel. 32-14 dagen. Maar begin idd maar wat eerder te klussen voor het geval je cyclus korter is.

Ik heb besloten morgen de gyn op te bellen of ga in de pause even voorbij. heb een praxis met 2 vrouwen gekozen(kan zijn dat er ook nog 1man in de praktijk zit ), was er nog nooit dus ben benieuwd.

16. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ing 18 klopt. Er wordt van een gemiddelde lf fase uitgegaan van 14 dagen. Dit kunnen ook een paar dagen meer of minder zijn.

@rozerood Hebben ze geen leuke mannelijke gyn die aan kaatsen en fierljeppen doet ;)

@xdoo ik temp ook, maar snap er niks van heb allemaal schommelingen van soms wel 0.8 graden.

Met de temp in de tuin is niks mis. Misschien wel wat aan de hoge kant. :D Hier staat een windje dus het is enigszins uit te houden. Ga zo alweer uit de zon. Ben al een stuk of 15 verdachte moedervlekken kwijt dus ik pas echt op met de zon.

17. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    @mart

temp je altijd rond de zelfde tijd voor dat je het bed uit komt?
    ik had in begin ook wel eens dat dacht deze temp klopt niet en dan heb ik opnieuw gemeten en toen gaf je wel goede temp aan. dus misschien als je denkt zit wel groot verschil in opnieuw meten?

18. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    @xdoo ik temp altijd om 07.10 behalve in het weekend. Dan iets later.
    En ik doe het 1 keer. Als ik het meerdere keren achter elkaar probeer komt er soms iets anders uit. Ik zit nu op cyclusdag 13 en heb al 2 keer een piek en een dal gehad. Ik wacht even de maand af of ik er een patroon in kan ontdekken en mijn ei uiteraard.

19. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    oke apart dat je telkens andere temps krijgt als je meerdere keren doet.
    misschien werkt je temprentuur meter niet meer zo goed?
    mijne heeft ook wel beetje pieken maar zit altijd tussen de 36,5 en 36,6. en nu licht het tussen de 36,7/36,8/36,9 dus wel apart dat bij jou wel 0,8 verschil tussen zit!

20. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Zo ben maar even uit de zon gegaan, werd me te heet en te plakkerig, pfffff hier in de tuin (in de zon) is het 40 graden :(
    Maar ja ben al blij dat de zon uberhaupt schijnt, volgende week is het weer bewolkt en regen :(

Deel Deze Pagina