@ Bernou: Jeetje wat een bizar gezicht, zo lijkt het eitje toch al best groot! Ik probeer wel minder koffie te drinken (één of twee kopjes op een dag) en cola drink is nauwelijks. Aan twee koppen thee per dag kom ik ook wel dus hopelijk komt het goed! @ Mart: Mijn ml slikt regelmatig multivitamine en laat voorlopig de alcohol even staan (hij drinkt sowieso niet heel veel). Roken heeft hij (en ik ook soms) lang gedaan maar is daar drie jaar geleden mee gestopt dus dat moet geen invloed hebben. Het kan soms zijn dat de thermometer even de tijd nodig heeft om warm te worden. Misschien helpt het dat je 'm eerst even inhoudt voordat je 'm aanzet. Zelf doe ik het altijd twee keer achter elkaar en mocht het verschillen dan nog een keer. @ Shan: Fijn dat je tweede echo ook goed was en dat je het bijna kan vertellen aan alle collega's! Goeie tip van het opnemen trouwens! @ Ing: Balen dat je ongi zich heeft aangekondigd: volgende ronde hopelijk niet meer! @ Xdoo: Het lijkt me dat je er vrij nuchter instaat of je kindje wel of geen ass zal krijgen. De kans is natuurlijk best aanwezig aangezien het een erfelijke stoornis is. In ieder geval fijn dat je het gevoel hebt dat het eigenlijk niet uit maakt en dat je wel ziet hoe het loopt! @ Rozerood: Leuk idee dat zwangerschapsboek en een mooi stukje om mee te beginnen! @ Kimmy: Mn ei is nog niet gespot helaas, maar heb het gevoel dat het komende dagen zover is. Vorige cyclus was ook 35 dagen dus waarschijnlijk nu weer zoiets, had gehoopt dat 'ie wat korter zou zijn.
Goedemorgen meiden, goeie nacht gehad? Hier wel. Was wel erg warm. Ben alweer terug van het werken, wel fijn, zo 2 uurtjes werken, dan heb je nog wat aan je dag he Volgende week begin ik uurtje later en ben ik tegen kwart voor 10 vrij. Verder nog geen nieuws, zal straks even wat in huis doen, het is nu nog niet echt warm en dan kan ik vanmiddag weer lekker in de tuin zonnen Fijne dag allemaal. @ eventuele testers: succes @ ongi meiden: balen, volgende ronde hopelijk meer succes!
@rozerood; een week duurt idd bizar lang ineens! :-o maar inmiddels kan ik aftellen; nog 2,5 dag zie er tegelijk ook tegenop, omdat ik toch ook wel bang ben en niet ongesteld te worden en een negatieve test te hebben en dan dus geen duidelijkheid heb, wel een lange cyclus en nog langer moet wachten :-s Wie testen er nog meer dit weekend?
hi meiden een dezer dagen moeten er toch een paar eien springen.succes. @ing fijn dat je zo toch een beetje geld kunt verdienen. wat deed je hiervoor? voel me niet zo goed. buik gaat wel , maar nu doet mn onderrug pijn. zit de hele tijd te wiebelen op mn stoel. Het een trekkerig en warm (branderig ) gevoel. las net ergens dat het eigenlijk nog te vroeg is voor bandenpijn. Is dit nou normaal of toch niet goed? Heb ook honger maar broodje smaakt niet zo. Verder voel me emotionaal weeeeh. Ben blij dat Vl vanavond al komt.Hopelijk is ie lief voor me. Ik loop in de pause bij de gyn voorbij om afspraak te maken. Heb vandaag NOD. Ga er vannuit dat er geen ongi komt. anders wordt ik heel verdrietig.
Hee meiden. Ik heb nog niet getest. Wil proberen rond mijn NOD te testen! Hopelijk lukt het me om vol te houden!
En wanneer is die ook alweer? Moeilijk he om vol te houden? Mij is het nu bijna gelukt, alhoewel dat voornamlijke dankzij mijn vriend is. Gisteravond riep ik nog "of zal ik morgen een testje wagen?". "NEE" zei vriend "dat doen we zondag pas". pfffff
Spannend meiden. Hoop voor jullie dat het raak is. Ik ga straks nog een ovutestje doen. Dit zou de dag moeten zijn! Hopelijk vind ik mijn ei snel.
nou ik weet niet wat mijn laptop nu weer heeft maar alles is roze! zou voor teken zijn? of gewoon een overstuurde laptop?
hi xdoo en invuurenvlam : leuk dat jullie samen testen. Heb net een afspraak met gyn gemaakt voor morgenmiddag 15:30. fijn nog voor het weekend.Hopelijk krijg ik goed nieuws, dan kunnen we er dit weekend samen van genieten en het ook geloven. Hoop (denk niet ) dat mn ongi niet toch komt , anders sta ik er stom bij morgen bij gyn haha.
@rozerood Denk dat je ongi lekker weg blijft! fijn dat je zo snel terecht kan. Mijn bleedscherm doet weer normaal. denk dat wat mis is met de megapixsels
@Mart he, wat vervelend. Wel fijn dat je morgen met je gyn kan praten en je meer duidelijkheid krijgt.
@rozerood: Ik denk dat die gyn gaat zeggen of afwachten in de hoop geen nieuwe contaxtbloedingen meer. Of eerder die colpo. Hij staat nu gepland voor begin november. Weet nou niet waar ik blijer van wordt. Ik vraag gelijk morgen even voor die lange menstruatie. Krijg jij een mannelijke of vrouwelijke gyn?
@ Mart Wat is een colpo? Al dat afwachten ook al tijd :S, is ook niets he. Denk je niet dat hij even een kontrolle doet? Ik krijg een vrouwelijke gyn. Heb op internet paar recencies gelezen dat ze aardig moet zijn en de tijd neemt voor patienten, dus ik heb naar haar gevraagd. Ben benieuwd. Ze zeiden het kan 1 tot 1,5 uur duren alles bij elkaar (intake, onderzoek en bloed nemen). Stom vraagje: Is er bij de gyn altijd een mogelijkheid je te wassen? Na een dag werken vind ik dat wel zo fris. Heb al gedacht ik neem naar mn werk een washandje en zo'n intimdoekje mee. Iemand ervaring?
@rozerood. Een colposcopie is een inwendig onderzoek waarbij ze met een camera o.a je baarmoederhals inspecteren. Als ze iets zien wat er niet hoort nemen ze daar een biopt van voor verder onderzoek. In het ziekenhuis waar ik ga hebben ze een wastafel in de kleedkamer. Omdat je van een colposcopie nog een paar dagen last kan hebben ga ik lekker gelijk naar huis om op te frissen. Spannend hoor morgen. Laat je weten hoe het is gegaan.