In juni gestopt met pil!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bloem89, 1 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NienT

NienT Bekend lid

12 mei 2012
    622
    56
    28
    Nicky Lohs gefeliciteerd! Begrijp dat je zwanger bent, leuk zeg! Eerste kindje? En waren jullie al lang bezig?

2. Nicky Lohs

Nicky Lohs Actief lid

20 mei 2012
    470
    0
    0
    Na 3 positieve testen denk ik inderdaad dat ik zwanger ben;) Het is ons 4e kindje, en eigenlijk waren we nog niet begonnen. We hebben deze maand condooms gebruikt tot na mijn eisprong (dacht ik) maar blijkbaar heb ik mijn eisprong later gehad. Hadden we kunnen weten, mijn cyclus is zeer onregelmatig en tussen de 25 en 35 dagen.

Ik kreeg na het verwijderen meteen een menstruatie. Ik werd zelf wel gewoon ongesteld met de mirena en het kan best zijn dat ik hem rond de menstruatie heb laten verwijderen, dat weet ik niet meer. Ik zou gewoon zoveel mogelijk vrijen de komende tijd, heb je meteen de eerste ronde kans! En zo niet heb je toch weer fijn aan je relatie gewerkt, hahaha.

3. Missy78

Missy78 Lid

12 mrt 2007
    68
    0
    0
    Gefeliciteerd hoor nicky lohs! Genieten van jullie vierde wonder, heerlijk hoor. Ik moet nog ff geduld hebben..maar dat is niet mijn sterkste kant ha ha..

4. Kokos

Kokos Actief lid

24 jun 2012
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Ook ik zou me graag aansluiten in dit topic aangezien we deze maand in onze eerste ronde zitten!

Vorig jaar juli ben ik al gestopt met de pil en meteen de maand erop ongesteld geworden, daarna steeds een cyclus variërend van 27 dagen tot zelfs een keer 41 dagen maar meestal rond de 32 dagen. Afgelopen weekend (waarschijnlijk) mijn ovulatie gehad en druk geklust afgelopen week. Nu is het afwachten geblazen?
    Merk wel dat ik er heel erg mee bezig ben en de hele maand al op internet aan het rondstruinen ben. Vandaar dat ik me uiteindelijk ook maar aangemeld heb :)

5. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd nicky! Volgens mij ben je de 2e waarbij het gelijk raak is in de maand van stoppen.
    Wij zijn nu op de terugweg van een weekje Landal. Zo eerst nog even mijn nieuwe baby konijntje halen, eindelijk!!! En dan op naar huis, opruimen en aan de klus. Zit nu aan het begin van mijn 1e vruchtbare periode. Wij waren net te laat vorige maand met de beslissing nemen. Hopelijk is het gelijk raak :) Maar ik reken er niet op.

6. Nicky Lohs

Nicky Lohs Actief lid

20 mei 2012
    470
    0
    0
    Welkom kokos! Herkenbaar dat je er zo mee bezig bent, hihi. Ik hoop voor je dat het raak is, scheelt een hoop zenuwen. Al komen er hier weer andere zenuwen voor in de plaats.

Mart, wat lief, een babykonijntje!!! Hoe was je vakantie? Goed uitgerust om aan de eerste officiële ronde te beginnen?

Vandaag loop ik al de hele dag met een grijns op mijn gezicht. Heb de eerste wijn moeten ontwijken, dat was even spannend. We willen voorlopig niks zeggen dus het moest even allemaal stiekem. Verder bekende mijn lief dat hij bij de eerste test niet overtuigd was en dacht dat ik niet zwanger was. Hij had daar alleen niks over gezegd omdat ik zo enthousiast was, hahaha. Ik vond 'm al wat mat reageren op de eerste test. Na de test van vanmorgen kon hij er niet meer omheen en kan ik gelukkig mijn enthousiasme met hem delen!

7. Kokos

Kokos Actief lid

24 jun 2012
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Nicky Lohs: van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Fijn dat het zo snel al gelukt is! Ik hoop er stiekem ook op dat het meteen raak is, maar kan nu niets anders doen dan afwachten (en daar ben ik heel goed in... niet dus).

Ik ben me er ook van bewust dat elke stap weer nieuwe spanningen en zenuwen met zich mee brengt, maar zie ook wel op tegen eventuele teleurstellingen. Gelukkig kan ik er met manlief goed over praten, maar ik wil hem ook niet teveel lastig vallen met mijn gezeur, vandaar dat ik nu hier zit, haha:D

8. 1986cindy

1986cindy Bekend lid

24 aug 2011
    777
    398
    63
    Kapster en ik hou van taarten bakken
    Den bosch
    He meiden,
    Ook ik kom bij het clubje.
    Ik ben okt 2010 gestopy met de pil, wij waren toen nog aan het klussen in ons huisje en toen het einde daarvan in zicht kwam probeerde wij vanaf mei 2011 zwanger te raken.
    In okt 2011was het raak 5 rondes verder.
    Super gelukkig natuurlijk!!!!!!
    Maar op 12 maart '12 kregen wij slecht nieuws ons zoontje had een ernstige afwijking aan zijn hart, en daarom moesten wij de zwangerschap beeindigen.
    26maart is Dani* geboren.

En nu hoop ik dat mij cyclus weer een beetje genormaliseerd is en proberen wij weer zwanger te raken van ons 2de kindje.
    Dus laten we hopen dat wij ook snel een knaltest in handen hebben.
    Iedereen heel veel succes met klussen!
    liefs cindy

9. Shan26

Shan26 Niet meer actief

@t Nicky woww! gefeliciteerd!! ook de 1e ronde dus raak?? super!

@t kokos ik herken dat ook! ik was er zoveel mee bezig ineens toen we besloten om te stoppen met de pil. onbewust ging ik me er echt mee bezig houden. succes!

@t cindy ook veel succes!!

degene op t wachtbankje.... ik wacht mee! ben erg benieuwd!

10. Missy78

Missy78 Lid

12 mrt 2007
    68
    0
    0
    @cindy heftig zeg....ik hoop dat je voor jullie snel 'raak' is!

11. Kokos

Kokos Actief lid

24 jun 2012
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje Cindy, dat is wel een heftig verhaal. Kan me niet voorstellen hoeveel verdriet dat veroorzaakt heeft zeker omdat je al zo ver was!
    Heel veel succes in ieder geval! En de rest natuurlijk ook!

12. Julied

Julied Actief lid

23 jan 2009
    274
    0
    0
    Belgium
    Hallo dames,

Ook ik sluit mij aan bij jullie clubje, als ik mag?
    Ik ben begin juni met mijn pil gestopt. Heb geen idee hoe mijn cyclus loopt; en tot nu toe waren al mijn ovulatietesten nog negatief. Wat geen probleem is want deze maand zijn we nog wat voorzichtig. Wij trouwen namelijk op 1 september en zou liever nog geen buikje hebben of symptomen.
    Maar ik lees alvast met jullie mee.

Groetjes

13. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Welkom meiden. Leuk dag we allemaal tegelijk beginnen.
    Cindy: wat een heftig verhaal en wat een verdriet moet het zijn. Hopelijk krijgen jullie snel een wondertje wat blijft plakken tot week 40.
    Julied ben je al helemaal klaar voor de bruiloft? Moet je nog veel regelen. Ik vond het super om alles te regelen. Nog een tip die je waarschijnlijk nog niet gekregen heb: neem voldoende slippers mee naar het feest. Mijn vriendinnen waren er zo blij mee want hun voeten deden pijn. Met de slippers hebben ze toch de hele avond op de dansvloer gestaan. Een lege dansvloer wil je tenslotte ook niet hebben ;)

14. Kokos

Kokos Actief lid

24 jun 2012
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Julied: gezellig dat je er ook bij komt! Het is voor jou dus even afwachten hoe snel je cyclus weer op gang komt na de pil? Hoop voor je dat het een beetje snel is!

@ Mart: dat van die slippers is zeker een handige tip! Bij mij liepen er vorig jaar een aantal op blote voeten aan het einde van de avond? :)

Even een vraagje; afgelopen vr. was mijn bt -0,1, za. normaal, zo. +0,3, ma. +0,2 en vandaag weer +0,3. Kan ik er dan vanuit gaan dat mijn ovulatie zaterdag is geweest? Heb dit keer meerdere dagen een zeurderig gevoel gehad aan de rechterkant van mijn buik.

15. NienT

NienT Bekend lid

12 mei 2012
    622
    56
    28
    Hey meiden!

Zijn er van jullie bezig met ovulatietesten? Ik wilde graag na het verwijderen van mijn spiraal achter komen hoe mijn cyclus was dus daarom maar gelijk gaan testen.
    Nu hebben we het idee dat we de 25e of 26e dag al gelijk positief hadden. Iemand die eens even wilt kijken?
    (toen de Sensitesten binnen waren ben ik die er meteen naast gaan gebruiken, Kruidvat testen zijn nu op)

16. Kokos

Kokos Actief lid

24 jun 2012
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb (nog) geen ervaring met het gebruiken van ovulatietesten, maar als ik de foto´s zo bekijk dan lijken ze inderdaad de 25e en 26e positief!

17. 1986cindy

1986cindy Bekend lid

24 aug 2011
    777
    398
    63
    Kapster en ik hou van taarten bakken
    Den bosch
    @nient: zo te zien wel indderdaad meid, ik heb in het begin ook getest en werd er gek van.
    Ben dus maar gestopt, en weet je als je om de dag klust heb je best veel kans ;)

Het beste is ook er niet teveel mee bezig zijn, al weet ik nayuurlijk als geen ander hoe moeilijk dat is wanneer je iets heel graag wilt.

18. Username

Username Niet meer actief

Mag ik me bij jullie aansluiten dames? Wij zijn ook net bezig voor ons eerste kindje.

19. ingie1983

ingie1983 Actief lid

22 jul 2009
    252
    0
    0
    Zuid Holland
    @Nient, ik ben ook met ovu testen bezig, en vind het gewoon fijn om te weten wanneer mijn eisprong is. Ik zou die van de 26ste zeker als positief beschouwen! Hopelijk goed geklust rond die datum;) veel succes! Ik mag over een paar dagen testen, als ik niet ongesteld ga worden. Ik heb last van mijn borsten en ben zo moe. Maar zal allemaal wel bij het ontpillen horen, ik hou jullie op de hoogte!

20. Shan26

Shan26 Niet meer actief

ingie!! dat klinkt bekend hoor! ben heel erg benieuwd! wanneer ga je testen??!

Deel Deze Pagina