In juni gestopt met pil!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bloem89, 1 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    Hier is het trouwens zonnig en bijna over 30graden. Veel te warm om te werken, maar ook te warm om in de zon te liggen.

2. Invuurenvlam

Invuurenvlam Actief lid

28 jun 2012
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dan denk ik niet dat de kamertemperatuur er iets mee te maken heeft... sorry :S

3. Invuurenvlam

Invuurenvlam Actief lid

28 jun 2012
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier is het bewolkt en komt de zon een beetje door. Niet heel heet en zeker niet te heet om te werken, maar ik heb vooral echt helemaaaal geen zin. Ook nog echt niets gedaan, behalve hier rondsurfen :$ Thuiswerken is fijn, maar soms heb ik het gevoel van die sociale controle van de werkplek eigenlijk wel nodig ;)

4. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lf is de luteale fase. Dit is gemiddeld 14 dagen periode na je ei. Als er dan geen innesteling is geweest wordt je dus ongesteld.
    Bij mij zou mijn ei gisteren moeten zijn. Dus of mijn lf is korter of mijn nod is later.

Ik ben inmiddels aan de kust. Strand is nog 500 meter lopen maar hier is het heiig. Door mijn verkoudheid kan ik nu echt niet tegen die warmte. 5 minuten door de duinen lopen met de hond was al zwaar vermoeiend :(

5. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    @mart

ik hoop dat je eitje wat later is! zou jammer zijn als je gemist hebt.
    ooh lekker aan de kust! wel jammer dat nu te vermoeiend is om naar strand te lopen

6. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hallo meiden,

Het is hier ook ontzettend warm + de zon schijnt nog, dochter is bij een vriendinnetje aan het zwemmen en ik zit hier op zp ;) binnen wel is waar want buiten is voor mij niet uit te houden.
    Vanochtend boven ff opgeruimd + gestofzuigd en beneden ook + nog eens gedweild ook nog een was gedraaid en die heb ik lekker buiten opgehangen..straks boodschappen doen, heb daar helemaal geen zin in maarja morgen komt er visite en de koelkast is op dit moment zeer leeg..

@ Rozerood spannend hoor vandaag, als het goed is zit je over een uurtje al bij de verloskundige, nog lekker geshopt? Ik kon zelf mijn eigen spijkerbroeken aan het eind van m'n zwangerschap nog aan, dicht ging die niet maar met een riem er om heen zag je dat niet :) ik moet wel zeggen dat ik met 34 weken + 5 dagen ben bevallen en was toch ruim 15 kilo aangekomen.

@ Mart misschien komt je ei gewoon later omdat we door pil gebruik nog niet echt een regelmatige cyclus hebben dus je kan zo maar eens een uit schieter hebben om zo maar te zeggen..dus geef de hoop niet op, ik ben ook al dagen aan de slag met ovulatietesten maar tot nu toe geen donkere streep te bekennen maar als ik uit ga van mijn vorige cyclus 39 dagen moet mijn ei nog komen.

@ XDoo ik hoop voor jou dat je zondag een positieve test in handen heb en dat je ongie lekker weg blijft!! zit je toch ook niet op te wachten met die warme weer ;) met temperaturen heb ik zelf geen ervaring dus weet echt niet hoe dat in zijn werk gaat.

@ Bernou lekker aan de klus vandaag en dan op het wachtbankje..welke ovulatietest heb jij?

@ Invuurenvlam ook spannende dagen voor jou meid, hoop dat je zondag samen met XDoo op de roze lijst mag met jullie positieve testen!! :)

7. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    hi,
    ben nu aan het wachten tot naar gyn kan. Heb niets gevonden in de uitverkoop. Mijn buik rommelt en mn rug doet pijn. Krijg steeds meer de zenuwen. Hoop dat gyn iets kan zien en ik daarna met een goed gevoel naar huis kan.pff

8. Invuurenvlam

Invuurenvlam Actief lid

28 jun 2012
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    komt vast goed! Succes!

9. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    dank je! ik laat het jullie weten.

10. Invuurenvlam

Invuurenvlam Actief lid

28 jun 2012
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    pffff die testen roepen zo hard! ik zweer het, ze roepen iedere keer als ik er voorbij loop zachtjes mijn naam...

Het werkt, want net vriend maar weer gesmst of we het niet tóch morgenochtend zullen doen.... Maar ik denk dat hij streng blijft :)

11. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    En en en hoe was het rozerood?

@starry ik ben al heel lang van de pil af. Ben er namelijk 'allergisch' voor. Dus daar zal het niet van komen.
    @xdoo dat eitje missen we niet hoor. We doen het om de dag :)

@invuurenvlam: spannend hoor. Ik hoop dat je 2 streepjes op je test hebt dit weekend.

De gyn heeft nog niet gebeld. Ik bel maandag nog even.

12. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik ben net gebeld. Bloedingen passen bij het ziektebeeld. Als het vaker voorkomt dan moet het direct geopereerd worden. Nu nog even aankijken tot de volgende colposcopie in november.
    Dus ik moet het even in de gaten houden en hopelijk gaat het niet meer bloeden.

13. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    @mart
    Dat is wel even schikken als je hoort als je weer bloedingen krijgt geopereerd moet worden!
    Hopelijk blijven de bloedingen weg!

@hier
    Verschrikkelijk moeilijk dat wachten tot zondag om te testen.
    vooral ik nu zo in twijfel zit of ongi moet worden vanwege mijn temp.
    hopelijk gaat tijd snel voor bij.

14. Invuurenvlam

Invuurenvlam Actief lid

28 jun 2012
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gadver Mart! Kan je dat van je af zetten tijdens vrijen denk je? Worden jullie daar niet hartstikke voorzichtig van?

@xdoo; nog maar 1 dag... Gewoon vroeg naar bed en veel slapen!

15. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    Hoi meiden,

@ Mart: Dat is absoluut niet leuk om te horen :( Hoop dat je niet vaker bloedingen krijgt. Je mag wel nog altijd zwanger worden toch?

Ik was dus bij de gyn. Ze hebben nog een zwangerschapstest gedaan met urine: POSITIEF!! :D IK BEN ZWANGER!
    De tranen schoten in mijn ogen toen ze het zei. Een opluchting.
    Verder heeft ze een inwendige echo gemaakt. Baarmoeder ziet er goed uit. Je zag alleen de verdikte slijmwand, die bij een zwangerschap wordt aangemaakt. Verder konden we nog niets zien, maar dat is normaal zei ze. Ik mag volgende week vrijdag nog een keer komen dan maakt ze nog een echo en zouden we het vruchtblaasje moeten kunnen zien. Dit doen ze om uit te sluiten dat het een eileiderzwangerschap is.
    Verder nog bloedgeprikt met test op anti-stoffen tegen rode hond, mazelen etc en geslachtziektes en om mijn bloedgroep en resusfaktor te bepalen. Krijg dan volgende week mijn "moederpas" :).

Ik ben helemaal happy en mijn vriend geloofd het nu ook :D Natuurlijk spannend of het verder voorspoedig verloopt.

En ik hoop dat XDOO en Invuurenvlam ook positief testen!!! dan zijn we in dezelfde maand uitgerekend. Ik ben trouwens idd op 4 April uitgerekend tot nu toe.

16. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja hoor dat lukt gelukkig wel. Ik weet intussen al 3 maanden dat ik daar een 'probleempje' heb. Het heeft alleen nog nooit gebloed. Het is nog steeds hopen dat het vanzelf weggaat. En anders na een bevalling weggehaald kan worden. Het is afwachten.
    In ieder geval begin november weer controle om te kijken of het erger wordt.

17. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goed nieuws voor jou! Geniet er lekker samen van zolang het nog jullie geheimpje is.

18. Invuurenvlam

Invuurenvlam Actief lid

28 jun 2012
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, leuk hoor Rozerood. Fijn dat jullie nu echt overtuigd zijn! Nogmaals gefeliciteerd! En nu: genieten, genieten, genieten!

19. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    @rozerood

Gefeliciteerd meid! ben echt blij voor je.
    Bang voor bloedprikken? of heb jij daar geen last van.
    fijn dat je volgende week weer langs kan komen.
    Hopelijk blijft alles goed gaan.

Zou wel leuk zijn als Invuurenvlam en ik ook zwanger zouden zijn! kunnen we goed alles op zelfde mee maken! maar dat weten we zondag pas!

20. Invuurenvlam

Invuurenvlam Actief lid

28 jun 2012
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even de lijst naar voren gehaald...

Ik zag toevallig vandaag de chinese geslachtskalender; heb je al gekeken wat het geslacht gaat zijn volgens dat ding rozerood? Als ik zwanger zou worden deze maand (of de komende 2 maanden) dan zou het een jongen worden. Zal ik aan vriendlief doorgeven; die zou wel graag een zoontje willen (meisjes zijn tenslotte eng) dus dan kan hij extra hard zijn best doen :D

Deel Deze Pagina