In juni gestopt met pil!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Bloem89, Jun 1, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kokos

Kokos Actief lid

Jun 24, 2012
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Ing: Ik heb 'm meteen even aangepast!

2. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

Oct 28, 2011
    2,086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Dankje wel Kokos :)

3. Kokos

Kokos Actief lid

Jun 24, 2012
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1023 Kokos, Jul 28, 2012
    Last edited: Jul 28, 2012
    Goeiemorgen allemaal!

Vanochtend voor het opstaan m'n temperatuur opgemeten, en ja hoor, hij is mooi omhoog gegaan dus ga er nu vanuit dat donderdag mn ei is geweest! Hier even een overzichtje van de afgelopen dagen voor de geïnteresseerden:

di: 35,8
    wo: 35,8
    do: 35,9
    vr: 36,1
    za: 36,4

(Ik meet mijn temperatuur altijd in mn mond dus eigenlijk zou er dan ongeveer 0,5 graden bijgeteld moeten worden. Maar ik heb zoiets van het gaat om het verloop t.o.v. de verschillende dagen en niet om de precieze temperatuur)

@ Xdoo: Hoe is het gegaan met testen? Ben benieuwd!

4. Invuurenvlam

Invuurenvlam Actief lid

Jun 28, 2012
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kokos, wat relaxed dat je dan blijkbaar gewoon op je lichaam kan vertrouwen! Dat je gewoon kan voelen en zien wanneer je eisprong is. Ik voel mijn eisprong in ieder geval niet.

@Xdoo: inderdaad al getest? Hoe ging het?

En hier durfde ik vanochtend amper mijn bed uit te komen. Zenuwachtig om te zien dat ik evt ongesteld zou zijn geworden. Lag in bed en was er ook ineens van overtuigd dat ik ongesteld zou zijn. Maar er is (nog?) niets te zien... Spannend dit!

5. xDoo

xDoo Fanatiek lid

Jul 18, 2012
    1,830
    1,075
    113
    Female
    @Kokos
    Mooie temp daling op vrijdag! nu hopen dat die temp hoger gaat worden!

@hier
    mijn temp gaf het al aan. ben vanochtend ongi geworden.
    Ene kant blij andere kant teleurgesteld.
    Blij omdat je toch veel meiden hoor die langere tijd niet ongesteld word na de pil. ik heb nu in ieder geval zekerheid en een nieuwe kans!

6. Invuurenvlam

Invuurenvlam Actief lid

Jun 28, 2012
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jammer xdoo, maar nu inderdaad wel duidelijkheid en een cyclus die mooi op gang is gekomen! Nieuwe ronde, nieuwe kansen ;)

7. Bernou

Bernou Bekend lid

Jun 12, 2012
    548
    0
    16
    @ Xdoo,jammer hoor! Maar inderdaad je hebt weer duidelijkheid.

Een blaasontsteking komt juist vaak voor na seks. Vrouwen hebben een kortere plasbuis waardoor er gemakkelijk bacterien tijdens de seks in de plasbuis komen. Gelukkig heb ik nog cranberry pillen in huis dus ik hoop dat ik het daarmee kan stoppen en anders ga ik maandag even langs de huisarts.

@Kokos, hoop dat je helemaal gelijk hebt met je ei en dat je er goed gebruik van hebt gemaakt!

@Invuurenvlam, jij hebt toch gesolliciteerd op opleid GZ psycholoog kind? Leuk hoor! Weet inderdaad dat er altijd een hele grote vraag naar deze opleiding is. Binnen mijn werk bieden ze hem ook aan. Ik heb SPH gestudeerd. Heb je gesolli binnen kinderpsychiatrie of gehandicaptenzorg? Zal voor je duimen dat je word aangenomen!

Fijne zaterdag allemaal!

8. rozerood

rozerood Bekend lid

Jul 6, 2012
    797
    0
    16
    @XDOO he jammer, maar je had het al aan zien komen he. Betekend in ieder geval dat je op je temperaturen kan vertrouwen. Dat is dan ook wel fijn om te weten. Hoe lang was dan nu je cyclus? Waarschijnlijk wordt de 2e cyclus iets korter...

@invuurenvlam: Nu wachten we dus "invuurenvlam" op jouw test! spannend! en fijn dat je nog niet ongi bent. Morgen weet je meer. Voel je verder ongi krampen ofzo of iets anders?

@Kokos: Fijn dat je precies kunt zien wanneer je ei was en je zo je lichaam goed kan inschatten. Hoop dat er een mooi vruchtje ontstaat.

9. Invuurenvlam

Invuurenvlam Actief lid

Jun 28, 2012
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Bernou; kinderpsychiatrie. Ik werk nu ook in de psychiatrie, boefjes vanaf 16 jaar.

Ik word hier helemaal gek van mezelf. Denk continue mijn ongesteldheid te voelen, maar blijkbaar is het 'gewoon' slijm oid, want ik heb nog geen streepje rood of bruin gezien... Zometeen lekker wandelen in het bos met vriendlief, hopelijk kan ik mijn hoofd even ergens anders aan laten denken :)

10. Invuurenvlam

Invuurenvlam Actief lid

Jun 28, 2012
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    @rozerood, die dacht ik vanochtend heel licht even te voelen, maar dat kan ik me net zo goed ingebeeld hebben :D Heb eigenlijk nergens last van, behalve dus een beetje nat gevoel, maar wat dat nou is :( Ik hoop het morgenochtend pas te weten! :)

11. xDoo

xDoo Fanatiek lid

Jul 18, 2012
    1,830
    1,075
    113
    Female
    @ rozerood
    40 dagen dus heb mn banner weer aangepast.

12. Kokos

Kokos Actief lid

Jun 24, 2012
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Xdoo: Aan de ene kant inderdaad balen dat het niet meteen raak is, maar het is in ieder geval nu goed op gang gekomen, hopelijk volgende cyclus iets korter!

@ Invuurenvlam: Jij nog sterkte toegewenst vandaag, erg spannend! Gewoon veel afleiding zoeken dan is het gauw genoeg morgen!

Het is inderdaad erg relaxed dat ik de eisprong aan voel komen, ben ik erg blij mee, geeft een stukje meer zekerheid! Denk daarom dat ik ook niet met ovutesten ga beginnen. Nu hopen dat mn temperatuur hoger blijft, vorige keer was die op de dag dat ik ongi werd weer omlaag gegaan, maar daar gaan we natuurlijk nu niet voor :p

13. Kokos

Kokos Actief lid

Jun 24, 2012
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben trouwens nu al bezig met het bekijken op welke dag ik zal gaan testen, beetje snel misschien?! :(

Mijn NOD valt midden in de week namelijk, op donderdag en wil liever niet testen op een dag dat ik moet werken. Zou dan de maandag van te voren kunnen testen en anders zaterdag pas... Maar goed, dat zie ik tegen die tijd wel, eerst maar weer twee weken afwachten.... zucht..... ;)

14. xDoo

xDoo Fanatiek lid

Jul 18, 2012
    1,830
    1,075
    113
    Female
  15. mart

mart Fanatiek lid

Jun 2, 2012
    2,201
    0
    36
    NULL
    NULL
    @xdoo balen! Hopelijk is je cyclus nu korter en regelmatiger.
    @invuurenvlam ben benieuwd naar je test morgen. Spannend!!
    @kokos fijn dat je weet dat je ei is geweest. Nu op het wachtbankje.
    @bernou hopelijk heb je geen blaasontsteking. Nu heel veel drinken, veel vitamine c en cranberry. Hopelijk kun je het dan nog wegkrijgen.
    @nient hoe is het met jou? Jouw nod is ook al bijna. Heb je al getest? En voel je al wat??

Mijn temp is nu aan het stijgen. Volgens de fertilityfriend kalender heb ik donderdag mijn ei gehad. Alleen ik heb nog steeds geen positieve ovutest. En temp kan sinds donderdag ook stijgen omdat ik sinds donderdag al zo verkouden ben. Ik doe vandaag en morgen sowieso nog een ovutestje. Daarna maar weer even verder kijken en ondanks de verkoudheid maar goed door klussen zodat ik mijn ei niet mis. Gelukkig is het minder warm. ;)

16. mart

mart Fanatiek lid

Jun 2, 2012
    2,201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Juli
    23: Bloem89: 23 jaar, 1e kindje, 1e ronde
    28: NienT, 26 jaar, 1e kindje, 1e ronde
    31: Invuurenvlam, 28 jaar, 1e kindje, 1e ronde

Augustus
    3: Ingie83, 28 jaar, 2e kindje, 2e ronde
    6: Missy78, 34 jaar, 2e kindje, 2e ronde
    7: Bernou, 28 jaar 1e kindje, 2e ronde
    7: 1986Cindy, 26 jaar, 2e kindje, 2e ronde
    9: Kokos, 28 jaar, 1e kindje, 2e ronde
    9: Starry, 27 jaar, 2e kindje, 1e ronde
    11: Mart, 29 jaar, 1e kindje, 2e ronde
    17: LunaKirsten, 25 jaar, 1e kindje, 2e ronde
    18: Kimmy, 26 jaar, 2e kindje, 2e ronde
    25: Ing49824, 27 jaar, 1e kindje, 2e ronde

September
    6: Xdoo, 19 jaar, 1e kindje, 2e ronde

Shan, 26 jaar, 1e kindje, ZWANGER! (10-02-2013)
    Nicky Lohs, ? jaar, 4e kindje, ZWANGER! (04-03-2013)
    Rozerood, 29 jaar, 1e kindje, ZWANGER! (04-04-2013

17. Kimmy

Kimmy Actief lid

Jun 25, 2010
    315
    0
    0
    Hallo dames!

Er is weer lekker gekletst, gezellig hoor!

@xdoo: balen van je ongi! Wel fijn dat je cyclus nu mooi op gang is gekomen, altijd fijn na het stoppen met de pil, en je temp klopte dus ook! Ik ben het ook wat aan het bijhouden nu! Bij mij daalde hij pas op de dag van ongi zelf en de 2e dag ongi nog meer..hopen dat je volgende cyclus iets korter is..

@ wat vervelend nog geen posi ovutest! Misschien net je ei gemist? Ik lees dat sommige dames rond de vruchtbare periode zowel sochtends en smiddags testen, weet niet of het ook echt zo werkt hoor, misschien komt hij nog!

@ rozerood! Wow geweldig nieuws meid! En wat super dat je gelijk naar de gyn kon! Dat werkt hier helaas heel anders...

@ kokos: super dat je je ei hebt gespot en dat je het ook hebt herkend! Fijn!!

Fijne dag!!

18. Kokos

Kokos Actief lid

Jun 24, 2012
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rustig vanavond op het forum!

Zo, vanmiddag weer verder gegaan in de tuin, is het nu iets beter weer voor (niet zo warm). Wel een beetje jammer was dat we een muizennestje hebben verstoord toen we een biels weg wilden tillen :( Blijkbaar was er een mamamuis die daar een mooi holletje in had gevonden. Mamamuis was gauw weg natuurlijk maar haar vijf blinde kleintjes liepen in het wilde weg, vond het echt zielig! Heb uiteindelijk helemaal in de hoek van de tuin een holletje gemaakt, daar de muisjes ingelegd en er een platte steen opgelegd met een kleine opening zodat mamamuis erbij kan. Hopelijk neemt ze ze ergens mee naar een nieuw huis en blijven de buurkatten nog even uit de buurt!

19. Kokos

Kokos Actief lid

Jun 24, 2012
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Invuurenvlam: is het nog een beetje gelukt met afleiding zoeken vandaag?

20. Invuurenvlam

Invuurenvlam Actief lid

Jun 28, 2012
    314
    0
    0
    NULL
    NULL

Jawel; lekker gewandeld met vriend & hond en vanmiddag een dutje gedaan in de hangmat in de tuin :) daarnaast een beetje surfen (zp ;)) , boodschappen, koken en nu beetje voor de buis hangen. En regelmatig naar het toilet, maar nog steeds niks! Mag dus morgenochtend echt -voor het eerst in mijn leven- een zwangerschapstest doen: spannend!

Share This Page