@mart haha ja dan heb ik wel een idee waar je woont En Missy wat een super nieuws geweldig. Nu lekker genieten van je zwangerschap. Gefeliciteerd!!!
Vind hem zelf ook nog niet super positief maar we testen vrolijk door ik zie alleen dat jij die ultra gevoelige heb,toch? Ik de normale, heb er nog een paar liggen en dan ga ik die denk ik ook nemen.Die van jou zijn echt goed af te lezen super strepen ja ik woon in Rotterdam, vlak bij Schiebroek ( Hillegersberg )
Hi meiden, Sorry dat ik een tijd niet online ben geweest. Heel erg druk gehad met nieuwe huis en natuurlijk nog tussendoor werken. Ik was blij als ik 's avonds gewoon even lekker op de bank kon zitten. Ik heb nog niet alles gelezen, ga ik wel proberen. Ik zie dat er 2 meiden zwanger zijn!!!! GEFELICITEERD!!! Echt super. Als het goed is moet ik aankomende week ergens mijn eisprong hebben. Ik ben alleen bang dat deze ronde niet echt klussen wordt. Aankomende week gaan we slapen in het nieuwe huis, om de hele 1e verdieping te schilderen en mijn pa slaapt daar ook de aankomende week. En dan heeft mijn vriend ook nog eens nachtdienst. Dus hij slaapt dan tot een uur of half 2, gaat klussen en dan weer naar zijn werk. Ik zie het al zo gebeuren dat we geen sex hebben rond mijn eisproing. En daar baal ik echt van. Ik weet ook nog niet of ik dan deze ronde met ovulatietesten ga beginnen. Misschien wacht ik wel op de volgende ronde.
Goedemorgen meiden, Er is een rede dat ik zo vroeg online ben...kon het niet laten om te testen voel me anders, k 2v5 gedaan en ja hoor, er kwam een tweede streepje nog geen knaller hoor maar een licht roze en even dik tweede streepje dus geen indroger(al heb ik dat nog nooit gehad bij 2v5), dan heb ik vrijdag toch echt een innestelings bloeding gehad! Ik ben zo blij maar ook gespannen en hoop dat het allemaal goed blijft gaan. Maar we zijn positief en het komt vast wel goed! Woensdag maar weer even testen en kijken of tie duidelijker wordt...
Woehoe ingie!!!! Super. Gefeliciteerd! Ik hoop dat je woensdag een knaltest hebt! Wat een vruchtbare dames hier!
Juli 23: Bloem89: 23 jaar, 1e kindje, 1e ronde 28: NienT, 26 jaar, 1e kindje, 1e ronde 31: Invuurenvlam, 28 jaar, 1e kindje, 1e ronde Augustus 7: 1986Cindy, 26 jaar, 2e kindje, 2e ronde 9: Kokos, 28 jaar, 1e kindje, 2e ronde 9: Starry, 27 jaar, 2e kindje, 1e ronde 11: Mart, 29 jaar, 1e kindje, 2e ronde 11: Bernou, 28 jaar 1e kindje, 2e ronde 17: LunaKirsten, 25 jaar, 1e kindje, 2e ronde 18: Kimmy, 26 jaar, 2e kindje, 2e ronde 20: LF84, 27 jaar, 1e kindje, 2e ronde 25: Ing49824, 27 jaar, 1e kindje, 2e ronde September 6: Xdoo, 19 jaar, 1e kindje, 2e ronde Shan, 26 jaar, 1e kindje, ZWANGER! (10-02-2013) Nicky Lohs, ? jaar, 4e kindje, ZWANGER! (04-03-2013) Rozerood, 29 jaar, 1e kindje, ZWANGER! (04-04-2013) Missy78, 34 jaar, 2e kindje, ZWANGER! Ingie1983, 29 jaar, 2e kindje, ZWANGER!
@Ingie: gefeliciteerd meid @Hier: heb mn eerste uurtje werken van de week er weer opzitten. Om 10 uur weer schoonmaken op vakantiepark, hoorde al dat het op maandag wat minder hectisch is dat zal wel zijn. Het is echt even wennen, thuis maak ik natuurlijk ook schoon (ja? goh haha) maar dan doe je het gewoon op eigen tempo natuurlijk! Morgen gaan we naar de Apenheul, echt zin in Fijne dag allemaal!
ik draai nog door ! ik had een lang bericht voor jullie geschreven,lukt het mn handy niet die te plaatsen. Nu is ie dus verdwenen maar even kort. @missy en ingie: gefeliciteerd ! wanneer uitgerekend ? @hier Ik had gister mijn eerste huilbui door de hormonen. voelt stom. Ben vandaag extreem moe en weeeh.Wil mn bed en Vl.
@ Ingie: Jeej! Van harte gefeliciteerd! Wat grappig dat je je 'anders voelde', kan je ook uitleggen wat je dan voelde? Ben ik wel benieuwd naar. Hopelijk blijft het bij jou ook 'plakken'! Al bekeken wat je uitgerekende datum is? @ Hier: Niet erg lekker geslapen vannacht; 3x eruit geweest omdat ik een mug hoorde maar niet kon vinden en nog een keer omdat ik het koud had en mn dekbed weer opgezocht heb (ipv alleen een laken). Verder hele onrustige dromen, onder ander over zwanger zijn, innesteling en ik heb zelfs zo 'echt' gedroomd dat ik al getemperatuurd had dat ik het bijna vergat toen vanmorgen de wekker ging! Maar goed, hopelijk vandaag dat ik niet te moe ben, heb weer genoeg te doen!
@ Ingie: Werkze en succes vandaag! Ik hoop voor je dat het iets minder druk is. Is het wel allemaal een beetje in de buurt dat je tussendoor naar huis kan? @ Rozerood: Lijkt met erg raar zo'n huilbui. Aan de andere kant ook een beetje een bevestiging dat je lijf hormonen aanmaakt hoe vervelend de kwaaltjes misschien ook zijn? Sterkte vandaag!
@Missy en Ingie: Gefeliciteerd!!! Superleuk en -fijn voor jullie Geniet ervan! @Ingie: ik ben ook wel benieuwd naar hoe je 'anders' voelde? @Lf: welkom @rozerood: lastig die hormonen Ik had gisteren ook even bui (supergeirriteerd uit het niets), waarvan ik mezelf afvroeg waar die in hemelsnaam vandaan kwam. Ik kan het het best omschrijven als irritatie in mijn lijf ipv in mijn hoofd oid. Maar goed, test was negatief, dus dat kan van alles zijn Hier heb ik een slechte nacht en daarna een hele hectische ochtend gehad, omdat ik een client zou hebben om 9 uur. Komt die zakkenwasser dus niet opdagen; hele ochtend lopen stressen om niets. :x Verder nog steeds niet ongesteld (en ook geen gevoelens van een aanstaande menstruatie), dus van de week nog maar eens een testje doen. Wanneer zal ik dat doen denken jullie? De eerste was dus gister
Goedemorgen dames, @ Ingie gefeliciteerd meid, misschien leuk om een foto te plaatsen van je test ben ook wel benieuwd wat je dan eigenlijk voelde.. @ Rozerood de eerste zwangerschap kwaaltjes zitten er dus aan te komen ook wel weer een bevestiging dat het goed zit. @ Invuurenvlam misschien woensdag nog een testje wagen? Hier vannacht redelijk geslapen,hoorde wel ergens weer zo'n rot mug maar ben er niet voor opgestaan.Werd rond 6:00uur wakker want me dochter lag te huilen kom ik in haar kamer is ze voor de helft uit haar bed gevallen,ze lag er alleen nog met haar benen in, was wel grappig om te zien dus heb haar toen maar naast me in bed en nog even wat geslapen. Vanochtend naar de wc om te plassen opeens helder rood bloed verlies...een paar druppels zag ik in de wc vallen en ook bij het afvegen, wat is dit nu weer? M'n ovulatie test lijkt ook weer lichter te worden heel vreemd dit..
Wow goed nieuws gelezen: missy78 en ingie1983 gefeliciteerd!! Is juli toch een vruchtbare maand geweest, hopelijk augustus ook hihi.. Rozerood: vervelend zon bui, maar het is niet voor niets en hoort erbij. Heel begrijpelijk. @ invuurenvlam: balen nog geen zekerheid. Misschien woensdag nog een testje doen? Wanneer was je nod en wat was toen je cyclus? Hopelijk verloopt de rest van je dag minder stressig.. @ kokos: vervelend onrustige nacht, helemaal door de mug! Dromen over zwanger zijn is niet vervelend, hopelijk een teken hihi.. @ Ing: leuk de alpenheul, nog nooit geweest maar wil binnenkort even heen met dochterlief.. @ hier: weekend druk geklust hihi, ik heb het gevoel dat gister mijn eisprong is geweest, heb ook korte cyclus dus kan denk ik best op dag 11, maar zou zo maar ook een dezer dagen kunnen, dus klussen nog even verder
@ Starry: heb je nu nog last van bloedverlies? Als je ovutesten minder worden dan misschien al ei gehad? Ik heb eens gelezen dat een eisprongbloeding soms voorkomt, maar hoe en wat precies geen idee.. Of misschien een vaatje? Hopelijk is het nu weg..
Hallo meiden! Ben weer terug van een weekje Frankrijk, heerlijk! En wat gaat dat hier snel zeg!! Rozerood, Missy en Ingie van harte gefeliciteerd!! Wat super voor jullie! Verder nog gekke dingen gebeurd? Ga niet alles van een week terug lezen hoor. Hier nog niet ongesteld. Gister ochtend wel een test gedaan maar was niks op te zien. Heb wel gevoelige borsten sinds gister. Vermoed dus een ongesteldheid. Zou trouwens wel fijn zijn want ruim 5 weken geleden spiraal verwijderd en er is nog steeds niks gebeurd. Raar lijf.
Oh Ingie gefeliciteerd!! Wat super leuk voor je! Ik kom er nu eigenlijk pas achter dat er twee ing..s zijn, ik dacht al dat jij je plaatje had veranderd in betty boop! @ Starry, gedver onaangekondigd bloed is nooit leuk! Het maakt je zenuwachtig zeker als je je ei verwacht..wat denk je dat het kan zijn? Kan het niet al een ongesteldheid zijn? @de rest, werkse allemaal! Ik heb vannacht gelukkig wel goed geslapen en geen last van muggen gehad! De vruchtbare, en tevens vakantieweek, zit er denk ik op. We hebben in een week tijd 6 x geklust dus daar kan het niet aan liggen. Had ook mazzel dat we samen een week vrij waren..;-P Was vriendlief in ieder geval niet moe van zijn werk of dat ik pas om 23.30 uit mijn werk kwam.
Even een vraagje.. Letten jullie ivm vruchtbare periode weleens op afscheiding? Ik had dus gister vrij veel vruchtbaar slijm (sorry). Nu lees ik dat je dan dus vruchtbaar bent en je eisprong meestal paar dagen erna (2 of 3). Het verschilt ook weer per persoon natuurlijk, maar hoe is jullie ervaring?
@ Bernou ik weet echt niet wat het kan wezen, als ik kijk naar mijn ovulatie testen was die van afgelopen maandag het donkerst, het weekend daarvoor ( één week geleden ) heb ik niet getest misschien lag daar wel ergens mijn ei...maar dan zou ik dus een cyclus van 35 dagen moeten hebben dan was afgelopen maandag volgens banner mijn eisprong..een cyclus van 35 dagen kan natuurlijk misschien wel maar dan moet ik die 4 dagen dat ik bruin verlies heb gehad meerekenen..maarja dat verklaard niet het helder rode bloed van vandaag..ik had vorige maand ook dat helder rode bloed verlies maar dat was na de sex en dat kan het nu niet wezen. Ben niet meer naar het toilet geweest dus of ik het nu nog heb weet ik niet..we wachten maar af.
@kimmy: ik let hier op. Maar op de dagen dat ik wat waterige afscheiding had heb ik volgens de ovutesten geen ei gehad. Tot op heden geen positieve ovutest en ook geen ei te ontdekken in mijn temperatuur. Vind de zoektocht naar een ei nog lastiger dan te wachten op mijn nod. Dus we klussen braaf om de dag door zodat ik niks mis. Dat hadden we vorige maand eigenlijk ook moeten doen. Wellicht heb ik hem toen gemist.