In juni gestopt met pil!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bloem89, 1 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingie1983

ingie1983 Actief lid

22 jul 2009
    252
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja ik werk met gas narcose en rongten dus mag dat absoluut niet meer doen! Probeer me er niet al te druk over te maken maar ben er toch wel mee bezig..hoop in ieder geval dat er wel normaal wordt gereageerd, mannelijke, jonge baas, die soms nogal hard ui de hoek kan komen..
    De analoge test is indd nog geen dikke vette streep(in het echt wel duidelijk zonder turen te zien hoor), maar dat klopt ook wel als ik vrijdag wrs pas innesteling heb gehad toch:(. Ik hoop over 2 dagen een duidelijke dikke streep te hebben...

2. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    @ingie bij mij was ie 4dagen voor nod ook zo licht en kon ik het niet geloven. de fotos staan nog ergens in dit forum.

3. LF84

LF84 Niet meer actief

Mijn cyclus, maar nog niet gevoel zoals mijn onderbuik en/of steken.
    Hopelijk in deze week wel klussen, hihi:D

4. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    @Kokos
    Nee helaas voel ik me nog niet beter:(
    hele nacht brandend maagzuur gehad.
    en had al 2 dagen geen ontlasting gehad gelukkig vanochtend wel.
    ik heb vaak en snel last van verstoppingen en daar word ik wel zo ziek van.. dus denk dat dat weer eens aan de hand is.

5. Kokos

Kokos Actief lid

24 jun 2012
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Xdoo: Balen dat het nog niet beter gaat, beterschap in ieder geval!

@ Iedereen: Wat ik mij eigenlijk afvroeg is wie er al over nagedacht heeft om (mocht je nu of straks zwanger zijn) mee te doen met Moeders voor Moeders? Zelf zit ik er over na te denken om het wel te gaan doen (wel eerst zwanger worden natuurlijk....).

6. ingie1983

ingie1983 Actief lid

22 jul 2009
    252
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik weet het nog niet, heb het de eerste x dat ik zwanger was gedaan, maar kreeg toen al heel snel daarna mk. Kreeg toen een bon van ze gehad om bloemen te kopen, wel heel lief.Toen bij de zwangerschap van mijn dochter niet gedaan. Ik ga er nog even over denken.

7. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    @Kokos

ik denk het niet. waarom weet ik niet precies maar mijn gevoel kiest meer voor niet.

@iedereen

Zijn jullie bang om een gehandicapt kindje te krijgen? en wat zouden jullie doen als je zwaar gehandicapt kindje krijgen?
    Ik weet dat mijn vriend en ik dat niet aan zouden kunnen en mochten we in vroeg stadion achter komen weg halen en anders afstaan. hoe denken jullie daar over?

8. ingie1983

ingie1983 Actief lid

22 jul 2009
    252
    0
    0
    Zuid Holland
    Vind dat heel lastig om duidelijk uit te spreken. Ik denk wel als het echt een zwaar geestelijk en gehandicapt kindje zou zijn, wij er niet voor kiezen om het te houden. Echter weet je dat volgens mij niet altijd, hoe ernstig de beperking is..en het lijkt mij een verschrikkelijke keuze. Een meisje die ik ken, heeft een dochter van bijna 2 die als gezonde baby ter wereld kwam, alleen war er iets met haar oog en dat kwam doordat ze met haar hand op het oogje had gelegen..nu zijn ze sinds een paar maanden erachter dat het meisje zeker wel een geestelijke en verstandelijke beperking heeft. Ze weten ook niet ook oud ze zal worden. Dat lijkt me ook zo erg, dan denk je een gezond kind te hebben terwijl je daar nu achterkomt dat het niet zo is..

9. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jeetje wat zijn jullie actief geweest.

@xdoo als ik zie hoe het nu bij mijn vader is kan ik het niet aan om de zorg voor een gehandicapt kindje erbij te hebben. Wij hebben dan ook vooraf tegen elkaar gezegd dat als de testen niet goed zijn dat wij afscheid nemen van het kindje. Misschien heel egoïstisch maar en mantelzorgster voor mijn vader en voor een eigen kindje zijn kan ik niet opbrengen. Mijn man staat hier gelukkig hetzelfde in.
    Door alles wat wij hebben meegemaakt hebben in ons leven hebben wij heel veel gesprekken over dit soort onderwerpen gehad.

Pfff ben vandaag echt niet gemotiveerd om te werken. Gister ging het wel met de verkoudheid en vandaag weer heel erg.

Weet iemand dit: gisteren kreeg ik überhaupt geen streepje meer op de ovutest. Hiervoor alleen maar hele lichte. Zou ik dan toch mijn ei al gehad hebben? Kan hem alleen ook niet duidelijk in mijn temp terug vinden.

Had gister trouwens weer een pendel. Augustus een zoontje. Is heel wat anders dan december een meisje. Hopelijk klopt de 1e.

Fijne dag allemaal!

10. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    @ Kokos, ik heb bij mijn dochter wel mee gedaan aan moeders voor moeders, dit omdat ik andere stellen daar graag bij wil helpen om ook een wonder te kunnen krijgen waar het niet zo van zelf sprekend is..dus ik zou daar weer aan mee doen, het is maar voor een aantal weken dus ik zeg vol mondig JA :)

@ XDoo als wij zouden weten dat wij een kindje krijgen met beperkingen / afwijkingen zouden wij de zwangerschap af breken omdat de grootste zorg vooral bij mij ligt zou ik dit niet aan kunnen, ook omdat ik al een dochter heb die ook veel aandacht vraagt en zo'n kindje nog meer dus nee ik zou die zwangerschap niet vol dragen. Ik heb wel ontzettend veel respect voor ouders die daar wel mee kunnen leven..

11. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    @ Invuurenvlam

@Starry; jammer meid! Het is inderdaad zo dat je cyclus na het stoppen met de pil heel onregelmatig kan worden; kan van kort tot heel lang varieren. Op zich mogen we geloof ik al blij zijn dat bij ons allen de menstruatie gewoon op gang komt; bij sommigen duurt het een half jaar :$

Als je zo'n onregelmatige cyclus hebt is het geloof ik het verstandigst om uit te gaan van het gemiddelde van je laatste 3 cyclussen oid. In jouw geval kan je dus uitgaan van 26 dagen en dan ligt je NOD rond de 26e (?)

Mag ik vragen hoe je dat heb berekend? want de eerst was 39 dagen en nu 23 dagen?

12. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    @mart ik weet ook niet zo goed hoe je die ovu testen moet interpreteren.vervelend die onzekerheid.

Ik zou best mee willen doen bij MvM maar heb dat in duitsland nog niet ontdekt.

Heb deze week beetje over onderzoeken in de zwangerschap gelezen. Weet nog niet welke onderzoeken ik laat doen. Ook als ze iets vinden is er nog een best grote kans dat het kindje toch gezond is.

mijn onderbuik is vandaag niet meer zo pijnlijk ( maak me daar dan alweer bijna zorgen over). wel maagpijn en hoofdpijn en moe.

13. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Heb ik net toch even een citytrip geboekt.
    4 dagen Budapest. Tickets met zijn 2en zijn maar 25 euro in totaal.
    Heeft iemand tips voor daar??

14. Lizz83

Lizz83 Actief lid

29 jul 2012
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    @starry: balen zeg zo onregelmatig :( bij mij sowieso nog niets op gang, dus ik wacht maar lekker af...

@ingie: wel spannend om het zo vroeg te vertellen, maar ik mag toch hopen dat ze blij voor je zijn! Hoeveel collega's er zwanger zijn mag daar toch eigenlijk niets mee te maken hebben ;)

@invuurenvlam: dat wordt wel spannend zo zeg, ik ga voor je duimen hoor!

@kokos: bedankt voor het welkom :) en heb me NG niet verdiept in MvM zal ik zo eens doen...

@xDoo: hebben we het wel over gehad, maar vind het erg moeilijk om er nu iets over te zeggen. Als je een kindje hebt gevoeld in je buik weet ik niet of ik er dan nog een punt achter zou kunnen zetten.

@ Mart: duimen voor augustus dan ja! En Boedapest ben ik nooit geweest dus helaas geen tips ( wel jaloers hihi)

Zo volgens mij ben ik bij ;) wel leuk hoor, zo'n actief forum. Kan ik ergens lekker praten haha. Is zo moeilijk om tegen niemand iets te zeggen als je zó graag wilt beginnen...

15. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    @ Mart woooow, wat goedkoop? Ryan air ? Ben er nog nooit geweest dus geen tips. Wel lekker er even tussenuit! Wanneer gaan jullie? Wij hebben ook ons berlijn tripje geboekt. We gaan in 2 weken 3 nachtjes.

@Lizz ja die afleiding hebben we allemaal wel een beetje nodig :)

Heb dus al de hele dag een pijnlijke maag. Heb net nog wat gevonden om te eten, waar ik nog wel zin in heb. NU moet ik eigenlijk nog gaan fietsen.

16. Invuurenvlam

Invuurenvlam Actief lid

28 jun 2012
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    @kokos: ook hier zou ik meedoen met moeders voor moeders. Plassen moet je toch en of je dat nou op de wc doet of in een of andere kan, maakt mij dan echt niet uit. Schijnt enorm makkelijk en redelijk goede service te zijn, dus weinig moeite en je helpt er een hoop vrouwen mee die minder makkelijk zwanger kunnen worden. Als iemand mij zo zou kunnen helpen, graag! (alhoewel ik er niet blij van zou worden te weten dat dat van iemands urine gemaakt is :-S)

@Xdoo; ik zou het wel jammer vinden om een gehandicapt kindje te krijgen en als bij voorbaat vastgesteld wordt dat het (heel onrespectvol genoemd) een 'kasplantje' zou worden zou ik het zeker weg laten halen. Maar volgens mij kunnen ze dat niet zo duidelijk zeggen; over de ernst van een handicap is zelden iets te zeggen. En ik denk ook dat ik hetzelfde heb als Lizz; dat als ik een kindje gevoeld heb, er ook direct een band mee heb, dus of ik het dan nog weg zou kunnen laten halen? Gaat echt over kwaliteit van leven dan... En daarnaast is het natuurlijk ook zo dat ze heel veel niet kunnen vaststellen en dat is maar goed ook! Zou de wereld een stuk minder leuk van worden :)

@mart: ik heb toen de vorige keer -toen jij het hier aankondigde- een pendel aangevraagd, maar niets meer gehoord. Ik hoop ook voor je dat deze pendel uitkomt: dan heb je de laatste menstruatie al achter de rug! ;)
    En lekker zeg Boedapest; nog nooit geweest, dus laat vooral weten hoe het was! :p

@Starry: ik heb het verkeerd berekend ;) Het moet 31 dagen zijn (23+39=62 62/2=31), Jij ging uit van 23 dagen en dan 23 augustus (toch?), maar dan zou het volgens deze methode denk ik 1 september moeten zijn?

Hier nog steeds geen verandering. Zit een beetje te twijfelen of ik morgenochtend zal testen. Ik heb om 9 uur meteen een client op afstand en moet dan uiterlijk 8.15 uur weg. Weet niet of ik 1 zin heb dan als ik wel positief zou testen en 2 ik heb 0 tijd om het te vieren met vriend, aangezien ik altijd (te) laat op sta 's ochtends. Aan de andere kant ben ik nog steeds enorm benieuwd ;)

17. Invuurenvlam

Invuurenvlam Actief lid

28 jun 2012
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmmm vermoed dat testen toch niet nodig is en dat ik nu toch eindelijk duidelijkheid krijg; na het hardlopen net een druppeltje roze gespot. Misschien is het zonder vooraankondiging dan toch gestart?

18. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    Invuurenvlam: nou zeg, spannend nog hoor. Anders wacht je morgen nog even af en test je de dag erna? Ik kon de hele nacht niet goed slapen de dag voor het testen. Ik was te veel bezig met een ochtendplasje te produceren en het op te houden. Ik zat toen dus al om 5:00 op de wc met een bekertje :D

19. Invuurenvlam

Invuurenvlam Actief lid

28 jun 2012
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    hihi, gelukkig heb ik wel kunnen slapen. Was wel vroeger wakker, maar niet ZO vroeg :)
    Ik heb inderdaad besloten morgen nog even af te wachten en niet te testen. Wordt dan waarschijnlijk vrijdag, want donderdag krijg ik 's ochtends misschien te horen of mijn contract wel of niet verlengd gaat worden. Het kan allebei dan positief uitpakken, maar ook negatief en dat is misschien een beetje veel op een dag :)

20. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    @invuurenvlam: ja kan me voorstellen dat het do. een beetje teveel spanning is op een dag. Hoop voor je dat het niet door zet en je toch en pos. testje hebt vrijdag! en anders heb je iig eens zekerheid...en moet je niet meer zo eindeloos wachten.

Slaap lekker! Ik heb nog altijd maagpijn (gaat bij mij nooit zo snel weg dus verwacht het nu ook niet) en ben moe. dus....zzzzzzzzzzz

Deel Deze Pagina