In juni gestopt met pil!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bloem89, 1 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Invuurenvlam

Invuurenvlam Actief lid

28 jun 2012
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    @rozerood: ik hoop het ook! Vooralsnog verder niets meer gezien... wordt nou wel spannend, want als het geen menstruatie is, zou het dan innesteling zijn oid?? ahhhhhh! :( Maar zo niet; zekerheid teken ik ook voor! ;)

slaap lekker meid! Hopelijk houdt je maagpijn snel op; ms een paracetamol ertegen aan?

2. Kimmy

Kimmy Actief lid

25 jun 2010
    315
    0
    0
    Hallo allemaal!

@ lizZ83: welkom, leuk dat je ook mee komt kletsen! Nog even wachten voordat jenever het echie gaat dus,Nspannend! Wel fijn dat je dan als het goed is, wat meer inzicht heb in je cyclus..

@ Mart: jeetje meid wat een lastige situatie. Dat is lastig om mee om te gaan. Helaas soortgelijke ervaring n.a.v. Scheiding ouders :(. Ik heb maar 1 tip: er zelf boven blijven staan, hoe moeilijk ook..

@ Shan: alweer richting 12 weken, gaat snel zeg!

@ Rozerood: hoe gaat het met de kwaaltjes. Wanneer mag je trouwens weer naar de gyn?

@ Ingie1983: mooie test hoor! Gaaf!! :) hoe reageerde ze op het werk?

@ Starry: balen, nu al ongi! Nu dus vrij korte cyclus? Ik duim voor vanaf nu regelmatige cyclus..Misschien volgende ronde eerder beginnen met ovutesten?

@ Kokos: thanks voor de link! Goed om te weten..

@ xdoo: voel je je alweer wat beter?

@ Mvm: vorige keer niet aan meegedaan, denk nu wel over na..

@ Gehandicapt kindje: ik ben er niet bang voor, gewoonweg omdat je dan van te voren overal bang voor kunt zijn. Bij vorige zwangerschap wel een test laten doen, kaasberekening, zegt nog niks, maar voor m'n eigen gevoel wilde ik het wel weten. Ik zou het van te voren wel willen weten, als een kindje zwaar gehandicapt is en niks kan, zou ik de zwangerschap afbreken. Maar hangt natuurlijk helemaal vanaf hoe erg etc..

@ Invuurenvlam: spannend meid, heb je niet de neiging om nu steeds te gaan kijken..:p

3. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    @Kimmy

Ik voel me op dit moment weer stuk beter!
    kijk nu serie lost samen met mijn vriend lekker bank hangen.
    morgen maar weer eens kijken of ik me goed genoeg voel om weer wat in huishouden te doen!

Voor de andere die nu straks het bed in duiken slaap lekker!

4. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    @invuurenvlam Hoe is het met rood spotten?

Ik ben nog altijd misselijk en eet nu wasa crackers als ontbijt. Kon het niet laten vanmorgen nog een testje te doen. het test streepje is bijna niet meer Vd controlestreep te onderscheiden en kwam gelijk. Ik had tot nu toe zelf nog niet zo'n knaltest :)

@kimmy Ik mag vrijdag naar gyn en hoop een vruchtzakje te zien.spannend! Helaas kan mn Vl niet mee.

5. ingie1983

ingie1983 Actief lid

22 jul 2009
    252
    0
    0
    Zuid Holland
    @invuurenvlam ongie nog niet doorgebroken? Hoop dat het weg blijft. Ik dacht 6 dagen te vroeg ongie te worden, verloor bloed, niet veel en had daarbij ook wat kramp in baarmoeder. 2 dagen klein beetje rood bloed verloren en daarna een paar dagen heel licht bruinverlies, dit was mijn innestelings bloeding :D nog niet eerder gehad..dus wie weet!

Vanmiddag werken en dan het nieuws vertellen...laat wel even weten hoe er gereageerd werd. Wordt wrs morgenavond pas, werk van vanavond tot laat en morgen ook de hele dag..

Fijne dag vandaag

6. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    @invuurenvlam hoe is het nu al doorgebroken of bij die druppels gebleven?
    @spannend ingie! Voel je je goed? Ben erg benieuwd hoe je collega's reageren. Succes met vertellen!
    @xdoo ben je alweer beter?
    @rozerood wat vervelend dat je steeds misselijk bent. Gaat het met de crackers wel?

Ik ben nog steeds verkouden echt irritant. Ben onwijs moe ook. Gisteravond etentje gehad en lag pas half 12 in bed. Gelukkig kon ik vandaag iets langer blijven liggen want werk een dagje thuis.

Fijne dag allemaal!

7. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    @mart Nou dan doe je maar rustig aan vandaag. Beterschap.

Die crackers kan ik verdragen maar de maagpijn blijft. Een kots-type ben ik niet , dus daar ben ik niet bang voor.

8. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik heb mijn NOD Datum even verplaats naar 30-08 i.p.v. 23-08

9. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    @ Starry: balen, nu al ongi! Nu dus vrij korte cyclus? Ik duim voor vanaf nu regelmatige cyclus..Misschien volgende ronde eerder beginnen met ovutesten?

Ik heb nog 3 ovulatietesten liggen, misschien dat ik die nog ga gebruiken maar ik ga er niet meer bij kopen merk dat ik er dan veel meer mee bezig ben dat wanneer ik niet iedere dag zo'n test hoeft te doen..gewoon maar lekker om de dag klussen :p en hopen dat het dan gauw raak mag wezen ;) en dat deze keer mijn ongie weg blijft.

10. Invuurenvlam

Invuurenvlam Actief lid

28 jun 2012
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ingie: succes, ben benieuwd wat de reacties zijn :)
    @mart: beterschap

@iedereen: leuk dat jullie zo meeleven! maar goed (?) nieuws; niets meer gezien, nog geen druppel :D

Heb definitief besloten vrijdagochtend pas weer te testen. Heb mezelf gelukkig (opvallend) rustig gekregen de afgelopen dagen. Zit nu echt in de 'we wachten het wel af' modus ipv in de 'ik wil het nu weten; nu, nu, nu, nu, NU' modus ;)

11. Shan26

Shan26 Niet meer actief

Ik ga vanmiddag / vanavond even een foto van mijn buikje plaatsen..

Bij mij houdt de misselijkheid helaas nog aan!

- maagzuur ( vooral in de avond )
    - kokhals - braakneigingen
    - pijnlijke borsten ( je ziet op geven moment ook allemaal aders )
    - snel moe
    - veel dorst ook , maar ook heel veel naar de wc , ook s nachts

Dat zijn bij mij de meest voorkomende sinds een week of vijf

12. Shan26

Shan26 Niet meer actief

Dat is goedkoop?? Via welke site heb je dat gedaan?
    Leuk zeg!

Heb geen ervaring met Budapest , nog nooit geweest!

13. Invuurenvlam

Invuurenvlam Actief lid

28 jun 2012
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfff meiden, net mijn manager gesproken en afgesproken dat ik morgen inderdaad zekerheid krijg mbt mijn baan.... Spanning giert nu al door mijn lijf! Ik vrees het ergste, maar ik hoop zó dat ik mag blijven en mijn contract verlengd wordt.

Duimen jullie voor me? Wordt wel heel spannend op vele vlakken in mijn leven nu :$

14. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jeetje wat een spannende ontwikkelingen bij jou invuurenvlam. Ik duim voor je mee, voor een streep op je test en geen streep door je contract ;)

Shan: Ik ben wel heel benieuwd naar je buikje!

Heb de tickets via Ryan Air geboekt. Zat vanmorgen even te kijken en kan bijna niks meer vinden voor 0,39 cent enkele vlucht. We hebben ook nog eens prima vluchttijden. We komen op zondag om 15.00 aan en vertrekken woensdag om 11.00. Helaas niet optimaal gebruik van de dagen, maar voor dat bedrag mag ik niet klagen. Heb net even 3 op reis gekeken over Boedapest en het lijkt me echt onwijs gaaf. Nu nog even een hotelletje zoeken. Vriendin gaat ook mee. Die had gistermiddag snel de laatste tickets voor die prijs geboekt.

@Rozerood: Berlijn lijkt me ook heel erg leuk. Volgens mij is dat vanaf NL makkelijk met de trein te doen. Las laatst een stuk ergens dat Berlijn ook een leuke bestemming met kinderen is.

@ik weet niet meer wie: Ik had nog een pendel bij Hanna gevraagd. Ik heb ook geen reactie meer ontvangen van HopeFaith.

Heb me er trouwens maar bij neergelegt dat ik deze maand geen ei heb. Of althans niet kan vinden. Ben me aan het verdiepen in dat temperaturen want ik snap het nog niet helemaal. FF dacht een ei gevonden te hebben en zette een kruis, maar zelfs die twijfelt nu. Deze maand zal het ook wel niet raak zijn. Dus ik hoop dat mijn ongie op de geplande dag komt. Is in ieder geval mijn cyclus nog steeds regelmatig.

15. Invuurenvlam

Invuurenvlam Actief lid

28 jun 2012
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mart; weet je wat ik me ineens bedenk? Dat budapest natuurlijk in Hongarije ligt en dat ik daar wel ben geweest :D Was na mijn eindexamen (dus 10 jaar terug oid) een week naar Siofok aan het Balatonmeer en een van de uitstapjes is Budapest geweest. Ben er maar een dag geweest dus en ik weet dat ik het een mooie stad vond, dat de stad in 2 gedeelten is verdeeld (buda en pest - arm en rijk) en ik geloof dat er een mooi kasteel stond, maar kan me er verder niets meer van herinneren. Tips heb ik dus evengoed niet :)

@Shan: ook wel benieuwd naar dat buikje! :)

16. Invuurenvlam

Invuurenvlam Actief lid

28 jun 2012
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    @rozerood: Berlijn ben ik trouwens recenter (2jaar terug oid) geweest: hele gave stad!

17. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    @Invuurenvlam

Ik hoop het beste voor je!

@Shan26
    ben erg benieuwd naar je buikje!

@mart
    wat jammer dat deze ronde niet gelukt is om je ei te vinden!
    Gelukkig heb je volgende keer weer kans!

@hier
    Eindelijk voel ik me weer de oude!

18. Bernou

Bernou Bekend lid

12 jun 2012
    548
    0
    16
    Hey meiden,
    Wat een heerlijk weer he! Ik heb gister lekker impulsief op marktplaats gekeken naar ledikantjes en commodes. Nu heb ik vandaag een grenen ledikant, commode en wandrekje gekockt voor 75 euro! Gelukkig vond mijn vriend het goed ;) Ik vind het heerlijk om meubels op te knappen, mooie deurknoppen erbij te zoeken etc. Dus nu kan ik heerlijk mijn gang gaan! De commode kan zolang hij nog niet gebruikt wordt bij ons op de kamer dienen als ladekast en mocht een kindje voor ons niet in het verschiet liggen, kan ik het bedje altijd weer verkopen. Op internet hebben ze alleen zoveel ideeen! Ik zit te twijfelen of ik het bedje whitewash doe of juist een kleurtje. Ik heb helemaal zin om te beginnen!

@Mart tegenwoordig hebben ze voorhoofdsthermometers. Bij de blokker nu voor 8 euro. superhandig, je houdt hem 5 sec tegen je voorhoofd en je leest de temperatuur. Wellicht een idee??

@Invuurenvlam, ik ga voor je duimen! Het is zeker erg spannend voor jou zeg! Hoop dat je snel duidelijkheid hebt!!

Fijne dag allen!!

19. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    @bernou
    Wat leuk dat je zelf gaat opknappen! En voor een leuke prijs zeg!
    Wil wel foto zien als je helemaal klaar bent.

@hier zit nu eindelijk lekker in de zon te bakken

20. Lizz83

Lizz83 Actief lid

29 jul 2012
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    :( Hun had een heel bericht getypt en is ineens weg.... Lang leve de iPad ;)

Ik heb vannacht slecht geslapen, sinds een paar dagen last van buikpijn en hoofdpijn. Zal het ontpillen wel zijn denk ik, met die hormonen ;)

Invuurenvlam, dat wordt steeds spannender zo, hopen op 2x goed nieuws!

Bernoe: leuk is dat, zoiets willen wij ook gaan doen maar ik mag pas gaan shoppen als ik zwanger ben ;) verstandige man hihi. Wel leuk dat je het dan helemaal 'eigen' kan maken zo'n kamertje

Shan en rozerood, lang leve de zwangerschapskwaaltjes ;) hopen dat dit snel voorbij is.

Deel Deze Pagina