In juni gestopt met pil!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bloem89, 1 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bernou

Bernou Bekend lid

12 jun 2012
    548
    0
    16
    Wat is het stil hier! Waar zijn alle dames??

2. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    Hier!!!!

@Bernou: trouwens een leuk idee met die babymeubels. ZOiets vinden wij ook altijd leuk:). Ik zou ook eens kunnen kijken naar leuke meubels. Ik vind zo'n Alpenstijl met hout altijd zo schattig :) Ben er over aan het denken de babykamer rood wit te maken met van die geruite stofjes :)

3. Invuurenvlam

Invuurenvlam Actief lid

28 jun 2012
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha en hier! :)

Ik heb lekker gezumba'd net; nu eerst douchen en net eten. Vlak voor het zumba'en (vanaf het omkleden en tijdens het fietsen er naar toe) trouwens enorme steken in mijn rechterborst! :( Bijzonder weer.

En ik ben inderdaad ook wel van het meubeltjes opknappen :) Maar eerst eens zwanger worden en een week of 20 halen voordat ik me daarmee bezig ga houden ;)

4. Kimmy

Kimmy Actief lid

25 jun 2010
    315
    0
    0
    Hier ben ik :)

@lizz83: hopelijk vannacht betere nacht. Ik had vorige cyclus enorm last van ontpillen, veel buikpijn en af en toe heel misselijk..het lijkt nu iets beter te gaan..

@ xdoo: lekker hoor even bakken in de zon, hier helaas hele dag gewerkt en komende tijd wordt het weer wat minder :cool:. Morgen iig lekker dagje vrij :)

@ Bernou: leuk zeg dat je zo crea bezig bent met meubeltjes. Hier hebben we 2 jaar geleden complete nieuwe babykamer voor dochter gekocht, beetje romantische stijl. Denk dat die straks doorschuift naar beebje, anders wat zonde. Natuurlijk wel wat leuke nieuwe assecoires..aangepast op geslacht hihi..

@ hier: beetje de balen dat ik toch geen ovutesten heb..probeer wel te letten op 'ei" signalen maar dat zorgt toch voor onzekerheid. Ik hield rekening met een vroeg ei gelet op vorige cyclus 25 dagen maar twijfel nu. Al sinds dag 11 vruchtbaar slijm, dus ik dacht ei komt er aan haha..Anyway het verloopt nu zo (sorry voor details):
    Dag 11: vruchtbaar slijm, met name veel in de avond.
    Dag 12: hele dag door vruchtbaar slijm, niet heel veel,
    Dag 13: vruchtbaar slijm sochtends en lijkt daarna weg..in de avond steken en beetje kramp.
    Dag 14 (vandaag): toch weer hele dag door..hele dag door wat kramp..

Pff voor hetzelfde vandaag of morgen nog dus haha. Tot nu toe geklust op dag 7, 10, 11 en 13..nog maar even doorgaan dus :D. Haha ben er eigenlijk weer veel meer mee bezig dan zou moeten..Marja We willen allemaal zo graag hè haha..:(

5. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    @ Shan : ik ben zo benieuwd naar je buikje! PLaats je snel je foto?

6. Lizz83

Lizz83 Actief lid

29 jul 2012
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    @kimmy: haha dus er is nog hoop? ;) voor jou ook hopen dat je cyclus wat regelmatiger wordt.

@invuurenvlam: wel lekker even sporten, slaap je vannacht tenminste lekker!

@hier: Ml heeft de hele serie van sex and the city gedownload, dus lekker op de bank met een theetje en chocolade :)

7. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier ben ik! Op de bank. Zwemmen kijken. Is stukken beter dan die harige turners, vooral die japanners bah!

@Kimmy ik gebruik ovutesten maar geen ei te vinden. Ook bijna geen slijm maar dat heb ik nooit echt veel gehad.
    Ik zou gewoon doorklussen als ik jou was. Als het dan niet voor een bevrucht ei is, is het wel voor je conditie en voor je relatie. Kan nooit kwaad dus ;)

Ik ben net even bij een vriendin een fietszitje, wippertje en zo'n speelkleed met speeltjes erboven wezen halen. Ze wilde er vanaf en ik wordt binnenkort tante hè. Heb maar niet gezegd dat ik het zelf ook goed kan gebruiken :p

@bernou leuk die meubeltjes. Ik heb ook al zin om daar mee bezig te zijn. Maar wij wachten met dingen kopen totdat het echt zover is.
    En benieuwd hoe het wordt.

@invuurenvlam het blijft echt spannend bij jou!

8. Shan26

Shan26 Niet meer actief

Hoi.. hier ben ik!

Nou speciaal voor jullie.. hier een eerste foto van me buikje..

( 11 weken )

buikfoto 11 weken  1 aug 2012.jpg

9. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    @ Shan: hartstikke leuk! wat een mooie buikje! Wordt je er al op aangesproken? Heb je het al iedereen verteld?
    Heb je nog een vergelijk foto van helemaal aan het begin?

10. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wow!!! Je groeit al aardig. Mooi hoor!!
    Ik kan het me echt nog niet voorstellen bij mezelf. Maar ja eerst moet dat ei nog bevrucht worden

11. ingie1983

ingie1983 Actief lid

22 jul 2009
    252
    0
    0
    Zuid Holland
    Net terug van werk, mijn collega's reageerden erg lief gelukkig. Mijn baas was ook erg blij voor ons maar vond het ook best lastig met plannen van operaties enzo. En hij had me juist zo hard nodig zei die. Wel leuk om te horen. Viel gelukkig erg mee. Wel minder nieuws van mijn collega zij had gister de eerste echo en het zit niet goed:( zou 9 weken zijn maar op de echo veel te klein vruchtzakje en geen kloppend hartje:( vind het verschrikkelijk voor haar! Ze was er zelf niet vandaag maar zie haar morgen weer. Ik vertel het volgende week aan haar, vind het erg lastig om te vertellen...

@shan wat een super mooi buikje meis!

12. Shan26

Shan26 Niet meer actief

Wat een goed idee om meubeltjes op te kanppen voor de kinderkamer. Ik wil ook zoveel en heb zoveel ideeen , maar ben zo energie en futloos. Vind het zo erg hoe ik me voel :(
    Ik wil zo graag happy zijn en me lekker voelen.

Maar door de misselijkheid etc. lukt het mij echt niet.

Ik hoop zo dat ik me na 12 weken wat beter voel...

Sorry dat ik zo loop te klagen, moet mezelf gelukkig prijzen..
    In mijn hart doe ik dat ook wel, alleen van de buitenkant zie je dat nog niet..

En ik ben zo bang dat dit aanhoud.. en dan kan ik helemaal niet echt genieten.. als ik zo ziek en misselijk blijf.

13. Kokos

Kokos Actief lid

24 jun 2012
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Rozerood: Spannend dat je vrijdag al naar de gyn. mag! En dubbel zo spannend omdat je vriend niet mee kan; zie je daar tegenop of heb je er juist heel veel zin in?

@ Invuurenvlam: Wat knap dat je de knop nu hebt kunnen omschakelen, hopelijk gaat de tijd dan ook wat sneller voorbij. Ik moet zeggen dat ik deze cyclus ook een stuk rustiger ben, vorige cyclus had ik elke keer tussen mn ei en nod van die zenuwachtige gevoelens als ik dacht 'misschien ben ik wel zwanger'. Wel vervelend dat je door je werk weer zenuwachtig gemaakt wordt, ik duim voor je morgen (en ook alvast voor vrijdag)!!

@ Mart: Vervelend die zoektocht naar je ei! Gelukkig klus je wel om de dag dus als je'm alleen gemist hebt maar hij is wel geweest dan maak je nog best een kans hoor!

@ Bernou: Creatief hoor om de boel zelf te gaan opknappen! Heb je in ieder geval nu nog genoeg tijd voor ;)

@ Kimmy: Ik meen ergens gelezen te hebben dat (begin) 20ers zo'n 5 dagen vruchtbaar slijm kunnen hebben, in tegen stelling tot als je in de 30 bent, dit dan nog maar 1 of max. 2 dagen is. In ieder geval goed aan het klussen dus dat moet goedkomen!

@ Shan: Wordt al een mooi buikje hoor! Wat voor 'n tattoo heb je precies?

14. Kokos

Kokos Actief lid

24 jun 2012
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Ingie: Fijn dat je collega's blij voor je kunnen zijn, en ja, voor je baas zal het ook best lastig zijn. Wat erg dat het bij je collega niet goed is, dan lijkt het me inderdaad erg moeilijk om te vertellen dat je zelf zwanger bent!

@ Shan: Geeft niet dat je loopt te klagen hoor, daar zijn we voor, kan me voorstellen dat het erg moeilijk is om futloos te zijn en hele dagen met pijn rond te lopen. We snappen allemaal dat je weet dat het voor een goed doel is en dat je met de zwangerschap zelf erg blij bent!

15. Lizz83

Lizz83 Actief lid

29 jul 2012
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    @shan: oh mooi buikje al zeg! Wel vervelend dat je je zo rot voelt, maar bijna aan de 12 weken en hopelijk voel je je dan beter.

@ingie: fijn dat ze leuk reageerden op je werk, maar wat verschrikkelijk voor je collega! En moeilijk voor jou om haar jou goede nieuws te vertellen.

16. Kokos

Kokos Actief lid

24 jun 2012
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Hier: Gisteren weer druk met de tuin bezig geweest; is nu bijna helemaal leeg! Reden we met de aanhanger naar de Rova, zegt ml ineens; 'kijk een ooievaar', dus ik 'zou het een teken zijn?' :p Heb het verhaal van Rozerood toen maar even vermeld, haha.

Vanmorgen zat ik met een collega die op vakantie is geweest even bij te kletsen op de bank en kreeg ik ineens een felle steek in mn buik (baarmoeder) van ongeveer een minuut wat ik niet kon plaatsen. Ik hoop natuurlijk dat het een innesteling is geweest? Iemand ervaringen met het voelen ervan? Heb vandaag nog wel gelet op evt. bloed maar niets gespot.

17. Shan26

Shan26 Niet meer actief

Jaa.. toch wel.. op me werk zien ze het dan wel en me ma zegt iedere x , joh wat ben je al vroeg dik aan t worden!
    kan natuurlijk ook darmen zijn.. maar het gevoel is er ook echt , als ik s morgens al opsta is het al een buikje. Je kan m nu niet zomaar meer inhouden.. hiihi

Nee.. dat had ik eigenlijk moeten doen , ben echt nu pas begonnen met een buikfoto te maken. maar voorheen was ik echt plat.. ben van mezelf slank postuur.

18. Lizz83

Lizz83 Actief lid

29 jul 2012
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wie weet werkt het voor jou ook kokos ;) ga ook maar eens ooievaars zoeken denk ik haha.

19. Lizz83

Lizz83 Actief lid

29 jul 2012
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Shan, leuk toch om te showen met je zwangere buikje :) geen idee wat vroeg is trouwens, dacht dat zo tussen de 10 en 12 weken wel gemiddeld was dat je het goed kan zien?

20. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    @SHan Leuk als je omgeving het ook gaat zien. Dan snappen ze iig waarom je je zo beroerd voelt.

@ Kokos: Ik zei toch, dat ik de ooievaars naar jullie doorstuur :)
    Ik verheug me op vrijdag bij de gyn. Vindt het nu nog niet zo erg dat vl er niet bij is, maar bij de eerste echte echo komt hij wel mee. Dat plant hij dan zo in. Hoop een fotootje mee te krijgen waar je iets op kan zien.

Deel Deze Pagina