Rozerood, lijkt me zo bijzonder die eerste echo! Maar denk dat het de eerste x bij de gyn ook allemaal veel echter wordt. Spannend allemaal hoor.
@ Kokos.. Dat zijn mijn voorletters S.R. in sier dan tweede letter is mijn doopnaam En even over die steek.. Ik weet van mezelf precies wanneer ik de eisprong had. In die week daarna heb ik ook behoorlijke steken gehad. Was heel vreemd bij mij , maar had precies t gevoel dat er iets gebeurde en veranderde in mijn lichaam. Eerst de eisprong en dat ik echt een slijmprop verloor , daarna wat buikachtige krampen en misselijk gevoel in die week en de week er op behoorlijke kramp / steken. Het kan dus idd een innestelling zijn.
@ Shan: Staat heel sierlijk die tattoo! Het moment van de eisprong zelf heb ik niet gevoeld maar vorige week di/wo/do wel het gevoel van dat 'ie ging springen. Denk zelf dat het wo op do nacht is gebeurd omdat het op do. al iets minder was en mn temp. al iets gestegen was (op vr. nog iets meer). Nu is het woensdag dus bijna een week later.... technisch gezien zou het dus kunnen.......... ik hoop erop, ben heel benieuwd! Merk verder eigenlijk niet zoveel, niet anders dan anders.
Het zou zeker kunnen! Ben erg benieuwd!! Gaat helemaal goed komen. @ iedereen.. ik ga afsluiten en me bedje in.. als ik maar snel slaap dan voel ik me het minst misselijk.. Slaap lekker allemaal, fijne avond!
Ik duim met je mee kokos. Spannend! En hopelijk kom ik binnenkort ook een paar ooievaars tegen. Maar eerst een paar kippen die een ei komen brengen Slaap lekker Shan en alle anderen meiden trouwens ook!
@ Mart: Ik zal de kippen doorsturen als ik er wat in het wild zie en de ooievaar er meteen achteraan, haha
@kokos nou in spanning afwachten dus! @mart misschien moet je eens naar een kinderboerderij en daar een ei stelen . Vandaag nog altijd maagpijn. ik hoop dat het snel morgen is. Dan mag ik naar gyn en komt vl naar huis. Ik heb vannacht over mijn baby gedroomd, dat ik hem of haar in mijn armen had
Goedemorgen dames, Zo er is weer heel wat af geklets maar ben weer bij gelezen. Zal eens even gaan reageren: @ Mart leuk dat jullie er nog even een paar dagen tussen uit gaan, ik ben er zelf nooit geweest dus ik kan er niets over zeggen.Lijkt me wel een hele mooie plek en denk dat je daar best wel veel kan bezichtigen. Ik geloof dat ik mijn ei ook niet heb gevonden d.m.v. ovulatie testen en aangezien ik ook ongie ben geworden is het dus op naar een nieuwe ronde ga ook geen ovulatie testen meer gebruiken en temperaturen heb ik zelf niet zo'n zin in omdat dat toch iedere dag op het zelfde tijdstip moet maar hoop voor jou dat je er wel je ei mee kan vinden! @ Invuurenvlam spannende dag voor jou m.b.t. je werk toch? Hoop dat ze contract zullen verlengen, mochten ze je contract niet verlengen weet je dan al wat je gaat doen? Ik zal i.i.g. voor je duimen meid + dat ik hoop dat je morgen ( vrijdag ) een knal test in handen heb @ XDoo ben blij dat je je weer de oude voelt, is altijd zo rot om ziek te zijn zeker als het dan nog eens lekker weer is. @ Bernou dat is een koopje op marktplaats zeg, misschien leuk om een foto te plaatsen van hoe je het heb gekocht en één als je hem helemaal opgeknapt heb, ik vind het echt knap van je, zelf ben ik helemaal niet creatief!! @ Kimmy met al dat vruchtbaar slijm + al het geklus zou je haast wel moeten zeggen dat het raak is Ik duim voor je meid. @ Shan wow wat een mooi buikje heb je al!! Hoop dat je je gauw beter voelt en dat je kan genieten van je zwangerschap. @ Ingie1983 wat erg zeg voor je collega, lijkt me een lastige situatie als jij op het punt staat om het te vertellen aan haar. @ Rozerood spannend hoor morgen, denk dat je wel een echo mee krijgt hoor om aan je man te laten zien en anders er gewoon om vragen. Mijn man ging met iedere controle aan de verloskundige / echo mee wat altijd toch wel fijn om het meteen samen te delen. @ Hier ik vraag me af of die nu echt een ongie is wat ik heb heb één dag helderrood bloed verlies gehad bij het plassen en gisteren en vandaag maar kleine beetjes bruin verlies als ik moest plassen, bij het afvegen, ik hoef ook helemaal geen inleg kruisje of tampon te gebruiken...snap ff helemaal niets van m'n cyclus
@starry klingt inderdaad als erg Lichte bloeding voor ongi. Misschien moet het nog doorzetten of het is n innestelingsbloeding.
Nou, ik heb in ieder geval uitstel v executie; een half jaar verlenging. Nog steeds wel wat onzeker dus, maar wel weer wat ruimte om te wachten of de aanmeldingen aantrekken verder nog steeds geen rood gezien, ben benieuwd naar morgen!
Goedemorgen allemaal! Ben nu niet zo actief meer want we genieten vollop van onze vakantie met dagjes weg enzo. Hier nog steeds geen ongi. Vanmorgen toch voor de zekerheid even getest maar weer negatief. Ik heb wel al een aantal dagen pijnlijke borsten dus zou toch wel ongi moeten worden ofzo. Moeders voor moeders... zou ik zeker wel aan mee willen doen. Gehandicapt kindje... Als we denken dat hij/zij zelf nog kwaliteit van leven kan hebben houden we het zeker. Het zogenoemde 'kasplantje' heeft niemand wat aan. Mijn vriend heeft een broer met Down syndroom en ik werk zelf in de gehandicapten zorg. Geen onbekend terrein voor ons dus. @Shan, wat heb je een mooi buikje zeg! Ben erg jaloers haha. @Invuurenvlam, Gefeliciteerd! Fijn dat je nu zekerheid heb voor in ieder geval een half jaar. En hopen na dat half jaar nog voor langer uiteraard.
@nient wat vervelend dat je nog geen duidelijkheid hebt. Hopelijk weet je snel iets. Hebben julie leuke dingen gedaan in de vakantie? @invuurenvlam het is niet super maar je bent in ieder geval weer een half jaartje onder de pannen. @starry vreemd zo'n korte bloeding. Heb je al een test gedaan voor de zekerheid? @hier wederom een vraag in een poging om alles te snappen. Vorige maand tussen ei en ongie had ik last bij het vrijen dat ik mijn baarmoeder voelde als hij diep in me kwam. Echt een heel naar gevoel. Nu weer ik niet of ik mijn ei heb gehad maar zit een ruime week voor ongie en had gisteravond hetzelfde. Als je vruchtbaar bent ligt je baarmoeder toch hoger? Kan ik dit dan als signaal interpreteren dat mijn ei misschien al is geweest?? Dan heb ik hem niet ontdekt bij ovutesten en tempen. Temp was vanmorgen trouwens hoger is dat positief na je ei? (zie link in onderschrifttekstje). Poeeee wat een vragen weer...
Mijn vriend vist graag en ik ga dan mee om lekker in de zon te liggen aan de kant met een boek. Dat hebben we 2 dagen gedaan en nog een dag Efteling met mijn broer, schoonzus en nichtje van 10 maanden (zoooooooo lief!) Vandaag komen mijn ouders en misschien opa en oma langs. Die komen niet vaak naar hier dus dat is wel leuk. Mart aan mij moet je niks vragen mbt je cyclus want ik snap er zelf ook niks meer van. Het blijft vreemd in elkaar zitten zo'n lichaam.
Hoi dames, ben er weer, heb alles wel even gelezen hoor maar het is zoveel dat ik nu al niet meer weet wat bij wie hoorde, sorry Ik dacht dat het uitgestorven was hier, kreeg namelijk geen meldingen meer van nieuwe berichten, voorheen wel. Ook heb ik het best druk gehad deze week. Werken, Apenheul, winkelen, markt bezocht, auto net naar de garage gebracht (volledig gekeurd voor Duits kenteken, halen we vanavond weer op en nu maar hopen dat ie goedgekeurd wordt), en net boodschappen gedaan en de vloer gezogen en gedweild. Ben nu ook wel beetje moe, ook elke dag om 5 uur de wekker.... dus ga zo lekker relaxen op de bank met een broodje en wat drinken en de tv aan, mooi weer is het toch niet, wilde net naar buiten en toen begon het te plenzen. Fijne dag allemaal en tot snel. @Shan, mooi buikje @Invuurenvlam, wat fijn dat je in ieder geval nog een half jaartje mag blijven
@ Mart ik heb vandaag een ovulatie test gedaan nou het was een tuur streepje...terwijl als ik mijn cyclus van 39 dagen aan zou houden dit mijn vruchtbare dagen zijn...ik snap het echt niet meer,raar lijf mijn vorige menstruatie duurde best lang 4 dagen bruin verlies en geloof 4 dagen rood verlies en nu maar één dag rood verlies,klein beetje en 2 dagen bruin verlies,vandaag is tweede dan maar het is bijna zo goed als weg...
@mart Ik heb ook gelezen dat de stand v baarmoeder verschilt gedurende de cyclus. weet niet of hij nou hoog of laag staat in de vruchtbare dagen. Hij voelt zachter in de vruchtbare dagen. Ik hoop en denk dat je je ei al ongemerkt hebt gehad. @starry Ik zou als ik jou was in 1 week eerder een zwangerschapstest doen ipv een ovu test. Je cyclus zou deze maand wel eens korter kunnen zijn geweest. klopt je banner nog ? Ik heb net een heel stokbroodje op.Ging er zomaar in, hoewel ik maagpijn heb haha
@mart temp na je ei is heel positief! maar dan moet wel zo blijven. Ik weet niet of je baarmoeder hoger licht wel weet ik dat tijdens je vruchtbare dagen je baarmoeder mond heel iets open staat en dat je dat misschien zou kunnen voelen. maar dat is maar aantal mm. daarna is die weer helemaal dicht tot je ongi en als je geen ongi is blijft die dicht tot de bevalling. @Shan Heel mooi buikje! Jammer dat je er nog niet van kan genieten. Hopelijk als je wat veder bent dat de kwaaltjes wat afneemt. @NienT Hopelijk word je snel ongi. of alsnog een positieve test! @Starry Hopelijk hebt je innesteling bloeding! afwachten dan maar.. @Invuurenvlam Wel fijn dat je wel zekerheid hebt voor een half jaar. alle beetjes helpen. hopelijk blijft je ongi weg! en positieve test. @hier Toch weer ziek. werd wakker met de meest vervelende hoofdpijn sinds tijden. en gaat ook niet weg. heb tijd onder douch gestaan weer gaan slapen en paracetamol op maar helaas het blijft. ook ben ik erg misselijk en voel ik me erg zwak in mijn lijf..
@xdoo wanneer heb ik mijn ei gehad dan? Heb alleen naar negatieve ovutestjes en ff heeft het kruis weggehaald. Balen dat je steeds ziek bent. Hopelijk knap je snel helemaal op.
@mart meestal heb je een dip in je temp en daarna gaat die omhoog. Tijdens de dip is als het goed is heb je dan je ei. ik zal foto van mijn temp kaartje zo laten zien dan kan je misschien beetje vergelijken.