In juni gestopt met pil!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Bloem89, Jun 1, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mart

mart Fanatiek lid

Jun 2, 2012
    2,201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Starry misschien dan toch een zw testje doen ipv een ovutestje :)

Mijn nod is 10/11 augustus.

2. rozerood

rozerood Bekend lid

Jul 6, 2012
    797
    0
    16
    @starry en mart
    nou,dan allebei eind volgende week maar eens testen :)

3. xDoo

xDoo Fanatiek lid

Jul 18, 2012
    1,830
    1,075
    113
    Female
    @Starry
    Hopelijk heb je geluk meid!

4. rozerood

rozerood Bekend lid

Jul 6, 2012
    797
    0
    16
    Hi meiden,

even een berichtje van hoe het bij de gyn. was. Ik moest helaas bijna 1,5 uur wachten, maar dat had ik er wel voor over.
    Het ziet er goed uit! We konden het vruchtzakje en het dooiertje zien! Zit lekker ingenesteld in mijn baarmoederslijm haha:).
    Ik mag over 2 weken nog een keer komen voor echo, jippie! Dan zouden we het hartje moeten kunnen zien kloppen. Mijn vriend kan dan ook mee,want dan hebben we een weekje vrij. Heb er nu alweer zin in!! Heb een fotootje voor mn vriend :D
    Ben helemaal blij!

5. mart

mart Fanatiek lid

Jun 2, 2012
    2,201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Owh wow. Dat was het wachten zeker waard! Ik ben ook blij voor jou dat alles goed is! :)

6. NienT

NienT Bekend lid

May 12, 2012
    622
    56
    28
    Mooi rozerood!! Echt heel bijzonder.
    Leuk dat je over 2 weken nog een keer kunt met je vriend. Dat is toch wel leuker denk ik.

Vandaag 6 weken geleden spiraal verwijderd en tot op heden nog niks gebeurd. Dat is 42 dagen nu. Zouden jullie gewoon afwachten of toch eens contact op nemen met de huisarts? Mij is altijd verteld dat je van een spiraaltje niet echt 'ontpilt' omdat je je gewone cyclus blijft houden.

7. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

Oct 28, 2011
    2,086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Hoi meiden,

ik hou het kort, ben echt kapot en blij dat ik weekend heb! Hele week om 20 over 5 mn bed uit en maandag en vrijdag zijn best pittige dagen, vakantiehuisjes schoonmaken, wat een K-werk maar ja het is werk en ik verdien geld en daar gaat het om maar leuk is anders. Net ff goeie pijnstillers gehad want mn rug begint hierdoor weer op te spelen helaas :(

Fijne avond meiden en tot snel weer!

8. mart

mart Fanatiek lid

Jun 2, 2012
    2,201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nient wat vervelend!
    Vind het heel lastig wat je moet doen. Heeft de arts er iets over gezegd toen hij hem weghaalde?
    Ik denk niet dat de arts er al iets voor wil geven omdat je 'maar' 2 weken later bent dan gemiddeld 28 dagen. Dus ik zou het denk nog een weekje aankijken.
    Heb je trouwens al wel signalen???

Ing voor jou ook vervelend dat je last krijgt van je rug. Hopelijk kun je nu lekker uitrusten en van het weekend genieten.

9. mart

mart Fanatiek lid

Jun 2, 2012
    2,201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Meiden die voor NOD zitten hebben jullie alweer klachten?
    Ik ben weer zo lekker allert en voel en zie vanalles terwijl ik niet eens weet of mijn ei wel echt is geweest. Het kan ook best dat ik dit soort dingen altijd tussen ei en nod heb, maar toen lette ik er niet op. Wordt echt gek van mezelf en die laatste wachtweek!! :mad:

Lijstje:
    Dinsdagavond: last van mijn buik en misselijk in de auto naar huis.
    Woensdag: alleen 's ochtends last van mijn buik
    Donderdag: weer enorme last van mijn buik. Wist niet meer hoe ik moest staan en lopen. En ik krijg puistjes en mee eters (normaal nooit).
    Donderdagavond: last van hormoonschommelingen en dat heeft effect op mijn humeur (arme manlief). Dit had ik extreem toen ik weer even aan de pil was en heb ik normaal als ik dit als ik ongesteld moet worden. En wat slijmverlies.
    Vandaag (vrijdag) wederom buikpijn en nog meer puistjes. Mijn voorhoofd en kin zijn net een maanlandschap :(

10. rozerood

rozerood Bekend lid

Jul 6, 2012
    797
    0
    16
    @Nient: Hoe was je cyclus dan toen je nog een spiraal had?

@Mart: nou gaat lekker bij jou! Zal toch niet voor niets zijn als die kwaaltjes er zit wat aan te komen, maar wat??

11. NienT

NienT Bekend lid

May 12, 2012
    622
    56
    28
    Mijn cyclus weet ik niet want ik werd niet meer ongesteld. Weet wel dat toen ik niet aan de pil/spiraal zat mijn cyclus wel normaal was. Lette er niet zo duidelijk op maar er waren geen duidelijke afwijkingen.

Ik denk ook niet dat de dokter er iets aan gaat doen. Ze heeft ook niks gezegd na het verwijderen. Alleen dat ze hoopte me snel terug te zien met blij nieuws.
    Ik heb nu wel een dag of 5-6 pijnlijke borsten. Had dit normaal een dag of 2-3 voor NOD. Denk dus wel steeds dat ik ongi ga worden en het word bijna een obsessie om in mijn onderbroek te kijken haha. Maar is zo droog als de Sahara.

12. Invuurenvlam

Invuurenvlam Actief lid

Jun 28, 2012
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Rozerood: leuk! en vooral leuk dat je over 2 weken alweer mag! :)

@NienT: ik verwacht van wel. 'ontpillen' is natuurlijk niet echt ontpillen, maar meer het opnieuw instellen van de hormonen in het lichaam. Weliswaar heb je bij een spiraaltje minder hormonen, maar het is nog steeds de hormoonhuishouding die zich even zou moeten aanpassen? Als je je er onzeker door voelt, zou ik idd ook gewoon de huisarts even bellen.

@Mart: Ook hier stemmingswisselingen, meer puistjes en mee-eters (gelukkig voornamelijk aan de haargrens, in mijn nek en op mijn borst), maar geen buikpijn. Hoe graag we ook allemaal elke lichamelijk klacht die geen duidelijke aanwijzing heeft als mogelijk zwangerschapssignaal willen zien, vrees ik dat ze ook allemaal verklaard kunnen worden door het ontpillen. Maar natuurlijk OOK, dus het zouden zomaar ook zwangerschapssignalen kunnen zijn: uberfrustrerend, wat je kan je zelf er helemaal gek mee maken (ik in ieder geval wel ;)).

13. Invuurenvlam

Invuurenvlam Actief lid

Jun 28, 2012
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    @nienT; haha, pijnlijke borsten waren bij mij ook een signaal. Loop dan ook al dagen aan mijn borsten te voelen, in de hoop dat er uiteindelijk wat komen gaat. Had van de week ook weer iets meer slijm, dacht toen ook de hele tijd dat het ging komen; constant naar het toilet. Daar ben ik dus maar mee opgehouden, want er komt helemaal niets voorlopig :s

14. mart

mart Fanatiek lid

Jun 2, 2012
    2,201
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Nient: Ik denk dat we allemaal steeds in onze onderbroeken kijken :D Ik zit alleen nog niet de hele dag aan mijn borsten :$

@invuurenvlam: Ontpillen kan ik sowieso al af strepen :) Denk niet dat ik daar nog last van heb. Ben al een jaar of 5 van de pil af. Wij gebruikten de rubbertjes. Dus of ik voel me gewoon niet lekker of een naderende ongi of iets anders....

Hebben jullie nog leuke plannen voor het weekend?

15. rozerood

rozerood Bekend lid

Jul 6, 2012
    797
    0
    16
    @ Mart ik heb inderdaad dezelfde verschijnselen...maar ik weet iig waarvan!

Arme Mart, Nient, Invuurenvlam; Ook hoop echt dat jullie snel verlost worden van jullie onzekerheid!

ZOndagmiddag komen mn ouders en ze bliven tot woensdagochtend. Ik hoop zo dat ik mijn mond kan houden en ze niets merken! Want het is toch leuker als ik het in 3 weken kan vertellen als mijn zus er ook bij is. Moet dus morgen even door het huis gaan lopen en alle zwangerschapsteken verwijderen en opbergen haha.

16. Kimmy

Kimmy Actief lid

Jun 25, 2010
    315
    0
    0
    Weeeeekend :D

@ rozerood: gaaf die echo! En over 2 weken weer, fijn zeg! Dat is bij jou goed geregeld! Ik mocht pas na 9 weken en paar dagen destijds op intake komen..pff dat wachten was niks!

@ invuurenvlam: spannend hoor! Helemaal met die klachtjes! Wanneer ga je evt, weer testen?

@ Mart en Starry: voor jullie ook spannend! Ik hoop op allemaal posi knal testen :)

@ nient: wat lastig die onzekerheid. Ik sluit me aan bij andere meiden, denk dat huisarts nu nog niet veel kan betekenen. Ik zou het nog even tijd geven..maar voor e eigen gevoel kan je natuurlijk altijd even bespreken..

@ shan: ik zag een prachtig buikje voorbij komen!

@ kokos: jou cyclus vordert ook al weer mooi! Hoe gaat het? Klachtjes?

@ hier: ik heb vandaag af en toe opeens steken in m'n borsten/tepels :( Raar toch..iemand hier bekend mee?? Vorige cyclus niet gehad, maar zou natuurlijk nog ontpillen kunnen zijn..

17. xDoo

xDoo Fanatiek lid

Jul 18, 2012
    1,830
    1,075
    113
    Female
    @Kimmy

Nee zou niet weten wat het kan zijn..

@hier
    net bezoek gehad van mn schoonouders.
    met de vraag als wij op vakantie waren een paar sleutels in geven zodat hun ons huis grootte schoonmaak beurt kon geven..
    Weet dat ze goed bedoelen maar komt wel over alsof wij zelf ons huis niet schoon kunnen houden..
    Morgen bruiloft van mn broer en dan zie ik mijn vader weer die ik bijna 2 jaar niet meer gezien heb dus beetje dubbel.

18. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

Oct 28, 2011
    2,086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    @xDoo: kan me voorstellen dat je zo denkt wanneer je schoonouders dat aangeven, zou ik ook hebben. Kan natuurlijk niet in jullie relatie kijken maar zou verwachten dat ze het waarschijnlijk gewoon goed bedoelen :) Spannend dat je je vader weer gaat zien na 2 jaar, hebben jullie ruzie? (mss dat je er wel eens iets over gezegd hebt maar dat is dan even niet blijven hangen, het is ook zo druk hier hihi)

19. Invuurenvlam

Invuurenvlam Actief lid

Jun 28, 2012
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Mart: oh, dan kan het inderdaad geen ontpillen zijn. Wat lekker, ben jaloers ;) Wel lastig dan die klachten, zullen vast hormonen zijn, maar welke?....

@Kimmy: ik heb net vanochtend negatief getest. Ben er wel een beetje klaar mee nu; geloof niet dat ik zwanger ben en hoop dat ik snel ongesteld wordt.
    Mbt die steken: die herken ik wel. Ik denk dat ik ze woensdag ineens uit het niets had; in 1 borst overigens. Hielden even aan en toen was het weer weg. Geen idee of het wat betekent.

@Xdoo: spannend, je vader na zoveel tijd weer zien. Zie je er tegenop?

Share This Page