In juni gestopt met pil!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bloem89, 1 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    @ing
    Mijn vader was toen ik 10 weg gegaan bij mijn moeder voor een andere vrouw. sinds dien heeft die dus ook mij en mn broers soort van achter gelaten. hij neemt alleen contact zelf op als het van uit zijn kant belangrijk is. neem nu zelf ook niet meer de moeite om een band met hem te hebben
    Dus zie er wel beetje tegen op altijd wel confronterend dat een vader z'n kinderen zo in de steek kan laten. dat je niks meer voor de vrouw voelt waar je kinderen mee hebt gehad kan maar je kinderen lijkt mij dat je daar niet zo achter kan laten.

2. Kokos

Kokos Actief lid

24 jun 2012
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Starry: Wat grappig, jouw calculator lijstje is precies hetzelfde als die van mij! :) Ik heb alleen 8 juli als ongidatum en een cyclus van 33 dagen.
    Hoop voor je dat het een innestelingsbloeding is geweest! Heb jij al klachten/kwaaltjes die op een zwangerschap kunnen duiden?

@ Rozerood: Fijn dat het goed is gegaan bij de gyn. en dat je snel weer mag komen. Ook erg leuk dat je een foto hebt meegekregen, ik weet niet of ze dat in NL al zo snel doen? Hopelijk lukt het je om het goede nieuws nog even voor je kan houden!

@ Nient: Bellen naar de huisarts kan altijd toch wel? Evt. voor een telefonisch consult? Is misschien fijner voor je eigen gemoedsrust ook al zegt hij misschien dat je pas na .. weken hoeft te komen. Maar hopelijk is het natuurlijk niet nodig en zet je ongi door!

@ Ing: Vandaag maar lekker rustig aan doen meid, is ook niet niks om ineens weer zoveel (zwaar) werk te moeten doen!

@ Mart: Ik herken het helemaal; in de eerste weken van mn cyclus voel ik soms ook wel eens dingen maar dan weet je zeker dat je niet zwanger bent. Nu let ik extra op en voel ik van alles; felle steek in mn buik op woensdag, af en toe licht gevoelige tepels, paar keer bloedend tandvlees gehad, af en toe duizelig na opstaan, af en toe vlagen van een lichte hoofdpijn, af en toe een beetje maagzuur en vandaag na het opstaan een zere rug. Dit zijn allemaal dingen die kunnen duiden op zwangerschap maar zijn ook allemaal dingen die ik 'normaal' ook wel eens heb en het is niet in hele sterke mate. Bij mij kan het ook geen ontpillen zijn want ik ben er nu al een jaar af. Mn lichaam houdt me dus of voor de gek of ik ben toch misschien wel zwanger. Die laatste week wachten vind ik het ergst, de tijd gaat dan ook zo langzaam!

@ Xdoo: Lastige situatie vandaag; hopelijk valt het allemaal mee en heb je wel een geslaagde dag! Succes!

@ Hier: Aanstaande donderdag is mijn NOD maar zoals ik al eerder aangaf werk ik op di. t/m vr. en wil liever niet testen als ik daarna aan het werk moet. Heb dus maar besloten om én maandag én zaterdag te testen. Ik weet dat het op ma. nog wel vroeg is en ik verwacht er ook niet teveel van maar vind za. nog zo ver weg! Ik zit alleen nu te twijfelen of ik voor ma. een extra gevoelige test moet kopen, ik heb nu die van 2v5 kruidvat testen liggen.

3. Kokos

Kokos Actief lid

24 jun 2012
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net nog even op google gekeken voor de gevoeligheid van de 2v5 kruidvatzwangerschapstesten, blijken ze vrij gevoelig te zijn dus denk dat ik die maar ga gebruiken!

4. NienT

NienT Bekend lid

12 mei 2012
    622
    56
    28
    Ik heb tot nu toe aleen nog maar 2v5 gebruikt. (nu kan ik natuurlijk zeggen, ze zijn niet goed want ze geven geen positief streepje aan haha) Maar je moet afgaan op je eigen gevoel. En idd 2v5 zijn ook vrij gevoelig.
    Wel spannend hoor!!

5. Kokos

Kokos Actief lid

24 jun 2012
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, ja maar is in ieder geval beter dan dat 'ie positief zou aangeven terwijl het niet zo is! :D

De zenuwen beginnen hier nu toch een beetje toe te slaan, was de afgelopen weken eigenlijk vrij nuchter en rustig. Maar goed, straks weer verder in de tuin; die is nu zo goed als leeg, nu de achterwandschutting eruit halen en een nieuwe erin zetten (we 'snoepen' 30 cm van het pad achter onze tuin erbij).

6. Kokos

Kokos Actief lid

24 jun 2012
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weer even het lijstje naar boven!

Juli
    23: Bloem89: 23 jaar, 1e kindje, 1e ronde
    28: NienT, 26 jaar, 1e kindje, 1e ronde
    31: Invuurenvlam, 28 jaar, 1e kindje, 1e ronde

Augustus
    7: 1986Cindy, 26 jaar, 2e kindje, 2e ronde
    9: Kokos, 28 jaar, 1e kindje, 2e ronde
    11: Mart, 29 jaar, 1e kindje, 2e ronde
    11: Bernou, 28 jaar 1e kindje, 2e ronde
    13: lizz83, 29 jaar, 1e kindje, 0e ronde
    17: LunaKirsten, 25 jaar, 1e kindje, 2e ronde
    18: Kimmy, 26 jaar, 2e kindje, 2e ronde
    20: LF84, 27 jaar, 1e kindje, 2e ronde
    25: Ing49824, 27 jaar, 1e kindje, 2e ronde
    30: Starry, 27 jaar, 2e kindje, 2e ronde

September
    6: Xdoo, 19 jaar, 1e kindje, 2e ronde

Shan, 26 jaar, 1e kindje, ZWANGER! (10-02-2013)
    Nicky Lohs, ? jaar, 4e kindje, ZWANGER! (04-03-2013)
    Rozerood, 29 jaar, 1e kindje, ZWANGER! (04-04-2013)
    Missy78, 34 jaar, 2e kindje, ZWANGER! (11-04-2013)
    Ingie1983, 29 jaar, 2e kindje, ZWANGER!

7. NienT

NienT Bekend lid

12 mei 2012
    622
    56
    28
    Ben bang dat ik een klein probleem heb.. Zat gister avond op de foto's van Baby van de maand te kijken. Klikte een foto aan en er stond Lynn boven. 'Oh, zo het mijn nichtje ook.. ze lijkt er ook wel veel op.. heeeeeel veel..' En hij was toegevoegd door Evel1ne. 'Goh, zo heet mijn schoonzus'
    Eigenlijk kan het dus niet missen. Nu is dat opzich geen ramp natuurlijk maar ik heb uit automatisme op haar profiel geklikt en nu sta ik in haar lijst met laatste bezoekers. Zodra ze mijn naam ziet weet ze toch dat ik het ben.
    Beetje jammer dus.

8. Kokos

Kokos Actief lid

24 jun 2012
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje dat is wel toevallig! Maar hoe vaak zou ze kijken op haar profiel, grote kans dat ze het niet eens ziet? Maar als ze het wel ziet is het voor jou natuurlijk niet leuk.

Zal ik haar even opzoeken en op haar profiel klikken? Als iedereen dat hier nou even doet dan schuif jij misschien wel weer uit de lijst? Is dat een idee? Hier de link:

http://www.zwangerschapspagina.nl/members/evel1ne.html

9. NienT

NienT Bekend lid

12 mei 2012
    622
    56
    28
    Ja zou dat lukken? In dat geval heel graag!
    Ik heb al wel gezien dat ze nog nooit een berichtje op het forum heeft geplaatst. Dus misschien leest ze alleen op het forum. Maar ja, het ze zal het maar net zien.

Hier kijkt ze sowieso niet. Slikt geen pil en zijn nog niet bezig voor een 2e.

10. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    @nient zodra ze dit bericht leest weet ze het helemaal zeker. Wil je het laten staan?

@kokos deze week is echt het ergste. Ik heb trouwens nog steeds een vaag gevoel in mijn buik. Ben erg benieuwd naar je test maandag.

@xdoo ik hoop dat je ondanks alles een leuke dag hebt. Lijkt me moeilijk om je vader na alles weer te zien. Gelukkig ben je er met je vriend en kan hij je steunen.

Ik mag eigenlijk naar de 10e (uitgaande van 28 dagen). Maar laat maar op de 11e staan uit zelfbescherming ;) Wij gaan als ik nog niet ongi ben volgende week zaterdag testen. Hopelijk hou ik dat vol, heb nog 8 testjes liggen. Ik zal vrijdagavond bij vrienden wel de Bob spelen. Meestal drink ik of manlief dan wel 1/2 glaasje mee begin van ff avond, maar die slaan we wel even over dan.

Fijne dag allemaal!

11. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik moet nu stoppen want manlief eist telefoon. Hij moet de administratie in mijn cyclus bijwerken. =zijn score noteren. Ik kom niet meer bij :D

12. Kimmy

Kimmy Actief lid

25 jun 2010
    315
    0
    0
    @ nient: ik heb oom even het profiel aangeklikt! Hopelijk verdwijnt jouw naam dan..lijkt mij zelf ook niet echt relaxt!

@ kokos: spannend maandag testje wagen, ik duim!!

@ hier: ik denk dat ik op dag 13 of 14 (dinsdag of woensdag) mijn ei heb gehad, helemaal zeker weten doe ik het natuurlijk niet, maar alles bij elkaar ga ik daar vanuit:p
    Ik hou als 15 of 16 aug aan, dat betekent wel iets langere cyclus deze ronde..Misschien is mijn lf wel korter, maar uit zelfbescherming ga ik uit van 16 aug nod :p

13. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    Hi meiden,

even snel een berichtje voordat ik de tuin in ga.

Veel succes voor de meiden op het wachtbankje!!
    @Mart Nu snap je helemaal hoe ik me toen voelde voor het testen, he. Ik had ook allemaal verschijnselen die ook anders te verklaren waren... Hoop dat het bij jou ook raak is...en bij de andere meiden natuurlijk ook.

@invuurenvlam: snap dat je er even klaar mee bent.

@nient: Ik heb ook op het profil geklikt maar je staat er nog op.

@XDOO veel sterkte met het zien van je vader.

fijn weekend aan alle. Ik denk dat ik er de komende dag wat minder ben als mijn ouders komen. Die mogen niets merken :)

14. Kokos

Kokos Actief lid

24 jun 2012
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Nient: Volgens mij laat het de laaste 10 bezoekers van het profiel zien, dus meiden die nog niet gekeken hebben; doe dit alsnog even (en Nient zelf natuurlijk niet meer ;))

15. Kokos

Kokos Actief lid

24 jun 2012
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tot nu toe staat er dit rijtje:
    Invuurenvlam+ Kimmy Kokos mart+ NienT+ rozerood+ xDoo

En even voor jouw gemoedsrust Nient, ze heeft nog nooit een bericht geplaatst of een topic gestart en haar laatste activiteit was op 7 juli!

16. NienT

NienT Bekend lid

12 mei 2012
    622
    56
    28
    Bedankt allemaal al zo vast!

Ik mag niet te snel conclusies trekken maar net bij het afvegen na wc bezoek had ik een wat rozige/bruinige kleur door mijn afscheiding... Zou het dan eindelijk?

17. NienT

NienT Bekend lid

12 mei 2012
    622
    56
    28
    Ben trouwens lekker emo vandaag. Vriend is vissen en ik heb het huis schoongemaakt. Ben nu aan mijn 2e film begonnen: My sisters keeper. Net PS I love you gekeken. Kende ze beide al maar blijft mooi. Potje janken op de bank haha.

18. Kokos

Kokos Actief lid

24 jun 2012
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, dat is soms toch best even lekker, zeker als je alleen thuis bent! Emoschommelingen heb ik trouwens ook altijd voordat ik ongi wordt, dus ik hoop het voor je!

19. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    Hallo dames!
    Nou het was een geweldige mooie bruiloft!
    Heel erg gezellig en lekker gegeten.
    en met mijn vader is gelukkig allemaal mee gevallen.
    Was echt erg leuke dag.
    Hoe is jullie dag gegaan?

20. Kokos

Kokos Actief lid

24 jun 2012
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Xdoo: Fijn dat het allemaal meegevallen is en dat je een leuke dag hebt gehad! Ga je je vader nu ook weer vaker zien of dat niet?

@ Hier: Gisteren een redelijk drukke dag gehad, dacht ik 's avonds lekker op de bank te gaan zitten, net 5 min. een film aanstaan; belt mn schoonmoeder op dat ze weer terug zijn van vakantie (ipv morgenochtend) en of ik zin heb om even langs te komen... dus.... dag lekker avondje even alleen.... maar goed was wel gezellig hoor en ml na z'n werk ook daarheen gegaan. Sliep alleen pas om 1 uur en was om 7 uur alweer wakker, zit nu dus alweer beneden :)

Deel Deze Pagina