In juni gestopt met pil!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Bloem89, Jun 1, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bernou

Bernou Bekend lid

Jun 12, 2012
    548
    0
    16
    hey meiden!
    Er is lekker druk gekletst hier!
    Wat een mooi buikje heb ik voorbij zien komen, echt leuk!

Fijn XDoo dat de bruiloft leuk was en het weerzien met je vader meeviel. Hebben jullie het oppervlakkig gehouden of waren jullie toch wel blij elkaar te zien? Wat had je aan op de bruiloft? (vind dat altijd erg leuk om te weten, heb in sept ook weer een bruiloft)

Afgelopen maandag hebben mijn ouders, een labrador, in laten slapen. Ze zou in nov 12 worden, maar het ging niet lekker. Begon met hartklachten, zomaar gaan liggen tijdens een wandeling, niet willen eten en werd steeds magerder maar in tegenstelling tot het magerder worden werd haar buik wel dikker en bleek haar lever te zijn die niet meer goed functioneerde. Gelukkig hebben mijn ouders haar een mooi plekje in de tuin gegeven, lekker dichtbij ipv cremeren. Het is altijd moeilijk wanneer je de knoop doorhakt dat ze op is en een spuitje krijgt. Met mensen is het natuurlijk makkelijker die overlijden vanzelf maar met een dier moet je vaak die keuze zelf maken.

@Starry, ik las dat je een kleine bloeding hebt gehad, hopelijk is het toch positief nieuws!

@Mart, hoop ook dat jij snel duidelijkheid hebt!

@Nient is je ongesteldheid al doorgebroken??

Ik zit nu op 8DPO denk ik, Om dit moment heb ik helemaal geen klachten. Voel niks meer. Rond de eisprong wel gevoelige borsten en veel rommeling in mijn buik maar nu helemaal niks meer. Aan de ene kant wil ik niet meer testen tot mijn NOD maar weet niet of ik dat vol ga houden!

@de zwangeren, gaat alles goed? Vallen de klachten nog mee?! Hoop Shan dat je misselijkheid snel wegtrekt! Probeer er zoveel mogelijk van te genieten!!

2. mart

mart Fanatiek lid

Jun 2, 2012
    2,201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik haat wachten :( Wachten op nod en ik zit nu in de gang met mijn konijnen. Buiten lukt het maar niet om ze te koppelen. Dus nu op onbekend terrein en in de hoop dat ze elkaar buiten dan ook liever vinden. Het is om ze in 1 hok te krijgen. Maar het is zo frustrerend, het duurt zo lang.

Ingie heb jij nog tips hiervoor?

Xdoo: fijn dat alles goed is gegaan.

Starry: heb je nog getest?

Nient: is de ongie al door gebroken? Of is het toch geen ongie?

Ing: heb je nog laat van je rug?

Rozerood: veel plezier met je ouders en volgens mij dan ook met je verjaardag!

3. xDoo

xDoo Fanatiek lid

Jul 18, 2012
    1,830
    1,075
    113
    Female
    @Bernou
    Ik zal zo een foto posten hoe ik er uit zag.
    Ik was wel in de buurt met hem te zien. was klein clubje dus dan gaat dat ook wat sneller.

Wat vervelend nieuws van je ouders hond.
    Altijd jammer als een dier ziek word en niet veder kan.
    maar helaas blijft dat als je een huisdier hebt.
    heb tijd plezier mee maar er komt ook altijd moment van afscheid.

@Kokos
    Vaker zien denk ik niet.
    en anders moet het van uit zijn kant komen.
    heb onder tussen wel geleerd bij hem dat je wel energie in kan steken maar dat veranderd er niks aan.

@mart
    Wat jammer dat je konijnen niet goed met elkaar over weg kunnen!

En wat ik nog vergeten te vertellen was.
    De vader van mijn broers vrouw heeft een bruiloft jurken zaak gehad en hij had jurken over en ik mag er 1 uit zoeken!
    Alleen moet wel naar schotland om op te komen halen.

4. ingie1983

ingie1983 Actief lid

Jul 22, 2009
    252
    0
    0
    Zuid Holland
    @mart, moet eerlijk zeggen dat ik niet zo heel veel weet van het koppelen van konijnen. Even een paar vragen, hoe oud zijn ze. Rammen of voedsters? Zijn gecastreerd of 1 daarvan? Indd op neutraal terrein kennis laten maken,en dat vaak herhalen.. heeft soms echt een lange tijd nodig en soms gebeurd het ook dat het helemaal niet lukt, gewoon omdat ze elkaar niet leuk vinden;) hoop in ieder geval dat het wel gaat lukken en dat ze snel vriendjes zijn. Succes

5. mart

mart Fanatiek lid

Jun 2, 2012
    2,201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ingie,
    Het is een ex-ram van 7 maanden en een voedster van 4 maanden. Rammetje was er eerst. Hij vertoont dominant gedrag. Hij gaat rustig voor haar hok liggen, als ze samen los zijn rent hij steeds achter haar aan. Zij is heel angstig. Komt ook niet echt naar ons toe, rent gelijk naar beneden zodra je het hok open doet. Zij wil ook niet goed uit de hand eten.
    Zodra ik ze in de gang zet is hij juist heel angstig. Daar gaat het dus wel goed. Ze zoeken elkaar op en gaan tegen elkaar aan liggen.
    Ik ga ze nu maar vaker samen in de gang zetten want anders weet ik het ook niet meer. De optie om ze gewoon in 1 hok te zetten en ze het laten uitvechten durf ik niet aan.

Hier verder geen nieuws. Gister niks gevoeld en vanavond is het weer erg gevoelig. Af en toe ook wat steken in mijn borst. Pffff wat een ellende dat wachten. Snap niks van mijn lijf want heb dat stomme ei niet kunnen vinden.

Rozerood: wanneer ging jij dingen voelen?

Xdoo: ben wel benieuwd naar je outfit! Gaaf van die jurk. En een reisje Schotland is niet verkeerd. Heb je al trouwplannen?

Bernou: trek je het wachtbankje nog? Kokos zit er toch ook al op? Nog meer dames in de wacht?

6. Starry

Starry VIP lid

Sep 6, 2007
    6,101
    623
    113
    Female
    Rotterdam
    Hallo meiden,

Denk toch dat m'n ongie is begonnen, vandaag weer bruin verlies :( dus ik denk dat een zwangerschapstest niet nodig is om te doen. Gisteren we waren in een tuincentrum had ik elke keer een heel raar gevoel aan de zijkant van me buik (links) voelde echt heel apart, zeker niet als een kramp ofzo.

Ik zal morgen weer even reageren :)

Fijne avond!

7. xDoo

xDoo Fanatiek lid

Jul 18, 2012
    1,830
    1,075
    113
    Female
    Dit is de jurk!

@mart
    Trouwplannen als mijn vriend me zou vragen zou ik absoluut ja zeggen. dus het is even afwachten wanneer hij dat gaat doen.

8. xDoo

xDoo Fanatiek lid

Jul 18, 2012
    1,830
    1,075
    113
    Female
    @Starry

meid toch.
    Jammer dat je ongi toch lijkt op te komen.

9. Invuurenvlam

Invuurenvlam Actief lid

Jun 28, 2012
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag dames,

Het is rustig hier :) Iedereen op het wachtbankje of zwanger? :D Hier nog steeds geen verandering. Mijn borsten worden langzaam aan wat gevoeliger, dus hopelijk volgend weekend mijn menstruatie. Liever deze week, want vriend is nu een week naar het buitenland; dan zouden we weer verder kunnen als hij terug komt :)
    Zo niet vh weekend weer testen. Althans, dat is de bedoeling. Ik heb de neiging eerder te testen, maar vriend zou het echt niet leuk vinden als ik positief test en hij in het buitenland zit. Hoop deze week in ieder geval echt duidelijkheid te krijgen.
    Hoe is het verder bij iedereen? Nog spannende dingen op het programma deze week?

10. Bernou

Bernou Bekend lid

Jun 12, 2012
    548
    0
    16
    Wat een leuke jurk XDoo! Vooral de onderkant erg gaaf!
    Jammer Starry dat je ws toch ongesteld wordt! Je cyclus kan raar in elkaar zitten..

Als we zo door gaan met zwanger worden, zijn we binnen 3 maanden allemaal zwanger! Hopelijk hebben we in augustus net zoveel zwangeren als in juli..;)

Ik ben druk bezig met de commode verven. Als hij klaar is plaats ik een foto van voor en na! Morgen en overmorgen lekker vrij, ga ik lekker aan de slag. Ik verf hem met krijtverf, beetje whitewash look en ik heb bij porseleinenknoppen hele coole knoppen gekocht ipv de houten knopjes die erop zaten. Ik denk dat ik hem voorlopig in de woonkamer laat staan, daar staat hij nu ook en staat hij prima. Ik moet alleen wel de waslaag eraf halen met een goedje van ammoniak en water, dus gelukkig ben ik nog niet zwanger!

Fijne week allemaal!

11. Shan26

Shan26 Niet meer actief

@Bernou

Ben benieuwd naar het resultaat! Ik knap ook vaak meubeltjes op.
    Ik schilder nu veel buikkastjes. Zal ook eens een foto plaatsen ervan!

@hier.. Afgelopen vrijdag naar de dokter geweest. Ik trek de misselijkheid etc. niet meer. Ze ging toch alles checken ( wat ik overigens echt goed vind ) , ze was een waarnemende dokter, de mijne is met vakantie. Bloeddruk was goed. Urine werd ook nagekeken, alleen werd bloed in gevonden , morgen hiervoor opnieuw laten nakijken. Daarnaast heb ik zetpillen voor de misselijkheid gekregen. Helaas heeft dat afgelopen twee dagen niet echt gewerkt. Ook nog rennies gehaald voor het maagzuur.
    Net mijn tanden gepoetst en jahoor, kots en kotsmisselijk , ren naar de wc en geef alleen maar slijm over, maar er zat nu ook bloed bij.
    Bah zeg, het beangstigd mij wel allemaal.
    Ik word er zo onzeker van en dat het dan toch ineens niet goed zit.
    De dokter zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken , mits er geen klachten bijkwamen als blijven braken , pijn in onderrug en koorts.

Morgen toch ook de vk bellen. Al zeg ik het maar, ze weten misschien vast raad.

Ondertussen , vandaag drie maanden! Ben al trots dat ik die heb gehaald en maar hopen dat ik me wat beter ga voelen..

Zo, dat ben ik weer kwijt!

Voor de meiden op de wachtbank! Succes!!
    @overige.. nieuwe ronde , nieuwe kansen ;)

En... ik hou jullie weer op de hoogte..

Ik ga me bedje in!

12. rozerood

rozerood Bekend lid

Jul 6, 2012
    797
    0
    16
    hi

ik had veel om bij te lezen en kan helaas niet op iedereen reageren.

@shan he wat rot. daar zou ik ook angst van krijgen. waarom helpen die pillen nou niet. Misschien heefz de vk idd meer tips en ervaring. zou toch nog maar naar de doc als je bloed spuugt.
    Bij mij is de maagpijn een beetje gezakt gelukkig (effe afkloppen ).

@xdoo mooie jurk. Nu nog een reisje naar schotland :)

@bernou klinkt leuk dat kastje ! idd beter zulke klusjes voor de zwangerschap te doen.

@mart hoe is het nu met de konijntjes. zijn ze gecastreerd/steriliseerd of wil je juist kleintjes ?
    Tot nu toe kan ik nog goed mijn mond houden. Ben idd morgen jarig.

@wachtbankje veel sterkte !

13. Kokos

Kokos Actief lid

Jun 24, 2012
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Xdoo: Mooie jurk hoor! En leuk dat je een trouwjurk kan uitzoeken (als het zover is natuurlijk) in Schotland! Lijkt me een heel mooi land.

@ Starry: Hoe is het vandaag, was het je ongi die zich heeft doorgezet?

@ Mart: Ja zit ook al een poosje op het wachtbankje... wat gaat de tijd dan toch langzaam en wat kan je dan gaan twijfelen aan alles wat je voelt.... bleh :)

@ Bernou: Veel plezier en succes met klussen! (letterlijk :p) Zet je een foto op internet als je klaar bent?

@ Shan: Kan me voorstellen dat je je erg angstig voelt! Hopelijk was het bloed overgeven eenmalig en is je urine verder ook in orde. De 3 maanden voorbij; van harte! Hopelijk worden de kwaaltjes nu ook minder!

@ Rozerood: Fijn dat het lukt om je mond te houden!

@ Hier: Vanmorgen om 6.00 een test gedaan, maar helaas hartstikke wit :( Weet dat het nog wel vroeg was om te testen maar had stiekem gehoopt op een heel licht streepje. Nu zit er niks anders op dan komende dagen te wachten of me ongi wel of niet komt (do. is mn nod), zo niet dan ga ik zaterdag weer testen. Ik hou nog wel hoop, ook omdat ik toch wel een aantal zwangerschapskwaaltjes merk, maar ja, het kan ook dat mn lichaam me voor de gek houdt. Afwachten dus maar weer.... zucht.... Heb deze week ook eigenlijk helemaal geen zin om te werken. Gelukkig vandaag nog vrij, hopelijk blijft het een beetje mooi. Dit weekend is het hier echt zomer geweest en is er maar een enkel buitje langs gedreven!

14. Starry

Starry VIP lid

Sep 6, 2007
    6,101
    623
    113
    Female
    Rotterdam
    @ XDoo mooie jurk hoor! Ben jij dat ook op de foto of niet?

@ Bernou ik hoop dat je gelijk krijgt en dat we allemaal binnen 3 maanden op roze kunnen.

@ Shan hoe was ( als je al heb gebeld ) het gesprek bij je verloskundige? Lijkt mij toch wel raar als je ook bloed aan het over geven bent. Je bent i.i.g. het eerst trimester voorbij :)

@ Kokos hoop dat je over een paar dagen als nog een positieve test in handen heb.

@ Hier ongie toch door gezet :( moet ik dan die overige dagen ook meerekenen? Ik snap het even niet meer, nu is het sinds gisteren best hevig en de dagen ervoor alleen wat te zien bij het afvegen..of is dan vandaag mijn 2 dag van mijn cyclus? die overige dagen was alleen 1 dag helder rood bij het afvegen en daarna alleen bruin bij het afvegen tot gisteren..ik denk zelf dat dit dan me 2 de dag is, jullie?

15. rozerood

rozerood Bekend lid

Jul 6, 2012
    797
    0
    16
    @kokos jammer van je witte test. hoop dat je ongi Do. niet komt. hou je het nog vol tot zat. te wachten ?

16. Starry

Starry VIP lid

Sep 6, 2007
    6,101
    623
    113
    Female
    Rotterdam
    Ik heb toch even m'n banner aangepast..
    Als ik de vorige dagen niet meereken en gisteren pas echt mijn ongie is begonnen was dat dus dag 30, dus dat is dan wel weer netjes.
    Zal ik zo nog even de NOD lijst aanpassen...

17. Starry

Starry VIP lid

Sep 6, 2007
    6,101
    623
    113
    Female
    Rotterdam
    Zo weer even het lijstje naar boven

Juli

23: Bloem89: 23 jaar, 1e kindje, 1e ronde
    28: NienT, 26 jaar, 1e kindje, 1e ronde
    31: Invuurenvlam, 28 jaar, 1e kindje, 1e ronde

Augustus

7: 1986Cindy, 26 jaar, 2e kindje, 2e ronde
    9: Kokos, 28 jaar, 1e kindje, 2e ronde
    11: Mart, 29 jaar, 1e kindje, 2e ronde
    11: Bernou, 28 jaar 1e kindje, 2e ronde
    13: lizz83, 29 jaar, 1e kindje, 0e ronde
    17: LunaKirsten, 25 jaar, 1e kindje, 2e ronde
    18: Kimmy, 26 jaar, 2e kindje, 2e ronde
    20: LF84, 27 jaar, 1e kindje, 2e ronde
    25: Ing49824, 27 jaar, 1e kindje, 2e ronde

September

4: Starry, 27 jaar, 2e kindje, 2e ronde
    6: Xdoo, 19 jaar, 1e kindje, 2e ronde

:) ZWANGER :)

Shan, 26 jaar, 1e kindje, ZWANGER! (10-02-2013)
    Nicky Lohs, ? jaar, 4e kindje, ZWANGER! (04-03-2013)
    Rozerood, 29 jaar, 1e kindje, ZWANGER! (04-04-2013)
    Missy78, 34 jaar, 2e kindje, ZWANGER! (11-04-2013)
    Ingie1983, 29 jaar, 2e kindje, ZWANGER!

18. Kimmy

Kimmy Actief lid

Jun 25, 2010
    315
    0
    0
    Goedemorgen!

@ shan26: heftig meid hoor die misselijkheid. Het klinkt mij vrij extreem, maar je hoort het wel vaker..goed in de gaten houden en bij twijfel gewoon doc en of vk bellen! Je slaat je er goed doorheen, en ik duim dat het vandaag nog over is :D

@ kokos: balen van de nega test, wel Indd vroeg dus er is nog hoop. Wat voor kwaaltjes voel je? Spannende dagen dus!

@ Starry: dus toch ongi doorgezet, balen, nu wel zekerheid, ik zou het zo doen als je het nu hebt aangelast, dus vandaag dag 2, wanneer had je die vorige bloeding? Ik denk dat het dan een tussentijdse bloeding is geweest, zat jij hiervoor aan de pil? Kan met ontpillen te maken hebben..op naar nieuwe ronde!!

@ invuurenvlam: en en..benieuwd! ;)

@ rozerood: gelukkig geen last van je maag meer!!

@ hier: ook Wachtbankje maar duurt nog even haha. Zit denk ik rond 5 of 6 dpo..geen klachten meer, alleen zaterdagavond heel raar gevoel in m'n buik, soort kramp maar net anders en m'n buik voelde toen hard aan..duurde 2 uurtjes ofzo, echt vreemd. Verder voel ik me goed, afwachten dus..

19. Kimmy

Kimmy Actief lid

Jun 25, 2010
    315
    0
    0
    @ nient: jouw ongi doorgezet?

20. rozerood

rozerood Bekend lid

Jul 6, 2012
    797
    0
    16
    @kimmie wat is dpo ?

Ik voelde trouwens sinds dag 7of 8 na eisprong de eerste kwaaltjes. geloof dat Mart dit vroeg?

Share This Page