In juni gestopt met pil!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Bloem89, Jun 1, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kokos

Kokos Actief lid

Jun 24, 2012
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Rozerood: Moet van mezelf gewoon wachten, haha ;) Rest van de week werk ik dus dan testen lijkt me niet erg handig.

@ Kimmy: In het weekend had ik af en toe vlagen van misselijkheid vooral tijdens het auto rijden, ook af en toe duizelig en hoofdpijn, vandaag ging dat weer beter. Verder vandaag juist weer de hele dag gevoelige borsten (ook aan de zijkant). Geen idee of dit door een evt. zwangerschap komt of 'zomaar'. Weet in ieder geval wel dat ik dit vorige cyclus niet had. Maar ik lees ook vaak dat elke cyclus weer anders kan zijn.

@ Mart: Ik heb getest met de 2v5 van Kruidvat, schijnt wel een redelijk gevoelige te zijn. Voor jou dus ook spannend komende dagen, we lopen redelijk gelijk op dan! Alcohol zou ik proberen achter wege te laten, valt misschien wel op maar misschien dat je een smoesje kan bedenken (hoofdpijn ofzo?). Vind het overigens een prima reden om te testen hoor! ;) Wel balen natuurlijk dat 'ie negatief is! Misschien morgen of woensdag met ochtendurine proberen?

@ Bernou: Misschien een positieve test dus! Spannend hoor, wanneer ga je weer testen? Ik denk iets te zien op de foto maar weet het ook niet zeker, paar dagen wachten dus nog!

@ Nient: Whoohoo! Fijn dat je ongi eindelijk op gang is gekomen!! (deze keer nog wel ;))

@ Invuurenvlam: Groot gelijk als je minder 'er mee bezig wil zijn' dat je minder vaak op het forum komt. Maar wel fijn om te lezen dat je ons nog niet gaat verlaten ;) Zelf kijk ik eigenlijk alleen als ik er tijd voor heb, de ene dag is dat vaker (vooral als ik vrij ben) en door de week minder vaak (kan op mn werk niet kijken). Ook herkenbaar trouwens hoe snel je dingen gaat opzoeken en je gaat lezen hoe anderen dingen hebben ervaren e.d. waardoor je jezelf druk gaat maken! Gewoon maar blijven denken 'het zal er vast een keer van komen' (al is dat makkelijker gezegd dan gedaan...).

@ Iedereen: Wie is er ook zo zenuwachtig als je een zwangerschapstest doet? Ik wordt ieder uur in de nacht al wakker en kijk hoe laat het is en denk 'nee, nu nog niet' uiteindelijk beide keren zat ik om 6 uur op de wc :(

2. rozerood

rozerood Bekend lid

Jul 6, 2012
    797
    0
    16
    hi, ik reageer morgen weer even
    .net uit eten geweest met mn ouders :)

slaap lekker En sweet babydreams !

3. xDoo

xDoo Fanatiek lid

Jul 18, 2012
    1,830
    1,075
    113
    Female
    @kokos
    Pff de dagen die je moet aftellen tot je nod wil ik bijna elke dag test doen hahs

4. mart

mart Fanatiek lid

Jun 2, 2012
    2,201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Er is er een jarig hoera hoera dat kun je wel zien dat is rozerood!

Lieve rozerood, van harte gefeliciteerd! Je laatste verjaardag als niet-mama. Ik denk dat je dit jaar het mooiste cadeau ooit krijgt. Alleen nog 7,5 maand geduld ;) Maak er een leuke dag met je vriend en ouders van.
    Liefs Mart

5. rozerood

rozerood Bekend lid

Jul 6, 2012
    797
    0
    16
    dank je mart .
    Je bent de eerste die me feliciteerd.
    Mijn dag begon niet echt leuk. mijn ouders slapen lang en stonden niet op om me te feliciteren. vl heefz zich ook nog niet gemeld. op woonkamertafel stonden nog de glazen etc van hun avonddrankje en liggen overal spullen.Heb gister al gevraagd of ze een beetje kunnen opruimen omdat schoonouders komen. Verder had ik ze gevraagd bananen mee te brengen gister. die heb ik nodig voor mijn maag. hebben ze dus wel leuk voor zichzelf dingen gekocht maar de banenen vergeten. wel net van collegas een mooie struikroos gekregen :)

6. ingie1983

ingie1983 Actief lid

Jul 22, 2009
    252
    0
    0
    Zuid Holland
    Rozerood allereerst van harte meis met je verjaardag! Ik hoop dat je er vooralsnog een leuke dag van kan maken!

7. rozerood

rozerood Bekend lid

Jul 6, 2012
    797
    0
    16
    #1347 rozerood, Aug 7, 2012
    Last edited: Aug 7, 2012
    @mart je bent trouwens van mickey mouse in een diva veranderd :)
    jammer van de neg. test, maar het kan nog. best uitgesproken kwaaltjes heb je.
    Idd als alles goed gaat vier ik me volgende verjaardag met een beebje op mijn schoot. bizar :)

@bernou spannend wat de volgende test laat zien !

@nient fijn dat je nu iig zekerheid hebt.

@kimmy invuurenvlam succes met wachten.hoop voor jullie ook op duidelijlheid.

8. mart

mart Fanatiek lid

Jun 2, 2012
    2,201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jeetje rozerood dat is inderdaad niet leuk wakker worden.

Dit plaatje heb ik ook bij pokerstars en dan herken ik mezelf gemakkelijker. Er zit enige overeenkomst in: ik ben ook blond en hou ook van ijsjes :D En van de muziek van dit plaatje (Hed Kandi)

Ik ben tussen de buien door van huis naar de garage gelopen. En nu regent het weer enorm. Ben ik ook nog wat in huis vergeten. Pfff dat is wel het nadeel van op de fiets naar werk gaan ook al is het maar 5 minuutjes.

9. Starry

Starry VIP lid

Sep 6, 2007
    6,101
    623
    113
    Female
    Rotterdam
    @ Rozerood van harte gefeliciteerd met je verjaardag meid :) jammer dat je ouders niet ff de boel een beetje opruimen voor je en niet je gevraagde boodschap mee brengen, zou ik wel wat van zeggen hoor.

@ NienT eindelijk duidelijkheid voor jou meid, nu kan je er echt voor gaan na je ongie ;)

@ Bernou ik hoop dat je test gauw donkerde word want ik zie eigenlijk geen streepje sorry..

@ Kokos denk dat iedere vrouw last heeft van zenuwen als ze weet dat ze in de ochtend zal gaan testen en daar door denk ik minder diep slaapt en vroeg wakker is.

10. Starry

Starry VIP lid

Sep 6, 2007
    6,101
    623
    113
    Female
    Rotterdam
    Juli

23: Bloem89: 23 jaar, 1e kindje, 1e ronde
    31: Invuurenvlam, 28 jaar, 1e kindje, 1e ronde

Augustus

7: 1986Cindy, 26 jaar, 2e kindje, 2e ronde
    9: Kokos, 28 jaar, 1e kindje, 2e ronde
    11: Mart, 29 jaar, 1e kindje, 2e ronde
    11: Bernou, 28 jaar 1e kindje, 2e ronde
    13: lizz83, 29 jaar, 1e kindje, 0e ronde
    17: LunaKirsten, 25 jaar, 1e kindje, 2e ronde
    18: Kimmy, 26 jaar, 2e kindje, 2e ronde
    20: LF84, 27 jaar, 1e kindje, 2e ronde
    25: Ing49824, 27 jaar, 1e kindje, 2e ronde

September

3: NienT, 26 jaar, 1e kindje, 2e ronde
    4: Starry, 27 jaar, 2e kindje, 2e ronde
    6: Xdoo, 19 jaar, 1e kindje, 2e ronde

:) ZWANGER :)

Shan, 26 jaar, 1e kindje, ZWANGER! (10-02-2013)
    Nicky Lohs, ? jaar, 4e kindje, ZWANGER! (04-03-2013)
    Rozerood, 29 jaar, 1e kindje, ZWANGER! (04-04-2013)
    Missy78, 34 jaar, 2e kindje, ZWANGER! (11-04-2013)
    Ingie1983, 29 jaar, 2e kindje, ZWANGER!

Is Bloem89 hier nog actief? en 1986Cindy?

@ Ingie1983 weet jij al je bevallings datum? kunnen we hem erbij zetten ;)

11. Kimmy

Kimmy Actief lid

Jun 25, 2010
    315
    0
    0
    @ rozerood: happy birthday meid! Hopen dat de rest van je dag feestelijk verloopt:)

@ kokos: hier ook zenuwen bij testen niet normaal haha. Net of je vlak voor een belangrijk examen bent. Eenmaal na het testen, kan ik het niet laten om steeds te kijken! :p

@ invuurenvlam: ah sorry dan heb ik niet helemaal goed onthouden. Ik wist wel van 1 nega test maar had ef niet meegekregen daarna weer..anyway: ik hoop snel op goed nieuws of iig duidelijkheid!

@ hier: thuis bij ziek meisje (waterpokken :() verder ik hou m'n temperatuur wat bij door sochtends te meten, en die schommelt sinds ei enorm..vaag! Nu op 6 of 7 dpo. Aftellen haha. :p

12. NienT

NienT Bekend lid

May 12, 2012
    622
    56
    28
    Gefeliciteerd Rozerood!!! Hoop dat de rest van je dag beter verloopt dan de ochtend. Altijd balen als ze niet wat meer rekening met je houden. (vergeet niet je leeftijd aan te passen in het lijstje haha)

Hier halverwege de nacht er uit om te plassen en dat was maar goed ook. Op de wc merkte ik dat ik enorm aan het doorlekken was. Vanmorgen hetzelfde verhaal. Voorheen gebruikte ik altijd tampons mini of normaal. Nu had ik alvast super gekocht en daar red ik het dus al niet mee. Ben dit helemaal niet gewend. Heb ook heel veel pijn in buik en rug (daarom ging ik al vroeg aan de pil) Maar ja, het moet he.

13. Bernou

Bernou Bekend lid

Jun 12, 2012
    548
    0
    16
    Hieperdepiep hoera!! Gefeliciteerd Rozerood!

Kan mij helemaal voorstellen dat je daarvan baalt, zo op je verjaardag! Ik vind het ook altijd zo'n kleine moeite om even je gebruikte glas op het aanrecht te zetten, is net wat leuker wakker worden toch?

Ik hoop dat je goed verwend wordt!!

Van de week keek ik op weeronline en vandaag zou het heel moooi weer worden!? Waar is dat gebleven?? Het lijkt wel moessonseizoen! :p

Ik ben lekker wel een dagje vrij nog, morgen weer werken. Ga straks maar even langs de Action wat verfspulletjes kopen.

14. ingie1983

ingie1983 Actief lid

Jul 22, 2009
    252
    0
    0
    Zuid Holland
    @Starry mijn bevalling datum staat op 11 april 2013. Weet alleen niet hoe ik het erbij kan zetten..

15. rozerood

rozerood Bekend lid

Jul 6, 2012
    797
    0
    16
    bedankt voor de felicitaties .
    vl en ouders hebben op mn werk gebeld om me te feliciteren.
    moeder boodt zelf aan wat op te ruimen. Ze zijn dus vergeven.

@bernou het mooie weer is hier bij mij. Zonnetje scheint nu .Hopelijk blijft het zo.

16. Starry

Starry VIP lid

Sep 6, 2007
    6,101
    623
    113
    Female
    Rotterdam
    Juli

23: Bloem89: 23 jaar, 1e kindje, 1e ronde
    31: Invuurenvlam, 28 jaar, 1e kindje, 1e ronde

Augustus

7: 1986Cindy, 26 jaar, 2e kindje, 2e ronde
    9: Kokos, 28 jaar, 1e kindje, 2e ronde
    11: Mart, 29 jaar, 1e kindje, 2e ronde
    11: Bernou, 28 jaar 1e kindje, 2e ronde
    13: lizz83, 29 jaar, 1e kindje, 0e ronde
    17: LunaKirsten, 25 jaar, 1e kindje, 2e ronde
    18: Kimmy, 26 jaar, 2e kindje, 2e ronde
    20: LF84, 27 jaar, 1e kindje, 2e ronde
    25: Ing49824, 27 jaar, 1e kindje, 2e ronde

September

3: NienT, 26 jaar, 1e kindje, 2e ronde
    4: Starry, 27 jaar, 2e kindje, 2e ronde
    6: Xdoo, 19 jaar, 1e kindje, 2e ronde

:) ZWANGER :)

Shan, 26 jaar, 1e kindje, ZWANGER! (10-02-2013)
    Nicky Lohs, ? jaar, 4e kindje, ZWANGER! (04-03-2013)
    Rozerood, 30 jaar, 1e kindje, ZWANGER! (04-04-2013)
    Missy78, 34 jaar, 2e kindje, ZWANGER! (11-04-2013)
    Ingie1983, 29 jaar, 2e kindje, ZWANGER! (11-04-2013)

@ Rozerood meteen je leeftijd aangepast ;)
    @ Ingie1983 beval datum staat erbij :)

Hier niet veel gedaan vandaag of beter gezegd niets gedaan ( nog ) vanochtend alleen even m'n dochter der nagels geknipt + gelakt, jawel een echte dame ;) en net zelf maar ff me voeten onder handen genomen, heb 18 augustus wel een afspraak bij de pedicure ( doe ik nooit ) maar dacht ach eens lekker me voeten verwennen, ze komt aan huis bij me moeder, die doet dat iedere 6 weken..maar toch zelf ff wat eelt weg gehaald ben meteen een cm kleiner :D
    Zo ff m'n haar doen heb het net gewassen en dan maar eens strijken :( want er ligt weer een over volle wasmand.
    Vanmiddag als manlief thuis is ff de stad in wat Irem heeft nieuwe schoenen nodig..
    Nou ik ga maar eens aan de slag ;)

Tot later lady's

17. xDoo

xDoo Fanatiek lid

Jul 18, 2012
    1,830
    1,075
    113
    Female
    @rozerood

Gefeliciteerd meid!
    Hopelijk heb je nog gezellige dag

18. Invuurenvlam

Invuurenvlam Actief lid

Jun 28, 2012
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    hip hip... HOORAY! hip hip... HOORAY! gefeliciteerd rr ;)
    Ik zou er overigens flink de pest in hebben als men alleen aan zichzelf denkt en zo weinig rekening houdt met jou! :$

Hier vandaag nog steeds hetzelfde. Wel enorm moe; vannacht te kort geslapen en de nachten ervoor ook al niet zo best. Vriend moet maar snel naar huis komen!
    Verder worden borsten toch een beetje gevoeliger; ga er maar vanuit dat dat goed nieuws is (either way).

Ik ga straks nog even met hond en zus op strand wandelen; even uitwaaien. Hoop maar dat het droog blijft :D

19. xDoo

xDoo Fanatiek lid

Jul 18, 2012
    1,830
    1,075
    113
    Female
    Lekker op strand wandelen! Beetje.jaloers hoor :p

20. Kokos

Kokos Actief lid

Jun 24, 2012
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Rozerood: Een beetje laat op de dag maar alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Hopelijk heb je na die vervelende start een gezellige dag gehad!

@ Hier: Niet veel nieuws; vandaag gewerkt en mn paardje gereden, verder nog steeds gevoelige borsten aan de zijkant net zoals gisteren. Vandaag af en toe ook een heel licht ongi gevoel? Kan beide kanten op, gelukkig is er weer een dag voorbij dus is het sneller zaterdag. Duik zo lekker mn bedje in!

Share This Page