Hey Meiden, Het was echt fantastisch! Op het moment dat de ballon uit de aanhangwagen kwam ging het zonnetje schijnen! Echt een hele bijzondere belevenis. Er waren heel wat vrienden die ons uit kwamen zwaaien, dus de start was al gezellig. Eenmaal in de lucht stond de wind perfect om over ons huisje te gaan. Wow! Daarna over onze trouwlocatie. Ook erg bijzonder omdat de ballonvaart een cadeau was van mijn man bij het huwelijk. Vervolgens over de weilanden. We konden heel ver kijken, zelfs de bootjes op de noordzee zagen we. De landing was zachtjes en prima. Al met al een hele mooie ervaring. Hierbij 2 foto's eentje van de ballon (met ons erin dus, goed kijken ) en een willekeurige uitzicht foto. Hier verder nog steeds geen ongi. En mijn temp is niet hoog, maar schommelt nog steeds. Als ik zaterdag nog geen ongie heb dan ga ik testen. Leuk die groepstest! Verder even reactie op jullie: @Ing: ben je alweer helemaal aangesloten? Heb je nog last van je rug? @Rozerood: Lijkt me heel moeilijk om niets te vertellen. Je wilt het zo graag delen met de hele wereld lijkt mij. Wij zullen het wel eerder vertellen, maar ja ze weten ook dat we bezig zijn. Maar we vertellen het wel pas na de 1e echo. Dus ook niet gelijk. De rest mag tot 10 a 12 weken wachten. Mijn zusje vroeg van de week wel wanneer ik weer ongesteld moet worden, maar dat zeg ik niet. Anders blijft ze vragen. Ze hoort het vanzelf wel. @Nient: wat vervelend dat je niet lekker bent. Ik ben niet anders gewend dat de ongi's zonder pil. Ze kunnen wel varieren van heftigheid. Dus ik hoop dat het volgende maand beter gaat of liever gezegd dat er geen ongi komt. Zaterdag is mijn uitslaapdag, dus geen idee wanneer ik wakker wordt om te plassen en testen. @Bloem: Welkom terug! Hopelijk is deze ronde je cyclus wat korter en wordt ie regelmatig. Heb je wel optimaal gebruik gemaakt van je ei? @Bernou: Dat is echt heel er gaaf geworden! Je brengt me op ideeen! Ik ga binnenkort even op marktplaats speuren denk ik. @Invuurenvlam: Echt zo balen dat je nog steeds op je ongi aan het wachten bent. Kan me voorstellen dat je echt toe bent aan duidelijkheid en dat het niet uitmaakt wat het is (ongie of zwangerschap). Dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent. Maar dat wordt wel een gezellige groepstest zaterdag. Misschien kunnen we ook familiepakken zwtesten kopen Kan me ook voorstellen dat je het niet leuk vindt dat je schoonzus je voor is. Mijn zusje is 5 jaar jonger en zet dus als het goed is deze maand het eerste kleinkind op de wereld. Ergens toch wel zoiets van: ik had de eerste moeten zijn. Hopelijk zijn we nog net gelijk zwanger Heb je nog een reactie op je sollicitatie ontvangen? @Kokos: Is je ongie inmiddels al een feit? Ben wel benieuwd naar je tempkaartje omdat ik zelf ook temp. Bij mij was ie iets lager dan gisteren, maar ik ben de hele maand al enorm aan het schommelen. Dus ik kan er eigenlijk geen pijl op trekken. @Shan: Wat fijn dat het minder lijkt te worden. Hoop echt dat je vanaf nu kan gaan genieten. Lijkt me echt heel bijzonder om het te voelen. De geslachtsecho is trouwens al snel. Meestal is dat toch bij 20 weken? Zo volgens mij ben ik weer bij. Jullie hadden weer flink wat afgekletst
Wow wat een mooie ervaring lijkt me dat Mart! Had je geen last van hoogtevrees..? Mooie foto,s , erg leuk! Ja met de 20 weken weet je het zoiezo.. maar ik wil graag al eerder echo s laten maken en een geslachtsbepaling doen. Kijk maar eens bij Jan Koning op de website.. Deze man zit erg lang in het vak en hij kan vanaf 16 weken, tegenwoordig al 15 weken zien wat het wordt. Hij heeft het altijd goed van wat ik heb gehoord en drie maal zelf heb gezien bij andere. Hij vraagt je naderhand ook een kaartje te sturen of hij gelijk had.
@ mart ziet er geweldig uit! gevoel van vrijheid puur krijg ik als ik dat zie. Wat leuk dat jullie je huisje en trouwplek konden zien. Heel bijzonder! en ooh wat is NL toch mooi haha
Als jullie het leuk vinden twee foto's van mijn buik te zien kan je even spieken onder volgende link. Je ziet nog niet zo veel hoor, maar een klein beetje verschil wel, geloof ik. http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/374575-buikfotos-april-2013-a-11.html
@ Mart: gave foto's van de ballonvaart, heel bijzonder. @ rozerood: leuk die buikfoto's. Je ziet Indd bij de 2e foto al verschil!! Mooi hoor!
@ Mart heel gaaf die ballon vaart, lijkt mij ook heel leuk, ik heb alleen hoogte vrees maar goed het is wel een hele ervaring! @ Shan leuk die echo, voor de geslachtsbepaling. Hoop dat het geen eigenwijsje is @ Rozerood je ziet het al wel hoor Ik heb ook zulke foto's gemaakt tijdens m'n zwangerschap en zitten nu in m'n dochter der babyboek. Hier...dochter ligt al een uurtje op bed en denk dat ml ieder moment thuis kan komen, die is zijn zwager ophalen bij Schiphol...die is lekker 4 weken met ons nichtje naar Turkije geweest. Ik heb vandaag 2 pendel aan vragen gedaan, vind ik altijd wel leuk maar heb nog geen reactie gekregen even afwachten dus. Fijne avond!!
@Mart: gaaaaaaf!!!! heel jaloers Nog geen reactie op de sollicitatiebrief. Zou ongeveer 2 weken duren; verwacht dus een deze dagen een brief. @rozerood: leuk hoor die buikfotos! Ik fotografeer zelf graag en heb bij zowel mijn vriendin als nichtje aan het eind van de zwangerschap foto's gemaakt. Het idee van een reeks met elke zoveel weken een foto met (bijna) dezelfde outfit vind ik ook wel heel tof! Hoe is het verder met iedereen? Ik heb morgen vrij en dus weekend; zooooo fijn! Was echt kapot deze week; lang geleden dat ik zo moe was. Dus ga heerlijk veel slapen vannacht, morgen niet testen, huishouden doen vriend ophalen; heerlijk om m morgen weer te kunnen knuffelen
Hello allemaal! Bedankt voor alle complimentjes, ben er zelf ook erg blij mee @Shan, ik heb de kast met krijtverf gedaan, witte variant. Kan je kopen bij de Praxis. Overigens niet elke bouwmarkt verkoopt het hoor! Via internet ga ik ook krijtverf kopen, www.verftechnieken.nl maar dan iets van mintgroen denk ik wat ik het ledikantje en een krukje wil verven. Ook zo leuk, voor 3 euro heb ik een superleuk krukje gekocht bij de Kringloop, wordt zo blij van dat soort aankopen! En op www.porseleinenknoppen.nl heb ik kastknoppen gekocht. @Mart, echt supermooie foto's! Echt leuk zeg! Hoe krijg je eigenlijk een foto gelijk in je bericht? Ik krijg dat niet voor elkaar ;-( Zodra ik zwanger ben, zal ik dit ook gelijk aan mijn ouders vertellen. Mocht het dan fout gaan, dan is mijn moeder er ook om mij te steunen. Andere zal ik het wat later gaan vertellen denk ik. Mijn zus misschien ook wel eerder. Ik ga zaterdagochtend testen, maar ik heb echt geen idee wat ik ga verwachten. Denk eigenlijk dat het niet is gelukt, heb weinig kenmerken. Af en toe wat zere borsten en een "gevoel"" in mijn buik, maar voor de rest niets. En vd week heb ik een paar keer een testje gedaan die negatief was, maar misschien ook te vroeg. Hebben jullie dat gevoel soms ook, dat mocht het nu niet raak zijn, dat je denkt dat er dan iets mis is..?Dat spookt soms door mijn hoofd. Stel dat het nou nooit lukt? En we hebben zo goed om de positieve ovulatietest geklust, dus dan moet het toch wel raak zijn?? Pff soms word ik gek van mijzelf! We zullen het zaterdag zien..iig ben ik ook nog niet ongesteld Ik ben nu nog aan het werk tot 23u en dan heerlijk morgen en zaterdag vrij!
@Starry; ik had gisteren trouwens een pendelaanvraag gedaan. Krijg ik een berichtje terug: september 2012 jongen. Nog geen 25 min later, zelfde aanvraag, zelfde pendelaarster (denk dat ze dacht dat ze me nog niet gedaan had): december 2012 jongen. Hihi, lekker bezig!
Dag dames Even snel berichtje via tel Erg druk geweest vandaag want morgen ga ik weekje op vakantie naar zweden. Erg veel zin in spreek jullie over een week! Voor de meiden die gaan testen succes. En de meiden die ongi worden jammer maar gelukkig wel nieuwe kansen!
@ Hier: Na gedaalde temperatuur gisteren is m'n ongi gister al voor de middag op gang gekomen dus deze ronde is voor mij definitief over Hopelijk heeft de rest zaterdag wel een positieve test in handen! @ Mart: Fijn dat het zo leuk was! Lijkt me ook een erg bijzondere ervaring. Leuk ook die foto van onderaf! Ik zal mn tempkaartje hier even neerzetten. My Ovulation Chart @ Xdoo: Alvast een hele fijne vakantie toegewenst! @ Rozerood: Kan het ook al wel zien hoor! Leuk om straks de verschillen op een rijtje te hebben! Weet niet of ik het zelf ook ga doen mocht ik zwanger zijn; heb van mezelf al een dikkere buik, haha @ Bernou: Die gedachten heb ik ook en zijn dus erg herkenbaar! Maar daar mag ik van mezelf (nog) niet aan denken en bedenk ik dat het nu ook nog maar de tweede ronde was. Denk dat ik me wel veel zorgen zou gaan maken als het na een half jaar nog niet zover is (hopelijk gebeurt dat dus ook niet en zijn we eerder zwanger!).
@invuurenvlam haha dan wordt het iig een jongen. ik zou me maar niet teveel laten leiden door die pendeluitslagen.Om die reden wilde ik het niet laten doen. @bernou als het deze maand niet gelijk lukt, wil dat niet gelijk zeggen dat iets niet goed zit. Is normaal als het paar maanden duurt. waarom het niet lukt als jullie wel de goede timing hadden weet ik ook niet.
@kokos he wat jammer dat je ongi bent geworden.Laat wel zien dat je op je temp kunt vertrouwen. is ook wel gaaf. Ik had gisteravond diaree. twee keer heel waterig(sorry).je hoorde het gewoon in mm buik naar onder bewegen. Nu gaat het weer beter. Vandaag staat mn buik trouwens nog steeds zo bol, dus het lag er niet alleen aan dat er wat uit moest haha
@ XDoo fijne vakantie meid! Geniet er lekker van. @ Kokos jammer van je ongie..weet je al wanneer je volgende NOD is want dan kunnen we de lijst weer aanpassen Het is toch wel interessant om zo'n temperatuur kaartje te zien en daar gewoon uit op kunnen maken dat je ongie er aan zit te komen. @ Bernou ik geloof dat je je pas een beetje zorgen moet maken als je na één jaar nog niet zwanger bent, dan kan je i.i.g. naar de ha maar ik geloof wel dat we hopelijk gauw allemaal op roze mogen
@xdoo: als je dit nog leest: hele fijne vakantie!! @kokos: balen dat je ongie is doorgebroken. Wel mooi om te zien dat je temp kaartje klopt. Mijn gevoel is dat mijne niet klopt. Hij staat in mijn handtekening. Hij zet mijn ei 9 dagen later dan ik hem verwachte. Heb hem niet kunnen vinden overigens. En mijn temp schommelt nog steeds. Geen idee dus. Vandaag is mijn nod en die is al 5 jaar regelmatig, dus ben erg benieuwd. Heb wel een ongie gevoel, maar nog niks gespot. Spannend dus. Moet zeggen dat ik wel rustig ben. Misschien toch maar zondag testen om hopelijk het hcg goed de tijd te geven om te knallen @bernou ik maak me er ook wel eens zorgen over. Maar dat komt denk ook door de diagnose foute cellen. In nov moet ik toch voor controle naar de gyn en als het dan nog niet is gelukt vragen we er wel even naar, we zitten er toch. Mijn man zegt steeds het duurt toch wel een jaar. Best frustrerend want moeders en zusje waren heel snel zwanger. Dat wil ik ook!!!! Grrrrr