In juni gestopt met pil!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bloem89, 1 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bernou

Bernou Bekend lid

12 jun 2012
    548
    0
    16
    Hey meiden,

Jammer zeg Kokos dat het toch door heeft gezet! Balen!!

Veel plezier XDOO in Zweden! Lijkt me heel mooi, maar is heel duur toch?? Je jurk moest je toch in Engeland ophalen, of ook in Zweden?

Wat een mooi meisje Starry! Wat voor halfbloedje is ze? Marrokaans of Turks? Zo op de foto met der blonde haar lijkt ze vooral NL.

@ Hier, ik weet dat het gemiddeld een jaar kan duren, maar toch spookt het af en toe door mijn hoofd..dat het misschien wel nooit gaat lukken. En ik weet dat ik dat van mij af moet zetten. Maar nu we hebben besloten er voor te gaan, wil ik het ook gelijk en niet pas over een jaar!

Wie gaan er nou morgen testen? Mart gaat zondag testen en Invuurenvlam ging jij ook testen?? Ik heb Missy78 hier al een tijdje niet meer gezien? Hoe zou het met haar zijn??
    Ik heb nog niks wat lijkt op een aankomende ongesteldheid. Normaal begint het eerst wel met wat oud bloed maar nu nog helemaal niks. Ik heb ook geen zin dat mijn cyclus weer langer is, ik zit al op 32 dgn nu en vroeger was ik altijd keurig 28 dgn...

2. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    @starry knap koppie je dochter

@xdoo aah was het schotland ipv Stockholm.? heb het door elkaar gehaald.

@bernou wie weet ben je al zwanger en hoef je er niet meer over te piekeren. zou leuk zijn :)

3. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ladies,
    Misschien een stomme vraag: waar kun je een muizenval kopen?
    Ben er eindelijk achter waar het muisje vandaan komt wat in het konijnenhok zit.
    Moet zo toch naar het centrum, maar ik heb echt geen idee.

En moet ik er dan een blokje kaas op doen of is dat alleen maar bij Tom&Jerry?

4. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    @ Bernou m'n dochter is half turks, en ja ik weet het ze lijkt op een Nederlander :D ze is blond, heeft een lichte huid en blauwe ogen. Aan het begin vroegen mensen zelfs of mijn man wel de vader was :$ erg vervelend vind ik dat...mijn man is ook redelijk licht maar heeft wel echt een zwarte bos met krullen op z'n hoofd zitten maar heeft wel groene ogen. Ik ben dan ook reuze benieuwd hoe een tweede kindje eruit komt te zien want mijn dochter is echt een mini me :) ik hoop toch wel een beetje op m'n man, is ook wel leuk voor hem ;) al is het alleen maar zijn mooie krullen hihi maar goed eerst maar eens zwanger zien te worden..

Voor sommige dames is word dit een spannend weekend met testen, zal geregeld ff kijken want leef echt met jullie allen mee.

Hier is de planning om zondag naar het strand te gaan en morgen weer een gedeelte van de voortuin afmaken, beetje bij beetje komen we er wel.

Jullie al plannen voor het weekend, het word mooi weer!

5. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Misschien bij de dierenwinkel? of misschien bij de Action daar hebben ze ook veel dingen...en met dat blokje kaas ik zou het niet weten ;) ja kan het er wel bij leggen dat lokt toch die beesten denk ik..

6. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    boerenbond, AH, bauwmarkt ? kaasje erop als lokaas. die dieren eten alles :) maar hopelijk geen konijnen ..

7. Invuurenvlam

Invuurenvlam Actief lid

28 jun 2012
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    @rozerood; ik laat me absoluut niet leiden door die pendels. Mijn punt was juist dat het zo onbetrouwbaar is ;)

@xdoo: fijne vakantie!

@kokos: balen meid.

@ Bernou: Ik maak me er ook wel eens zorgen over (het is zo ongeveer mijn grootste angst), maar inderdaad; een jaar schijnt normaal te zijn, dus vooralsnog maak ik me daar niet zo druk over. Morgen ga ik inderdaad testen. Verwacht er overigens niet veel van, maar mijn lichaam is deze week in ieder geval met iets bezig, dus bij een negatieve test verwacht ik dit keer toch ook echt snel mijn menstruatie. Hoe dan ook: jeej! Morgen namelijk op dag 50 van deze cyclus aanbelandt :$
    Ga jij morgen ook testen?

@starry: mooie dame!

@mart: spannend! hoe ziet jouw "ongi gevoel" eruit? wat zijn je klachten?
    Mbt de muis: volgens mij kan je die gewoon in de dierenwinkel halen. Kaas is volgens mij idd niet het meest effectieve; ik zou even googlen als ik jou was!

Hier zijn de plannen voor vandaag en het weekend: genieten van de zon! en officieel staat er op het programma dat ik zondag naar de sauna ga met vriendinnetjes. Bedacht deze week dat dat helemaal niet handig gepland is. Het kan zomaar zijn dat ik óf zwanger óf ongesteld ben en in beide gevallen is de sauna niet zo'n strak plan. Vandaag dus maar even gemaild dat ik niet lekker ben en misschien wel ziek ga worden... :p heb ik in ieder geval een excuus als ik wel af moet zeggen :$

8. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    Ik ben ook al erg benieuwd hoe onze kleine eruit gaat zien . geloof dat meisjes vaker ophun moeder lijken. hoop niet dat ons kind de grote neus van vl krijgt:) niet lief van mij he.
    wel verdacht ik (donker ) blond haar en lichte ogen. Hebben wij ook.

zo nu nog mailbox inspreken en dan een week vakantie. ben ik wel aan toe nu met zwangerschap.

9. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    @muis: thnx voor de tips. Ga even langs de Appie en de dierenwinkel.
    @invuurenvlam: Vanmorgen en gisteravond zo'n pijn in baarmoeder gevoel. Heb ik normaal bij ongie.
    @weekendplannen: vanavond bbq bij vrienden. Morgen verjaardag met eten en zondag fietsen op de Veluwe. Lekker burgerlijk weekend :)

Ik heb nog een vraagje. Sorry het is een slijmvraagje. Ik heb nu al 3 dagen van dat transparante gelatine achtige slijm. Hebben jullie dit ook voor nod?

10. Bernou

Bernou Bekend lid

12 jun 2012
    548
    0
    16
    @Mart, bij de Blokker, dierenwinkel, Action inderdaad. NU moet ik wel zeggen, op mijn werk hadden we een muis, meerdere vallen neergezet maar geen een keer raak! Kaas werkt trouwens niet...dat droogt uit en heeft geen nut meer. Ze zijn gek op hagelslag!

11. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    @ Mart: zo'n slijm krijg je ook in de zwangerschap :). geen idee of je zoiets ook voor onig kan krijgen.

12. Invuurenvlam

Invuurenvlam Actief lid

28 jun 2012
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb ook wel eens gelezen dat dat transparante slijm komt met je eisprong? Ik heb geen idee; ik heb uberhaupt weinig afscheiding gelukkig

13. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Net even een ovutestje gedaan voor de zekerheid en die geeft een heel minimaal streepje, echt even turen om hem te zien. Dus het is geen eisprong.

We wachten geduldig af....

Ik heb trouwens ook wat pendels aangevraagd dit is de uitkomst:
    Aug '12-jongen
    Sept '12-meisje
    Nov '12-jongen
    Dec '12-meisje
    Jan '13-meisje

Er zal er vast eentje bij zitten die klopt aangezien ik bijna alle maanden heb ;)

14. NienT

NienT Bekend lid

12 mei 2012
    622
    56
    28
    Wow wat hebben jullie weer veel gekletst zeg!

@xDoo: Veel plezier op vakantie en tot volgende week!

@Mart: Wat super zeg, zo'n ballonvaart! Lijkt me zo mooi!
    Dat slijm heb ik als ik mijn ei heb (kwam ik deze maand achter) Had toen 1 dag echt opvallend veel dat ik me bijna af vroeg of er iets mis was.

@Rozerood: Mooie foto's van je buikje hoor. Je ziet echt al wel verschil!

@Kokos: Jammer dat je ongesteld bent geworden. Wel mooi trouwens dat je dat zo kunt zien aan je temperatuur. Komende maand goed je ei in de gaten houden en raak schieten ;)

@Starry: Wat een scheet zeg! Echt een mooi meisje heb je.

@Weekend: Vanavond BBQ bij ouders, morgen middag opa en oma op bezoek en 's avonds BBQ bij vrienden. Zondag nog lekker niks en dat wil ik ook nog wel even zo houden haha.

@Pendels: Heb er ook 1 laten doen maar geloof er niet zo veel in. Mart zal er vast wel 1 goed hebben. Zo niet dan is het echt waardeloos haha.

15. NienT

NienT Bekend lid

12 mei 2012
    622
    56
    28
    Hier trouwens vrijwel klaar met ongesteldheid. Is dag 5 vandaag dus is wel netjes. Dan kunnen we langzaam aan weer eens gaan kijken met ovulatietesten en lekker klussen hehe.
    Net met vriend mijn schoonmoeder van vakantie opgehaald. Ze zat een weekje bij Apeldoorn in de buurt. Een hele rit heen en terug en super druk toen we het eiland weer terug op wilden. Dus nu lekker van het goede weer genieten tot we vanavond weer 3 kwartier moeten rijden naar mijn ouders. (lange leve de hoge brandstof prijzen :x)

16. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    Hi Mart, zal ik je even helemaal gek maken? :p Ik las ergens op ZP dat als je zwanger bent je ovu test ook een streepje kan krijgen.. Als je wilt kan ik deze theorie eens uitproberen...heb toch nog 3 ovu testen liggen, die ik nu niet meer nodig heb.

17. NienT

NienT Bekend lid

12 mei 2012
    622
    56
    28
    Oh joh, dat is grappig (of eigenlijk juist niet) Dat zou je eigenlijk eens uit moeten proberen. Ben wel benieuwd eigenlijk.

18. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Rozerood: die theorie gaat niet altijd op volgens mij.

Ik heb nog wat theorietjes :p

Theorie 1: Gezien de nega zwtest van maandag en de nega ovutest van vandaag (gezien jouw theorie) zou ik ongesteld moeten worden.

Theorie 2: Volgens mij was mijn ei op 25/26 juli, dat was de donkerste ovutest. Niet positief maar wel de donkerste. Daarna ging mijn temp ook een paar dagen omhoog, maar niet lang genoeg voor FF om een kruis te zetten. Dan had ik afgelopen donderdag ongesteld moeten worden en dat ben ik nog niet.

Theorie 3: FF zet het twijfelachtige kruis en dus de eisprong op 3 augustus. Dan zou ik pas 17 augustus ongesteld moeten worden.

Theorie 4: Als mijn cyclus weer keurig 28 dagen is: zou ik vandaag ongesteld moeten worden, en dat ben ik nog niet.

Wat zal het worden???

@ Nient: jij ook al aan de bbq! Gezellig!

19. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Maar Rozerood: Ik ben wel benieuwd.. Dus hup potje pakken en naar de wc!

Trouwens.. Jij aan de ovutesten? Je had toch een 'spek en bonen' ronde?? ;)

20. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wacht!!!!!!!!!!!

30 minuten later: dus eigenlijk na de afleestijd en ik zie een redelijke streep op de ovutest. Even fotootje maken hoor.

Deel Deze Pagina