Ja joh, gister avond al een BBQ bij mijn broer gehad. 3 dagen op rij. Vraag me af of ik er morgen nog zo veel zin in heb haha. Maar ja, het is wel super gezellig. Mart ik ben wel erg benieuwd wat bij jou de uitslag gaat zijn zeg!
Haha Mart, dat was ook het eerste wat ik dacht! Wel spannend hoor Mart. Weet je al of je morgen of zondag gaat testen?
He Mart zou je niet eens gewoon een zwangerschapstest doen??? Ipv een ovulatietest!?? Haha Hup gewoon testen we zijn benieuwd!
Bij deze de foto. De onderste test is dus van een half uurtje geleden. Wat het ook mag zijn.. Het is nog een redelijke streep
Ging iets mis... Nu wel foto (in vorige bericht), alleen op zijn kop.. Sorry! De bovenste test is van net.
ik zie ook een streep, maar dat zegt verder niets toch? Hoezo heb je er 2 gedaan vandaag? (of zie ik dat verkeerd?)
Maar wat denk je zelf? Zwanger of je ei?? Had je deze maand nou een ei gehad?? Of had jij hem nou niet gevonden?? Gek maken we onszelf he! haha!
Ik heb er niet in verdiept, maar wat ik ervan begrepen heb is dat het streepje dan even duidelijk moet zijn als het controle streepje, toch? dus het is in ieder geval niet nu een eisprong dan. Vaag hoor
Mart: gaaf die ballonvaart Heb helaas nog steeds last van mn rug. Heb ik al jaren met vlagen eigenlijk, maar met werk zoals nu (schoonmaak) krijg ik er sneller last van. Rozerood: leuk die buikfotos, je ziet zeker wel verschil hoor Bernou: spannend, testen! Ik duim voor je. Ik herken je gevoel. Mag niet klagen nog want ben pas 2 maanden bezig maar denk ook wel eens zulke gedachten Invuurenvlam: dat is wel apart van die pendel hahahaha! XDoo: fijne vakantie! Kokos: balen dat je toch ongesteld bent geworden. Hoop op meer geluk in de volgende ronde! Starry: mooie dochter hebben jullie! Hier: weinig nieuws. Ben moe! Ga dus lekker relaxen. De rest van het weekend ook haha. Erg he?! vl is er toch niet, die is vanavond en morgen werken, morgenavond moet ie thuis zijn want dan ben ik zoals het lijkt op mijn vruchtbaarst hahahaha. Wens iedereen een fijn weekend
Heb er eentje vandaag gedaan ivm het slijm. De andere is van 01-08. Ik slik al jaren geen pil en heb altijd een regelmatige cyclus. Dus ik ga er van uit dat mijn ei daarom geweest is, alleen ik weet niet zeker wanneer omdat ik hem niet kon vinden. Omdat ik al zo lang regelmatig ongesteld ben zou ik het vreemd vinden als het ineens een stuk later is. Maar dat kan natuurlijk wel. Al met al lekker vaag allemaal! Als ik niet ongesteld word vandaag dan morgen maar een zwtestje doen. Als die negatief is dan zal het misschien toch mijn ei zijn. Dus vanavond voor de zekerheid aan de klus.
ik heb getest! trommelgeroffel! Tadaaa: POSITIVE OVU TEST! Ik heb dus vandaag mijn eisprong. Leuk he! haha. Beter gezegd, ik ben harstikke zwanger! Het test streepje kwam meteen kei donker! helaas is de controle streep niet zo goed gekomen. Heb het staafje kennelijk te kort erin gehouden en heeft ie te weinig urine opgezuigd. Maar goed, het gaat om het teststreepje. zie foto!! Dus mart als je ovu test licht positief is, kan je zwangerschapstest dit ook zijn. LH en hCG zijn zowat identiek Wanneer men LH en hCG door een scheikundige bril bekijkt, blijkt dat de moleculen van deze twee hormonen uit zowat identieke ketens van aminozuren bestaan. LH en hCG zijn niet alleen zowat gelijk qua uiterlijk, maar ook qua functie. hCG wordt onder andere gebruikt voor medicijnen die de eisprong stimuleren, zoals bijvoorbeeld Pregnyl. Theoretisch gezien kun je een ovulatietest als zwangerschapstest gebruiken, omdat LH en hCG bijna identiek zijn. Wat een positieve ovulatietest bevestigt Toch is het beter om gewoon de test te gebruiken waar hij voor bedoeld is. Een positieve ovulatietest bevestigt dat er of LH of hCG in je lichaam aanwezig is. Het zou zomaar eens goed kunnen zijn dat je denkt dat je zwanger bent na een positieve ovulatietest, terwijl je wellicht gewoon een late ovulatie hebt. Mocht je op één of andere manier zeker weten dat je je eisprong al gehad hebt en later toch een positieve ovulatietest hebben, dan ben je hoogstwaarschijnlijk zwanger.
HAHA nu ben ik echt heel erg nieuwsgierig. Als het zo zou zijn en mijn cyclus klopt, dan zou dat ook al mijn kwaaltjes verklaren. En hoef ik dus toch niet aan mijn lijf te twijfelen. Maar ik had maandag een hele witte negatieve test. Maar manlief vindt dat testen zoooo leuk dat ie het me echt niet vergeeft als ik nu test op zwangerschap. Heb hem al wel de foto gewhatsappt. Dit wordt een slapeloze nacht.. Ik voel hem nu al aankomen...
@ Mart dus hup, potje pakken en plassen! haha maar misschien is het beter als je morgenvroeg met je ochtendurine een zwangerschapstestje doet. Je ovutesten waren idd niet zo donker...behalve die van vandaag. die van 24.07 was in verglijk dan de tweede donkerste. Misschien had je toen je ei en ben je nu zwanger. Ik hoop het heel erg voor je!!!! Ik had idd spek en bonen maand. Maar omdat we toen onverwacht toch onbeschermt sex hadden wilde ik even controlleren of er niet toch als een kans bestond dat ik van die ene keer zwanger zou worden (omdat het kon zijn dat de cyclus korter was. Ovu test gaf toen dus vroeger als verwacht een positief resultaat.....en toen was ik zwanger Gyn denkt ook dat eisprong bij mij do. was en we hadden zondag ervoor sex. Nog een keer zat. na eisprong,maar zo lang kan je ei eigenlijk niet overleven.
@Mart hoeveel testjes heb je in huis? doe er anders nu al eentje joh....ik ben hartstikke nieuwsgierig en hou het niet meer uit! TEST!!!!! en dan morgen nog een keer. Kan natuurlijk ook zijn dat je ovu test gevoeliger is als je zwangerschapstest en je daarom maandag een neg. test had, maar nu ben je een week verder meid!
Dit vind ik leuk zeg gewoon tegen je vriend dat je een ovu test wilde doen en per ongeluk een zwangerschapstest hebt gedaan